|
|
dresdener
Putnik
Offline
Posts: 200
|
|
« Reply #1382 on: August 04, 2012, 11:05:16 » |
|
Izgleda da je došlo tako daleko da nisu u GRAS-u ni naplatili pare za hosting webstranice? www.gras.ba => dobijem sljedeću poruku: This site has been suspendedIf you manage this site and have a question about why the site is not available, please contact iPage directly.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #1384 on: August 05, 2012, 14:19:56 » |
|
Opet se provaljuju za komercijalne linije... SUTRA OKUPLJANJE RADNIKA GRAS-ADacić: Ako Centrotrans preuzme naše linije, tužit ćemo Vladu i direktora GRAS-aNajava da bi početkom septembra u javni gradski prijevoz mogla ući kompanija Centrotrans i preuzeti neke linije GRAS-a izazvala je nezadovoljstvo, pa i prijetnje tužbama radnika ovog preduzeća koji poručuju da to neće nikada dozvoliti. Piše: A. Dž. Ministarstvo saobraćaja Kantona Sarajevo bi sredinom augusta trebalo donijeti odluku o dodjeljivanju nekih GRAS-ovih linija Centrotransu. Kako nam je kazao generalni direktor ove kompanije, Safudin Čengić, oni su aplicirali za 12 prigradskih i komercijalne linije Nedžarići-Vijećnica i Dobrinja Vijećnica. "Mi se nadamo pozitivnom odgovoru i očekujemo da sve bude po zakonu. Bivši saziv Vlade KS nije poštovao zakonske propise pa se nadamo da će sada biti drugačije. Naši autobusi su spremni da izađu na ulice", kazao je Čengić u izjavi za Klix.ba. No, radnici GRAS-a okupljeni oko Sindikata vozača i Sindikata komunalne privrede tvrde da nikada neće dozvoliti ulazak jednog privatnog prijevoznika u javni gradski saobraćaj. "Ogorčeni smo jer se pod pokroviteljstvom kantonalnog ministra saobraćaja Harisa Lulića i Vlade KS uništava autobuski i minibuski saobraćaj. Mi to nećemo nikada dozvoliti. Upotrijebit ćemo sva sredstva koja su u našoj moći da spriječimo nelegalni ulazak privatnog preduzeća u javni gradski prijevoz", poručio je Nazif Dacić, predsjednik Sindikata vozača gradskog saobraćaja KS. Dodaje da se radnici GRAS-a ne boje lojalne konkurencije te da znaju i žele raditi, ali da je ovo što se radi protivno svim zakonima. Posebno nezadovoljstvo radnika izazvala je najava GRAS-ovog menadžmenta da će sporne linije prepustiti Centrotransu. "Radnici strahuju da će ostati bez posla, iako generalni direktor kaže da se to neće desiti. Ali mi znamo da su to priče za malu djecu jer šta će ti ljudi raditi ako se te linije prepuste Centrotransu. Ukoliko se to desi, tužit ćemo i Vladu i Centrotrans i generalnog direktora", naglašava Dacić i poziva sve radnike da u ponedjeljak u 13.30 sati dođu ispred zgrade preduzeća i zatraže od generalnog direktora objašnjenje. Izjavu od direktora GRAS-a Harisa Kadića nismo uspjeli dobiti jer je, kako nam je rečeno u Službi za odnose s javnošću, "zauzet sastancima", kao ni komentar resornog ministra koji je na godišnjem odmoru. Bilo kako bilo, građani Sarajeva trebaju, žele i zaslužuju bolji i kvalitetniji gradski prijevoz. Hoće li im ga pružiti GRAS ili Centrotrans, sasvim je svejedno. http://www.klix.ba/
|
|
« Last Edit: August 05, 2012, 14:21:52 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1385 on: August 05, 2012, 14:46:08 » |
|
Čuj, Nedžarići-Vijećnica hahaha. Ustvari imala je komercijala par polazaka ispred Radon plaze dok je radilo 8 autobusa, ali toga odavno nema.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #1386 on: August 05, 2012, 15:29:42 » |
|
Šta ste se uhvatili toga više? Popustite to. Šta je to toliko bitno da li je komercijalna ili nije? Bitno je da privatni prevoznik nelegalno otima linije i da ima saveznike u svima osim u radnicima. Sutra bi se mglo desiti da još koji privatni prevoznik pokuša oteti još pokoju liniju. I ovaj visočki švercer ČEnga lupeta. ŠTa si ba aplicirao??? Kome? Ti si tražio da otmeš a ne da apliciraš jer APLICIRA se na konkurs, tender i sl a ovdje nema ničega od toga ovdje se radi o klasičnoj otimačini
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #1387 on: August 05, 2012, 15:31:35 » |
|
Ma uhvatili smo se toga da pokažemo koliko su neozbiljni i koliko nemaju pojma....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #1388 on: August 05, 2012, 15:34:06 » |
|
MA jebo to...to što su oni nepismeni nikome ne nanosi štetu ali suština problema je jako jako zlonamjerna
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #1389 on: August 05, 2012, 15:37:07 » |
|
Mogu samo reći : BITNA JE SUŠTINA.... Kako to baš sve rentabilne linije Pitam se pitam kako to...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #1390 on: August 05, 2012, 15:43:44 » |
|
Kriminalno je da Centrotransov menadžment godinama optužuje državu kako mu ne da da bude "zdrava konkurencija" na linijama koje on želi. Pa je bilesi po sudovima visio,i dobar broj sporova i pogubio.
I sada na potpuno nelegalan način pompezno ulazi u prevoz,na osnovu nekakvog dogovora,izvan Zakona. Zašto nije sačekao tender?Ili mu ne odgovara da na tenderu neće moći birati već će dobiti "paket linije"?
Zato je i izvršen presing preko hoštaplera u vlasti da uzme upravo ono šta mu odgovara.
Šta njega briga,on je i izmislio pojam komkurencija,monopol i sl. izraze da bi objasnio širim nepismenim masama u gradu kako GRAS monopoliše...to nema nikakve veze sa monopolom,kvalitetom i konkurencijom već njegovim biznisom.
On želi da pravi biznis od gradskog prevoza,gdje to još niko u svijetu nije uspio.
Biće na TV1 u vijestima isto GRAS,pa ko hoće neka pogleda večeras.
|
|
« Last Edit: August 05, 2012, 15:45:19 by MAN Lions coach »
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #1391 on: August 05, 2012, 15:47:13 » |
|
EEE valja uzet Vogošću, Komercijalu i Tarčin i slično , neće to dobit na tenderu, ko j**e Buće potok, Dom i Drveniju....
Hvala za inf. o TV-prilogu
|
|
|
Logged
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #1392 on: August 05, 2012, 15:51:01 » |
|
Kosi liftovi na Ciglanama koji godinama služe kao prijevozno sredstvo stanovnicima ovog naselja, zbog nedostatka novca u skorijoj budućnosti neće se stavljati u kompletnu funkciju. Od četiri lifta, putnike prevoze dva naizmjenično, dok je jedan isključen zbog potonuća trase, a jedan se po potrebi može pustiti u funkciju.
Kako su nam rekli iz GRAS-a, sigurnost liftova na Ciglanama provjerava se svakodnevnim, sedmičnim i mjesečnim pregledima koje rade uposlenici ovog preduzeća.
- Svaki dan prije puštanja u pogon vrši se pregled i provjera ispravnosti svih kabina kosog lifta. Materijala za redovno održavanje ima dovoljno, ali problem je generalni remont koji se vrši svakih pet godina i koji košta 45.000 KM - kazali su iz GRAS-a.
Iz ovog preduzeća navode da je finansijski efekt kosih liftova na Ciglanama uvijek bio negativan, kako prije rata tako i u poslijeratnom periodu. Godišnji gubitak iznosi 220.000 KM, s obzirom na troškove struje, radne snage i materijala za održavanje.
javaz
Inače priča o kosom liftu se u par navrata elaborirala po novinama,pa da samo dodam,niko od vrlih novinara nije otišao i uslikao stanje kosog lifta,znači od devastiranog prilaza itd. Vjerovatno su to devastirali uposlenici. Inače sam mišljenja da lift se iz temelja mora remontovati,prilazi ograditi gelenderima i staviti video nadzor 24h. I pomenuti prilaz liftovima po završetku rada u potpunosti zakatančiti,da ne bi kokošari raznih formata devastirali javno dobro.
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #1393 on: August 05, 2012, 15:51:17 » |
|
Ma meni nisu jasni oni koji kazu bice narodu lakse poslije 1 septembra. Komeće biti lakše? Tarčin je pokirven solidno, Hadžići isto, Ilijaš po redu voznje ide, komercijala isto tako , ta vozila koja budu skinuta sa "prigrada" neće se moći puno iskoristiti. Sa Doma ne može zgob nigdje niti može doći na Dom. SA Drvenije isto tako. Buća Potok zglob radi za nuždu i biće velikih problma sa okretanjem pogotovo Ikarbusa IK 206 kojima prikolica polako pada nazad i zagrebaće s njom asfalt svaki put. Kod 403 otkinu krambolku barem 2-3 puta sedmicno pri okretanju...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1394 on: August 05, 2012, 15:53:48 » |
|
Neuništivi g.b. 820 - lin 23 Koja je poenta dva puta u kratkom razmaku na istom mjestu iz skoro iste pozicije slikati isti autobus? Šta se to na njemu značajno promjenilo na njemu u par dana?
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|