man 464
|
|
« Reply #1395 on: August 05, 2012, 15:57:28 » |
|
Pa tako nekako transformers.....
Opet Dom i Drvenija ne gubitku... (Imaju na raspolaganju classice i par sl 222 koji se mogu forsirat, a i oni su haman gotovi9
Stanje će se popraviti, ako ova budalaština prođe, na 15 (natrpat će vjerovatno ik 201 i ik 206), 22a,23,23a,26(manje više jer i tamo možda samo jedan zglob može),32,43...
Laičko pitanje: Da ne bi možda mogao zglob na 16? Prolazio sam trasom puno puta, jeste ono problematično ali nema nigdje toliko "zakučito" osim pri dolasku na dom....
Što se tiče slika, ima promjene jer se u međuvremenu pokvario i popravljen je..... znam na šta ciljaš..... Shvatio sam poentu... Gledat ću da ne postavljam ovako ubrzo dvije slične slike....
|
|
« Last Edit: August 05, 2012, 16:00:23 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #1397 on: August 05, 2012, 16:09:20 » |
|
pa prema Brama se jedva classic provuče od nadstrrešnica drveca ali i uskog puta , osim toga liniji ne treba vozilo tolikog kapaciteta. A što se tiče ulaska na Dom kod nekadašnjeg centrala jedva smota i Classic ili SL 222 a kamo li zglobbilo koji. DA nema čunjeva možda bi i moglo se izmanevrisati s tim da bi prikolica uvijek "sjekla" po trotoaru
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #1398 on: August 05, 2012, 16:11:25 » |
|
Znači ništa...
Hvala na objašnjenju..
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1399 on: August 05, 2012, 17:59:55 » |
|
Zna li neko jeli istina da je napravljen 469 i radi li 668?
Lik je na drugom forumu napisao da je vidio 469 i kako je pozadi malo razbijene štopke, ali ne mogu biti siguran u tu informaciju pošto je to lik koji je na tri foruma sa bus tematikom nalupetao neviđenih gluposti o GRAS-u.
|
|
« Last Edit: August 05, 2012, 18:09:09 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #1400 on: August 05, 2012, 18:23:45 » |
|
Čitao sam, to je valjda "sarajlija 211" sa ovog foruma...
Nisam ga viđao ni na 23 niti na bilo kojoj drugoj liniji dugo vremena.... Ne znam, čekamo transformersa....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #1401 on: August 05, 2012, 19:42:31 » |
|
Uh što se Kadić izvlači da ne kaže koje linije treba vozit centro....
Kao sa "Doma Ljiljana" će vozit 4 autobusa na linijama, ahaaaaaaa
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
zanimljivo
Putnik
Offline
Posts: 248
|
|
« Reply #1403 on: August 05, 2012, 20:07:44 » |
|
sigurno ce onda solasi sa 43 preci na Dom ( posebno 841 koji je jako solidan sl222 ) a na 43 ce jedna ik206/sg312 i jedna ik201
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1404 on: August 05, 2012, 20:19:30 » |
|
Uh što se Kadić izvlači da ne kaže koje linije treba vozit centro....
Kao sa "Doma Ljiljana" će vozit 4 autobusa na linijama, ahaaaaaaa
Kadić je onda rekao 22, 30, 33 i pola 31e. Neznam dali planira nešto više dati, to možda radnici znaju. Ako dođe do predaje linija bojim se da će ići i 31 jer mislim da ta linija nije nešto profitabilna, mada bi ja volio bar ovaj jedan GRAS-ov da ostane.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1405 on: August 06, 2012, 12:51:28 » |
|
http://www.dnevniavaz.ba/vijesti/sarajevo/109860-u-krugu-preduzeca-danas-se-okupljaju-nezadovoljni-uposlenici-radnici-gras-a-protiv-davanja-linija-centrotransu.htmlhttp://www.tv1.ba/vijesti/bosna-i-hercegovina/6291-centotrans-novi-gradski-prijevoznik.htmlZna li neko kakva je prodaja pojedinačnih karata na linijama 21, 22, 30, 33 itd... odnosno koji je omjer putnika sa mjesečnom kartom i pojedinačnim kartama? Predpostavljam da će dio stanovnika Ilijaša, Hadžića, Tarčina i dalje kupovati GRAS-ove mjesečne kupone koji će važiti u Centrotransovim vozilima? Kolika je prosječno dnevna zarada na komercijali i koliko bi GRAS izgubio ako bi im prepustio pola komercijale?
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
dresdener
Putnik
Offline
Posts: 200
|
|
« Reply #1407 on: August 06, 2012, 14:45:02 » |
|
Evo ima linka sa informacijom. http://www.klix.ba/vijesti/bih/generalni-direktor-gras-a-haris-kadic-podnio-ostavku/120806102#Moje subjektivno mišljenje je da je Haris Kadić bio dosad najpametniji direktor. 1. otvoreno je priznavao da je u firmi dolazilo do raznih prljavih dejstava i da ima puno javašluka, dok su svi prethodni samo lakirali rozovom bojom i hvalili se u medijima. 2. otvoreno je ušao u konflikt sa ministrom Kozadrom koji je zadržavao pare. 3. ponašao se sasvim realistično, i mada se meni ne sviđa prepuštanje linija Centrotransu, bila to trenutno jedina moguća opcija jer građani uveliko pate od sve lošije situacije u GRAS-u... Sa druge strane sindikalistički lobi kao da uopće nisu svjesni katastrofalne situacije, kada ne može sve ići kao do sada (svi znamo za kilograme priča o lopovluku kod nafte, željeza, rezervnih dijelova itd. od strane radnika). Plašim se da će ovi sindikalisti biti grobari svoje firme jer njihovo ponašanje će služiti nekome kao dobrodošli razlog za "čvrst i brz postupak"... * zabranjeno citiranje zadnjeg posta
|
|
« Last Edit: August 06, 2012, 15:04:13 by The_Dubster »
|
Logged
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #1408 on: August 06, 2012, 14:58:34 » |
|
Ne čitam portalske članke,jer su mi informacije pod nosom.
Prvo i osnovno ko imalo poznaje Sindikat,zna da su to obična kriminalna banda.Oba Sindikata.
Neka Nazif Dacić i Himzanija Adnan kupe vozila.Jednostavno.Godinama se finansiraju gluposti iz Sindikalnih članarina,a nisu u stanju ni haste da obiđu na postelji.
Sindikat je nebrojeno puta srušio GRAS,ruši ga opet,i svaki put jer on želi da se bavi poslovima menadžmenta.Nedopustivo!Nemaju ingerenciju da se petljaju u to!
Zadnja,ali zadnja riječ po pitanju ovih djelidbi je Ministarstvo saobraćaja. Ima Sud isto tako.Ne vidim u čemu je problem.
Kad treba šlajfati firmu onda se okupe pred Upravnom zgradom,kad treba jasno spriječiti nered u firmi zabiju se mišije rupe!
Ovo će sasvim u drugom pravcu firmu odvesti i stopirati neke stvari.
Isti taj Sindikat kad je Hifa blokirala račune nije se javljao,a mogli su aktiviranjem potraživanja pokrenuti čitav lanac da firma ode u likvidaciju i stečaj.Kadić je to spriječio.
Kadić je spriječio da željezo od rashodovanih vozila ode mafijašu iz Visokog i potpuno na legalan i zakonit način proveo tu proceduru,pa do sitnih stvari poput pranja vozila,čišćenja kruga firme,ugovora za reklame,prodaje karata,nabavu 10 minibusa. I sve to treba de se popiša jer neko hoće kabadahijski da se ponaša.
Problem je u osnovi što Sindikati traže javašluk i nerad,a ne obratno.
Teško ih je natjerati da se prihvate posla.
Nazif Dacić ne voza truhlo vozilo!I on vele zabrinut....
Nazif Dacić nije pričao po medijima kad mu je Hasan kćerku uposlio u skandaloznom zapošljavanju preko 150 nepotrebnih kadrova,na mjesto vozača tramvaja prije skoro 2 godine.
Mislim da je Haris definitivno okupio pogrešne savjetnike oko sebe,svako svoj interes gleda i vrlo rado zabada nož u leđa.
Vidjećemo šta će Ministar reći na ovo,kao i Vlada i da li će Nadzorni odbor prihvatiti ostavku.
PS
Ministar je trenutno na godišnjem-na moru.
|
|
« Last Edit: August 06, 2012, 15:04:46 by MAN Lions coach »
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #1409 on: August 06, 2012, 15:07:36 » |
|
popušio ga Haris, popušio ga GRAS, popušit će ga i Sarajlije... Da izvinete....
U pravu je kad je rekao da ga je kanton izdao. Sa Kadićem su bili krenuli nešto raditi... Dosad je postojala neka nada se GRAS može izvući, al nakon ovog, s obzirom da su izbori blizu, GRAS će postati klasičan primjer izbornih glasova, a nakon izbora će biti ĆAO GRAS i privatizacija, raspordaja, otimačina...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|