bhbus.ba
November 25, 2024, 12:00:51 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8   Go Down
  Print  
Author Topic: Nibus  (Read 38674 times)
Nenad_KM
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 981



« Reply #60 on: October 07, 2011, 21:27:35 »

Nibus 400.51 i njegove tehničke karakteristike
Sa ručnim boksevima


Uploaded with ImageShack.us
I sa automatskim


Uploaded with ImageShack.us
Osnovni podaci
Najveća dužina ...................................................... 14400 /mm/
Najveća visina ....................................................... 3510 /mm/
Najveća širina ......................................................... 2500 /mm/
Unutrašnja visina ................................................... 1930 /mm/
Visina poda ........................................................ 1054 /mm/
Razmak I-II osovine................................................. 6860 /mm/
Razmak II-III osovine................................................. 1550 /mm/
Prednji prepust ....................................................... 2840 /mm/
Zadnji prepust ........................................................ 3150 /mm/
Trag točkova I osovine ............................................ 2028 /mm/
Trag točkova II osovine ........................................... 1822 /mm/
Trag točkova III osovine ........................................... 2028 /mm/
Max. brzina na ravnom putu ................................. 103 / km/h /
Električna instalacija ............................................. 24 /V/
Masa vozila
Dozvoljena ukupna masa ....................................... 24100 /kg/
Dozvoljena osovinska opterećenja
Prednja osovina ..................................................... 6600 /kg/
Zadnja osovina ...................................................... 11500 /kg/
Prateća osovina ..................................................... 6000 /kg/
Masa praznog vozila ............................................. 15720 /kg/

Motor
Proizvodjač ................................................ M A N
Tip .......................................................... D2866 LOH28, EURO 3
Radni proces .................................................. 4 taktni, Diesel, sa direktnim ubriz.
Položaj cilindra .............................................. redni (linijski)
Prečnik / hod klipa ........................................ 126 / 130 /mm/
Radna zapremina ........................................ 11967 /cm3/
Stepen kompresije ........................................ 18 : 1
Snaga Motora ............................................... 265 kW / 360 KS
Max. obrtni moment ...................................... 1250 /Nm/ (800 ¸1600 min-1)
Položaj u vozilu ..................................... stojeći, pozadi
Vešanje motora ....................................... četri gumena oslonca
Elektropokretač ............................................. 24V/54 kW normal

Transmisioni mehanizam
2.2 Spojnica
Proizvodjač ............................................................... (licenca ZF)
Tip ............................................................... (MFZ 430)
2.3 Menjač
Proizvodjač ........................................... ZF
Tip ........................................... 6S - 1900
Prenosni odnosi (1¸6) .............................. 6.32 - 0.81
Prenosni odnos hoda unazad .................. 6.32
Sistem za izbor brzina ............................... Morze
2.4 Usporivac - retarder
Proizvodjac ....................................................... TELMA F 2 200
Rezervoar za gorivo ................................................ 2 x 180 / l /
Kolicina ulja u motoru ....................................... 30 / 33 / l /

Upravljač
Proizvodjač ....................................................... PTT licenca ZF
Tip ....................................................... 8042 955 116
Prenosni odnos .............................................. 22,7 : 1

Karoserija
4.1 Rešetka karoserije
Izradjena od čeličnih štapova, otvorenih i zatvorenih kontura preseka, kvaliteta materijala
0361 (JUS C.B5.249) debljine zida 2¸3 mm. štapovi su spojeni zavarivanjem. Pre zavarivanja
cevi rešetke se štite spolja i unutra metodom potapanja (cink spot). Posle zavarivanja štiti se
kompletna rešetka spolja (body 989) , a unutra se cevi štite voskiranjem
4.2 Oblaganje karoserije
Spoljna obloga karoserije je od pocinkovanog lima, plastificiranog sa jedne strane, debljine 1
mm zalepljeni po dužini za rešetku i čeono spojeni zavarivanjem.
Prednja stena, zadnja stena, bočne strane krova, prednji i zadnji branik su od poliestera, sredina
krova je od pekolita , tako da je kompletno vozilo obloženo nerdjajućim materijalima.
« Last Edit: October 07, 2011, 21:30:06 by Nenad_KM » Logged

Nibus 400.22 GB 523
Nenad_KM
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 981



« Reply #61 on: October 23, 2011, 23:13:25 »

eve ga i najnoviji Nibus izašao pre možda nedelju dana..



Kako sam čuo ovaj će da bude za Srbiju i po nekad bliže inostranstvo..
Logged

Nibus 400.22 GB 523
SIKIIIIIdo
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 574



« Reply #62 on: October 23, 2011, 23:19:42 »

stara klima je na njemu, nisu stavili ovu novu, sto sam vidjao na ovim novim modelima..koja je razlika izmedju ove dvije klime, osim u obliku  Huh?
Logged

Nenad_KM
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 981



« Reply #63 on: October 23, 2011, 23:23:16 »

Pa pošto će je od prilike neka c klasa zato i ta klima a iskreno mnogo bolje hladi nego ona bela kao na poslednjim brojevima prve serije.. Ovo je Siitrak a oni imaju Speros, e sad ta nova ili ti Speros je digitalna pogubiš se dok je uključiš a Siitrak je na 2 prekidača na tabli.. Ja sam lično navijao da bude ovakva klima
Logged

Nibus 400.22 GB 523
The_Dubster
Vozač Autobusa
********
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #64 on: October 23, 2011, 23:25:30 »

Meni se sviđa prednja maska, nije loše s obzirom na prethodnike. Fin detalj predstavljaju svjetla.
Logged


SIKIIIIIdo
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 574



« Reply #65 on: October 23, 2011, 23:28:33 »

Pa pošto će je od prilike neka c klasa zato i ta klima a iskreno mnogo bolje hladi nego ona bela kao na poslednjim brojevima prve serije.. Ovo je Siitrak a oni imaju Speros, e sad ta nova ili ti Speros je digitalna pogubiš se dok je uključiš a Siitrak je na 2 prekidača na tabli.. Ja sam lično navijao da bude ovakva klima

cuo sam nesto da je ta klima ''NOVA'' klima malo komplikovanija i tako to, ali nisam bio sto posto siguran pa sam htio pitati u cemu je fazon ..jest da sto se tice izgleda mnogo bolje stoji nego ova Smiley ko je proizvodjac ovih klima?
Logged

SIKIIIIIdo
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 574



« Reply #66 on: October 23, 2011, 23:30:31 »

Meni se sviđa prednja maska, nije loše s obzirom na prethodnike. Fin detalj predstavljaju svjetla.
prednja maska mi je dobra i kad bi stavili jednodjelnu sajbu.. ali opet o ukusima se ne raspravlja Cheesy
Logged

Nenad_KM
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 981



« Reply #67 on: October 23, 2011, 23:34:07 »

Pa pošto će je od prilike neka c klasa zato i ta klima a iskreno mnogo bolje hladi nego ona bela kao na poslednjim brojevima prve serije.. Ovo je Siitrak a oni imaju Speros, e sad ta nova ili ti Speros je digitalna pogubiš se dok je uključiš a Siitrak je na 2 prekidača na tabli.. Ja sam lično navijao da bude ovakva klima

cuo sam nesto da je ta klima ''NOVA'' klima malo komplikovanija i tako to, ali nisam bio sto posto siguran pa sam htio pitati u cemu je fazon ..jest da sto se tice izgleda mnogo bolje stoji nego ova Smiley ko je proizvodjac ovih klima?
Ovo je Siitrak klima.. sve u njoj je made in Germany samo je oblik takav kakav je.. ta ista klima je na Berkhofu samo u drugoj masci.. a one male Spheros klime(mislim na one manje) i ne hlade baš u full-u kao ove Siitrak.. Siitrak sa 4 motora(manji neg na ovom novajliji) hladi kao lud a tek ovaj sa 10 motora jede malu decu.. Digitalna je samo estetski lepa ali nije toliko jaka kao ova.. Čuo sam i za onu veliku kinesku koja je na prva 3 busa u prethodnoj seriji da hladi ko luda ali i ona digitalna..
Logged

Nibus 400.22 GB 523
Nenad_KM
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 981



« Reply #68 on: October 26, 2011, 17:34:33 »

Ee a sad da imam D kategoriju i da sam u ekspresu vrlo rado bi zaduzio ovu makinu..
To je ujedno i najjaci auto koji imaju.. motor MAN e3 od 460 KS limit umesto 105 km/h mu je na 125 km/h(ili mozda cak i nema limit) ima neki brzi MAN diferencijal, 2 torzione tezinu od 12 T.. enterijer nije nesto specijalno ali je bus extra udoban.. Kad bih ga vozio jedino sto bi oko njega cackao je da se ofarba u klot crveno i da se stavi stari cirilicni logo koji je pre imao.. Bus je inace radjen krajem 2007-me.


Logged

Nibus 400.22 GB 523
Nenad_KM
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 981



« Reply #69 on: November 02, 2011, 02:39:35 »

Ovo je ljuta Makina stari N 350 sa MAN motorom koji je kao osnovu imao S 315

Logged

Nibus 400.22 GB 523
SIKIIIIIdo
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 574



« Reply #70 on: November 02, 2011, 14:03:32 »

nek su oni stavili znak mercedesa na njega :S
Logged

SIKIIIIIdo
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 574



« Reply #71 on: November 03, 2011, 01:04:18 »

evo slucajno sam nasao ove dvije slike..po nekim svojim folderima, stvarno ne znam izvor, ali je moguce da je sa nekog foruma o busevima..




o kojim je modelima je rijec   Huh?
Logged

Nenad_KM
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 981



« Reply #72 on: November 03, 2011, 01:24:19 »

nek su oni stavili znak mercedesa na njega :S
Ja mislim da to nije Mercedesova zvezda neg ono N tj Nibus..
Logged

Nibus 400.22 GB 523
Nenad_KM
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 981



« Reply #73 on: November 05, 2011, 03:31:11 »

evo slucajno sam nasao ove dvije slike..po nekim svojim folderima, stvarno ne znam izvor, ali je moguce da je sa nekog foruma o busevima..




o kojim je modelima je rijec   Huh?

Ovaj prvi je N95 midi a drugi gradski je Nibus 150.XX ne znam završnu brojčanu oznaku..
Logged

Nibus 400.22 GB 523
SIKIIIIIdo
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 574



« Reply #74 on: November 05, 2011, 03:33:30 »

evo slucajno sam nasao ove dvije slike..po nekim svojim folderima, stvarno ne znam izvor, ali je moguce da je sa nekog foruma o busevima..




o kojim je modelima je rijec   Huh?

Ovaj prvi je N95 midi a drugi gradski je Nibus 150.XX ne znam završnu brojčanu oznaku..

pretpostavljam da je ovaj minibus njihov prvijenac, jer izgleda drugacije od minibuseva koje sam vidjao Smiley
Logged

Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.046 seconds with 21 queries.