bhbus.ba

Proizvođači => Ostali proizvođači => : Scania_Bird730 March 15, 2011, 12:21:40



: Nibus
: Scania_Bird730 March 15, 2011, 12:21:40
Najveći (ali nikako najbolji) proizvođač i remonter autobusa u Srbiji..


(http://i52.tinypic.com/2008e1h.jpg)
(http://i51.tinypic.com/ot3kwo.jpg)
(http://i52.tinypic.com/2qaqrma.jpg)
(http://i56.tinypic.com/ezh6ba.jpg)


: Odg: Nibus
: Mustafa YJM March 15, 2011, 18:33:37
Korištenje dvodijelne šoferšajbe je nula bodova....kao da su zaostali 30 godina ::)


: Odg: Nibus
: Scania_Bird730 March 15, 2011, 19:06:18
Korištenje dvodijelne šoferšajbe je nula bodova....kao da su zaostali 30 godina ::)
Pa huligani ako razbiju,kostace 100dinara manje..eto o cemu su razmisljali.


: Odg: Nibus
: Mustafa YJM March 15, 2011, 19:17:54
Jedino je u tome prednost, lakše je zamijeniti ''pola'' nego cijelu šajbu :)


: Odg: Nibus
: Amar March 15, 2011, 19:47:06
pa radi toga su najvise tako i pravili, jer je veliki broj huligana u Srbiji ...


: Odg: Nibus
: Aleks_BGD March 31, 2011, 14:24:34
pa radi toga su najvise tako i pravili, jer je veliki broj huligana u Srbiji ...

Ja se nesto nesecam da je neki hiligan razbio vozilo Nis Ekspresa,vecinom su stradla vozila privatnika.Fudeksa,Banbusa...itd...


: Odg: Nibus
: dusan March 31, 2011, 20:27:10
super su nibusi po meni najbolji u srbiji


: Odg: Nibus
: Amar April 03, 2011, 13:08:37
I ja sam tog mišljenja da su najbolji iz Srbije !


: Odg: Nibus
: Mustafa YJM April 03, 2011, 13:52:50
A koja još uticajna fabrika buseva postoji osim Nibusa?


: Odg: Nibus
: The_Dubster April 03, 2011, 14:01:18
A koja još uticajna fabrika buseva postoji osim Nibusa?

Ikarbus, sklapa se i VDL čini mi se


: Odg: Nibus
: Mustafa YJM April 03, 2011, 14:03:28
A koja još uticajna fabrika buseva postoji osim Nibusa?

Ikarbus, sklapa se i VDL čini mi se

Ma znam za njih....Ikarbus je sigurno ispod Nibusa, što jest jest.


: Odg: Nibus
: mmarko April 03, 2011, 14:04:24
Ima još NEOBUS iz Novog Sada
(http://www.dodaj.rs/f/3a/5E/1gNZR2mE/neobus.jpg)


: Odg: Nibus
: Scania_Bird730 April 07, 2011, 16:00:08
Da,alekse,nije dosad toliko razbijano,nego ako se desi,platice 100dinara manje.

Po meni,best of serbia je Neobus.


: Odg: Nibus
: Nenad_KM May 06, 2011, 00:08:59
Realno Nibus nije najbolji bus na Svetu, a nije krsina. Njegova izrada u Nisu kosta kao trecina Setre, Mercedesa ili Neoplana, i evo vec 13-14 godina ide kako po putevima Srbije(Balkana) tako i po putevima Evrope. Na busevima koji voze unutar zemlje ima sitnih nedostataka(rucke na sedistima, mrezice za novine...) ali to manje vise nije ni bitno. Bitno je da je bus cvrst i stabilan na putu i udoban za putnika, a ne da lici na avion!


: Odg: Nibus
: Mustafa YJM May 06, 2011, 00:23:21
Naravno, niko ne osporava njihov kvalitet....dobri su to busevi pogotovo za naše balkanske krajolike. Nije nova Setra ili Neoplan za svakodnevno drndanje po našim cestama. Nibusi su taman za međugradske a evo imaju buseve i za Evropu.


: Odg: Nibus
: Nenad_KM May 06, 2011, 00:27:41
Naravno, niko ne osporava njihov kvalitet....dobri su to busevi pogotovo za naše balkanske krajolike. Nije nova Setra ili Neoplan za svakodnevno drndanje po našim cestama. Nibusi su taman za međugradske a evo imaju buseve i za Evropu.
Za Evropu idu naravno vozila u Tip top stanju... imaju uradjen i TUV i T 100 test...
Inace Nis ekspres je pre par godina za Nibus 400.31 dobio nagradu za najbolji domaci autobus i prosle godine na Beotruck-u za Midibus dobili su prvo mesto...
Nadam se da to dovoljno govori o kvalitetu Nibusa.


: Odg: Nibus
: Nenad_KM May 16, 2011, 11:01:32
Ovaj Nibus se do prosle godine nije skidao sa turnusa Nis-Dortmund, e sad mu je vec vreme posto je 1996/97 godiste
(http://i1132.photobucket.com/albums/m570/Nenad_KM/Nibus379.jpg)
(http://i1132.photobucket.com/albums/m570/Nenad_KM/Nibus379-2.jpg)


: Odg: Nibus
: Nenad_KM May 17, 2011, 23:53:42
Mislim da je red da se malo stavi uy sliku Nibusa i koja slika unutrašnjosti niškog Brenda!
Nibus N 95(slike su od proslog leta)
(http://img36.imageshack.us/img36/6459/nibus4683.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/36/nibus4683.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
(http://img714.imageshack.us/img714/1580/nibus4685.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/714/nibus4685.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
(http://img268.imageshack.us/img268/4682/nibus4682.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/268/nibus4682.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
(http://img52.imageshack.us/img52/8130/nibus4684.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/52/nibus4684.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
Nibus 400.22 ujedno i moj miljenik
(http://img832.imageshack.us/img832/2233/ne5235.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/832/ne5235.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
(http://img524.imageshack.us/img524/3755/ne5234.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/524/ne5234.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
(http://img580.imageshack.us/img580/5745/ne5233.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/580/ne5233.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
(http://img546.imageshack.us/img546/531/ne5232.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/546/ne5232.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
Nibus 400.31 prva serija
(http://img34.imageshack.us/img34/1289/ne486.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/34/ne486.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
(http://img838.imageshack.us/img838/4141/ne486enterijer.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/838/ne486enterijer.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
(http://img7.imageshack.us/img7/6454/ne486enterijer2.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/7/ne486enterijer2.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
Nibus 400.41
(http://img21.imageshack.us/img21/621/nibus345.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/21/nibus345.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
(http://img835.imageshack.us/img835/7442/nibus3454.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/835/nibus3454.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
(http://img822.imageshack.us/img822/9555/nibus3453.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/822/nibus3453.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
Nibus 400.41 novije generacije tacnije 2008
(http://img638.imageshack.us/img638/8990/ne454.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/638/ne454.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
(http://img96.imageshack.us/img96/3282/ne454enterijer.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/96/ne454enterijer.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
(http://img825.imageshack.us/img825/6186/ne454enterijer2.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/825/ne454enterijer2.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
Vogel sedista u Nibusu 400.31 iy gen.2003 ;)
(http://img203.imageshack.us/img203/2914/nibus3652.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/203/nibus3652.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
Za sada toliko, elem potrazicu i slike Nibusa 400.31 koji vozi za Nemacku i 400.31 redizajn...


: Odg: Nibus
: tomo May 18, 2011, 01:45:13
Super... često sam imao upita o mišljenju o Nibusu od kolege iz Zrenjanina što subjektivno mislim o tim vozilima...  Sviđa mi se interijer, neki me podsjećaju na N116, ovaj midi na sjedišta kao u Isuzu-u ili midi MB-a.... a i sam volan :D... Ali sam rekao da ne mogu dati sud o njima dok se ne provozam , ako ikada prilika dozvoli...  Drago mi je da se i na ovim područjima ipak prave neki busevi... Povišeni modeli, turistički,  mi se sviđaju , ali ne sa dvodjelnom šoferkom... 


: Odg: Nibus
: Nenad_KM May 18, 2011, 10:23:31
Super... često sam imao upita o mišljenju o Nibusu od kolege iz Zrenjanina što subjektivno mislim o tim vozilima...  Sviđa mi se interijer, neki me podsjećaju na N116, ovaj midi na sjedišta kao u Isuzu-u ili midi MB-a.... a i sam volan :D... Ali sam rekao da ne mogu dati sud o njima dok se ne provozam , ako ikada prilika dozvoli...  Drago mi je da se i na ovim područjima ipak prave neki busevi... Povišeni modeli, turistički,  mi se sviđaju , ali ne sa dvodjelnom šoferkom... 
Sa jedmodelnom soferkom imaju 4 troosovinca ali niski 400.51 i nisu losi...
Inace od visokih 400.31 u Becej prevozu je jedan sa soferkom iz jednog dela, po opremi je isti kao npr 564, ali motor ima losiji, staru Mecku od 340 KS koja je ubacena na zahtev kupca a u Nis ekspresov 564 je euro 3 MAN od 380 KS. Inace tog u Becej prevozu su ljudi nahvalili, kako sam od nekoga cuo da ga vozi najbolji vozac u firmi i kunu se ljudi u to vozilo...


: Odg: Nibus
: Nenad_KM May 26, 2011, 08:37:52
E ovo je posle Nibusa 350 bio Najbolji bus, u pitanju je Nibus 400.22 a nastao je 2000/2001 posle rata kad je proizvodnja u Srbiji jedva malo tek stala na noge. Prva serija sa ravnom kapom krova 2000-te ili cuveni smederevci izaslo ih je tada iz Nis ekspresovog pogona 5, svi sa MAN euro 2 motorima od 360 KS. Tada su isli redovno zapad.
Godinu kasnije od pocetka 2001 pa do juna iste godine izlaze malo redizajnirani smederevci sa povijenom kapom krova(10 komada) i sada sa starom Meckom od 290 KS(kasnije su neki dobili MAN euro 2). Ti sa Mercedesom su najcesce radili Nemacku sa pretovarom u Madjarskoj, dok danas i oni i gen. 2000 rade samo po Srbiji sa novom maskom ali i dalje su to oni dobri i udobni smederevci, cak u par navrata i udobniji od nekih Nibusa 400.31.
Od 5 buseva iz 2000-te danas je 3 u saobracaju, 2 kojima je bila trula resetka otisli su u penziju, a generacija 2001 od 10 ostalo je u saobracaju 7 komada a 3 iseceno.
Evo sad malo i par slika, nemam za sad slike svih koji su u saobracaju...
# 333
(http://img17.imageshack.us/img17/7191/nisekspres3331.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/17/nisekspres3331.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
# 335 inace za sada jedini smederevac koji je ostao u originalu, i ima jos jedan u lokalu sa rucnim boksevima....
(http://img26.imageshack.us/img26/9987/nisekspres3351.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/26/nisekspres3351.jpg/)


Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
# 336
(http://img840.imageshack.us/img840/8564/nisekspres3361.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/840/nisekspres3361.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
# 337
(http://img546.imageshack.us/img546/3862/nisekspres3371.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/546/nisekspres3371.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
# 338
(http://img690.imageshack.us/img690/9117/nisekspres3381.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/690/nisekspres3381.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
# 339
(http://img94.imageshack.us/img94/6197/nisekspres3391.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/94/nisekspres3391.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)


: Odg: Nibus
: Scania_Bird730 May 26, 2011, 22:30:17
Odlicne informacije,a i slike Nenade :)


: Odg: Nibus
: flatić May 26, 2011, 22:35:07
Js se cudim kako to bosanci ne kupuju ako su 2-3 puta jedtiniji od setre mb i ostalog


: Odg: Nibus
: The_Dubster May 26, 2011, 22:36:36
uuu ala je i ruzan ovaj 335

nego da li bi mogao sastaviti otprilike listu po godinama kad su koje godine koliko proizveli autobusa?


: Odg: Nibus
: Nenad_KM May 26, 2011, 22:37:47
Odlicne informacije,a i slike Nenade :)
Hvala kolega ;)


: Odg: Nibus
: Nenad_KM May 26, 2011, 22:40:50
Js se cudim kako to bosanci ne kupuju ako su 2-3 puta jedtiniji od setre mb i ostalog

Ne kupuju ih zato sto to nije vozilo koje je namenjeno za prodaju vec za potrebe firme Nis ekspres, zbog toga su i nastali. Elem moze po narudzbini da se uzme od njih bus, i tad ga urade odlicno, nece da se brukaju a cist primer za to je Becej prevoz, uzeli su ljudi od njih N 400.31 i nahvalise ga, cuo sam cak i da ga najbolji vozac u firmi vozi.


: Odg: Nibus
: Nenad_KM May 26, 2011, 22:46:35
uuu ala je i ruzan ovaj 335

nego da li bi mogao sastaviti otprilike listu po godinama kad su koje godine koliko proizveli autobusa?
Eeee takav isti bese i moj miljenik 523, a i svi ostali na slikama(336, 337, 338, 339).A direktno ovakav kao 335-502 iskreno kolko god ruzan za mene je to najlepsi bus, i uvek cu za smederevca reci da je lep jer sam taj bus neverovatno voleo i onda decembar 2009-te godine ode u garazu da mu zamene neku cev i od tad nikad vise se nije vratio na put. Dolazi njegova zamena, nekada Konto 503 sa manjom Siitrak klimom i boksevima na vazduh ali opet srce je ostalo od 523-motor, menjac, vozacevo sediste i jos mnogo nekih sitnica.
Za spisak vozila nije da necu da ga pisem vec ne smem javno da objavljujem jer bi mogao neko od ljudi iz firme da ima problem zbog toga...


: Odg: Nibus
: Mustafa YJM May 26, 2011, 23:37:58
Js se cudim kako to bosanci ne kupuju ako su 2-3 puta jedtiniji od setre mb i ostalog

Ne kupuju ih zato sto to nije vozilo koje je namenjeno za prodaju vec za potrebe firme Nis ekspres, zbog toga su i nastali. Elem moze po narudzbini da se uzme od njih bus, i tad ga urade odlicno, nece da se brukaju a cist primer za to je Becej prevoz, uzeli su ljudi od njih N 400.31 i nahvalise ga, cuo sam cak i da ga najbolji vozac u firmi vozi.

Prava je rijetkost da neko drugi, sem Niš expresa koristi Nibus...vidi se odmah da su pravljeni samo za njih i po tome su i prepoznatljivi. To im je zaštitni znak. Rijedak primjer je recimo jedan stariji Nibus kod Teslić prevoza.


: Odg: Nibus
: Nenad_KM May 26, 2011, 23:51:47
Js se cudim kako to bosanci ne kupuju ako su 2-3 puta jedtiniji od setre mb i ostalog

Ne kupuju ih zato sto to nije vozilo koje je namenjeno za prodaju vec za potrebe firme Nis ekspres, zbog toga su i nastali. Elem moze po narudzbini da se uzme od njih bus, i tad ga urade odlicno, nece da se brukaju a cist primer za to je Becej prevoz, uzeli su ljudi od njih N 400.31 i nahvalise ga, cuo sam cak i da ga najbolji vozac u firmi vozi.

Prava je rijetkost da neko drugi, sem Niš expresa koristi Nibus...vidi se odmah da su pravljeni samo za njih i po tome su i prepoznatljivi. To im je zaštitni znak. Rijedak primjer je recimo jedan stariji Nibus kod Teslić prevoza.
E i taj je isto vrh i ako je star 14-15 god. to je prva serija Nibusa 350 sa Man farovima i kome je resetka izradjena po crtezu za S 315.21. Ja mislim ali nisam siguran da je on kupljen od Nis ekspresa polovan tj iz voznog parka pa prefarban u sadasnju boju.
Nibus je u stvari fabrika u krugu Nis ekspresa pa je logicno da prave ono cime i prevoze putnike. Taj u Becej prevozu je extra uradjen kao sto rekoh hvale ga ljudi...
E sad covek koji je zamislio proizvodnu Nibusa ne znam da li je ziv ali on je ja mislim zamislio da boja Nis ekspresovih Nibusa bude crvena i to ne sme da se dira(i danas se postuje) moze da ima i pride neka druga boja ali crvena obavezno mora da bude OSNOVNA!


: Odg: Nibus
: flatić May 27, 2011, 08:28:58
Ja sam mislio da imaju i prodaju osim sto proizvode za nis express


: Odg: Nibus
: Nenad_KM May 27, 2011, 11:02:26
Ja sam mislio da imaju i prodaju osim sto proizvode za nis express
Ne, to je proizvodnja u krugu Nis ekspresa, kao kad bi npr. Lasta pravila autobuse za sebe, elem Nis ekspres je po narudzbini radio bus za Becej prevoz, JKP Auto transport Pancevo(Lokalac koji je prosle zime izgoreo zbog odrzavanja), za Galax su radili jedan 300.22 ili ti niski smederevac, i ima jos 2-3 prevoznika koji su od Nis ekspresa uzeli 2 ili 3 Nibusa 350 koje je Nis ekspres hteo da sece, i onaj u Teslic prevozu je u toj ekipi otkupljenih Nibusa...
Inace je sve pocelo davne 97-me godine kada su se pravili Nibus 350 sa onim MAN farovima ili sa farovima od Yugo Floride. Oni stopovi koji su isli vertikalno radjeni su te 97-me i do 2003 god. da ne bi bilo sad da od Sanosa kradu oblike.


: Odg: Nibus
: Nenad_KM May 27, 2011, 17:38:24
# 335 inace za sada jedini smederevac koji je ostao u originalu, i ima jos jedan u lokalu sa rucnim boksevima....
(http://img26.imageshack.us/img26/9987/nisekspres3351.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/26/nisekspres3351.jpg/)


Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
Vozio sam se danas u ovom busu posle godinu dana. Priznajem da mu prednji kraj ne izgleda lepo, isto je meni u pocetku bio ruzan, ali kad sam cesce bio u starom 523 kojeg vise nema prosto sam zavoleo Nibus 400.22 pre svega zato sto je udoban i mek da tako kazem, nije kao Berkhof idealan za razbijanje kamena u bubregu. Danas kad sam se provozao ne znam sta da kazem klima lepo radi, suvozacevo sediste na kojem sam sedeo je bas udobno, galerija se fino drzi, nema da skripi i da se pomera takodje i sto je najbitnije MAN-cuga se fino cuje...


: Odg: Nibus
: Nenad_KM May 30, 2011, 19:03:15
Ajmo dalje sa divnim starim Nibusima koji vec mic po mic postaju lepe uspomene, u pitanju je Nibus 350 koji je napravljen 1998-me godine i tada bio nevidjeno otkrovenje. Sedista i oblik galerije korisceni su tada od starih 315-ca, tj malo su bili presvuceni meblom i modifikovani, a bilo je i danas su zivi ti koji su imali nova FSP sedista. Motor je takodje bio samo iznenadjenje, tada novi i mocni MAN euro 1 od 420 KS koji je isao samo tako naravno u u par primeraka i dalje sve to ima. Boksevi su standardno radjeni u starom Nibus fazonu sa gumenonim lajnama, klima tada Siitrak sa 4 motora, ili je mozda pak to naknadno ubacivano ne znam ali znam da su autobusi bili odlicni, veoma udobni i naravno originalni. Farovi na prednjoj masci korisceni su od MAN kamiona(a bilo je i primeraka iz 97-me sa Florida farovima), a masku je dizajnirao Nis ekspres.
inace da kazem za N 350 pravljen ove godine(1998) Nis ekspres je sam izradio sasiju dok su za model iz 1997-me kao osnova bili Sanosi, po neki dizani niski ali svaka mrezica i stap stavljeni novi, opet nova sasija po crtezu za stari Sanos. Evo slike busa o kome prvenstveno pricam tj Nibusu iz 1998.me
(http://img32.imageshack.us/img32/640/nibus448.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/32/nibus448.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)


: Odg: Nibus
: tomo June 07, 2011, 23:03:30
(http://img232.imageshack.us/img232/6784/dsc00862c.jpg) (http://img232.imageshack.us/i/dsc00862c.jpg/)


: Odg: Nibus
: Nenad_KM June 09, 2011, 23:07:57
Dobra slika Tomo, a suvozac je legenda!


: Odg: Nibus
: mmarko August 08, 2011, 11:05:16
BAS

(http://www.dodaj.rs/f/2w/qJ/2Bv6pD2h/p8070007.jpg)


: Odg: Nibus
: Nenad_KM September 17, 2011, 00:00:39
Lepa slika sad je tek vidim.
Mnogo dobar ovaj auto ima euro 2 MAN motor od 360KS, tempomat, boksevi na hidrauliku, klima sa 12 motoa ladi ko nevreme... Malo da se enterijer renovira(urnisali ga putnici) i bus ko nov. Spolja samo jedno klot crveno farbanje ali to cim ga uzmu u garazu dobija spomenik i ravne boskeve i garant nove retrovizore koji su blago receno odvratni i ne funkcionalni, turski i T 100 su mnogo bolji ali Setrovizori jeftiniji i sto stizu masovno..


: Odg: Nibus
: SIKIIIIIdo September 17, 2011, 01:33:37
Ovaj novi nibus je ruzan i trebali bi na njemu malo poraditi  :)
Ali ovaj stariji N 400 je prilicno udoban, vozio sam se i vuce kao zmaj  ;D
jest da sitniih nedostataka ima na prvi pogled, kao sto je ta sajba dvodijelna, nedostatci ruckica na sjedistima ili recimo u tri nibusa N 400 tri vrste razlicitih sjedista, ratkapne bla bla, ali to se sve moze srediti  :) Sve u svemu N 400 DOBAR bus   8)


: Odg: Nibus
: Nenad_KM September 17, 2011, 11:17:38
Ovaj novi nibus je ruzan i trebali bi na njemu malo poraditi  :)
Ali ovaj stariji N 400 je prilicno udoban, vozio sam se i vuce kao zmaj  ;D
jest da sitniih nedostataka ima na prvi pogled, kao sto je ta sajba dvodijelna, nedostatci ruckica na sjedistima ili recimo u tri nibusa N 400 tri vrste razlicitih sjedista, ratkapne bla bla, ali to se sve moze srediti  :) Sve u svemu N 400 DOBAR bus   8)
Znas kako s obzirom da se autobusi prave u remontnoj hali Nis ekspresa i za potrebe Nis ekspresa ok su. Sedista npr. ako isecu stari Sanos ubacuju dalje, sto bi ih bacali, novo prave sasiju, podvozje, stavljaju nove felne motor zavisi ako vozi preko nov ako ostaj po Srbiji spakuju sta imaju da moze da radi posao. Stari N 400.31 je odlican jer ni jedan nikad nije imao Mercedesa(starog) nego samo MAN-a i jedan bus Stajer.. Ovi novi bi bili lepi kad ne bi imali crnu traku, ravne bokseve i latinicni logo, samo ni meni ni vozacima nije jasno zasto se firma toliko udaljila od svog tradicionalnog logoa koji vuce za sobom tradiciju dugu 60 godina..


: Odg: Nibus
: SIKIIIIIdo September 17, 2011, 18:03:40
Da, bas kad smo kod tog loga, ni meni se ne svidja, ovaj stari je bio dosta bolji, jest da neko mozda ne znaju cirilicu ali nije to toliko ni vazno, kad je mogao biti tolike godine mogao je i sada..
Ovaj novi s vana mi se licno ne dopada, jer sam ga vidio na slikama samo  :) a ovaj stari N 400.31 je po meni dobar bus vidio sam ih par komada uzivo i vozio se... a najvise mi se svidja onaj od becej prevoza, on je po meni za komercijalnu proizvodnju  :D


: Odg: Nibus
: Nenad_KM September 17, 2011, 18:10:43
Da, bas kad smo kod tog loga, ni meni se ne svidja, ovaj stari je bio dosta bolji, jest da neko mozda ne znaju cirilicu ali nije to toliko ni vazno, kad je mogao biti tolike godine mogao je i sada..
Ovaj novi s vana mi se licno ne dopada, jer sam ga vidio na slikama samo  :) a ovaj stari N 400.31 je po meni dobar bus vidio sam ih par komada uzivo i vozio se... a najvise mi se svidja onaj od becej prevoza, on je po meni za komercijalnu proizvodnju  :D
Becejac je 2007-mo tj iz ekipe Nemci 560-565 naj serija 400.31 a ovaj sa ove slike je prva serija 400.31 tj. 2003 od 480 do 491 radjeni samo sa boksevoma na hidrauliku a 2005 je 400.31 radjen sa rucnim sto ja vise volim otvoris boks koji ti treba i to je to.. Sto se logoa tice uzas je, kao na spomeniku a i podloga crna pa te busve zovemo i albanska zastava(ja i vozaci) stari logo je od uvek bio isti tj. preciznije kroz vreme se malo modifikovao ali latinicom je na haubi web adresa pa ko hoce moze tu lepo da procita ako ne zna cirilicu...


: Odg: Nibus
: SIKIIIIIdo September 17, 2011, 18:28:24
ovaj becejac je strasan sto se tice svega, predobro izgleda :) mozda sam perfekcionista ali ratkapne bi im extra dosle bili bi jos bolji na izgled  ;D
a ova crna traka totalno lose izgleda, ne kapiram za sta je ona tu, mozda da slova ne budu na crvenoj nego na crnoj podlozi, bolje se vide ili sta vec ali je nepotrebna  ;D a sto se tice one valovite linije mozda i nije toliko lose za promjenu ..


: Odg: Nibus
: Nenad_KM September 17, 2011, 20:00:16
ovaj becejac je strasan sto se tice svega, predobro izgleda :) mozda sam perfekcionista ali ratkapne bi im extra dosle bili bi jos bolji na izgled  ;D
a ova crna traka totalno lose izgleda, ne kapiram za sta je ona tu, mozda da slova ne budu na crvenoj nego na crnoj podlozi, bolje se vide ili sta vec ali je nepotrebna  ;D a sto se tice one valovite linije mozda i nije toliko lose za promjenu ..
Ali moram da priznam da je najbolja sema ikada bila ona sa sivilom i zelenim straftama. Ona sema mi se mnogo svidjala steta sto je vise ne rade... Moj ujak je na smederevcu N 400.22 imao tu semu a kasnije ga ofarbali klot crveno sto je opet bilo ok...
E da a Becejac ima sve sto ima i npr 399-563 samo sto je u beloj boji i jednodelna soferka. Ima tablu kao 348-543 slicna Turizmovoj a motor ima slabiji za razliku od 563 posto je Becejcima bilo skupo da uzimaju sa Manom trazili su MB od 340 KS bez tempomata.. Kazu da ga tera najbolji vozac u Becejprevozu


: Odg: Nibus
: SIKIIIIIdo September 18, 2011, 14:39:27
Korištenje dvodijelne šoferšajbe je nula bodova....kao da su zaostali 30 godina ::)
Pa huligani ako razbiju,kostace 100dinara manje..eto o cemu su razmisljali.


100 dinara manje pa to je dvije BIH marke, ustedili su nema sta  ;D a sto se tice huligana trebali su onda umjesto ove dvodjelne šajbe staviti resetkastu zastitu kao kod policije, tad bi sigurno ustedjeli nebi morali  nikad mijenjati sajbe  ;D


: Odg: Nibus
: Nenad_KM September 18, 2011, 18:10:06
Korištenje dvodijelne šoferšajbe je nula bodova....kao da su zaostali 30 godina ::)
Pa huligani ako razbiju,kostace 100dinara manje..eto o cemu su razmisljali.


100 dinara manje pa to je dvije BIH marke, ustedili su nema sta  ;D a sto se tice huligana trebali su onda umjesto ove dvodjelne šajbe staviti resetkastu zastitu kao kod policije, tad bi sigurno ustedjeli nebi morali  nikad mijenjati sajbe  ;D
Nije to zbog huligana nego manja je torziona povrsina pa lakse je da se promeni samo ona sajbna koja je pukla...
Ima 4 troosovinca u ekspresu su jadnodelnom soferkom..


: Odg: Nibus
: SIKIIIIIdo September 19, 2011, 01:08:56
priznaces da im ljepse stoje jednodijelne soferke i da daje nekako mocniji izgled, ma koliko god bile skuplje, teze i komplikovanije za promjeniti  :) interesuje me da li je ovaj prednji dio busa samostalno dijelo majstora nibusa, posto ove stopke na sadnjem dijelu podsjecaju na isuzu (minibus)  ???


: Odg: Nibus
: Nenad_KM September 19, 2011, 13:30:51
priznaces da im ljepse stoje jednodijelne soferke i da daje nekako mocniji izgled, ma koliko god bile skuplje, teze i komplikovanije za promjeniti  :) interesuje me da li je ovaj prednji dio busa samostalno dijelo majstora nibusa, posto ove stopke na sadnjem dijelu podsjecaju na isuzu (minibus)  ???
Naravno da lepse izgledaju sa jednodelnom, ali opet to su sitni nedostaci videli ste i sami za drugu firmu su radili sa jednodelnom.. Prednji deo je blaga kopija Scanie Irizar Century samo migavci i farovi kupovani i naravno maska made in Nibus samo oblikom podseca na Scaniu a zadnji deo ili zadnja stena ko kako voli je delo majstora Nibusa a Isuzu Stop lampe se koriste posto ih ima u slobodnoj prodaji kao sto nekad bese od S 315 pa je TAM na modele 260 i 331 ubacivao takve stopove.. Do 2001 su i na Nibuse postavljani ti stopovi ali su okretani ka gore da ne bi bilo da Nis ekspres krade odlike.. Mozda sam negde i pisao o tome..
Zao mi je imao sam par slika sa kalendara starih 350 tki koje mi je dao pokojni teca koji je radio kao mehanicar ali kad sam se selio to se izgubilo..


: Odg: Nibus
: Nenad_KM September 19, 2011, 17:28:49
Evo par slika enterijera Nemca kakav je bio i Becejac kad je tek isporucen.. Sad su mu ja mislim promenili ove navlake na sedistima..
(http://img96.imageshack.us/img96/5307/5645l.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/96/5645l.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
(http://img577.imageshack.us/img577/9144/5646i.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/577/5646i.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
Tabla kod ekspresovih Nemaca a Becejac ima lepsu(kupljenu u Turskoj)
(http://img268.imageshack.us/img268/2041/5611x.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/268/5611x.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
I drugi Nemac
(http://img59.imageshack.us/img59/5663/5613l.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/59/5613l.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)


: Odg: Nibus
: SIKIIIIIdo September 19, 2011, 18:22:26
zanimljiva unutrasnjost, dobro odradjeno!
a stos e tice ovog novog Nibusa jel u njemu unutrasnjost malo modifikovana ili je ista i zanima me kako je njegov prednji i zadnji dio (stena) odradjena ili da li se nesto kopiralo ? zadnji dio me malo podsjeca na Man lion's  coach  :)


: Odg: Nibus
: Nenad_KM September 19, 2011, 18:24:29
zanimljiva unutrasnjost, dobro odradjeno!
a stos e tice ovog novog Nibusa jel u njemu unutrasnjost malo modifikovana ili je ista i zanima me kako je njegov prednji i zadnji dio (stena) odradjena ili da li se nesto kopiralo ? zadnji dio me malo podsjeca na Man lion's  coach  :)
malo su se posluzili oblikom MAN-a a unutrasnjost galerije nove ali ipak su ove kao u Nemcima i one starije kao u smederevcima mnogo jace!!
U novim Nibusima jesu lepe ali ne toliko cvrste.


: Odg: Nibus
: Nenad_KM September 19, 2011, 19:15:08
E ovaj je prvenac u seriji 492 sad redovan za Bregenz
(http://img97.imageshack.us/img97/8322/4921v.jpg)
Ovaj cikica sa slike je sad van puteva(ode covek u zasluzenu penziju)
(http://img692.imageshack.us/img692/9832/4924b.jpg)
Ulaz u Veneciju ;)
(http://img842.imageshack.us/img842/1786/4923.jpg)
Kontrolna tabla
(http://img16.imageshack.us/img16/2535/4922y.jpg)


: Odg: Nibus
: SIKIIIIIdo September 20, 2011, 13:13:30
ooo malo su modernizovali, fino,fino   :D jel se ovim uredjivanjem vajnskog i unutrasnjeg izgleda busa bave neki dizajneri, ili ?


: Odg: Nibus
: Nenad_KM September 20, 2011, 13:52:49
Majstori u proizvodnji samo ubacuju tj. montiraju a tu su i oni koji su zaduzeni za nabavku(retrovizori, galerije, sedista-ukoliko se kupuju, materijali, motori..) Sad ja licno mislim da su se sa tom serijom sto se enterijera tice dosta spustili.. galerija je ja mislim Kineska(mada to nije merilo kvaliteta), oni Setrovizori takodje e jedino su kod ovog sedista udobna FSP a kod 493 i 494 su bese Sanos sedista presvucena koja su takodje preudona i ako su prostija(bez icega pozadi)..  Sto se galerije tice moram da kazem da su 3 nova troosovinca mnogo bolji, imaju stariji oblik galerije od N 350 ali bate zato se drzi sa L ili U profilom nisam siguran i to je prisrafljeno sa ne znam ni ja koliko srafova.. Tako i smederevci i ove novije Temsa galerije koje su navarene.. Neki imaju bas original galeriju iz Turske fabrike koje kupuje i Temsa..


: Odg: Nibus
: Nenad_KM October 03, 2011, 19:15:48
Nibus 400.31 generacija 2003.
(http://img689.imageshack.us/img689/4845/niekspres3732.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/689/niekspres3732.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
(http://img718.imageshack.us/img718/2858/niekspres3733.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/718/niekspres3733.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
E a ovo bi bili tehnički podaci o ovom modelu
1.Osnovni podaci
Najveca duzina ...................................................... 12000 /mm/
Najveca visina ....................................................... 3810 /mm/
Najveca sirina ......................................................... 2500 /mm/
Unutracnja visina ................................................... 1930 /mm/
Visina poda ........................................................ 1354 /mm/
Razmak osovine ...................................................... 6330 /mm/
Prednji prepust ....................................................... 2525 /mm/
Zadnji prepust ........................................................ 3165 /mm/
Trag prednjih tockova ............................................ 2028 /mm/
Trag zadnjih tockova ........................................... 1822 /mm/
Max. brzina na ravnom putu ................................. 103 / km/h /
Max. savladavanje uspona ..................................... 41 %

1.1 Masa vozila
Masa opremljenog vozila ......................................... 14320 /kg/
Dozvoljena ukupna masa ....................................... 18100 /kg/
Dozvoljena osovinska opterecenja
Prednja osovina .............................................. 6600 /kg/
Zadnja osovina ............................................... 11500 /kg/
Korisna nosivost (putnika) ................................... 51 + 1 + 1

2.Pogonski agregat
2.1 Motor
Proizvodjac ................................................ M A N
Tip .......................................................... D2866 LOH28, EURO 3
Radni proces .................................................. 4 taktni, Diesel, sa direktnim ubriz.
Polozaj cilindra .............................................. redni (linijski)
Precnik / hod klipa ........................................ 126 / 130 /mm/
Radna zapremina ........................................ 11967 /cm3/
Stepen kompresije ........................................ 18 : 1
Snaga Motora ............................................... 265 kW / 360 KS
Max. obrtni moment ...................................... 1250 /Nm/ (800 ¸1600 min-1)
Polozaj u vozilu ..................................... stojeci, pozadi
Rezervoar za gorivo ........................................ 2 x 180 / l /
Kolicina ulja u motoru ................................ 30 / 33 / l /
Menjac
Proizvodjac ........................................... ZF
Tip ........................................... 6S - 1900
Prenosni odnosi (1¸6) .............................. 6.32 - 0.81
Prenosni odnos hoda unazad .................. 6.32
Sistem za izbor brzina ............................... Morze

Kocnice ABS, ASR, sistem WABCO
Radna ...................................................... vazdusno - dvokruzni sistem
Pomocna ...................................................... vazdusna (opruzni akumulatori)

Sedista
Vozacevo sediste je na vazdusnom jastuku (pneumatsko) GRAMAR i sa pojasom za
vezivanje. Sediste pratioca je sa naslonom za ruke, glavu i pojasom za vezivanje. Putnicka
sedista presvucena su mebl stofom, sa naslonom za ruke i mogucnoscu podesavanja nagiba.
Putnicka sedista su opremljena pojasevima za vezivanje prema propisu. Raspored sedista i
broj putnika je 51+1+1. Sva sedista su uradjena u istom dezenu
***


: Odg: Nibus
: Nenad_KM October 04, 2011, 02:06:40
Kad pripremim tehnicke podatke i za 400.41 i 400.51 i 400.61 kacim na forum..


: Odg: Nibus
: The_Dubster October 04, 2011, 08:41:29
to bi bilo dobro, da napokon naučimo barem da ih razlikujemo :D


: Odg: Nibus
: Nenad_KM October 04, 2011, 11:40:21
to bi bilo dobro, da napokon naučimo barem da ih razlikujemo :D
Biće biće ;)
Ma nemaš tu neke preterane filozofije 400.31 je visoko vozili, 400.41 je nizak dvoosovinac sa vratima na sredini sa staklom a 400.51 bi bio iste visine samo troosovinac dok je 400.61 vangabaritni troosovinac iste visine kao 400.31.


: Odg: Nibus
: SIKIIIIIdo October 04, 2011, 16:08:25
zanimljivi podatci  :D


: Odg: Nibus
: Nenad_KM October 04, 2011, 18:43:15
E jedino da odmah kazem za skuterice tj midi nemam tehnicke podatke a za 400.61 mogu da popravim nesto u podacima o 400.51 jer sve je skoro isto samo ih visina i jos par detalja razlikuju..


: Odg: Nibus
: Nenad_KM October 04, 2011, 23:06:30
E a sad Nibus 400.41 i njegove tehničke karakteristike... Samo primećujem da je motor svugde u ovim karakteristikama stoji da je agregat MAN euro 3 od 360 KS ja bih tu dodao da postoje i sa Mečkom e 1 i sa Manom i e1 i e2 ali naravno i e3..
(http://img64.imageshack.us/img64/1631/nibus3602.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/64/nibus3602.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
(http://img190.imageshack.us/img190/5299/nibus3607.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/190/nibus3607.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
Osnovni podaci
Najveća dužina ...................................................... 12000 /mm/
Najveća visina ....................................................... 3510 /mm/
Najveća širina ......................................................... 2500 /mm/
Unutrašnja visina ................................................... 1930 /mm/
Visina poda ........................................................ 1054 /mm/
Razmak osovine ...................................................... 6330 /mm/
Prednji prepust ....................................................... 2515 /mm/
Zadnji prepust ........................................................ 3155 /mm/
Trag prednjih točkova ............................................ 2028 /mm/
Trag zadnjih točkova ........................................... 1822 /mm/
Max. brzina na ravnom putu ................................. 103 / km/h /
Max. savladavanje uspona ..................................... 41 %
Masa vozila
Masa opremljenog vozila ....................................... 13900 /kg/
Dozvoljena ukupna masa ....................................... 18100 /kg/
Dozvoljena osovinska opterećenja
Prednja osovina ..................................................... 6600 /kg/
Zadnja osovina ...................................................... 11500 /kg/
Korisna nosivost (putnika) ................................... 51 + 1 + 1
Pogonski agregat
2.1 Motor
Proizvodjač ................................................ M A N
Tip .......................................................... D2866 LOH28, EURO 3
Radni proces .................................................. 4 taktni, Diesel, sa direktnim ubriz.
Položaj cilindra .............................................. redni (linijski)
Prečnik / hod klipa ........................................ 126 / 130 /mm/
Radna zapremina ........................................ 11967 /cm3/
Stepen kompresije ........................................ 18 : 1
Snaga Motora ............................................... 265 kW / 360 KS
Max. obrtni moment ...................................... 1250 /Nm/ (800 ¸1600 min-1)
Položaj u vozilu ..................................... stojeci, pozadi
Rezervoar za gorivo ....................................... 2 x 180 /l/
Količina ulja u motoru .................................. 30/33 /l/

Menjač
Proizvodjač ........................................... ZF
Tip ........................................... 6S - 1900
Prenosni odnosi (1¸6) .............................. 6.32 - 0.81
Prenosni odnos hoda unazad .................. 6.32
Sistem za izbor brzina ............................... Morze
2.4.1 Usporivač - retarder
Proizvodjač ....................................................... TELMA F 2200

Kočnice ABS, ASR, sistem WABCO
Radna ...................................................... vazdušno - dvokružni sistem
Pomoćna ...................................................... vazdušna (opružni akumulatori)


: Odg: Nibus
: Nenad_KM October 07, 2011, 21:27:35
Nibus 400.51 i njegove tehničke karakteristike
Sa ručnim boksevima
(http://img847.imageshack.us/img847/3155/5151.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/847/5151.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
I sa automatskim
(http://img6.imageshack.us/img6/7456/5161m.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/6/5161m.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
Osnovni podaci
Najveća dužina ...................................................... 14400 /mm/
Najveća visina ....................................................... 3510 /mm/
Najveća širina ......................................................... 2500 /mm/
Unutrašnja visina ................................................... 1930 /mm/
Visina poda ........................................................ 1054 /mm/
Razmak I-II osovine................................................. 6860 /mm/
Razmak II-III osovine................................................. 1550 /mm/
Prednji prepust ....................................................... 2840 /mm/
Zadnji prepust ........................................................ 3150 /mm/
Trag točkova I osovine ............................................ 2028 /mm/
Trag točkova II osovine ........................................... 1822 /mm/
Trag točkova III osovine ........................................... 2028 /mm/
Max. brzina na ravnom putu ................................. 103 / km/h /
Električna instalacija ............................................. 24 /V/
Masa vozila
Dozvoljena ukupna masa ....................................... 24100 /kg/
Dozvoljena osovinska opterećenja
Prednja osovina ..................................................... 6600 /kg/
Zadnja osovina ...................................................... 11500 /kg/
Prateća osovina ..................................................... 6000 /kg/
Masa praznog vozila ............................................. 15720 /kg/

Motor
Proizvodjač ................................................ M A N
Tip .......................................................... D2866 LOH28, EURO 3
Radni proces .................................................. 4 taktni, Diesel, sa direktnim ubriz.
Položaj cilindra .............................................. redni (linijski)
Prečnik / hod klipa ........................................ 126 / 130 /mm/
Radna zapremina ........................................ 11967 /cm3/
Stepen kompresije ........................................ 18 : 1
Snaga Motora ............................................... 265 kW / 360 KS
Max. obrtni moment ...................................... 1250 /Nm/ (800 ¸1600 min-1)
Položaj u vozilu ..................................... stojeći, pozadi
Vešanje motora ....................................... četri gumena oslonca
Elektropokretač ............................................. 24V/54 kW normal

Transmisioni mehanizam
2.2 Spojnica
Proizvodjač ............................................................... (licenca ZF)
Tip ............................................................... (MFZ 430)
2.3 Menjač
Proizvodjač ........................................... ZF
Tip ........................................... 6S - 1900
Prenosni odnosi (1¸6) .............................. 6.32 - 0.81
Prenosni odnos hoda unazad .................. 6.32
Sistem za izbor brzina ............................... Morze
2.4 Usporivac - retarder
Proizvodjac ....................................................... TELMA F 2 200
Rezervoar za gorivo ................................................ 2 x 180 / l /
Kolicina ulja u motoru ....................................... 30 / 33 / l /

Upravljač
Proizvodjač ....................................................... PTT licenca ZF
Tip ....................................................... 8042 955 116
Prenosni odnos .............................................. 22,7 : 1

Karoserija
4.1 Rešetka karoserije
Izradjena od čeličnih štapova, otvorenih i zatvorenih kontura preseka, kvaliteta materijala
0361 (JUS C.B5.249) debljine zida 2¸3 mm. štapovi su spojeni zavarivanjem. Pre zavarivanja
cevi rešetke se štite spolja i unutra metodom potapanja (cink spot). Posle zavarivanja štiti se
kompletna rešetka spolja (body 989) , a unutra se cevi štite voskiranjem
4.2 Oblaganje karoserije
Spoljna obloga karoserije je od pocinkovanog lima, plastificiranog sa jedne strane, debljine 1
mm zalepljeni po dužini za rešetku i čeono spojeni zavarivanjem.
Prednja stena, zadnja stena, bočne strane krova, prednji i zadnji branik su od poliestera, sredina
krova je od pekolita , tako da je kompletno vozilo obloženo nerdjajućim materijalima.


: Odg: Nibus
: Nenad_KM October 23, 2011, 23:13:25
eve ga i najnoviji Nibus izašao pre možda nedelju dana..
(http://img577.imageshack.us/img577/4067/nisekspres4221.jpg)

(http://img708.imageshack.us/img708/6346/nisekspres4222.jpg)
Kako sam čuo ovaj će da bude za Srbiju i po nekad bliže inostranstvo..


: Odg: Nibus
: SIKIIIIIdo October 23, 2011, 23:19:42
stara klima je na njemu, nisu stavili ovu novu, sto sam vidjao na ovim novim modelima..koja je razlika izmedju ove dvije klime, osim u obliku  ???


: Odg: Nibus
: Nenad_KM October 23, 2011, 23:23:16
Pa pošto će je od prilike neka c klasa zato i ta klima a iskreno mnogo bolje hladi nego ona bela kao na poslednjim brojevima prve serije.. Ovo je Siitrak a oni imaju Speros, e sad ta nova ili ti Speros je digitalna pogubiš se dok je uključiš a Siitrak je na 2 prekidača na tabli.. Ja sam lično navijao da bude ovakva klima


: Odg: Nibus
: The_Dubster October 23, 2011, 23:25:30
Meni se sviđa prednja maska, nije loše s obzirom na prethodnike. Fin detalj predstavljaju svjetla.


: Odg: Nibus
: SIKIIIIIdo October 23, 2011, 23:28:33
Pa pošto će je od prilike neka c klasa zato i ta klima a iskreno mnogo bolje hladi nego ona bela kao na poslednjim brojevima prve serije.. Ovo je Siitrak a oni imaju Speros, e sad ta nova ili ti Speros je digitalna pogubiš se dok je uključiš a Siitrak je na 2 prekidača na tabli.. Ja sam lično navijao da bude ovakva klima

cuo sam nesto da je ta klima ''NOVA'' klima malo komplikovanija i tako to, ali nisam bio sto posto siguran pa sam htio pitati u cemu je fazon ..jest da sto se tice izgleda mnogo bolje stoji nego ova :) ko je proizvodjac ovih klima?


: Odg: Nibus
: SIKIIIIIdo October 23, 2011, 23:30:31
Meni se sviđa prednja maska, nije loše s obzirom na prethodnike. Fin detalj predstavljaju svjetla.
prednja maska mi je dobra i kad bi stavili jednodjelnu sajbu.. ali opet o ukusima se ne raspravlja :D


: Odg: Nibus
: Nenad_KM October 23, 2011, 23:34:07
Pa pošto će je od prilike neka c klasa zato i ta klima a iskreno mnogo bolje hladi nego ona bela kao na poslednjim brojevima prve serije.. Ovo je Siitrak a oni imaju Speros, e sad ta nova ili ti Speros je digitalna pogubiš se dok je uključiš a Siitrak je na 2 prekidača na tabli.. Ja sam lično navijao da bude ovakva klima

cuo sam nesto da je ta klima ''NOVA'' klima malo komplikovanija i tako to, ali nisam bio sto posto siguran pa sam htio pitati u cemu je fazon ..jest da sto se tice izgleda mnogo bolje stoji nego ova :) ko je proizvodjac ovih klima?
Ovo je Siitrak klima.. sve u njoj je made in Germany samo je oblik takav kakav je.. ta ista klima je na Berkhofu samo u drugoj masci.. a one male Spheros klime(mislim na one manje) i ne hlade baš u full-u kao ove Siitrak.. Siitrak sa 4 motora(manji neg na ovom novajliji) hladi kao lud a tek ovaj sa 10 motora jede malu decu.. Digitalna je samo estetski lepa ali nije toliko jaka kao ova.. Čuo sam i za onu veliku kinesku koja je na prva 3 busa u prethodnoj seriji da hladi ko luda ali i ona digitalna..


: Odg: Nibus
: Nenad_KM October 26, 2011, 17:34:33
Ee a sad da imam D kategoriju i da sam u ekspresu vrlo rado bi zaduzio ovu makinu..
To je ujedno i najjaci auto koji imaju.. motor MAN e3 od 460 KS limit umesto 105 km/h mu je na 125 km/h(ili mozda cak i nema limit) ima neki brzi MAN diferencijal, 2 torzione tezinu od 12 T.. enterijer nije nesto specijalno ali je bus extra udoban.. Kad bih ga vozio jedino sto bi oko njega cackao je da se ofarba u klot crveno i da se stavi stari cirilicni logo koji je pre imao.. Bus je inace radjen krajem 2007-me.
(http://img831.imageshack.us/img831/9387/dsc01056iq.jpg)

(http://img4.imageshack.us/img4/7237/dsc010611.jpg)


: Odg: Nibus
: Nenad_KM November 02, 2011, 02:39:35
Ovo je ljuta Makina stari N 350 sa MAN motorom koji je kao osnovu imao S 315
(http://i846.photobucket.com/albums/ab21/stenicsasa/DSC01167.jpg)
(http://i846.photobucket.com/albums/ab21/stenicsasa/DSC01168.jpg)


: Odg: Nibus
: SIKIIIIIdo November 02, 2011, 14:03:32
nek su oni stavili znak mercedesa na njega :S


: Odg: Nibus
: SIKIIIIIdo November 03, 2011, 01:04:18
evo slucajno sam nasao ove dvije slike..po nekim svojim folderima, stvarno ne znam izvor, ali je moguce da je sa nekog foruma o busevima..
(http://i39.tinypic.com/14wt0f4.jpg)

(http://i43.tinypic.com/24goby1.jpg)

o kojim je modelima je rijec   ???


: Odg: Nibus
: Nenad_KM November 03, 2011, 01:24:19
nek su oni stavili znak mercedesa na njega :S
Ja mislim da to nije Mercedesova zvezda neg ono N tj Nibus..


: Odg: Nibus
: Nenad_KM November 05, 2011, 03:31:11
evo slucajno sam nasao ove dvije slike..po nekim svojim folderima, stvarno ne znam izvor, ali je moguce da je sa nekog foruma o busevima..
(http://i39.tinypic.com/14wt0f4.jpg)

(http://i43.tinypic.com/24goby1.jpg)

o kojim je modelima je rijec   ???

Ovaj prvi je N95 midi a drugi gradski je Nibus 150.XX ne znam završnu brojčanu oznaku..


: Odg: Nibus
: SIKIIIIIdo November 05, 2011, 03:33:30
evo slucajno sam nasao ove dvije slike..po nekim svojim folderima, stvarno ne znam izvor, ali je moguce da je sa nekog foruma o busevima..
(http://i39.tinypic.com/14wt0f4.jpg)

(http://i43.tinypic.com/24goby1.jpg)

o kojim je modelima je rijec   ???

Ovaj prvi je N95 midi a drugi gradski je Nibus 150.XX ne znam završnu brojčanu oznaku..

pretpostavljam da je ovaj minibus njihov prvijenac, jer izgleda drugacije od minibuseva koje sam vidjao :)


: Odg: Nibus
: Nenad_KM November 05, 2011, 03:40:32
evo slucajno sam nasao ove dvije slike..po nekim svojim folderima, stvarno ne znam izvor, ali je moguce da je sa nekog foruma o busevima..
(http://i39.tinypic.com/14wt0f4.jpg)

(http://i43.tinypic.com/24goby1.jpg)

o kojim je modelima je rijec   ???

Ovaj prvi je N95 midi a drugi gradski je Nibus 150.XX ne znam završnu brojčanu oznaku..

pretpostavljam da je ovaj minibus njihov prvijenac, jer izgleda drugacije od minibuseva koje sam vidjao :)
Prvo su izašli ti lokalci sa Yugo farovima i prozorima u kederima leto 2009-te, a zatim ekspresni tj. turistički jedan po jedan, mada mislim da su paralelno izlazili jedan lokalac jedan ekspresni..


: Odg: Nibus
: Sashco November 19, 2011, 20:12:14
Da pomognem oko modela - ovo je Nibus 100, zglobni gradski autobus sa motorom u prikolici.
(http://i340.photobucket.com/albums/o339/bus_spotting/6f7e8acd.jpg)


: Odg: Nibus
: SIKIIIIIdo November 19, 2011, 20:50:45
jel ovaj model postoji i u troosovinskoj verziji ??? jer sam vidjao i takve, al nisam znao o cemu je rijec :)


: Odg: Nibus
: Sashco November 24, 2011, 20:11:11
Ima i troosovinskih nibusa ali njihova oznaka nije 100.


: Odg: Nibus
: Saško January 29, 2012, 17:08:42
Korištenje dvodijelne šoferšajbe je nula bodova....kao da su zaostali 30 godina ::)
Pa huligani ako razbiju,kostace 100dinara manje..eto o cemu su razmisljali.


100 dinara manje pa to je dvije BIH marke, ustedili su nema sta  ;D a sto se tice huligana trebali su onda umjesto ove dvodjelne šajbe staviti resetkastu zastitu kao kod policije, tad bi sigurno ustedjeli nebi morali  nikad mijenjati sajbe  ;D
Kakvih 100 kinti manje, da je tako stavljali bi jednodelne šajbne, a najveći problem kod nas na jugu su putevi pogledajte samo buseve prevoznika sa juga sve su ispucane šajbne a i Ekspres ima 3 busa sa jednodelnim šajbnama koliko su samo puta šajbne menjali na njima kad se ono čudi zaglavi dole po Grdeličkoj klisuri po rupama.


: Odg: Nibus
: Saško January 29, 2012, 17:18:28
Ee a sad da imam D kategoriju i da sam u ekspresu vrlo rado bi zaduzio ovu makinu..
To je ujedno i najjaci auto koji imaju.. motor MAN e3 od 460 KS limit umesto 105 km/h mu je na 125 km/h(ili mozda cak i nema limit)
Nele nije jedini auto, sa tim motorom imaš i 2 visoka troosovinca (što su bili sa crvenim tablicama) pa jedan troosovinac glista ima motor od 450 konja euro 2 i ima jedan sa 460 euro 1 ne znam koji beše pričao mi tajo ali sam brzo zaboravio.


: Odg: Nibus
: Saško February 07, 2012, 13:00:13
Ajmo dalje sa divnim starim Nibusima koji vec mic po mic postaju lepe uspomene, u pitanju je Nibus 350 koji je napravljen 1998-me godine i tada bio nevidjeno otkrovenje. Sedista i oblik galerije korisceni su tada od starih 315-ca, tj malo su bili presvuceni meblom i modifikovani, a bilo je i danas su zivi ti koji su imali nova FSP sedista. Motor je takodje bio samo iznenadjenje, tada novi i mocni MAN euro 1 od 420 KS koji je isao samo tako naravno u u par primeraka i dalje sve to ima. Boksevi su standardno radjeni u starom Nibus fazonu sa gumenonim lajnama, klima tada Siitrak sa 4 motora, ili je mozda pak to naknadno ubacivano ne znam ali znam da su autobusi bili odlicni, veoma udobni i naravno originalni. Farovi na prednjoj masci korisceni su od MAN kamiona(a bilo je i primeraka iz 97-me sa Florida farovima), a masku je dizajnirao Nis ekspres.
inace da kazem za N 350 pravljen ove godine(1998) Nis ekspres je sam izradio sasiju dok su za model iz 1997-me kao osnova bili Sanosi, po neki dizani niski ali svaka mrezica i stap stavljeni novi, opet nova sasija po crtezu za stari Sanos. Evo slike busa o kome prvenstveno pricam tj Nibusu iz 1998.me
(http://img32.imageshack.us/img32/640/nibus448.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/32/nibus448.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
Mislim da je još samo ovaj i ostao u saobraćaju. eventualno možda ex 437 ostali su otišli u Kamenicu kako sam čuo još krajem prošle godine!


: Odg: Nibus
: SIKIIIIIdo February 19, 2012, 17:57:48
evo ljudi malo od mene rad na nibus-u kako bi mnogo ljepse izgledao uz neke male dorade, koje mislim nebi ni kostale puno da se urade na njemu, a bus bi dosta svjezije i pristojnije izgledao

jest da malo lici na irizar, ima dijelova od mana i ima dijelova i od setre ali opet dosta ljepse izgleda nego sto su to oni napravili :)

standardni izgled
(http://i40.tinypic.com/348nl93.jpg)
moja prerada
(http://i42.tinypic.com/w9fo6o.jpg)

slika je od jednog mog prijatelja nadam se da nece zamjeriti :)


: Odg: Nibus
: Saško February 21, 2012, 01:12:32
Sve je lepo nema crne trake s kojom ne znam ni ja zasto su se tako nisko spustali ali ajde sta je tu je. I ovaj stub u crvenoj boji izmedju prvog i drugog prozora bolje i da ne stoji ili da je u crnoj boji lepse izgleda svakako. Ostalo sve je super, slika ako ne gresim sa autobuske Pancevo a autor je legenda, decko nema u koj Nibus nije bio ;) tako da ne bi zamerio ni slucajno, bar ja imam takvo misljenje.


: Odg: Nibus
: SIKIIIIIdo February 21, 2012, 01:17:31
ma crna boja je suvisna, ne zbog nekih predrasuda, nego jednostavno crna traka i siva slova izgleda kao pokretni nadgrobni spomenik..


: Odg: Nibus
: Saško February 21, 2012, 01:43:41
Samo taj stub u crnu boju i nista vise. Sto se seme tice u pocetku su ih zvali Milka Nibusi e a kad su poceli sve da izbacuju sa crnom bojom i starije tako da farbaju onda su dobili i ime albanska zastava pa topalovici (film Maratonci trce pocasni krug) i dalje i dalje sve u svemu i majstori koji to rade se krste u crnu boju ali nisu oni ljudi krivi, neko iz vrha firme je tako resio i to nema sad da se promeni. Pre neki dan pricam sa ekipom kojoj je pre mozda mesec dana auto bio na farbanje i nema da fali poravnati boksevi kazu da je voda ulazila pa su oni nesto prepravljali, stavljali neku gumu da bi lepo zadihtovalo. Ja kad sam bio kod direktora i predlozio da se ne ravnaju boksevi aj crna traka kad je vec bal nek je bal ali bar boksevi da se ne ispravljaju da se ne ravna ono udubljenje dobio sam odgovor ma boli te.. ti i onako ne vozis bus vec samo kontrolises.


: Odg: Nibus
: makljen1123 September 14, 2012, 00:44:02
Banjaluka, avgust/septembar 2012. godine:
(http://i46.tinypic.com/21jt5hu.jpg)


: Odg: Nibus
: makljen1123 November 18, 2012, 04:44:13
Molim nekoga ko zna, da kaže koliko Nibus ima različitih proizvoda ukupno?
Da li se mogu navesti tipovi i da razvrstate tipove po namjeni (gradski, prigradski, međugradski, turistički, visokoturistički autobus) i:
Može li nešto o oznakama Nibusa; šta znači koji broj ili slovo na kojoj poziciji?


: Odg: Nibus
: becks89 January 04, 2013, 00:15:29
To ti je druže kao da ispituješ hemijski sastav(sustav) svih molekula vode u moru  ;D
Ono što se kaže domaće je pa kao da ga volim, ali Nibus je obična sklopi/raskopi firma. Sem logotipa nema ništa njihovo, koja je logika da rastaviš 4 busa i da sklopiš 1 ? Najgore što se vode kao proizvođač autobusa  :-[


: Odg: Nibus
: Saško January 05, 2013, 00:18:17
Nije bas tako, sasija se cela nova pravi, karoserija takodje, mozda se sedista i galerije iskoriste od busa koji je rashodovan za vozila koja voze po Srbiji i blize inostranstvo. Ljudi kad cete bre da shvatite da se u firmi koja pravi vozilo za svoje potrebe nista sto je funkcionalno ne baca. Pa kad bi sve bacali plivali bi u dugovima i ne bi imali ni jedno jedino vozilo ni za domaci saobracaj a kamo li za inostrani saobracaj. Izmedju ostalog vozilo koje je pravljeno za kupca odnosno Becej prevoz u fullu ima sve novo na sebi izuzev motora jer je kupcu bilo skupo da daju par hiljada vise za nov MAN motor ali opet ima MB sa turbinom od 340 KS neg ipak malo je to za visok bus.


: Odg: Nibus
: The_Dubster January 06, 2013, 01:49:30
može li se nabrojati koliko ima tipova autobusa i koji su? :D


: Odg: Nibus
: makljen1123 September 18, 2013, 23:54:45
Igalo, 17.7.2013.
(http://www.dodaj.rs/f/3Q/bF/2dRztUdG/dscn3464.jpg)

(http://www.dodaj.rs/f/3v/7q/wCiZw0N/dscn3904.jpg)


: Odg: Nibus
: Saško October 05, 2013, 00:59:04
Crveni na okupu :)
Inace kasnije su cesce isli stariji Nibusi ka primorju posto su se znatno bolje pokazali u krivinama i na serpentinama od ovih. MAN-cugu nista ne moze da zameni ni jedan Cummins i replika Steyr motora.


: Odg: Nibus
: makljen1123 February 10, 2014, 20:41:33
Nibus N 350, jedan od dva preostala na Balkanu. Ovaj je u "Teslić prevozu" a drugi je u Jugotrans, Leskovac, a prije je bio u Niš Ex..

(http://www.dodaj.rs/f/j/TR/48SlHM0T/dscn7812.jpg)


: Odg: Nibus
: Saško March 30, 2014, 17:19:15
Ovaj da pošalju kod nas na remont da vidiš kako bi zasijao, kao nekad kad ga i napravili pre skoro 2 decenije..


: Odg: Nibus
: makljen1123 July 02, 2014, 17:44:29
Pridružite se i vi :)

Facebook grupa Nibus Autobusi (https://www.facebook.com/groups/1437944559770840/)


: Odg: Nibus
: mikko93 October 12, 2014, 20:25:34
(http://i59.tinypic.com/34t28g6.jpg)

Ima li ko sliku sprijeda ovoga gbr 429


: Odg: Nibus
: transformers October 12, 2014, 20:44:39
ja bi više volio da vidim unutrasnjost vozila  i instrument tablu nego prednji dio....


: Odg: Nibus
: Saško October 13, 2014, 23:53:10
(http://i59.tinypic.com/34t28g6.jpg)

Ima li ko sliku sprijeda ovoga gbr 429
Isti kao Afrikin Konto 432 na ovoj slici samo ima sive retrovizore:
(http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/844/57a4.jpg) (https://imageshack.com/i/ng57a4j)


: Odg: Nibus
: makljen1123 December 19, 2014, 00:42:30
Deda se neda :D

(http://i.imgur.com/9SAHERm.jpg)


: Odg: Nibus
: Saško December 20, 2014, 18:18:20
Još oko 2 godine i puni 2 decenije kako neumorno vozi :)
Gde li našima pamet bila kad su ih sve rashodovali :(


: Odg: Nibus
: makljen1123 December 20, 2014, 18:38:16
Da, 1997. godina... Radi na težoj (brdovitoj) liniji, Banjaluka - Teslić - Banja Vrućica (cca 180 km u oba pravca) bar tri-četiri puta sedmično... Ima 420 KS...

Pa i vi imate jednog u Jugoekspresu Leskovac, ako ga niste rashodovali... Nadam se da nema većih prepravki, kao što je npr. maska od Tourisma i ostale slične gluposti...


: Odg: Nibus
: Saško December 21, 2014, 21:55:24
Jes oni su 97-me izašli, a godinu pre isti samo sa floridinim farovima i srednjim vratima bliže zadnjoj osovini ili popularne ajkule..
Jugekspres više ne postoji oko 5-6 godina, a naš pred prodaju Ko 422 sa jednodelnom šajbnom je u Jugotransu iz Leskovca original u top stanju i to im je najbolji autobus koji imaju čuvaju ga lepo i ako je spasen od sekire iz Niš ekspresa i prefarban u belo..


: Odg: Nibus
: makljen1123 January 24, 2015, 22:46:30
Mene interesuje koje su tačne oznake ovih gradskih autobusa (koji su tipovi) i njihova godina proizvodnje ?

Dvoosovinac

(http://i.imgur.com/i5mraPu.jpg)

Troosovinac

(http://i.imgur.com/tNwmXQN.jpg)

(http://i.imgur.com/Iv2o2yZ.jpg)

Zglobni

(http://i.imgur.com/KmV0OBw.jpg)

(http://i.imgur.com/vSmiku6.jpg)

Evo zglobnog unutra:

(http://i.imgur.com/5XWDSPZ.jpg)

(http://i.imgur.com/aeS4EMC.jpg)

(http://i.imgur.com/tPoOkmE.jpg)

(http://i.imgur.com/1Lt4QsT.jpg)

(http://i.imgur.com/25bJdBt.jpg)

Izvor: Gradski prevoz u Nišu (https://www.facebook.com/gradski.prevoz.nis)


: Odg: Nibus
: Ante January 24, 2015, 22:48:06
Ja mislim da onaj tko ih je proizveo ne zna jer su neki zglobovi skraćivani i pretvarani u troaxe .  :)


: Odg: Nibus
: Saško January 31, 2015, 01:15:47
Zglobni je Ikarbus Raba sa Nibus maskom i zadnjom stenom malo šminkan, troosovincima je opet Ikar u osnovi, kao i većini izuzev 2 zgloba ne znak koji konto sad nose i prototipa za osobe sa invaliditetom plus prigradski ok broja 60 na gore...
PS. kako je krenulo masovno kasapljenje izgleda da dobar deo Nibusa ide u legendu uzevši u obzir da proizvodnje više nema a ko zna da li će i firma ostati na nogama :(


: Odg: Nibus
: makljen1123 February 04, 2015, 18:04:38
A tako znači.. Ja sam mislio da su svi Nibusi...

Inace kasnije su cesce isli stariji Nibusi ka primorju posto su se znatno bolje pokazali u krivinama i na serpentinama od ovih. MAN-cugu nista ne moze da zameni ni jedan Cummins i replika Steyr motora.

A čuj, tako ti je i kod ostalih proizvođača; npr. Setra, vozači u maju zaduže Setru 400 i odvezu par ekskurzija u Evropu, sredinom juna kreće sezona i sezonska linija ka Crnoj Gori i draže im je kad im daju setru 300 da teraju za CG, jer kako kažu, bolje leži na krivinama od Setre 400. Setra 400 i 500 je više za autoput nego za magistralu, pogotovo nije za naše puteve...


: Odg: Nibus
: Saško February 07, 2015, 23:16:09
Ma samo da su im ubacili MAN-ove motore gazili bi oni bez problema, ali Cummins se po brdima i krivinama kilavo pokazao, a ovi što imaju Štajer se ljuljaju u krivinama i onda najbolja je ispala stara garda na tom polju.


: Odg: Nibus
: makljen1123 February 16, 2015, 01:01:24
Evo dede malo sa zadnje strane :D

(http://i.imgur.com/fS2Ubvb.jpg)


: Odg: Nibus
: doBUS February 16, 2015, 01:09:25
Prije neki dan sam se vozio u njemu, nazalost grijanje mu ne radi, jako zapusteno vozilo. Sve u svemu ostavlja dobar utisak, udoban dobro stoji na putu , motor jak. Za male pare mogao bi se fino srediti.


: Odg: Nibus
: Saško February 16, 2015, 01:58:55
Da ga pošalju kod naših i da ga vrate u fabričko stanje da vidiš kakav bi to bus bio.. Brat u Leskovac se mnogo bolje drži još i da navedem da je leskovčanin kupljen iz voznog parka pred sečenje, ne nov kao ovaj veteran...


Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.