Manas
|
|
« Reply #405 on: May 11, 2014, 19:15:19 » |
|
21 - 406 (il 407 nisam vidio), 419 22 - 414, 425
|
|
« Last Edit: May 11, 2014, 19:17:52 by Manas »
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #406 on: May 11, 2014, 19:17:40 » |
|
Na 23 večeras prekrasni 813 i ništa manje sređen 465. 414 na 22, odavno ga nismo vidjeli na Sutjesci.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #407 on: May 11, 2014, 19:30:32 » |
|
Nedjeljni režim
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #408 on: May 12, 2014, 22:52:05 » |
|
12.05.2014.
GRAS
14-/ (Pretpostavljam 852, ali Bog zna gdje je bio.) 15-823,840 (840 dobar dio dana sam, 823 uvečer sam tek vidio, ali pola sata iza 840 je ispao.) 15b-/ 16-/ 16b-850 (Čudno nisu se zarotirali.) 17-851 17b-/ 18-854? (417 ispao, pa je zamjenjen u 22 sata sa 854 koji na displayu ima natpis 18.) A šta je bilo danas?? Možda 852 ili 853 ako je proradio, ili 823 kojeg skoro čitav dan nisam vidio. 20-/ 20b-/ 21-409,419,407 21b-/ 22-406,425 23-832 i po rotaciji bi trebao 416, javim sutra. 23a-417,854 (U 21 ispao i 417 i 840, oba u isti termin, 854 na Socijalnom projurio za grad sa kako ranije rekoh na displayu 18, ali tabla Rajlovac.) 23c-807 31e-410,416,418 (Vozač sa 405 na 418.) 41-813 (Ljepotan) 41a-/
65-/ 66-6 67-6 72-5 74-11
1-255,276 2-248,240,286,271 3-300,302,303,304,601,602,603,801,802,811,815,501,502,503,504,505,507,510,511,209,231 4-244,217,261 5-500,509,257,206,258,260,291,238 6-506,201,212,266,277,263,261,237,235 Ali tumbali su se danas nešto, Bog zna kako je to ispalo.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #409 on: May 13, 2014, 20:59:06 » |
|
13.05.2014.
GRAS
14-/ (Ne znam jel išta planirano, jedino da nije 853 proradio? Nije ništa bilo danas kad ja prođoh.) 15-813,840,823 (Naravno maksimalno dva, pola dana je bio jedan.) 15b-/ 16-/ 16b-850 17-851 17b-/ 18-854 20-/ 20b-/ 21-409,419,407 21b-/ 22-406,425 23-832,416 23a-840,417 (Kontinuirano dva.) 23c-807 31e-416,416,418 (Ne vidjeh 405, jel do mene ili nešto drugo? Kvar?, Reklama?, Retrovizor, ali nije toliki kvar, osim ako se ne čeka original ogledalo) 35-315 41-852 41a-/
1-276,209 (276 riknuo sad oko 18:50, nešto se dreknulo dva puta i zavarničilo, vozač spustio pantograf i čeka šlepanje.) 4-500,231,206
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #410 on: May 14, 2014, 18:37:55 » |
|
14.05.2014.
GRAS
14-853 15-813,840 (U drugoj, u prvoj 840 sa 832 na 23, 813 sam na 15.) 15b-/ 16-/ 16b-850 17-851 17b-/ 18-854 20-/ 20b-/ 21-409,419,407 21b-715 (Opet sam ga vidio da ode za garažu da tablom Sutjeska-D.Vogošća) 22-406,425 22a-405 23-832,418 (418 ujutro, tako da su oba čipsa bila na Reljevu.) 23a-840,417 (840 prva, 417 druga.) 23c-807 29-823 (Oko 16:15 otišao za garažu.) 31e-410,416,418 35-315 41-852 41a-/
65-/ 66-6 67-6 68-69 69-9 72-5 73-14 74-11
1-715,231 2-500,217,286,292 3-300,302,303,304,601,602,603,801,802,811,812,501,502,504,505,506,507,510,511 4-206,235,291 5-503,209,255,276,289,263,266,240 6-509,201,257,268,244,248,237,238,260
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #411 on: May 15, 2014, 22:24:18 » |
|
Zna li neko jeli šta vozilo od Skenderije do Čaršije umjesto tramvaja?
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
ecehajic
|
|
« Reply #412 on: May 15, 2014, 22:49:47 » |
|
Ja dok sam cekao tramvaj nije nista radilo osim autobusa vijecnica dobrinja.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #413 on: May 16, 2014, 18:45:35 » |
|
16.05.2014.
GRAS
14-853 15-813,840 (840 oko 17 sati bio sam.) 15b-/ 16-/ 16b-850 17-851 17b-/ 18-854 20-/ 20b-/ 21-409,419,407 21b-715 22-406,425 22a-808 23-832,418 23a-417 (Hvala Bogu.) 23c-807 29-823 31e-405,410,416,418 35-315 41-852 41a-/
51-3 52-8 55-2 58-4 59-95 63-8X 65-/ 66-6 67-6 68-69 69-9 72-5 73-14 74-11
101-4430 102-4156 103-4158,4137 104-/ 107-4148
1-715 2-500,206,231,286 4-209,258,217 6-601,602,603,801,802,811,812,300,302,303,304,501,502,503,505,507,509,510,511,201,212,237,248 7-504,506,238,244,276,289,291
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #414 on: May 17, 2014, 17:37:25 » |
|
17.05.2014.
Sve po starom, nije bilo velikih promjena, 840 je sam na Buća potoku... Ovo ostalo u 5 deka.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #415 on: May 18, 2014, 15:30:25 » |
|
18.05.2014.
GRAS
23-840,832 31e-416
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #416 on: May 19, 2014, 19:30:43 » |
|
19.05.2014. GRAS 15-813,840 15b-/ 18-851 21-409 (Oko 12:50 kroz Boljakov ode za garažu.) 23-832,410 (Trebalo bi.) 23a-417,823 (417 je ispao oko 12:50, i poslije ga više nije bilo, 823 ga sad mijenja, a 813 je danas radio njegov RV.) 23c-807 31e-405,410,416,418 (416 prije 20 minuta ode za Garažu, 410 je danas oko 13:45 otišao na DBR iz garaže.) 43-499 (Ako dobro vidjeh kad je otišao iz Garaže.) 66-6 67-6 73-7 ( )
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Edin MAN
Kondukter
Offline
Posts: 583
|
|
« Reply #417 on: May 19, 2014, 20:23:12 » |
|
47- Neki SL222
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #418 on: May 19, 2014, 20:32:53 » |
|
Nekidan je bio 801.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
fakebus
Putnik
Offline
Posts: 263
Gras
|
|
« Reply #419 on: May 19, 2014, 20:55:44 » |
|
sto se tice 47 prvu i drugu smjenu radi 321 a trecu danas i nekoliko dana 801 vozi vozac sa 320 jer je 320 u kvaru a nece da vozi 321!
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|