Nenad_KM
Kondukter
Offline
Posts: 981
|
|
« Reply #15 on: May 06, 2011, 00:27:41 » |
|
Naravno, niko ne osporava njihov kvalitet....dobri su to busevi pogotovo za naše balkanske krajolike. Nije nova Setra ili Neoplan za svakodnevno drndanje po našim cestama. Nibusi su taman za međugradske a evo imaju buseve i za Evropu.
Za Evropu idu naravno vozila u Tip top stanju... imaju uradjen i TUV i T 100 test... Inace Nis ekspres je pre par godina za Nibus 400.31 dobio nagradu za najbolji domaci autobus i prosle godine na Beotruck-u za Midibus dobili su prvo mesto... Nadam se da to dovoljno govori o kvalitetu Nibusa.
|
|
|
Logged
|
Nibus 400.22 GB 523
|
|
|
Nenad_KM
Kondukter
Offline
Posts: 981
|
|
« Reply #16 on: May 16, 2011, 11:01:32 » |
|
Ovaj Nibus se do prosle godine nije skidao sa turnusa Nis-Dortmund, e sad mu je vec vreme posto je 1996/97 godiste
|
|
|
Logged
|
Nibus 400.22 GB 523
|
|
|
|
tomo
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 19.275
|
|
« Reply #18 on: May 18, 2011, 01:45:13 » |
|
Super... često sam imao upita o mišljenju o Nibusu od kolege iz Zrenjanina što subjektivno mislim o tim vozilima... Sviđa mi se interijer, neki me podsjećaju na N116, ovaj midi na sjedišta kao u Isuzu-u ili midi MB-a.... a i sam volan ... Ali sam rekao da ne mogu dati sud o njima dok se ne provozam , ako ikada prilika dozvoli... Drago mi je da se i na ovim područjima ipak prave neki busevi... Povišeni modeli, turistički, mi se sviđaju , ali ne sa dvodjelnom šoferkom...
|
|
« Last Edit: May 18, 2011, 01:51:34 by tomo »
|
Logged
|
|
|
|
Nenad_KM
Kondukter
Offline
Posts: 981
|
|
« Reply #19 on: May 18, 2011, 10:23:31 » |
|
Super... često sam imao upita o mišljenju o Nibusu od kolege iz Zrenjanina što subjektivno mislim o tim vozilima... Sviđa mi se interijer, neki me podsjećaju na N116, ovaj midi na sjedišta kao u Isuzu-u ili midi MB-a.... a i sam volan ... Ali sam rekao da ne mogu dati sud o njima dok se ne provozam , ako ikada prilika dozvoli... Drago mi je da se i na ovim područjima ipak prave neki busevi... Povišeni modeli, turistički, mi se sviđaju , ali ne sa dvodjelnom šoferkom... Sa jedmodelnom soferkom imaju 4 troosovinca ali niski 400.51 i nisu losi... Inace od visokih 400.31 u Becej prevozu je jedan sa soferkom iz jednog dela, po opremi je isti kao npr 564, ali motor ima losiji, staru Mecku od 340 KS koja je ubacena na zahtev kupca a u Nis ekspresov 564 je euro 3 MAN od 380 KS. Inace tog u Becej prevozu su ljudi nahvalili, kako sam od nekoga cuo da ga vozi najbolji vozac u firmi i kunu se ljudi u to vozilo...
|
|
|
Logged
|
Nibus 400.22 GB 523
|
|
|
Nenad_KM
Kondukter
Offline
Posts: 981
|
|
« Reply #20 on: May 26, 2011, 08:37:52 » |
|
E ovo je posle Nibusa 350 bio Najbolji bus, u pitanju je Nibus 400.22 a nastao je 2000/2001 posle rata kad je proizvodnja u Srbiji jedva malo tek stala na noge. Prva serija sa ravnom kapom krova 2000-te ili cuveni smederevci izaslo ih je tada iz Nis ekspresovog pogona 5, svi sa MAN euro 2 motorima od 360 KS. Tada su isli redovno zapad. Godinu kasnije od pocetka 2001 pa do juna iste godine izlaze malo redizajnirani smederevci sa povijenom kapom krova(10 komada) i sada sa starom Meckom od 290 KS(kasnije su neki dobili MAN euro 2). Ti sa Mercedesom su najcesce radili Nemacku sa pretovarom u Madjarskoj, dok danas i oni i gen. 2000 rade samo po Srbiji sa novom maskom ali i dalje su to oni dobri i udobni smederevci, cak u par navrata i udobniji od nekih Nibusa 400.31. Od 5 buseva iz 2000-te danas je 3 u saobracaju, 2 kojima je bila trula resetka otisli su u penziju, a generacija 2001 od 10 ostalo je u saobracaju 7 komada a 3 iseceno. Evo sad malo i par slika, nemam za sad slike svih koji su u saobracaju... # 333 Uploaded with ImageShack.us# 335 inace za sada jedini smederevac koji je ostao u originalu, i ima jos jedan u lokalu sa rucnim boksevima.... Uploaded with ImageShack.us# 336 Uploaded with ImageShack.us# 337 Uploaded with ImageShack.us# 338 Uploaded with ImageShack.us# 339 Uploaded with ImageShack.us
|
|
« Last Edit: May 26, 2011, 08:40:47 by Nenad_KM »
|
Logged
|
Nibus 400.22 GB 523
|
|
|
Scania_Bird730
Putnik
Offline
Posts: 215
King of the road
|
|
« Reply #21 on: May 26, 2011, 22:30:17 » |
|
Odlicne informacije,a i slike Nenade
|
|
|
Logged
|
Na ovom forumu se osecam lepo,jer ljudi ipak uzmu da pogledaju temu kad pise da je moj post zadnji, i iako ih ne interesuje,prokomentarisu moj rad hvala svima puno! Meet up The King
|
|
|
flatić
Kondukter
Offline
Posts: 1.181
flatić
|
|
« Reply #22 on: May 26, 2011, 22:35:07 » |
|
Js se cudim kako to bosanci ne kupuju ako su 2-3 puta jedtiniji od setre mb i ostalog
|
|
|
Logged
|
The Doctor
|
|
|
The_Dubster
|
|
« Reply #23 on: May 26, 2011, 22:36:36 » |
|
uuu ala je i ruzan ovaj 335
nego da li bi mogao sastaviti otprilike listu po godinama kad su koje godine koliko proizveli autobusa?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Nenad_KM
Kondukter
Offline
Posts: 981
|
|
« Reply #24 on: May 26, 2011, 22:37:47 » |
|
Odlicne informacije,a i slike Nenade Hvala kolega
|
|
|
Logged
|
Nibus 400.22 GB 523
|
|
|
Nenad_KM
Kondukter
Offline
Posts: 981
|
|
« Reply #25 on: May 26, 2011, 22:40:50 » |
|
Js se cudim kako to bosanci ne kupuju ako su 2-3 puta jedtiniji od setre mb i ostalog
Ne kupuju ih zato sto to nije vozilo koje je namenjeno za prodaju vec za potrebe firme Nis ekspres, zbog toga su i nastali. Elem moze po narudzbini da se uzme od njih bus, i tad ga urade odlicno, nece da se brukaju a cist primer za to je Becej prevoz, uzeli su ljudi od njih N 400.31 i nahvalise ga, cuo sam cak i da ga najbolji vozac u firmi vozi.
|
|
|
Logged
|
Nibus 400.22 GB 523
|
|
|
Nenad_KM
Kondukter
Offline
Posts: 981
|
|
« Reply #26 on: May 26, 2011, 22:46:35 » |
|
uuu ala je i ruzan ovaj 335
nego da li bi mogao sastaviti otprilike listu po godinama kad su koje godine koliko proizveli autobusa?
Eeee takav isti bese i moj miljenik 523, a i svi ostali na slikama(336, 337, 338, 339).A direktno ovakav kao 335-502 iskreno kolko god ruzan za mene je to najlepsi bus, i uvek cu za smederevca reci da je lep jer sam taj bus neverovatno voleo i onda decembar 2009-te godine ode u garazu da mu zamene neku cev i od tad nikad vise se nije vratio na put. Dolazi njegova zamena, nekada Konto 503 sa manjom Siitrak klimom i boksevima na vazduh ali opet srce je ostalo od 523-motor, menjac, vozacevo sediste i jos mnogo nekih sitnica. Za spisak vozila nije da necu da ga pisem vec ne smem javno da objavljujem jer bi mogao neko od ljudi iz firme da ima problem zbog toga...
|
|
« Last Edit: May 26, 2011, 22:48:43 by Nenad_KM »
|
Logged
|
Nibus 400.22 GB 523
|
|
|
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
Offline
Posts: 4.672
|
|
« Reply #27 on: May 26, 2011, 23:37:58 » |
|
Js se cudim kako to bosanci ne kupuju ako su 2-3 puta jedtiniji od setre mb i ostalog
Ne kupuju ih zato sto to nije vozilo koje je namenjeno za prodaju vec za potrebe firme Nis ekspres, zbog toga su i nastali. Elem moze po narudzbini da se uzme od njih bus, i tad ga urade odlicno, nece da se brukaju a cist primer za to je Becej prevoz, uzeli su ljudi od njih N 400.31 i nahvalise ga, cuo sam cak i da ga najbolji vozac u firmi vozi. Prava je rijetkost da neko drugi, sem Niš expresa koristi Nibus...vidi se odmah da su pravljeni samo za njih i po tome su i prepoznatljivi. To im je zaštitni znak. Rijedak primjer je recimo jedan stariji Nibus kod Teslić prevoza.
|
|
|
Logged
|
....od nas ne možete pobjeći, BHBus team
|
|
|
Nenad_KM
Kondukter
Offline
Posts: 981
|
|
« Reply #28 on: May 26, 2011, 23:51:47 » |
|
Js se cudim kako to bosanci ne kupuju ako su 2-3 puta jedtiniji od setre mb i ostalog
Ne kupuju ih zato sto to nije vozilo koje je namenjeno za prodaju vec za potrebe firme Nis ekspres, zbog toga su i nastali. Elem moze po narudzbini da se uzme od njih bus, i tad ga urade odlicno, nece da se brukaju a cist primer za to je Becej prevoz, uzeli su ljudi od njih N 400.31 i nahvalise ga, cuo sam cak i da ga najbolji vozac u firmi vozi. Prava je rijetkost da neko drugi, sem Niš expresa koristi Nibus...vidi se odmah da su pravljeni samo za njih i po tome su i prepoznatljivi. To im je zaštitni znak. Rijedak primjer je recimo jedan stariji Nibus kod Teslić prevoza. E i taj je isto vrh i ako je star 14-15 god. to je prva serija Nibusa 350 sa Man farovima i kome je resetka izradjena po crtezu za S 315.21. Ja mislim ali nisam siguran da je on kupljen od Nis ekspresa polovan tj iz voznog parka pa prefarban u sadasnju boju. Nibus je u stvari fabrika u krugu Nis ekspresa pa je logicno da prave ono cime i prevoze putnike. Taj u Becej prevozu je extra uradjen kao sto rekoh hvale ga ljudi... E sad covek koji je zamislio proizvodnu Nibusa ne znam da li je ziv ali on je ja mislim zamislio da boja Nis ekspresovih Nibusa bude crvena i to ne sme da se dira(i danas se postuje) moze da ima i pride neka druga boja ali crvena obavezno mora da bude OSNOVNA!
|
|
« Last Edit: May 26, 2011, 23:54:05 by Nenad_KM »
|
Logged
|
Nibus 400.22 GB 523
|
|
|
flatić
Kondukter
Offline
Posts: 1.181
flatić
|
|
« Reply #29 on: May 27, 2011, 08:28:58 » |
|
Ja sam mislio da imaju i prodaju osim sto proizvode za nis express
|
|
|
Logged
|
The Doctor
|
|
|
|