bhbus.ba
April 19, 2024, 11:15:52 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: [1] 2 3 ... 18   Go Down
  Print  
Author Topic: Plan uskladjivanja linija!  (Read 69658 times)
kilometar
VIP Član
Kondukter
*
Offline Offline

Posts: 771



« on: August 19, 2010, 06:45:10 »

http://www.mkt.gov.ba/dokumenti/redovi_voznje/Archive.aspx?template_id=10&pageIndex=1
Objavljen novi registar vožnji za Crnu Goru!!
Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #1 on: August 20, 2010, 10:21:00 »

Aktuelni ( od 8.7.2010) registar redova voznje na medjunarodnim linijama   www.mkt.gov.ba/dokumenti


Novi registar vožnje međuentitetskih linija( od 22.7.2010),i međunarodnih linija za Austriju,Švajcarsku,Sloveniju itd. na www.mkt.gov.ba
« Last Edit: February 21, 2015, 00:04:03 by makljen1123 » Logged


kilometar
VIP Član
Kondukter
*
Offline Offline

Posts: 771



« Reply #2 on: January 22, 2011, 14:03:05 »

Novi registar vožnji za Srbiju!
http://www.mkt.gov.ba/dokumenti/redovi_voznje/Archive.aspx?template_id=10&pageIndex=1
Logged
mate
VIP Član
Glavni Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 7.972



WWW
« Reply #3 on: January 22, 2011, 14:17:47 »


Aj dobro je da su se sjetili nakon par mjeseci staviti jos koji registar voznji Wink
Dosta mi to koristi, jer se mogu nekako po tome ravnati sto ide na koji GP ili kad prolazi ovdje meni u blizini
Logged
kilometar
VIP Član
Kondukter
*
Offline Offline

Posts: 771



« Reply #4 on: June 15, 2011, 13:54:16 »

Pravilnik o usklađivanju i registraciji redova vožnje
http://www.podaci.net/_ZAKON_BiH/propis/Pravilnik_o_uskladjivanju/P-urrvoz03v0915-0924.html
Pravilnik o načinu i postupku usklađivanja i registrovanja redova vožnje međunarodnih autobuskih linija Bosne i Hercegovine
http://www.podaci.com/_ZAKON_BiH/propis/Pravilnik_o_nacinu/P-npurrv02v08A4.html
« Last Edit: June 15, 2011, 15:49:45 by kilometar » Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #5 on: June 15, 2011, 18:06:49 »

Volio bih da se napokon hoće usaglasiti ovo više, jer ima prevonzika koji realno blate drzavu sa svojim vozilima u inostranstvu, a opet ima i firmi koja imaju dobra vozila a ne mogu voziti vani...
Logged


ecehajic
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.792



« Reply #6 on: June 15, 2011, 18:34:19 »

cuo sam da vranica namjerava kupiti nove autobuse i otvoriti linije tamo u europu,al dok se valjda ne usaglase nista od toga...
Logged

Setra 417 HDH
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.917



« Reply #7 on: May 27, 2012, 17:05:09 »

Stvari u Hercegovini su se opasno zahuktale, naime sve je to pokrenuo Autoherc .. Tako sto zele da udju na podrucje opstine Stolac, gdje  rade Bregava Trans, Renner, i Autoprijevoz Moro .. Bregava radi linije Stolac-Mostar, Autoprijevoz Moro prevozom djaka na podrucju opstine Stolac, dok Renner odrzava par linija za Capljinu i Mostar, sada se prica o nekom tenderu, za linije Stolac- Mostar i obrnuto, navodno na tenderu ce biti 10 linija.. Autoherc je poslao 50 zahtjeva za linije za Istocno Sarajevo naravno nece sve linije tu proci mozda nece nijedna, ali bice ih max. 5-6 .. Autoprevoz - Bus Mostar kako bi ogradio sebe sve ce linije produziti do Stoca.. Sada ako ispane ovako i ako se sve ovo desi, nazalost moglo bi da se desi da jedna firma totalno padne, a mozda i dvije ..
Logged

Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #8 on: May 27, 2012, 21:14:59 »

Pa Renner svakako izgleda ide u ambis, a i Moro je tu koliko vidim samo radi đaka... Mislim da je Bregava napravila davno kiks, što nije pokušala da se proširi po Hercegovini i da preko Hercegovine traži linije za Srbiju eventualno Crnu Goru. Autoherc traži linije za I.Sarajevo i to mi je logično, samo ne znam kuda su je prijavili, mislim koja ruta?

A ne bi me iznenadilo ni da se Globtour upetlja tu, e onda ti tek guravo bilo....
Logged


Setra 417 HDH
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.917



« Reply #9 on: May 27, 2012, 21:40:52 »

Renner ne znam, razgovarao sam sa jednim vozacem kaze mi on max. mjesec dva.. Poslije sam razgovarao sa direktorom on kaze da zele da kupe 3-4 autobusa i da rade linije koje imaju, navodno i neku liniju za ZG .. Globtour je vrlo moguce da se umjesa, isto tako i Autoprevoz-Mostar .. Moro je kupio Mercedesa 0404 RHD, pa sve to polako povezivam.. Za Bregavu bi to bio mac sa dvije ostrice, jer ovako imaju posla preko vrh glave, cak da imaju jos auta njima ne bi viska bilo.. A Autoprevoz - Bus Mostar gleda da sacuva ovo sto ima.. Ne radi to zbog Bregave, Autoherca ili nekog treceg nego da bi sebe ogradio. sacuvo putnike radna mjesta i linije ..
Logged

Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
Ins
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 379



« Reply #10 on: May 28, 2012, 14:16:00 »

I ja mislim da je Bregava propustila priliku da poklopi Istocnu Hercegovinu, jer bi tada bili dovoljno veliki da ostanu postedjeni ovakvih desavanja. U Trebinju su imali doslovno prazan teren, tamo ni danas a kamoli prije 5-6 godina nema naznaka niti jednom ozbiljnom prijevozniku. A da su poklopili Trebinje mogli su uvezivati sa svojim psotojecim linijama i time dobiti linije Trebinje - Stolac - Mostar, pa onda isto tako i za Banja Luku i Sarajevo, u drugom pravcu npr Mostar - Stolac - Trebinje - Herceg Novi ili Podgorica,  a i Trebinje - Mostar - Beograd.

Isto tako mislim da bi Bregava trebala kupiti i Jablanica Bus/Konjictrans, i preuzeti i njihove buseve i linije.

Sto se desavanja u Stocu tice, nista me ne cudi, jer HDZ-ovski nacelnik po svaku cijenu pokusava ugurati nekog "svog" prijevoznika, a da ne bi dopustio Bregavi da bude jedini prijevoznik. Jer bi to valjda bila majorizacija, ili sta li vec...

Sto se AP-Busa tice, Sejari bi se vec jednom trebao odluciti hoce li dalje graditi firmu ili je prodati, jer ovo stanje ni na nebu ni na zemlji traje vec 5 -6 godina...

Kako sam vec napisao, u Hercegovini ce ostati samo Globtour, AutoHerc i AP-Bus (ako ga Sejari ne proda), i mozda ostane jos Bregava Trans.
Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #11 on: May 28, 2012, 15:50:23 »

kakva je trenutna situacija i Bregava bi mogla ispasti iz igre. A zamisli da Sejari odluči prodati APB i da ga Globtour kupi, e onda bi de fakto Globtour žario i palio Hercegovinom....

A zanimljiva bi bila i ova varijanta - da Bregava kupi ove firme i onda bi dobila poprilično prostora i mogle bi se praviti razne kombinacije. Ali opet, koliko je to u interesu Bregave?

Autoherc se također nameće polako, mada me čudi kako i oni nisu ozbiljnije nastupili u Istočnoj Hercegovini? Mislim, imaju dovoljno vozila, a i RJ na Sokocu, pa su mogli praviti neke šeme po Istočnoj Hercegovini i Srbiji....
Logged


Ins
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 379



« Reply #12 on: May 28, 2012, 16:21:10 »

Profiliranje bi moglo ici ovako:

Globtour i APB = medjunarodne i daljinske linije
AutoHerc i sasvim malo APB = regio transport Zapadne Hercegovine
Bregava i sasvim malo APB = regio transport Istocne Herc + Konjic/Jablanica

Problem Istocne Herc je sto ona kao trziste skoro da ne postoji, osim Trebinja, a ono se moze pokriti samo ako se drzi Stolac. I zato AutoHerc do sada nije probao tamo, jer mu Bregava svojim trzisnim kolacem to onemogucava. Gacko, Nevesinje i Bileca kao trziste su zanemarljivi, sve 3 nisu kao Capljina ili Konjic, npr...

Ali kako rekoh, niti mi je Sejari jasan a pogotovo mi nije jasan Bregava Trans. Napravili Konjic Bus a nisu Trebinje Bus, nigdje veze?!  Roll Eyes
Trebinje im je 50-60 km daleko, i dijele iste rute, a oni nista!
« Last Edit: May 28, 2012, 16:23:54 by Ins » Logged
Setra 417 HDH
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.917



« Reply #13 on: May 28, 2012, 18:25:21 »

Sto se tice Bregave, i tih stvari vezanih oko Istocne Hercegovine, bilo je govora naime radilo se o ovome da su u mene otac i gazda isli na Berkovice i razgovarali kupovini lokalnog preduzeca Napredak a.d Berkovici, i otvaranju linije Berkovici - Beograd .. Sumnjam da mogu oni pasti, jer imaju udarne linije, a narod se vise naviknuo na njih. Kupiti Konjic Trans i Jablanica Bus, to je vrlo moguce, jer je ovo izgleda pocetak njihovog kraja.. Cuo sam kako ce njih najvjerovatnije preuzeti AP-B, mislim njihove linije.. Jer imaju puno dugovanja prema drzavi i radnicima, pa nece moci izaci na tendere, i da je AP-B Mostar najzainteresovaniji za to.. Autoherc je tek sada namece, jer situacija u etnickom smislu u hercegovini nimalo nije bila sjajna, a to pokazuje slusaj od prije nekoliko mjeseci Jaslice-Dzamije i na kraju kamenovanje Bregavinog mana .. AP-B je potpuno odustao od medjunarodnog saobracaja, mislim da je to jedan od dogovora sa globtourom.. Svakako moglo bi se desiti puno toga zanimljivog, a vrijeme ce sve pokazati..
Logged

Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
Ins
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 379



« Reply #14 on: May 28, 2012, 20:38:32 »

Po meni bi najbolji put bio osnovati Trebinje  Bus, u njega prebaciti one sve MB O303 i slicna vozila za loko, plus par dobrih Manova ili Neoplana za daljinski prijevoz, i potom probati preuzeti dobar dio lokalnih linija u Ist Hercegovini, plus:

Trebinje - Stolac - Mostar - Banja Luka
Trebinje - Stolac - Mostar - Sarajevo/Ist SA
Trebinje - Foca - Sarajevo/Ist SA
Trebinje - Stolac - Mostar - Sarajevo/Ist SA - Beograd
Trebinje - Foca - Sarajevo/Ist SA - Beograd

Sarajevo - Mostar - Stolac - Trebinje - Herceg Novi
Banja Luka - Mostar - Stolac - Trebinje - Herceg Novi
Sarajevo - Mostar - Stolac - Trebinje - Podgorica
Banja Luka - Mostar - Stolac - Trebinje - Podgorica

itd, itd...

Posto je Bregava dobro etablirana u Mostaru, ona bi ove linije punila bez vecih problema.
Jos ako bi uz ovo preuzela Jablanicu bus ili barem samo Konjictrans, ukljucujuci njihove MAN autobuse, bili bi nedodirljivi za ostale.

A da ne govorimo da bi se potom mogli poceti igrati uvezanim kartama, da formiraju nesto sto bi se npr zvalo Hercegovina Bus, i gdje bi sve ove firme izdavale pretplatnicke karte koje bi vazile u svim preduzecima u vlasnistvu Bregava Transa. Npr ako putnik ima pretplatnicku kartu za taj Trebinje Bus onda ima pravo na neki popust npr 15% na sve karte Bregave i obrnuto
« Last Edit: May 28, 2012, 20:40:56 by Ins » Logged
Pages: [1] 2 3 ... 18   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.048 seconds with 21 queries.