bhbus.ba
November 22, 2024, 09:35:56 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 4 5 [6] 7 8   Go Down
  Print  
Author Topic: Nibus  (Read 38575 times)
Nenad_KM
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 981



« Reply #75 on: November 05, 2011, 03:40:32 »

evo slucajno sam nasao ove dvije slike..po nekim svojim folderima, stvarno ne znam izvor, ali je moguce da je sa nekog foruma o busevima..




o kojim je modelima je rijec   Huh?

Ovaj prvi je N95 midi a drugi gradski je Nibus 150.XX ne znam završnu brojčanu oznaku..

pretpostavljam da je ovaj minibus njihov prvijenac, jer izgleda drugacije od minibuseva koje sam vidjao Smiley
Prvo su izašli ti lokalci sa Yugo farovima i prozorima u kederima leto 2009-te, a zatim ekspresni tj. turistički jedan po jedan, mada mislim da su paralelno izlazili jedan lokalac jedan ekspresni..
Logged

Nibus 400.22 GB 523
Sashco
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 65



« Reply #76 on: November 19, 2011, 20:12:14 »

Da pomognem oko modela - ovo je Nibus 100, zglobni gradski autobus sa motorom u prikolici.
« Last Edit: November 19, 2011, 20:15:15 by Sashco » Logged
SIKIIIIIdo
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 574



« Reply #77 on: November 19, 2011, 20:50:45 »

jel ovaj model postoji i u troosovinskoj verziji Huh? jer sam vidjao i takve, al nisam znao o cemu je rijec Smiley
Logged

Sashco
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 65



« Reply #78 on: November 24, 2011, 20:11:11 »

Ima i troosovinskih nibusa ali njihova oznaka nije 100.
Logged
Saško
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 551



« Reply #79 on: January 29, 2012, 17:08:42 »

Korištenje dvodijelne šoferšajbe je nula bodova....kao da su zaostali 30 godina Roll Eyes
Pa huligani ako razbiju,kostace 100dinara manje..eto o cemu su razmisljali.


100 dinara manje pa to je dvije BIH marke, ustedili su nema sta  Grin a sto se tice huligana trebali su onda umjesto ove dvodjelne šajbe staviti resetkastu zastitu kao kod policije, tad bi sigurno ustedjeli nebi morali  nikad mijenjati sajbe  Grin
Kakvih 100 kinti manje, da je tako stavljali bi jednodelne šajbne, a najveći problem kod nas na jugu su putevi pogledajte samo buseve prevoznika sa juga sve su ispucane šajbne a i Ekspres ima 3 busa sa jednodelnim šajbnama koliko su samo puta šajbne menjali na njima kad se ono čudi zaglavi dole po Grdeličkoj klisuri po rupama.
Logged

Niška Banja topla voda za Nišlije živa zgoda
Saško
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 551



« Reply #80 on: January 29, 2012, 17:18:28 »

Ee a sad da imam D kategoriju i da sam u ekspresu vrlo rado bi zaduzio ovu makinu..
To je ujedno i najjaci auto koji imaju.. motor MAN e3 od 460 KS limit umesto 105 km/h mu je na 125 km/h(ili mozda cak i nema limit)
Nele nije jedini auto, sa tim motorom imaš i 2 visoka troosovinca (što su bili sa crvenim tablicama) pa jedan troosovinac glista ima motor od 450 konja euro 2 i ima jedan sa 460 euro 1 ne znam koji beše pričao mi tajo ali sam brzo zaboravio.
Logged

Niška Banja topla voda za Nišlije živa zgoda
Saško
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 551



« Reply #81 on: February 07, 2012, 13:00:13 »

Ajmo dalje sa divnim starim Nibusima koji vec mic po mic postaju lepe uspomene, u pitanju je Nibus 350 koji je napravljen 1998-me godine i tada bio nevidjeno otkrovenje. Sedista i oblik galerije korisceni su tada od starih 315-ca, tj malo su bili presvuceni meblom i modifikovani, a bilo je i danas su zivi ti koji su imali nova FSP sedista. Motor je takodje bio samo iznenadjenje, tada novi i mocni MAN euro 1 od 420 KS koji je isao samo tako naravno u u par primeraka i dalje sve to ima. Boksevi su standardno radjeni u starom Nibus fazonu sa gumenonim lajnama, klima tada Siitrak sa 4 motora, ili je mozda pak to naknadno ubacivano ne znam ali znam da su autobusi bili odlicni, veoma udobni i naravno originalni. Farovi na prednjoj masci korisceni su od MAN kamiona(a bilo je i primeraka iz 97-me sa Florida farovima), a masku je dizajnirao Nis ekspres.
inace da kazem za N 350 pravljen ove godine(1998) Nis ekspres je sam izradio sasiju dok su za model iz 1997-me kao osnova bili Sanosi, po neki dizani niski ali svaka mrezica i stap stavljeni novi, opet nova sasija po crtezu za stari Sanos. Evo slike busa o kome prvenstveno pricam tj Nibusu iz 1998.me


Uploaded with ImageShack.us
Mislim da je još samo ovaj i ostao u saobraćaju. eventualno možda ex 437 ostali su otišli u Kamenicu kako sam čuo još krajem prošle godine!
Logged

Niška Banja topla voda za Nišlije živa zgoda
SIKIIIIIdo
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 574



« Reply #82 on: February 19, 2012, 17:57:48 »

evo ljudi malo od mene rad na nibus-u kako bi mnogo ljepse izgledao uz neke male dorade, koje mislim nebi ni kostale puno da se urade na njemu, a bus bi dosta svjezije i pristojnije izgledao

jest da malo lici na irizar, ima dijelova od mana i ima dijelova i od setre ali opet dosta ljepse izgleda nego sto su to oni napravili Smiley

standardni izgled

moja prerada


slika je od jednog mog prijatelja nadam se da nece zamjeriti Smiley
Logged

Saško
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 551



« Reply #83 on: February 21, 2012, 01:12:32 »

Sve je lepo nema crne trake s kojom ne znam ni ja zasto su se tako nisko spustali ali ajde sta je tu je. I ovaj stub u crvenoj boji izmedju prvog i drugog prozora bolje i da ne stoji ili da je u crnoj boji lepse izgleda svakako. Ostalo sve je super, slika ako ne gresim sa autobuske Pancevo a autor je legenda, decko nema u koj Nibus nije bio Wink tako da ne bi zamerio ni slucajno, bar ja imam takvo misljenje.
Logged

Niška Banja topla voda za Nišlije živa zgoda
SIKIIIIIdo
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 574



« Reply #84 on: February 21, 2012, 01:17:31 »

ma crna boja je suvisna, ne zbog nekih predrasuda, nego jednostavno crna traka i siva slova izgleda kao pokretni nadgrobni spomenik..
Logged

Saško
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 551



« Reply #85 on: February 21, 2012, 01:43:41 »

Samo taj stub u crnu boju i nista vise. Sto se seme tice u pocetku su ih zvali Milka Nibusi e a kad su poceli sve da izbacuju sa crnom bojom i starije tako da farbaju onda su dobili i ime albanska zastava pa topalovici (film Maratonci trce pocasni krug) i dalje i dalje sve u svemu i majstori koji to rade se krste u crnu boju ali nisu oni ljudi krivi, neko iz vrha firme je tako resio i to nema sad da se promeni. Pre neki dan pricam sa ekipom kojoj je pre mozda mesec dana auto bio na farbanje i nema da fali poravnati boksevi kazu da je voda ulazila pa su oni nesto prepravljali, stavljali neku gumu da bi lepo zadihtovalo. Ja kad sam bio kod direktora i predlozio da se ne ravnaju boksevi aj crna traka kad je vec bal nek je bal ali bar boksevi da se ne ispravljaju da se ne ravna ono udubljenje dobio sam odgovor ma boli te.. ti i onako ne vozis bus vec samo kontrolises.
Logged

Niška Banja topla voda za Nišlije živa zgoda
makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #86 on: September 14, 2012, 00:44:02 »

Banjaluka, avgust/septembar 2012. godine:
Logged

Setra S 417 HDH !!!

makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #87 on: November 18, 2012, 04:44:13 »

Molim nekoga ko zna, da kaže koliko Nibus ima različitih proizvoda ukupno?
Da li se mogu navesti tipovi i da razvrstate tipove po namjeni (gradski, prigradski, međugradski, turistički, visokoturistički autobus) i:
Može li nešto o oznakama Nibusa; šta znači koji broj ili slovo na kojoj poziciji?
Logged

Setra S 417 HDH !!!

becks89
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 183



WWW
« Reply #88 on: January 04, 2013, 00:15:29 »

To ti je druže kao da ispituješ hemijski sastav(sustav) svih molekula vode u moru  Grin
Ono što se kaže domaće je pa kao da ga volim, ali Nibus je obična sklopi/raskopi firma. Sem logotipa nema ništa njihovo, koja je logika da rastaviš 4 busa i da sklopiš 1 ? Najgore što se vode kao proizvođač autobusa  Embarrassed
Logged
Saško
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 551



« Reply #89 on: January 05, 2013, 00:18:17 »

Nije bas tako, sasija se cela nova pravi, karoserija takodje, mozda se sedista i galerije iskoriste od busa koji je rashodovan za vozila koja voze po Srbiji i blize inostranstvo. Ljudi kad cete bre da shvatite da se u firmi koja pravi vozilo za svoje potrebe nista sto je funkcionalno ne baca. Pa kad bi sve bacali plivali bi u dugovima i ne bi imali ni jedno jedino vozilo ni za domaci saobracaj a kamo li za inostrani saobracaj. Izmedju ostalog vozilo koje je pravljeno za kupca odnosno Becej prevoz u fullu ima sve novo na sebi izuzev motora jer je kupcu bilo skupo da daju par hiljada vise za nov MAN motor ali opet ima MB sa turbinom od 340 KS neg ipak malo je to za visok bus.
Logged

Niška Banja topla voda za Nišlije živa zgoda
Pages: 1 ... 4 5 [6] 7 8   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.04 seconds with 21 queries.