bhbus.ba
November 10, 2024, 21:43:08 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 66 67 [68] 69 70 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Razno/Diskusije  (Read 321898 times)
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1005 on: September 08, 2011, 11:15:04 »

Nego ljudi, pojasnite mi ovo... CTS sa glavne ima polazak za Kamenicu u 16.00, a oko 16.10-16.15 fođe GRASov bus na AS sa istom linijom i onda vozi za njim, pa sad, jel može neko objašnjenje zašto to tako ide i jel ovaj polazak CTSa neregularan i čudno mi da GRASov bus u ovakvoj situaciji polazi sa CTSove stanice?
35 Autobuska stanica-Bakići ima polazak u 16:15 i ta linija polazi odatle najmanje 6-7 godina, a nekad ranije je polazila sa Sutjeske.

29 Sutjeska-Kamenica ima polazak u 16:25.

Možda griješim, ali mi se čini da je u zadnjih godinu dana te linije povremeno radilo jedno vozilo, jer sam znao vidjeti u jednom vozilu dvije table, jedna 29 a druga 35. Pošto se valjda trasa dobrim dijelom poklapa
« Last Edit: September 08, 2011, 11:19:56 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1006 on: September 08, 2011, 21:41:03 »

Zašto se na "BUSE" displeju kod IK-201 ne može upisati npr, 22A, 23A itd...? Znam da se to može uprogramirati u njihove displeje.
Inače "BUSE" displej imaju i Škode 21tr i SATRA 500, a mislim da su ih imali i TAM-ovi minibusi, mada nisam siguran.
U Ikarbusa je osnovna upravljačka konzola, a mislim da je kod Škode i Satre napredna.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Ins
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 379



« Reply #1007 on: September 08, 2011, 21:49:05 »

Valjda i to treba Vlada KS i Ministarstvo da uradi? Ili da se uposli novih 26 ljudi za stimanje displeya?  Roll Eyes

Mislim da je razlog isti kao i za pranje vozila: nikome ne smeta, niko nece i niko ne zeli. A nema niko ni da ih natjera na to...
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1008 on: September 08, 2011, 21:49:38 »

Ma i ja sam to gledao ali ne i ja ne znam, možda program ne dozvoljava da se sa brojkom upisuju  slova
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1009 on: September 11, 2011, 14:35:06 »





Jel ovaj 406 noćiva u Ilijašu ili se varam Njega voza onaj vozač (da ne spominjem imena Dž.H.) što je dobio nagradu prošle godine.
Logged
Adin_Zne
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 6.229


www.BHBus.net


WWW
« Reply #1010 on: September 11, 2011, 14:39:26 »

Ja mislim da noći. Wink
Logged

Neoplan VIP Class
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1011 on: September 11, 2011, 18:21:43 »

Ja mislim da noći. Wink

noći on u Ilijašu , radi u glavnom dvokratno plus trecu smjenu. Inače oba vozača koji ga voze žive u Ilijašu tako da im to odgovara.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1012 on: September 11, 2011, 20:17:55 »

Stanovnici Ilijaša potpisuju peticiju za veći broj polazaka prema Ilijašu i Lješevu tj. vraćanje na stanje od prije aprila 2010. Žale se da su često prisiljeni koristiti Centrotrans (što im očito ne odgovara). Do sada je preko 400 stanovnika Ilijaša potpisao peticiju.
Znam da sad rade 3 autobusa prema Ilijašu, koliko ih je radilo do 2010?
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1013 on: September 11, 2011, 20:24:12 »

Ma vjerovatno 3 + dvokratni a sad je 2+ dvokratni ali dok ne budem sigurn ništa ne znam.
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1014 on: September 14, 2011, 20:54:03 »

Prije prekida sjednice, zastupnici su jednoglasno usvojili Odluku o usvajanju projekta Sanacija i remont jednokolosječne tramvajske pruge u ulicama Mula Mustafe Bašeskije i Maršala Tita od Baščaršije do S-krivine na Marin Dvoru, u dužini od oko 2,2 kilometra.

Ministar saobraćaja Kantona Sarajevo Haris Lulić kazao je da je rekonstrukcija ove pruge prioritet u obnavljanju saobraćajne infrastrukture u Sarajevu.

"Razlog za urgentno djelovanje je prije svega izuzetno loše stanje pruge na tom dijelu što čini ovaj vid prijevoza veoma nepouzdanim, a pored toga stavit ćemo u funkciju i okretnicu na Skenderiji", dodao je Lulić.

Napomenuo je da je tehničko rješenje za ovu prugu urađeno, a realizacijom ovog projekta dobit će se mnogo tiši prijevoz s manjim nivoom vibracija u vozilima.

Sredstva za rekonstrukciju osigurat će se putem kredita komercijalnih banaka, a čitav projekt trebao bi koštati oko šest miliona KM. Kako je Lulić istaknuo pruga će imati vijek trajanja između 25 i 30 godina.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1015 on: September 15, 2011, 00:21:32 »



Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1016 on: September 15, 2011, 17:07:17 »

Danas su prevoz djece radili: 408,406 ili 407,499,414,321,319 i 315 i možda još neki al nisam vidio. I ja sam bio na Igmanu pa tako znam, nas je vozio Ljaljić turs. 499 je išao ispred nas al ide uzbrdo bez i malo problema jurca jako je dobar. 406 ili 407 i 408 standardno dobri kao i 414 Turistički su isto dobri samo malo 315 ide sporije al dobro

« Last Edit: September 15, 2011, 17:09:48 by man 464 » Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1017 on: September 15, 2011, 17:22:54 »

Dva čista fina busa na vandal liniji 15 403 i 813 !!! Bolje je 403 na 47 i 813 na 17b a 823 i 402 na 15. Naravno ako je to izvedivo a mislim da nije baš to tako teško mjenjat
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1018 on: September 15, 2011, 17:30:30 »

Na osnovu Rješenja Ministarstva saobraćaja Kantona Sarajevo, a zbog izvođenja radova na sanaciji mosta ispred objekta «Vistafon» (pravac Ilidža-Otoka), od  14.09. do 02.10.2011.godine, doći će do izmjene u odvijanju JGP-a, i to:

- Autobuska linija br.31e Vijećnica-Dobrinja iz pravca Dobrinje dijelom će mijenjati trasu, te će od Alipašinog polja (semafor za lijevo skretanje - preko puta ASA auta) saobraćati alternativnom obilaznicom preko mosta Ive Andrića, zatim ulicama Džemala Bijedića i Srđana Aleksića (bivša Velikih drveta), te će se pored Remize ponovno vratiti na ustaljenu trasu.

Autobuska linija br.31e Vijećnica-Dobrinja iz pravca Vijećnice neće mijenjati trasu, a neće dolaziti ni do izmjena u odvijanju tramvajskog saobraćaja.
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1019 on: September 15, 2011, 17:51:41 »

Dva čista fina busa na vandal liniji 15 403 i 813 !!! Bolje je 403 na 47 i 813 na 17b a 823 i 402 na 15. Naravno ako je to izvedivo a mislim da nije baš to tako teško mjenjat

a sine dragi jesi dosadan, gledaj svoja posla pametnije ti je a ne petljaj se gdje ti nije mjesto kad pojma nemas. 823 se grije i ne moze podnijeti veci uspon. Da budem konkretan moze raditi na 17 i 17b jer su tu usponi veci ali kraci dok je uspon na 15 dug skoro 4 kilometra tj duzinom citave ulice Adema buce. Usponi na 17 i 17b ne prelaze duzinu od jednog kilometra odnosno manje. Dakle autobus je na 15 izlozen stalnom pritisku dok na 17 odnosno 17b pritisak je mnogo kraci...što se tice mjenjanja 402 i 403 ne valjaju ni jedan ni drugi tj i jedan i drugi imaju nedostataka....
Logged
Pages: 1 ... 66 67 [68] 69 70 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.045 seconds with 22 queries.