man 464
|
|
« Reply #1035 on: September 17, 2011, 20:49:17 » |
|
Vozno je tačno po mojoj računici
36 trola 20 minibusa 75-80 autobusa 60-ak tramvaja
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1037 on: September 17, 2011, 21:11:18 » |
|
Nazif Dacić je govorio o broju voznih vozila.
man 464, ti si vjerovatno u autobuse uračunao i turističke, jer po mojoj računici voznih autobusa oko 68-70, ne računajući turističke. Za trolejbuse si isto tačan (1 gore-dole).
Malo kasnije ću pokušati sastaviti spisak voznih trola, i autobusa za koje pretpostavljam da su u ovom trenutku vozni.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #1038 on: September 17, 2011, 21:26:45 » |
|
Što se tiče trolejbusa NEBULOZA je da je ispravno samo 20 trolejbusa, pa u jednoj smjeni radi 25-30 trola, a u ovom trenutku je ispravno 35-37 trola GARANTUJEM. trenutno rade 24 zglobna i 13 solo.
Mislim da i autobusa radi malo više nego što je navedeno, možda 65-70 (neračunajući turističke).
Govorim za ovo. Da sad neko pregleda komplet vozila i po svim pravilima i standardima i zakonima odluči ne bi 90% smjelo izaći na vožnju.
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #1039 on: September 17, 2011, 21:31:18 » |
|
Evo mog spiska voznih buseva
320, 321, 322, 801, 803, 806, 807, 808, 810, 811, 813?(diferencijal), 814, 815, 816, 818, 819, 820, 822, 823, 826, 828, 829? (nisam ga dugo vidio), 832, 833, 836, 839, 840, 841, 844, 846, 850, 851, 852?(mjenjač), 853, 854? (čujem vozač dans nešto priča o zadnjoj lijevoj gumi) , 400, 401, 402, 403, 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413, 414, 415, 416, 418, 419, 422, 424, 425, 426, 427, 460, 463? (Sav se raspada) , 464, 465, 467, 469, 491? (nisam ga dugo vidio), 499, 668, 715, 716, 717
Znači 71 (gradsko-prigradski) i 10-ak turističkih. = 81
Tramvaji:
K2YU = 30-35 kom K2 = 2 kom Satra 2 = 11 kom Satra 3 = 3 kom KT8D5 = 3-4 kom lohner E = 4-6 kom Holanđana LBH 9/10G = 6-8 kom
Ukupno: 60-65
Trole
Naw/Hess bgt 5-25 = 13 kom Man zglob(sg 200 HO) 8-10 kom Man solo(sl172 HO)) = 13 kom
Ukupno: 36-38
Minibusi
otoyol najstariji = 2 kom otoyol srednji = 5 kom otoyol novi = 6 kom man doterler = 4 kom iveco = 1 kom tam =0-1 kom.
Turistički minibusi 5 kom
ukupno = 24-25
Za potpuni oporavak gras-a trebalo bi min 25 solo i 25 zglobnih novih vozila, 15 novih trola i 50-ak novih minibusa, što se tiče tramova dobri su kakvi god su.
|
|
« Last Edit: September 17, 2011, 21:33:24 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1040 on: September 17, 2011, 22:00:44 » |
|
Trole: MAN SG200: 4126, 4127, 4128, 4129, 4134, 4135, 4137, 4139, 4142, 4143 (10 kom.) NAW/HESS: 4145, 4146, 4148, 4149, 4150, 4151, 4152, 4153, 4155, 4156, 4158, 4159, 4160, 4161 (14 kom.) MAN SL172: 4403, 4406, 4413, 4414, 4417, 4418, 4422, 4423, 4424, 4425, 4428, 4429, 4430 (13 kom.) UKUPNO: 37 Sve ove trole sam vidio u zadnje 2-3 sedmice.
829 mislim da radi na 78 Tarčin-Budmolići, pa ga vjerovarno zato nisi dugo vidio.
Spisak autobusa ti je kao i u mene, s tim da su turistički još 315, 319, 323, 324, 325 i 326, i dva Neoplana 31x (Bordo i Ljubičasti), dakle još 8 turističkih, mada 320 ima nalijepnicu a 322 tablu tur, a 322 tablu i nerade na redovnim linijama, dok je 321 već dugo na redovnoj liniji.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #1041 on: September 18, 2011, 11:48:31 » |
|
MIšljenje Nazifa Dacića nit je relevantno a niti je tačno. To je jedan notorni lažov i neradnik koji uzima plaću ne radeći apsolutno ništa što je u interesu firme radnika i sl. Osim toga taj čovjek je izabrao samoga sebe, ne predstavlja apsolutno nikoga osim šačicu njemu odanih slljedbenika i lopova kojima je jedina stvar u životu bitna a to je koliko prodati "nevalidnih" karata tj koliko novca od prodatih karata pokrasti u svoje dzepove. Sve aktivnosti Nazifa Dacica usmjerene su ka diskreditovanju sadašnjeg generalnog direktora i dovođenju na scenu ponovno Hasana Bašića poznatijeg kao Staljin koji je firmu uništavao i krao u dva navrata. Prvi put dok je bio direktor sektora autobuskog saobracaja te drugi put u vrijeme dok je bio generalni direktor. Naravno Bašic je Dacicu i njemu slicnima dao ogromne privilegije u vidu novih vozila, lnija, sluzbenih putovanja i sl. Sadasnji generalni direktor (bez namjere da ga pravdam) je zatekao minus od nekoliko desetina miliona maraka. Zatekao je pravomocne presude suda u sarajevu kojima je gras radnicima duzan isplatiti po nekoliko desetina hiljada km zbog nepostivanja kolektivnog ugovora. Za sve te tuzbe odnosno presude kriv je Hasan Basic jer veliki broj radnika tuzio je GRAS upravo zbgo tiranije Hasana Basica i njemu slicnih. Za vrijeme Basica (kojeg Dacic toliko priziva) nije kupljen ni jedan jedini autobus niti minibus. Da ne bude zabune nabavka Ikarbusa je dogovorena jos za vrijeme Boskaila međutim zbog poznatih problema u Ikarbusu njihova isporuka je kasnila i oni su dosli za vrijeme strahovlade basica koji je to brze bolje prisvojio kao svoje rezultate iako je za to bio zasluzan manje od svakog drugog radnika u GRAS-u. Jedina njegova je zasluga nabavka trolejbusa starih 20 godina od kojih smo pola platili a pola nam ljudi poklonili ali se ta tajna u grasu cuvala ko zmija noge.. Prije dolaska na vlast Basica radnici su imali ponavljam imali redovne i solidne plate, zdravstveno osiguranje je kasnilo ali je uplacivano u kontinuitetu, kupljeno je 5 solo autobusa MANova novih, odobrena je nabavka Ikarbusa, projekat SATRA je bio u zamahu, sve vise se govorilo o sanaciji mreze za Vogoscu i kupljeno je i nesto minibusa.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1042 on: September 18, 2011, 12:50:34 » |
|
kupljeno je 5 solo autobusa MANova novih, odobrena je nabavka Ikarbusa, projekat SATRA je bio u zamahu, sve vise se govorilo o sanaciji mreze za Vogoscu i kupljeno je i nesto minibusa.
Pored 5 solo MAN-ova stigla su i 4 zglobna. Zadnji minibusi su kupljeni dok je Bimo bio direktor 2005.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #1043 on: September 18, 2011, 12:52:14 » |
|
kupljeno je 5 solo autobusa MANova novih, odobrena je nabavka Ikarbusa, projekat SATRA je bio u zamahu, sve vise se govorilo o sanaciji mreze za Vogoscu i kupljeno je i nesto minibusa.
Pored 5 solo MAN-ova stigla su i 4 zglobna. Zadnji minibusi su kupljeni dok je Bimo bio direktor 2005. da njih sam zaboravio a neki minibusi su dosli 2006 odnosno 2007. u toj skupini je 92 ..oni imaju retarder
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #1044 on: September 18, 2011, 12:58:45 » |
|
sta je sa onim minibusem TAM?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #1045 on: September 18, 2011, 13:07:33 » |
|
Ma malo voza, malo ne voza.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1046 on: September 18, 2011, 17:21:36 » |
|
kupljeno je 5 solo autobusa MANova novih, odobrena je nabavka Ikarbusa, projekat SATRA je bio u zamahu, sve vise se govorilo o sanaciji mreze za Vogoscu i kupljeno je i nesto minibusa.
Pored 5 solo MAN-ova stigla su i 4 zglobna. Zadnji minibusi su kupljeni dok je Bimo bio direktor 2005. da njih sam zaboravio a neki minibusi su dosli 2006 odnosno 2007. u toj skupini je 92 ..oni imaju retarder 90-99 su stigli 2005 sigurno i to su definitivno zadnji minibusi. Ima čak i njihova slika na GRAS-ovom promotivnom letku iz 2005 štampanom povodom 120-te godišnjice, tako da sam 100% siguran da su 2005. Imali su LED displeje, ali oni su nakon 2-3 godine kod većine prestali raditi. Prije njih su 2001 stigli 80-89, a zadnji minibus je bio Ikarbus IK-107 ali on je bio samo na probi 2008.
|
|
« Last Edit: September 18, 2011, 17:34:57 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #1047 on: September 18, 2011, 17:22:39 » |
|
kupljeno je 5 solo autobusa MANova novih, odobrena je nabavka Ikarbusa, projekat SATRA je bio u zamahu, sve vise se govorilo o sanaciji mreze za Vogoscu i kupljeno je i nesto minibusa.
Pored 5 solo MAN-ova stigla su i 4 zglobna. Zadnji minibusi su kupljeni dok je Bimo bio direktor 2005. da njih sam zaboravio a neki minibusi su dosli 2006 odnosno 2007. u toj skupini je 92 ..oni imaju retarder 90-99 su stigli 2005 sigurno i to su definitivno zadnji minibusi. Ima čak i njihova slika na GRAS-ovom promotivnom letku iz 2005 štampanom povodom 120-te godišnjice, tako da sam 100% siguran da su 2005. Imali su LED displeje, ali oni su nakon 2-3 godine kod većine prestali raditi. Prije njih su 2001 stigli 80-89, a zadnji minibus je bio Ikarbus IK-107 ali on je bio samo na probi 2008. onda si ti u pravu jer ne pratim dovoljno sektor minibusa tako da najvjerovatnije sam se ja malo zbunio
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #1049 on: September 19, 2011, 10:51:28 » |
|
Kud ćeš dalje kad se Vogošćani žale koji imaju najredovniji prevoz i najbolja vozila...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|