man 464
|
|
« Reply #420 on: May 20, 2014, 01:09:08 » |
|
Cuj nece da vozi, vjerovatno to ima neke veze sa ovim "hasanovim" vozacem na 321..
Send from bus No 464 using tapatalk
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #421 on: May 21, 2014, 00:07:01 » |
|
21.05.2014. GRAS 14-853 15-813,840 15b-/ 16-/ 16b-850 17-854 17b-/ 18-851 20-840/--- (Kad se danas vratio na Ž.stanicu pisalo je 20 Park-Jagomir???) 20b-/ 21-409,419,407 21b-715 22-406,425 22a-415 (Čuo sam da zovu 415, vjerovatno je on na 22a.) 23-832,464,410 23a-417,840 (Kontinuirano dva, oko 15 sati su bila tri, ali nije dugo potrajalo, 410 samo krug u 06:10.) 23c-807 31e-405,410,416,418 (Oko 18 sati 418 bio parkiran u garaži, ali evo radio u trećoj.) 41-852 41a-/
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #422 on: May 21, 2014, 21:39:51 » |
|
22.05.2014.
GRAS 15-813,840 (Oba su upadala i popunjavala Reljevo, 813 u trećoj na Rajlovcu.) 15b-/ 23-832,840,410 (832 čitav dan, 840 jedan krug, 410 samo ujutro.) 23a-417,464,813 (417 do 10 sati, od deset do 14:15 je bio 464, pa onda jedan krug 417, i onda evo 813 sve do sada.) 23c-807
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #423 on: May 22, 2014, 11:07:44 » |
|
Na 27 juče i danas Centrotransov zglobni Transliner. Mislio sam da je gotov nakon požara, al deda se ne da.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #424 on: May 22, 2014, 19:31:31 » |
|
22.05.2014.
GRAS
Na domu se se "tumbali" čitav dan. 14-853/--- 15-813,840 (Čitav dan sam 813 iza 8 sati ujutro.) 15b-/ 16-/ 16b-854/853 17-850/--- 17b-/ 18-851 20-/ 20b-/ 21-409,419,407 21b-/ 22-406,425 22a-415 23-832,410 23a-464,417,840 (464 tri kruga u 05:30, 06:40, 08:00 i nakon toga izbačen, od 15:30 do 17:10 nije bilo ništa.) 23c-807/---/807 29-715 31e-405,410,416,418 41-852 41a-/
51-14 52-3 55-8 58-2 60-42 63-4 65-/ 66-6 67-6 68-95 69-9 72-5 73-7 74-11
Tramvaji do Skenderije, ali redovi vožnje su uobičajeni, znači nisu novi renumerisani, redovi vožnje sa Šestice nisu radili.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #425 on: May 23, 2014, 20:04:57 » |
|
23.05.2014.
Ž.stanica - Hirošima i Nagasaki, da ne objašnjavam i ne razglabam na dugo i široko, Čitav dan ili nije bilo busa ili je jedan koji je polusipravan.
Autobus je držan u blokadi, dotle se došlo. Kap koja je prelila čašu.
|
|
« Last Edit: May 23, 2014, 20:11:12 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #426 on: May 25, 2014, 18:19:59 » |
|
Jedno pitanje. Zbog čega 823 ide na liniju za Kamenicu i Bakiće, ako 315 i 715 rade. Jeli zbog toga što jedan od ove dvojice bude na ugovorenom prevozu ili nešto drugo?
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #427 on: May 25, 2014, 18:46:19 » |
|
Isto i mene interesuje?
Danas 14-853 21 ili 22-410 23-465,832 23c-807 31e-405,418
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #428 on: May 26, 2014, 22:00:48 » |
|
26.05.2014.
GRAS
15-813,832 15b-/ 23-840,405 (Vjerovatno) 23a-415 23c-807 31e-405,410,416,418
65-/ 66-6 67-6
1-715 4-237,258,263
|
|
« Last Edit: May 26, 2014, 22:02:23 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #429 on: May 27, 2014, 00:48:56 » |
|
Jedno pitanje. Zbog čega 823 ide na liniju za Kamenicu i Bakiće, ako 315 i 715 rade. Jeli zbog toga što jedan od ove dvojice bude na ugovorenom prevozu ili nešto drugo?
zato sto rukovodioci ne rade svoj posao.....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #430 on: May 27, 2014, 21:27:18 » |
|
27.05.2014.
GRAS 14-853 15-813,832,840,464 (813 je bio čitav dan, 832 nisam viđao ali upisan je za prvu smjenu, 840 oko 15 sati uključen na 15 i nastaviće u trećoj, a 464 je upisan da je odmjenio 813 jedan krug na Buća potoku, nisam upratio, mada čisto sumnjam da se on mogao gore izvući.) 15b-/ 16-/ 16b-850 17-852 17b-/ 18-851 20-/ 20b-/ 21-409,419,407 21b-715 22-406,425 23-840,464,405 23a-415 23c-807 31e-405,410,416,418 35-315 41-854 41a-/
65-/ 66-6 67-7 68-95 69-9 72-5 74-11
1-715 2-504,217,209,263 4-201,212,292 6-601,602,603,300,302,303,304,801,802,805,811,500,501,502,503,505,506,509,510,201 7-507,511,257,206,289,276,240,248
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #431 on: May 29, 2014, 17:32:06 » |
|
29.05.2014.
GRAS
14-853 15-823,832,813 (823 je isključen oko 12 sati, možda i prije. Inače ujutro su trebali 832 i 823, a popodne 813 i 832.) 15b-/ 16-/ 16b-850 17-852 17b-/ 18-851 20-/ 20b-/ 21-409,419,407 21b-715 (Oko 10 sati je sa tablom D.Vogošća otišao u grad, bio je u garaži.) 22-406,425 23-464,405 (464 je danas izgurao bez ispadanja. Poslužiće makar na Rajlovcu, koja je milina kad rade dva zgloba.) 23a-415 23a-807 29-715 (A poslije sam ga vidio sa tablom Kamenica.) 31e-405,410,416,418 35-317 (Danas je oko 16:10 bio na A.S. vjerovatno za Bakiće?) 41-854 41a-/
51-7 52-8 53-65 55-2 56-9X (Vjerovatno za Jarčedole, umjeto sedmice koju su bacili na Vratnik.) 58-3 59-80 59a-/ 63-4 65-/ 66-6 67-6 68-95 69-9 72-5 73-14 74-11
Za tramvaje da ne pišem sve, bilo je uobičajeno...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #432 on: June 01, 2014, 19:50:10 » |
|
31.05.2014.
GRAS
14-853 15-823,813 15b-/ 16-/ 16b-850 17-852 17b-/ 18-851 23-464,832,405 (Bila su sva tri u jednom momentu, nakon toga je 405 valjda otišao na 31e.) 23b-807 31e-410,416,418 i eto valjda 405 41-854 41a-/
65-/ 66-6 67-6
1-257 4-201,275 6-500,501,502,503,504,505,506,507,509,510,511,206,209,217,231,268,276,286,291,292
01.06.2014.
GRAS
15-840 15b-/ 23-464,815 (Al me izradio 815 ne dođe u 17:45, čekao sam od 17:30 do 18:15, tek tad dođe 464. Al evo sad radi i 815.) 23c-807 31e-410,416 41-850 41a-/
1-257 4-263,500 Ostalo je bilo kombinovano Satra dvojka i kobasice, ali nisam gledao tačno šihte, slično kao i uvijek.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #433 on: June 02, 2014, 11:32:21 » |
|
02.06.2014. 15-840,832 (Nisu ispadali do sada, ali loš im je raspored, idu pola cijelo, i neće biti vožnje u 11 sati, neg' u 10:30 otišao 832 završni krug, pa će tek u 11:30 započeti 840 u II smjenu, inače 832 kad je drugi dispečer bude raspoređen u 10:45 da ne bude velika rupa, ali dobro je nisu nikako ispadali.) 15b-/ 18-852 23-415,416 23a-464 (Isto nisu ispadali, dobro rade, barem do sada. 415 opran izvana, unutra situacija ista.) 23c-807 31e-418,416 (Ostalo ne vidjeh, mada mislim da bi neki od ovih komercijalnih zglobova završio na 22a, jer 823 je na Velešićima, što znači da je jedan od Classica ili nekim čudom na Barama, ili je prebačen na 31e umjeto tog jednog zgloba, ili je u Zanzibaru ne nekoj šklj liniji. Već ćemo vidjeti, čisto sumnjam da je na Barama, ili možda Jagomiru/Šipu) 41-823 41a-/ 65-/ 66-6 67-6 1-715 4-257,263,255
|
|
« Last Edit: June 02, 2014, 11:35:19 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #434 on: June 03, 2014, 19:08:09 » |
|
03.06.2014. 15-840,832 15b-/ 18-852 23-415,416 23a-464 23c-807 31e-405,410,416,418 35-851? (Ali nisam siguran da je bio na Bakićima stajao je naparkiran uz ogradu stanice, a milim da je bilo prošlo 16:15... i da je još stajao, a reče mi kolegica da je bus sa kokicama prolaziom kroz Šip, i kaže bilo je raje u njemu? Ne bih znao reći jel bio na 20b...) 41-823 41a-/ 65-/ 66-6 67-6
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|