bhbus.ba
November 22, 2024, 09:18:37 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 8   Go Down
  Print  
Author Topic: Nibus  (Read 38562 times)
Nenad_KM
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 981



« Reply #30 on: May 27, 2011, 11:02:26 »

Ja sam mislio da imaju i prodaju osim sto proizvode za nis express
Ne, to je proizvodnja u krugu Nis ekspresa, kao kad bi npr. Lasta pravila autobuse za sebe, elem Nis ekspres je po narudzbini radio bus za Becej prevoz, JKP Auto transport Pancevo(Lokalac koji je prosle zime izgoreo zbog odrzavanja), za Galax su radili jedan 300.22 ili ti niski smederevac, i ima jos 2-3 prevoznika koji su od Nis ekspresa uzeli 2 ili 3 Nibusa 350 koje je Nis ekspres hteo da sece, i onaj u Teslic prevozu je u toj ekipi otkupljenih Nibusa...
Inace je sve pocelo davne 97-me godine kada su se pravili Nibus 350 sa onim MAN farovima ili sa farovima od Yugo Floride. Oni stopovi koji su isli vertikalno radjeni su te 97-me i do 2003 god. da ne bi bilo sad da od Sanosa kradu oblike.
Logged

Nibus 400.22 GB 523
Nenad_KM
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 981



« Reply #31 on: May 27, 2011, 17:38:24 »

# 335 inace za sada jedini smederevac koji je ostao u originalu, i ima jos jedan u lokalu sa rucnim boksevima....



Uploaded with ImageShack.us
Vozio sam se danas u ovom busu posle godinu dana. Priznajem da mu prednji kraj ne izgleda lepo, isto je meni u pocetku bio ruzan, ali kad sam cesce bio u starom 523 kojeg vise nema prosto sam zavoleo Nibus 400.22 pre svega zato sto je udoban i mek da tako kazem, nije kao Berkhof idealan za razbijanje kamena u bubregu. Danas kad sam se provozao ne znam sta da kazem klima lepo radi, suvozacevo sediste na kojem sam sedeo je bas udobno, galerija se fino drzi, nema da skripi i da se pomera takodje i sto je najbitnije MAN-cuga se fino cuje...
Logged

Nibus 400.22 GB 523
Nenad_KM
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 981



« Reply #32 on: May 30, 2011, 19:03:15 »

Ajmo dalje sa divnim starim Nibusima koji vec mic po mic postaju lepe uspomene, u pitanju je Nibus 350 koji je napravljen 1998-me godine i tada bio nevidjeno otkrovenje. Sedista i oblik galerije korisceni su tada od starih 315-ca, tj malo su bili presvuceni meblom i modifikovani, a bilo je i danas su zivi ti koji su imali nova FSP sedista. Motor je takodje bio samo iznenadjenje, tada novi i mocni MAN euro 1 od 420 KS koji je isao samo tako naravno u u par primeraka i dalje sve to ima. Boksevi su standardno radjeni u starom Nibus fazonu sa gumenonim lajnama, klima tada Siitrak sa 4 motora, ili je mozda pak to naknadno ubacivano ne znam ali znam da su autobusi bili odlicni, veoma udobni i naravno originalni. Farovi na prednjoj masci korisceni su od MAN kamiona(a bilo je i primeraka iz 97-me sa Florida farovima), a masku je dizajnirao Nis ekspres.
inace da kazem za N 350 pravljen ove godine(1998) Nis ekspres je sam izradio sasiju dok su za model iz 1997-me kao osnova bili Sanosi, po neki dizani niski ali svaka mrezica i stap stavljeni novi, opet nova sasija po crtezu za stari Sanos. Evo slike busa o kome prvenstveno pricam tj Nibusu iz 1998.me


Uploaded with ImageShack.us
Logged

Nibus 400.22 GB 523
tomo
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 19.275



WWW
« Reply #33 on: June 07, 2011, 23:03:30 »

Logged


Nenad_KM
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 981



« Reply #34 on: June 09, 2011, 23:07:57 »

Dobra slika Tomo, a suvozac je legenda!
Logged

Nibus 400.22 GB 523
mmarko
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 446



« Reply #35 on: August 08, 2011, 11:05:16 »

BAS

Logged
Nenad_KM
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 981



« Reply #36 on: September 17, 2011, 00:00:39 »

Lepa slika sad je tek vidim.
Mnogo dobar ovaj auto ima euro 2 MAN motor od 360KS, tempomat, boksevi na hidrauliku, klima sa 12 motoa ladi ko nevreme... Malo da se enterijer renovira(urnisali ga putnici) i bus ko nov. Spolja samo jedno klot crveno farbanje ali to cim ga uzmu u garazu dobija spomenik i ravne boskeve i garant nove retrovizore koji su blago receno odvratni i ne funkcionalni, turski i T 100 su mnogo bolji ali Setrovizori jeftiniji i sto stizu masovno..
« Last Edit: September 17, 2011, 00:14:12 by Nenad_KM » Logged

Nibus 400.22 GB 523
SIKIIIIIdo
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 574



« Reply #37 on: September 17, 2011, 01:33:37 »

Ovaj novi nibus je ruzan i trebali bi na njemu malo poraditi  Smiley
Ali ovaj stariji N 400 je prilicno udoban, vozio sam se i vuce kao zmaj  Grin
jest da sitniih nedostataka ima na prvi pogled, kao sto je ta sajba dvodijelna, nedostatci ruckica na sjedistima ili recimo u tri nibusa N 400 tri vrste razlicitih sjedista, ratkapne bla bla, ali to se sve moze srediti  Smiley Sve u svemu N 400 DOBAR bus   Cool
Logged

Nenad_KM
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 981



« Reply #38 on: September 17, 2011, 11:17:38 »

Ovaj novi nibus je ruzan i trebali bi na njemu malo poraditi  Smiley
Ali ovaj stariji N 400 je prilicno udoban, vozio sam se i vuce kao zmaj  Grin
jest da sitniih nedostataka ima na prvi pogled, kao sto je ta sajba dvodijelna, nedostatci ruckica na sjedistima ili recimo u tri nibusa N 400 tri vrste razlicitih sjedista, ratkapne bla bla, ali to se sve moze srediti  Smiley Sve u svemu N 400 DOBAR bus   Cool
Znas kako s obzirom da se autobusi prave u remontnoj hali Nis ekspresa i za potrebe Nis ekspresa ok su. Sedista npr. ako isecu stari Sanos ubacuju dalje, sto bi ih bacali, novo prave sasiju, podvozje, stavljaju nove felne motor zavisi ako vozi preko nov ako ostaj po Srbiji spakuju sta imaju da moze da radi posao. Stari N 400.31 je odlican jer ni jedan nikad nije imao Mercedesa(starog) nego samo MAN-a i jedan bus Stajer.. Ovi novi bi bili lepi kad ne bi imali crnu traku, ravne bokseve i latinicni logo, samo ni meni ni vozacima nije jasno zasto se firma toliko udaljila od svog tradicionalnog logoa koji vuce za sobom tradiciju dugu 60 godina..
Logged

Nibus 400.22 GB 523
SIKIIIIIdo
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 574



« Reply #39 on: September 17, 2011, 18:03:40 »

Da, bas kad smo kod tog loga, ni meni se ne svidja, ovaj stari je bio dosta bolji, jest da neko mozda ne znaju cirilicu ali nije to toliko ni vazno, kad je mogao biti tolike godine mogao je i sada..
Ovaj novi s vana mi se licno ne dopada, jer sam ga vidio na slikama samo  Smiley a ovaj stari N 400.31 je po meni dobar bus vidio sam ih par komada uzivo i vozio se... a najvise mi se svidja onaj od becej prevoza, on je po meni za komercijalnu proizvodnju  Cheesy
Logged

Nenad_KM
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 981



« Reply #40 on: September 17, 2011, 18:10:43 »

Da, bas kad smo kod tog loga, ni meni se ne svidja, ovaj stari je bio dosta bolji, jest da neko mozda ne znaju cirilicu ali nije to toliko ni vazno, kad je mogao biti tolike godine mogao je i sada..
Ovaj novi s vana mi se licno ne dopada, jer sam ga vidio na slikama samo  Smiley a ovaj stari N 400.31 je po meni dobar bus vidio sam ih par komada uzivo i vozio se... a najvise mi se svidja onaj od becej prevoza, on je po meni za komercijalnu proizvodnju  Cheesy
Becejac je 2007-mo tj iz ekipe Nemci 560-565 naj serija 400.31 a ovaj sa ove slike je prva serija 400.31 tj. 2003 od 480 do 491 radjeni samo sa boksevoma na hidrauliku a 2005 je 400.31 radjen sa rucnim sto ja vise volim otvoris boks koji ti treba i to je to.. Sto se logoa tice uzas je, kao na spomeniku a i podloga crna pa te busve zovemo i albanska zastava(ja i vozaci) stari logo je od uvek bio isti tj. preciznije kroz vreme se malo modifikovao ali latinicom je na haubi web adresa pa ko hoce moze tu lepo da procita ako ne zna cirilicu...
Logged

Nibus 400.22 GB 523
SIKIIIIIdo
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 574



« Reply #41 on: September 17, 2011, 18:28:24 »

ovaj becejac je strasan sto se tice svega, predobro izgleda Smiley mozda sam perfekcionista ali ratkapne bi im extra dosle bili bi jos bolji na izgled  Grin
a ova crna traka totalno lose izgleda, ne kapiram za sta je ona tu, mozda da slova ne budu na crvenoj nego na crnoj podlozi, bolje se vide ili sta vec ali je nepotrebna  Grin a sto se tice one valovite linije mozda i nije toliko lose za promjenu ..
Logged

Nenad_KM
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 981



« Reply #42 on: September 17, 2011, 20:00:16 »

ovaj becejac je strasan sto se tice svega, predobro izgleda Smiley mozda sam perfekcionista ali ratkapne bi im extra dosle bili bi jos bolji na izgled  Grin
a ova crna traka totalno lose izgleda, ne kapiram za sta je ona tu, mozda da slova ne budu na crvenoj nego na crnoj podlozi, bolje se vide ili sta vec ali je nepotrebna  Grin a sto se tice one valovite linije mozda i nije toliko lose za promjenu ..
Ali moram da priznam da je najbolja sema ikada bila ona sa sivilom i zelenim straftama. Ona sema mi se mnogo svidjala steta sto je vise ne rade... Moj ujak je na smederevcu N 400.22 imao tu semu a kasnije ga ofarbali klot crveno sto je opet bilo ok...
E da a Becejac ima sve sto ima i npr 399-563 samo sto je u beloj boji i jednodelna soferka. Ima tablu kao 348-543 slicna Turizmovoj a motor ima slabiji za razliku od 563 posto je Becejcima bilo skupo da uzimaju sa Manom trazili su MB od 340 KS bez tempomata.. Kazu da ga tera najbolji vozac u Becejprevozu
« Last Edit: September 17, 2011, 20:05:51 by Nenad_KM » Logged

Nibus 400.22 GB 523
SIKIIIIIdo
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 574



« Reply #43 on: September 18, 2011, 14:39:27 »

Korištenje dvodijelne šoferšajbe je nula bodova....kao da su zaostali 30 godina Roll Eyes
Pa huligani ako razbiju,kostace 100dinara manje..eto o cemu su razmisljali.


100 dinara manje pa to je dvije BIH marke, ustedili su nema sta  Grin a sto se tice huligana trebali su onda umjesto ove dvodjelne šajbe staviti resetkastu zastitu kao kod policije, tad bi sigurno ustedjeli nebi morali  nikad mijenjati sajbe  Grin
Logged

Nenad_KM
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 981



« Reply #44 on: September 18, 2011, 18:10:06 »

Korištenje dvodijelne šoferšajbe je nula bodova....kao da su zaostali 30 godina Roll Eyes
Pa huligani ako razbiju,kostace 100dinara manje..eto o cemu su razmisljali.


100 dinara manje pa to je dvije BIH marke, ustedili su nema sta  Grin a sto se tice huligana trebali su onda umjesto ove dvodjelne šajbe staviti resetkastu zastitu kao kod policije, tad bi sigurno ustedjeli nebi morali  nikad mijenjati sajbe  Grin
Nije to zbog huligana nego manja je torziona povrsina pa lakse je da se promeni samo ona sajbna koja je pukla...
Ima 4 troosovinca u ekspresu su jadnodelnom soferkom..
Logged

Nibus 400.22 GB 523
Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 8   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.042 seconds with 22 queries.