The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #1425 on: August 07, 2012, 21:29:30 » |
|
Sjajno Azra, napokon jedna dobra vijest... a ovo je da upotpuni. Drago mi je da si napokon ovaj projekat priveo kraju
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1427 on: August 07, 2012, 23:12:56 » |
|
Članak je odličan. Hvala za slike starih trola 622, 623, 627 i one uništene. Imam par ispravki: Na stranama 15 i 16 spominješ garaže u Pofalićima, a garaže su u susjednom naselju Velešići. 13 strana: vezano za zglobnog vašingtonca "Ovaj prototip bio je označen brojem 103 i nakon dugotrajnih probnih vožnji sa sedam tona tereta, koje su dale odlične rezultate, sagrađeni su još zglobni tramvaji 101, 102, 104, 105, 106, 107 i 108" Ovo sam i ja čitao u knjigi sarajevski tramvaj, čudi me da je izostavljen tramvaj 100, čak mislim da je ovo greška i da je on prototip. Koja je logika da prvog nazovu 103. http://transphoto.ru/photo/370704/Na 21 strani je navedeno da je 9.1.1996 tramvaj pogođen minobacačkom granatom. Ustvari pogođen je iz ručnog bacača, radi se o tramvaju g.b. 272 koji je ubrzo nakon toga bio popravljen i radio je mislim do 2009.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #1428 on: August 07, 2012, 23:57:40 » |
|
Dacić i Dizdarević su za vrijeme štrajka trebali dobiti batine i izvukli su se. Nije im ni sada kasno da budu našaketani. J**o li im Hasan svu familiju odreda. Đubrad pokvarena. I jedan i drugi su svjesni da svoje mutne radnje mogu obavljati samo u situaciiji anarhije kakva je sada ili pod pokroviteljstvom alkoholičara kao što je Hasan Bašić. Iskreno ljudi ja sam se svega ovoga zasitio. Ukoliko Bašić dođe za direktora mislim da je to definitivan kraj GRASa. To je čovjek koji je siledzija, tiranin, alkoholičar i uz to veoma nesposoban. Bojim se da je ovo jedno od mojih zadnjih javljanja na forumu uopšte. Ja sam ovdje prevashodno zbog autobusa ali i ponajviše zbog GRASa. MIslim da više nema svrhe pisati, kritikovati, iznositi prljavi veš kada to ne "pije vode" a živci odoše ...zbog koga i zbog čega. Meni je 30 godina i veoma lako ću naći posao jer znam raditi mnoge stvari, osim toga radio sam i za privatnike i niko mi nije ostao dužan a kod svih sam ostavio pozitivan dojam. Meni neće biti problem naći posao a neka se zapitaju Dacić, Dizdarević, ŠAhinović, Duraković, Salihović i ostala svita gdje oni mogu raditi i ko će njih primiti da rade. Kao ljudi su nikakvi, kao vozači još lošiji a ni jedan drugi posao ne znaju raditi ni jedan od njih...za njih je opstanak GRASa pitanje života i smrti jer jedino u ovakvom GRASu kakav je sada mogu muljati i "valjati" .....
|
|
« Last Edit: August 08, 2012, 12:03:55 by The_Dubster »
|
Logged
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #1429 on: August 08, 2012, 00:01:39 » |
|
More samo nabiti račune u kafani i cirozu jetre. Što se tiče Sindikata,ostali su da se masiraju sa Ministarstvom. Samo mi je žao što ne kupih jedne žute novine doduše,mada ih ne volim čitati,naslov je bio:"Mlada na čekanju,starica na umoru",30 mil. EUR-a potrebno za modernizovanje stračare od autobuske stanice koja je prvenstveno ruglo grada,i ruglo švercera Centrotransa. Mogao bi Šaćiragić objasniti zašto su zapravo gladni gradskog saobraćaja,a sve glasnija je i njihova propast...hhhh Sjeo je neko i izračunao i njihovo,neće imati hajra zasigurno.
|
|
« Last Edit: August 08, 2012, 00:47:34 by MAN Lions coach »
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1430 on: August 08, 2012, 00:26:19 » |
|
Nisam u firmi, neznam, ali imam utisak da su oni vrebali kad će direktor napraviti jedan pogrešan korak da ga smijene i pokušaju vratiti "rumenog". Nadam se da ostatak radnika neće dozvoliti njegov povratak ako se išta pitaju.
Što se tiče ovoga sa linijama, sjetite se da je još prije mjesec-dva i premijer Musić najavio skori ulazak privatnika, tako da nevjerujem da je Kadić sam izmislio predaju linija, zbog čega je zaplatio.
Ispravite me ako griješim, ali mislim da Kadićev odlazak ne može garantovati da će GRAS-u ostati dotične linije, jer mislim da su to političari zacrtali, da bi u predizbornoj kampanji govorili kako su "upravo riješili problem gradskog saobraćaja u Sarajevu." (naravno, daleko od istine)
Predpostavljam da će doći da se slikaju kad dođu novi minibusi - e pa moje mišljenje je da im to radnici ne trebaju dozvoliti.
|
|
« Last Edit: August 08, 2012, 00:27:55 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #1431 on: August 08, 2012, 00:44:57 » |
|
Ja mislim lično da Direkor nije napravio pogrešan korak.Naprotiv,možda i najbolji. Jer da je prešutio ono što je Ministar planirao objelodaniti,ispalo bi da laže i muti sa njim. Njemu je čist obraz,a Ministar zna šta je potpisao.Mislim čak da ga je dobro zeznuo,jer su mu svi okrenuli leđa. Jbg,tako ti je kad se nisu uspjeli ugraditi sa svojim interesima. Sada je u potpunosti ostao Sindikat da se masira sa Vladom,a ministar je previše prefrigan i zna da će izgubiti fotelju,a onu planiranu za načelnika teško,da ne kažem nikako, da će ostvariti.A da će biti uspješni poslije izbora i to teško s obzirom kakvo je stanje u državi.Čak i mutihala zvana Sindikat se zeznuo,jer i ako se desi prinudna uprava,oni znaju da oni ne moraju nikoga ništa pitati i da serbez ih mogu potamaniti za 24 sata. Kako god okreneš,gubi.Haris čista obraza ostao. Nek Ministar objasni kad se pošalju fakture mjesečne,jedan mjesec plati,pa dva nam se ne plati pa umoljavaš,pa onda kaže nema itd.
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
dresdener
Putnik
Offline
Posts: 200
|
|
« Reply #1432 on: August 08, 2012, 06:37:03 » |
|
Članak je odličan. Hvala za slike starih trola 622, 623, 627 i one uništene. Imam par ispravki: Na stranama 15 i 16 spominješ garaže u Pofalićima, a garaže su u susjednom naselju Velešići. 13 strana: vezano za zglobnog vašingtonca "Ovaj prototip bio je označen brojem 103 i nakon dugotrajnih probnih vožnji sa sedam tona tereta, koje su dale odlične rezultate, sagrađeni su još zglobni tramvaji 101, 102, 104, 105, 106, 107 i 108" Ovo sam i ja čitao u knjigi sarajevski tramvaj, čudi me da je izostavljen tramvaj 100, čak mislim da je ovo greška i da je on prototip. Koja je logika da prvog nazovu 103. http://transphoto.ru/photo/370704/Na 21 strani je navedeno da je 9.1.1996 tramvaj pogođen minobacačkom granatom. Ustvari pogođen je iz ručnog bacača, radi se o tramvaju g.b. 272 koji je ubrzo nakon toga bio popravljen i radio je mislim do 2009. Hvala! U budućoj proširenoj verziji ću zamijeniti Pofaliće za Velešiće. Strana 13: Tako je u izvornom materijalu, tamo se govori da je 103 bio prvi. Preuzeo sam tačno iz izvora, nije bilo prostora za spekulacije. Ustvari brojka 100 ne pripada do reda 101 i više, to je zadnja za grupu "devedesetih" Tako da bi serija "stotina" trebala početi uvijek od 101, kao što serija 2xx treba početi od 201 i ne od 200 Strana 21: opet sam preuzeo izvor... vidi se kako su, nažalost, mnogi podaci netačni ali šta da radim.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1433 on: August 08, 2012, 09:52:50 » |
|
Čitao sam ja taj izvorni materijal i tamo mi je to zapalo za oko, inače u istoj knjigi na nekoliko mjesta imaju slike, čini mi se T1 ili T2 tramvaja koje se pretstavljaju kao slike Sarajevskog tramvaja. Hajmo reći da su 101-108 serijski Vašingtonci, a 100 je postojao, kao što se može vidjeti na linku koji sam priložio u prethodnom postu. Brojevi 100, 300 i 500 su bili probni primjerci, e tu je jedini izuzetak bio Lohner C1 400 koji je došao u seriji 400-412. Nadam se da će nekad isplivati neka slika iz perioda 1964-1966 koja bi ipak bila jedini relevantan izvoz.
Inače bilo je grešaka u knjigama "Godine prkosa i inata" i "Sarajevski tramvaj" što prvenstveno mogu reći za slike.
|
|
« Last Edit: August 08, 2012, 10:00:28 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1434 on: August 08, 2012, 10:18:13 » |
|
Na strani 19 si preuzeo iz Knjige "Godine prkosa i inata" podatak da su na raskrsnici Skenderija 2 maja 1992 dva tramvaja potpuno izgorjela. Izgorio je jedan tramvaj, a tramvaj koji je bio odmah ispred njega, gb 265 je tad teško oštećen, ali ne zapaljen, pogotovo ne potpuno izgorio. Na internetu postoji dosta slika od ta 2 tramvaja.
Inače od ostataka tog izgorjelog tramvaja napravljena je skulptura 2 propeta konja, koja zadnjih godina stoji na Ilidži. Da je skulptura napravljena od ostataka tog tramvaja shvatio sam pažljivo upoređujući ožiljke od gelera pri dnu tramvaja na 2 slike veće rezolucije. Nažalost neznam koji je garažni broj bio taj tramvaj.
|
|
« Last Edit: August 08, 2012, 10:31:18 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1436 on: August 08, 2012, 11:02:30 » |
|
OSLOBOĐENJE Nakon ostavke Harisa Kadića na mjesto direktora Grasa, ministar prometa i komunikacija Haris Lulić priznao je javnosti da je zatečen tim činom. Lulić je, također, istakao kako mu sada ne preostaje ništa drugo nego da kantonalnoj Vladi predloži uvođenje prinudne uprave u KJKP Gras, da Vlada preuzme svu odgovornost za stanje u preduzeću, ali i da ima ovlaštenje da riješi probleme.
Iz izjave ministra Lulića nazire se da će biti predloženo da upravo Vlada bude prinudna uprava koja bi trebala izvesti Gras na zelenu granu. Međutim, prema riječima zastupnika u Skupštini Kantona Sarajevo, takav razvoj situacije ne bi bio povoljan.
Elmedin Konaković, kantonalni zastupnik SDA, smatra da bi pokušaj uvođenja Vlade kao prinudne uprave bio nezakonit.
Nerazumna odluka
- Prema propisima i zakonima naše zemlje, taj pokušaj je nezapamćen. To nije primjenjivo. Ovo je samo pokazatelj koliko se nonšalantno ova Vlada i ministar Lulić odnose prema Grasu. Nikada nisu ušli u srž i dubinu ovog problema. Uvijek su se paušalno odnosili prema Grasu. Od Lulića smo slušali da je dolje sve sjajno i bajno. Zbog površnog odnosa prema Grasu, sve je eskaliralo. Rekao sam da je u Grasu trebalo postaviti eksperta sa ciljevima u kojim rokovima šta treba da se uradi. Nemam ništa protiv Kadića i mislim da se čovjek trudio sve do ove nerazumne odluke da on lično uvede Centrotrans u neke od linija. To je nemoguće i on to ne može uraditi već samo ministar. Sve do tada Kadić je pokazivao veliku energiju da se to riješi, ali sigurno je i to da nije imao podršku ni od Vlade ni ministra. Njegova ostavka me nije iznenadila jer ovaj kurs kojim se u Grasu ide nije dobar i može imati samo ovakve i slične epiloge. Iz Grasa više nema iznenađenja, kazao je Konaković.
Rješenje problema, prema Konakovićevim riječima, provođenje je zaključaka sa tematske sjednice Skupštine Kantona koja je bila posvećena Grasu.
Rade na mišiće
- U Grasu ima samo jedan put, a to je da svi zainteresirani sjednu i počnu da provode zaključke sa tematske sjednice. Čudi me nezainteresiranost ljudi iz SDP-a da se Gras riješi. Ljudi koji su nedavno na nezakonit način sjeli u ministarske fotelje pokazali su svoje kapacitete prije svega odlukama u slučaju rektora Univerziteta i policije. Do sada nismo vidjeli nijedan reformski čin Vlade. Ova Vlada ne bi imala vremena ni kvaliteta i kompetencije da radi u Grasu. O tome uopće i ne treba raspravljati jer po zakonu to nije moguće i to je paradoks koji pokazuje u kakvom stanju se Kanton Sarajevo nalazi. Izbore su dobili na kritikama šta radi SDA i sad su pokazali u dvije godine rada kako rade i da su sve te priče šuplje, zaključio je Konaković.
Aktuelnoj vlasti u Kantonu, kako je kazao Nermin Pećanac, zastupnik SDU, nije svet ni zakon ni ustav.
- Aktuelna vlast radi na mišiće. Kapacitet ove Vlade i pored najboljih namjera sumnjam da bi popravio stanje u Grasu kada bi preuzeo takvu ulogu. Grasu ne trebaju partijski, odnosno podobni ljudi, već kompetentne osobe koje će preduzeće izbaviti iz problema. Ideja o Vladi kao prinudnoj upravi nije dobra jer su u protekle dvije godine dokazali da ne znaju ništa uraditi. Ovo je dobro vrijeme da se podvuče linija i prestane sa postavljanjem podobnih. Iz SDP-a su ranije sa pravom napadali poziciju. Evo sada imaju priliku da nešto urade i trebali su pokazati svoju sposobnost. Ali, ništa nije urađeno, kazao je Pećanac.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #1437 on: August 08, 2012, 11:09:48 » |
|
Članak opet nije potpun,fali izjava Sindikata i Safudina Čengića.
Konaković ne znam odakle je došao,gdje je živio,i nije nezapamćeno uvođenje prinudne uprave,jer se to već jednom desilo pred rat u GRAS-u.Znači seljačina. Seljačina još i laže da Kadić uvodi Centrotrans.Njih uvodi Lulić,ministar. Sjetite se i izjava Fikreta Musića poslije završetka renoviranja pruge.
Mislim da ovi govornici najmanje imaju prava da govore,kad ni minimum u kojem i oni učestvuju, što se tiče realizacije zaključaka,nisu ispunili.
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
dresdener
Putnik
Offline
Posts: 200
|
|
« Reply #1438 on: August 08, 2012, 11:45:45 » |
|
Na strani 19 si preuzeo iz Knjige "Godine prkosa i inata" podatak da su na raskrsnici Skenderija 2 maja 1992 dva tramvaja potpuno izgorjela. Izgorio je jedan tramvaj, a tramvaj koji je bio odmah ispred njega, gb 265 je tad teško oštećen, ali ne zapaljen, pogotovo ne potpuno izgorio. Na internetu postoji dosta slika od ta 2 tramvaja.
Inače od ostataka tog izgorjelog tramvaja napravljena je skulptura 2 propeta konja, koja zadnjih godina stoji na Ilidži. Da je skulptura napravljena od ostataka tog tramvaja shvatio sam pažljivo upoređujući ožiljke od gelera pri dnu tramvaja na 2 slike veće rezolucije. Nažalost neznam koji je garažni broj bio taj tramvaj.
Opet hvala na informaciji! Onda ću u budućnosti navesti "2 tramvaja su bila uništena". Šta se tiče tih publikacija, znam da ima u njima puno neispravnih informacija, nažalost za puno tema su služile kao jedini izvor koji mogu koristiti kao "fizički postojeći materijal". Osim toga, što je knjiga Sarajevski tramvaj napisana u stilu "ja, Veličanstvo Bimo", u pravu si sa tim upozorenjem da slike ne odgovaraju. Barem jedna fotka unutrašnosti tramvaja T3 sa manekenkama je ustvari praški T2, jer se vidi da kabina vozača ima vrlo nizak prozor, to je bilo kod tramvaja T2 sa njegovim "neraspoloženim" izrazom Ni druge fotke ne valjaju ništa, kod nekih ima i pogrešnih pratećih tekstova. Baš šteta je da ni grafike na kraju knjige ne valjaju ništa, jer kod većine od njih totalno fali neka legenda šta je šta kod pojedinih dijelova grafova. Neki mogu imati dojam da stojim previše na strani GRAS-ovskih sindikata, to nije istina. Dobro mi je poznato da stotine onih takozvanih "sindikalista" kradu i odgovorni su za stvari koje se mogu nazivati sabotažama i sve rade samo zbog lične sebične koristi. Ali, nisam mogao da napišem o tome da 30 posto uposlenika GRAS-a krade sve što njima uđe pod ruku, jer se niko nije dosad bavio tom temom u medijima... to bi bila samo kleveta, i htjeo sam da bude malo seriozan tekst, tzn. da se oslanja na izvorima koje može čitatelj dodatno pročitati, koji su već štampani, mada se u tim izvorima očigledno nalazi puno grešaka. Inaće baš se izvinjavam za grešku Velešići / Pofalići, sad mi je stid, jer sam gori od Mladića, koji je samo mislio da su to Velušići... ups.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #1439 on: August 08, 2012, 12:18:12 » |
|
Što se tiče članka o Sarajevskom tramvaju,neke crtice iz moderne prošlosti,su iz raznih novina,neupućenih portala,i mislim da ne prikazuju realno stanje onoga šta se dešavalo.I mislim da su neozbiljni da bi se koristili u svrhe pisanja objektivnog prikaza istog. Mislim da je nerealno napisati da je previsoka cijena karte 53KM,GRAS-u od toga ide oko 43KM(odbitak poreza) direktno sa kojima servisira svoje potrebe,a karta se neograničeno koristi u svim vidovima prevoza osim expres.(str.43) Napisao si da je Ajdin Kobilić ostao "samo" do novembra 2011 god. Ajdin Kobilić je bio imenovan za vršioca dužnosti, a ne direktora,to su dva različita pojma,a nakon ostavke Hasana Bašića.(strana 27) Što se tiče dijela o privatizaciji gdje se pominju zemljišta na str.28,zemljište gdje je smješten minibuski depo u ulici Brodska,je svakako u planu izmještanja radi prolaska-proširivanja kolovoza. Strana 26. Linija 108 nije Dobrinja-Hrasno-Otoka,već je registrirana kao samo Otoka-Dobrinja. Strana 27. Ulazak Centrotransa je samoinicijativan I nelegalan,I pod intervencijom inspekcije,Ministarstva u skladu sa Zakonima,isti je uklonjen sa ulica Sarajeva. Strana 26. Ubačen je neprofesionalni ispad-izjava menadžmenta Centrotransa oko strukture firme GRAS.,kojim se on kao ozbiljna firma,kako se smatra,ne smije baviti. Strana 25 Koliko mene moje znanje služi Šaćir je podnio ostavku u maju 2009 godine,a nije smijenjen. ___________________________ dresdeneru ne moraš se izvinjavati,doista si se potrudio da napišeš članak i da dođeš do informacija iz prošlosti koje su vrlo bitne i bile su dosad nepoznate. Tako nemoj misliti da neko trud "baca pod noge". Treba za ovo vremena,strpljenja i prevrtanja dosta knjiga i listova,traženja.
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
|