kad sam bio u posjeti GRASu kaže mi jedan čovjek dole da su oni troosovinski Neoplani brzo propali i jer nisu bili za naših cesta, te da su se nakon svake smjene morali nešto raditi, jer je cesta bila loša za takav tip vozila..
Jedna od vječnih rečenica u GRAS-u kojom se već 30-40 godina opravdava kupovina Ikarubusovog i FAP smeća...
Po cemu su to kod nas lose ceste? Npr, na komercijali? Ili recimo do Podhrastova? Ili do Jarcedola? Imaju 4-5 sahtova i to je sve.
Da pricaju o motorima i mjenjacima, u redu jer cinjenica je da Sarajevo ima komplikovanu konfigraciju, ali o sasiji i osovinama kod Neoplana pricati je suludo, zato sto ti autobusi prelaze po 1.500.000 u Njemackim gradovima gdje voze po kocki, i za koje su nase ulice ko pista.
Kada su Japanci radili svoju studiju 1997. kao pripremu za isporuku autobusa, rekli su da u Sarajevu nije dobar izbor low-floor, i da treba kupovati low-entry modele. Da obavezno moraju imati automatski mjenjac, i da motor mora biti u najsnaznijoj opciji. Treba li i spominjati da je GRAS trazio da imaju manuelne mjenjace?
Tada su Low-entry bili tek u razvoju, i zato je Sarajevo dobilo klasicne MAN, a Mostar recimo low-floor MAN.