bhbus.ba
March 29, 2024, 07:36:18 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 16 17 [18]   Go Down
  Print  
Author Topic: Plan uskladjivanja linija!  (Read 69371 times)
ecehajic
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.792



« Reply #255 on: September 01, 2015, 23:44:05 »

Autobuski saobracaj jedino drzi prtljag.. Kako da se jedan Bundavica bori sa wizz airom.. Negdje u februaru rodjak mi doso u Tuzlu popio 3-4 pive prenocio u tuzli i vratio se u svedsku za 20 eura.. Autobuska karta je minimalno 250 maraka.Globtour je gigant, jer drzi sve od Neuma do Bihaća skoro.. Jos ima uvezane linije Berlin-Hamburg-Dortmund.. Tako da nikad ne vozi ispod 40 putnika.  ScandJet vise ne leti iz Mostara za Skandinaviju.. Realno Hercegovina ima najbolji prosperitet za autobuski medjunarodni saobracaj.. Jer kad krenes iz Neuma, do nekog granicnog prelaza na sjeveru Izačić/Gradiska.. imas cca 20 gradova, da prosjecno iz svakog grada imas po putnika, vec si skoro pa u plusu..
Drži ih prtljag,ali druže pogledaj situaciju sa vozilima evo npr. Bundavica prije i poslije bezviznog režima. I on je u 90% slučajeva pun i za Svedsku i odozgo. To što je tvoj rođak došao za 20 eura ne mora značiti da svako može unaprijed rezervisati tačno kartu na taj i taj datum. Nije ni Wizz air tako jeftin,sama doplatna torba je mislim oko 10-15 eura,a ukoliko narod ne zna da se nakon rezervacije treba na njihovoj web stranici sa vašim podacima odraditi jedan dio posla oko čekiranja ode vam još 80KM jer će vam to uraditi na aerodromu. Evo karta iz Tuzle za Memingen je bila negdje oko 70 eura u jednom smjeru, a još ako ne živite u Tuzli treba Vam opet daj za goriva da dođeš pa izađe skuplja pita neg tepsija.
Svjedoci smo svi da narod masovno odlazi polako preko grane,ne mogu dobiti papire pa se vracaju nakon 3 mjeseca i sve se to tako vrti u krug i prevoznici fino zarađuju i nek se obnavljaju hvala bogu.
Logged

Setra 417 HDH
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.917



« Reply #256 on: September 02, 2015, 00:41:48 »

Pa to i jest poena niskobudzetnih kompanija.. Sto prije rezervises to je jeftinija karta, pa onda do odredjenog broja skoci joj cijena, pa ako ostane nekoliko dana prije praznih sjedista opet pane cijena da se i to popuni.. Opet sreca za nase prevozniike je ta, sto aerodromi nisu puno uvezani sa ostalim destinacijama.. Druga stvar voznja autobusom je slom, put do u Svedsku zna trajat po 40 sati i nakon toga automatski jos ti trebaju 24 sata da dodjes sebi od tog puta. A onako 2 sata voznje sa avionom, + 4-5 sati sa autom i eto te.. Sto se mene tiče ja bi svaki aerodrom zatvorio, nek rade vozaci, ovako rade bar nasi ljudi, a na placati neke Mađare i sl..
Logged

Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
tx range
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 165



« Reply #257 on: October 02, 2015, 19:25:57 »

Goldova ruta za njemacku:PASAU-DEGGENDORF-STRAUBING-REGENSBURG-NUNBERG-WURZBURG-FRANKFURT-BONN-KOLN-ESSEN-BOCHUM-DORTMUND-ELTEN EMERICH-ZVENAR(NL)-ARNHEH(NL)-UTRECHT(NL)-AMSTERDAM(NL)-ROTTERDAM(NL)
Logged
damir050
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.829



« Reply #258 on: October 02, 2015, 23:46:21 »

Prednost Autobuskim saobracajem , nad  Aviosaobfracajem je  u tom sto si ti u aviosaobracaju  ogranicen  sa prtljagom  i Cigaretam ,alkoholom i ostalim potrepsinama  , dok u  autobusu  imas pravo  na  2 il  3  kofera , i  ako znas  mozes  ne samo 1 Steku  cigara  prenjeti  vec ..... i jos  nesto , u Slucaju  daleko  bilo  udesa  u Autobusu imas   nekun  sansu  da  prezivis  a  sta ces  kad nedaj  boze  sa 10.000  metara , ni dugmeti na kaputu  ne ostane  citavo Malo off  al moderatori  ne  zamjerite
Logged

coleman
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 638


« Reply #259 on: October 03, 2015, 21:03:31 »

Goldova ruta za njemacku:PASAU-DEGGENDORF-STRAUBING-REGENSBURG-NUNBERG-WURZBURG-FRANKFURT-BONN-KOLN-ESSEN-BOCHUM-DORTMUND-ELTEN EMERICH-ZVENAR(NL)-ARNHEH(NL)-UTRECHT(NL)-AMSTERDAM(NL)-ROTTERDAM(NL)

Kad krece ova linija?
Logged
Pages: 1 ... 16 17 [18]   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.04 seconds with 21 queries.