bhbus.ba
November 24, 2024, 19:14:27 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 51   Go Down
  Print  
Author Topic: GPS Sarajevo - Vozila na linijama  (Read 147234 times)
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #420 on: May 20, 2014, 01:09:08 »

Cuj nece da vozi, vjerovatno to ima neke veze sa ovim "hasanovim" vozacem na 321..

Send from bus No 464 using tapatalk
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #421 on: May 21, 2014, 00:07:01 »

21.05.2014.

GRAS
14-853
15-813,840
15b-/
16-/
16b-850
17-854
17b-/
18-851
20-840/--- Huh? (Kad se danas vratio na Ž.stanicu pisalo je 20 Park-Jagomir???)
20b-/
21-409,419,407
21b-715
22-406,425
22a-415 Huh? (Čuo sam da zovu 415, vjerovatno je on na 22a.)
23-832,464,410
23a-417,840 (Kontinuirano dva, oko 15 sati su bila tri, ali nije dugo potrajalo, 410 samo krug u 06:10.)
23c-807
31e-405,410,416,418 (Oko 18 sati 418 bio parkiran u garaži, ali evo radio u trećoj.)
41-852
41a-/
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #422 on: May 21, 2014, 21:39:51 »

22.05.2014.

GRAS
15-813,840 (Oba su upadala i popunjavala Reljevo, 813 u trećoj na Rajlovcu.)
15b-/
23-832,840,410 (832 čitav dan, 840 jedan krug, 410 samo ujutro.)
23a-417,464,813 (417 do 10 sati, od deset do 14:15 je bio 464, pa onda jedan krug 417, i onda evo 813 sve do sada.)
23c-807
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #423 on: May 22, 2014, 11:07:44 »

Na 27 juče i danas Centrotransov zglobni Transliner. Mislio sam da je gotov nakon požara, al deda se ne da.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #424 on: May 22, 2014, 19:31:31 »

22.05.2014.

GRAS

Na domu se se "tumbali" čitav dan.
14-853/---
15-813,840 (Čitav dan sam 813 iza 8 sati ujutro.)
15b-/
16-/
16b-854/853
17-850/---
17b-/
18-851
20-/
20b-/
21-409,419,407
21b-/
22-406,425
22a-415
23-832,410
23a-464,417,840 (464 tri kruga u 05:30, 06:40, 08:00 i nakon toga izbačen, od 15:30 do 17:10 nije bilo ništa.)
23c-807/---/807
29-715
31e-405,410,416,418
41-852
41a-/

51-14
52-3
55-8
58-2
60-42
63-4
65-/
66-6
67-6
68-95
69-9
72-5
73-7
74-11

Tramvaji do Skenderije, ali redovi vožnje su uobičajeni, znači nisu novi renumerisani, redovi vožnje sa Šestice nisu radili.
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #425 on: May 23, 2014, 20:04:57 »

23.05.2014.

Ž.stanica - Hirošima i Nagasaki, da ne objašnjavam i ne razglabam na dugo i široko, Čitav dan ili nije bilo busa ili je jedan koji je polusipravan.

Autobus je držan u blokadi, dotle se došlo. Kap koja je prelila čašu.
« Last Edit: May 23, 2014, 20:11:12 by man 464 » Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #426 on: May 25, 2014, 18:19:59 »

Jedno pitanje. Zbog čega 823 ide na liniju za Kamenicu i Bakiće, ako 315 i 715 rade. Jeli zbog toga što jedan od ove dvojice bude na ugovorenom prevozu ili nešto drugo?
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #427 on: May 25, 2014, 18:46:19 »

Isto i mene interesuje?

Danas
14-853
21 ili 22-410
23-465,832
23c-807
31e-405,418
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #428 on: May 26, 2014, 22:00:48 »

26.05.2014.

GRAS

15-813,832
15b-/
23-840,405 (Vjerovatno)
23a-415
23c-807
31e-405,410,416,418

65-/
66-6
67-6

1-715
4-237,258,263
« Last Edit: May 26, 2014, 22:02:23 by man 464 » Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #429 on: May 27, 2014, 00:48:56 »

Jedno pitanje. Zbog čega 823 ide na liniju za Kamenicu i Bakiće, ako 315 i 715 rade. Jeli zbog toga što jedan od ove dvojice bude na ugovorenom prevozu ili nešto drugo?

zato sto rukovodioci ne rade svoj posao.....
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #430 on: May 27, 2014, 21:27:18 »

27.05.2014.

GRAS
14-853
15-813,832,840,464 (813 je bio čitav dan, 832 nisam viđao ali upisan je za prvu smjenu, 840 oko 15 sati uključen na 15 i nastaviće u trećoj, a 464 je upisan da je odmjenio 813 jedan krug na Buća potoku, nisam upratio, mada čisto sumnjam da se on mogao gore izvući.)
15b-/
16-/
16b-850
17-852
17b-/
18-851
20-/
20b-/
21-409,419,407
21b-715
22-406,425
23-840,464,405
23a-415
23c-807
31e-405,410,416,418
35-315
41-854
41a-/

65-/
66-6
67-7
68-95
69-9
72-5
74-11

1-715
2-504,217,209,263
4-201,212,292
6-601,602,603,300,302,303,304,801,802,805,811,500,501,502,503,505,506,509,510,201
7-507,511,257,206,289,276,240,248
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #431 on: May 29, 2014, 17:32:06 »

29.05.2014.

GRAS

14-853
15-823,832,813 (823 je isključen oko 12 sati, možda i prije. Inače ujutro su trebali 832 i 823, a popodne 813 i 832.)
15b-/
16-/
16b-850
17-852
17b-/
18-851
20-/
20b-/
21-409,419,407
21b-715 (Oko 10 sati je sa tablom D.Vogošća otišao u grad, bio je u garaži.)
22-406,425
23-464,405 (464 je danas izgurao bez ispadanja. Poslužiće makar na Rajlovcu, koja je milina kad rade dva zgloba.)
23a-415
23a-807
29-715 (A poslije sam ga vidio sa tablom Kamenica.)
31e-405,410,416,418
35-317 (Danas je oko 16:10 bio na A.S. vjerovatno za Bakiće?)
41-854
41a-/

51-7
52-8
53-65
55-2
56-9X (Vjerovatno za Jarčedole, umjeto sedmice koju su bacili na Vratnik.)
58-3
59-80
59a-/
63-4
65-/
66-6
67-6
68-95
69-9
72-5
73-14
74-11

Za tramvaje da ne pišem sve, bilo je uobičajeno...
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #432 on: June 01, 2014, 19:50:10 »

31.05.2014.

GRAS

14-853
15-823,813
15b-/
16-/
16b-850
17-852
17b-/
18-851
23-464,832,405 (Bila su sva tri u jednom momentu, nakon toga je 405 valjda otišao na 31e.)
23b-807
31e-410,416,418 i eto valjda 405
41-854
41a-/

65-/
66-6
67-6

1-257
4-201,275
6-500,501,502,503,504,505,506,507,509,510,511,206,209,217,231,268,276,286,291,292

01.06.2014.

GRAS

15-840
15b-/
23-464,815 (Al me izradio 815 ne dođe u 17:45, čekao sam od 17:30 do 18:15, tek tad dođe 464. Al evo sad radi i 815.)
23c-807
31e-410,416
41-850
41a-/

1-257
4-263,500
Ostalo je bilo kombinovano Satra dvojka i kobasice, ali nisam gledao tačno šihte, slično kao i uvijek.
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #433 on: June 02, 2014, 11:32:21 »

02.06.2014.

15-840,832 (Nisu ispadali do sada, ali loš im je raspored, idu pola cijelo, i neće biti vožnje u 11 sati, neg' u 10:30 otišao 832 završni krug, pa će tek u 11:30 započeti 840 u II smjenu, inače 832 kad je drugi dispečer bude raspoređen u 10:45 da ne bude velika rupa, ali dobro je nisu nikako ispadali.)
15b-/
18-852
23-415,416
23a-464 (Isto nisu ispadali, dobro rade, barem do sada. 415 opran izvana, unutra situacija ista.)
23c-807
31e-418,416 (Ostalo ne vidjeh, mada mislim da bi neki od ovih komercijalnih zglobova završio na 22a, jer 823 je na Velešićima, što znači da je jedan od Classica ili nekim čudom na Barama, ili je prebačen na 31e umjeto tog jednog zgloba, ili je u Zanzibaru ne nekoj šklj liniji. Već ćemo vidjeti, čisto sumnjam da je na Barama, ili možda Jagomiru/Šipu)
41-823
41a-/

65-/
66-6
67-6

1-715
4-257,263,255
« Last Edit: June 02, 2014, 11:35:19 by man 464 » Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #434 on: June 03, 2014, 19:08:09 »

03.06.2014.

15-840,832
15b-/
18-852
23-415,416
23a-464
23c-807
31e-405,410,416,418
35-851? (Ali nisam siguran da je bio na Bakićima stajao je naparkiran uz ogradu stanice, a milim da je bilo prošlo 16:15... i da je još stajao, a reče mi kolegica da je bus sa kokicama prolaziom kroz Šip, i kaže bilo je raje u njemu? Ne bih znao reći jel bio na 20b...)
41-823
41a-/

65-/
66-6
67-6
Logged
Pages: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 51   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.04 seconds with 21 queries.