bhbus.ba
April 23, 2024, 20:40:06 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 15 16 [17] 18   Go Down
  Print  
Author Topic: Plan uskladjivanja linija!  (Read 69721 times)
Setra 417 HDH
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.917



« Reply #240 on: May 18, 2015, 17:52:08 »

Ovako to izgleda sa zakljuceno sa 18.05.2015
Čektalopromet   BRATUNAC   MATTGHOFEN
Evropa tours Cazin           BIHAĆ   BREGENZ
Viena tour                   BIJELJINA    WIEN
Eurotours            LONČARI   VISP
Gold                    SARAJEVO   YVERDON
Eme                    TRAVNIK   MAKARSKA
Autoherc             MOSTAR   IMOTSKI
Autoherc             LJUBUŠKI    PLOČE
Autoherc             MOSTAR   IMOTSKI
Autoherc             MOSTAR   IMOTSKI
Bočac turs               ŠIPOVO   MAKARSKA
Globtour d.o.o.                SARAJEVO   VINKOVCI
Jelinak            NOVI TRAVNIK   PULA
Jelinak            ZENICA   RIJEKA
Jelinak            ZENICA   ZAGREB
Jelinak            ŽEPČE   IVANIĆ GRAD
Jelinak            DOBOJ   MAKARSKA
Jelinak            DOBOJ   OMIŠ
Jelinak            DOBOJ   ZADAR
Jelinak            TUZLA   ZADAR
Jelinak            PROZOR/RAMA   NOVA GRADIŠKA
Jelinak            TUZLA   NOVA GRADIŠKA
Kovač bus          GORNJI VAKUF/ USKOPLJE   SPLIT
Kovač bus          LIVNO   MAKARSKA
S.P. Lasta          BUGOJNO   MAKARSKA
S.P. Lasta          TREBINJE   DUBROVNIK
Toping trade ad      KLJUČ   RIJEKA
Tourist company       BANJA LUKA   ZADAR
Unatransport          BIHAĆ   ZAGREB
Unatransport          BIHAĆ   ZAGREB
Unatransport          BIHAĆ   CRIKVENICA
Kantić touristik         SARAJEVO   MILANO
Prevoz putnika       SARAJEVO   PIACENZA
Prevoz putnika       SARAJEVO   PIACENZA
Prevoz putnika       SARAJEVO   PIACENZA
Evropa tours Cazin      BIHAĆ   BREGENZ
Logged

Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
Setra 417 HDH
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.917



« Reply #241 on: June 02, 2015, 19:43:04 »

Evo zahtjeva za Jun. najazurniji je Grand tours
Ovdje su Medjunarodni, Austrija, Slovenija, Svedska, Danska, Srbija, Njemacka, Holandija, Crna Gora, te Hrvatska..
Pored toga za neke linije se trazi izmjena termina, ili trase, te naravno međuentitski redovi voznje..
http://komorabih.ba/prijedlozi-redova-voznje/

Logged

Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
doBUS
VIP Član
Vodič puta
*
Offline Offline

Posts: 1.517



« Reply #242 on: June 04, 2015, 00:44:52 »

Meni nije jasno 01.06.2015god uskladjen red voznje Doboj-Budva sa polaskom iz Doboja u 23.00 prevoznika BE, a proslu sezonu radili taj polazak zajedno sa kooperantom?
Logged
Setra 417 HDH
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.917



« Reply #243 on: August 04, 2015, 12:31:38 »

Evo zahtjeva za August, naravno tu je nesto i naknadno ubaceno iz 2013, osim medjunarodnih tu su i medjuentitetski redovi: Najzanimljivi mi je TransTurist..
http://komorabih.ba/prijedlozi-redova-voznje/
Logged

Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
Ins
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 379



« Reply #244 on: August 04, 2015, 12:37:52 »

Ima li naznaka nekoj optimizaciji broja linija, ili se nastavlja njihovo puko gomilanje?
Logged
Setra 417 HDH
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.917



« Reply #245 on: August 04, 2015, 12:49:38 »

Ovo sto radi VTK to je plač.. Mene najvise zanima Hercegovina pa znaci ovako:
APB-Mostar je 2013 poslao 12 zahtjeva za SRB tj toliko ih je iz MKT proslijedjeno VTK, da bi nakon toga u januaru ove godine dodatno proslijedjene globtourove linije isto za SRB.. I sada faktički bačena je kost medju prevoznike, jer je i jednom i drugom prevozniku dati polasci iz Čapljine i skoro u isto vrijeme.. Ovdje mnogo toga ne funkcioniste, ali nece se svi polasci voziti to je definitivno.. A iz mjeseca u mjesec stize sve manje zahtjeva..
Logged

Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
Ins
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 379



« Reply #246 on: August 04, 2015, 13:13:01 »

Očekivano je to smanjenje. Moj je dojam da je jedno 40-50% linija u ovoj zemlji višak, a da istovremeno prijevoznici blago rečeno od drveta ne vide šumu...
Logged
Setra 417 HDH
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.917



« Reply #247 on: September 01, 2015, 17:13:25 »

Za medjunarodne redove, sve manje i manje zahtjeva.. i to Svedska i Njemacka.. Mostarci traze linije za jednu i drugu destinaciju, meni malo nelogicno.. Ovako to izgleda:
http://komorabih.ba/prijedlozi-redova-voznje/
Logged

Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #248 on: September 01, 2015, 17:31:39 »

Ja ne vidim logiku da neko iz BL traži sljedeće linije:

Šipovo - Bar (prevoznik iz BL poslao zahtjev, a linija ne prolazi kroz BL)
Šipovo - Ulcinj
DOBOJ?! - Ulcinj
Prijedor - Herceg Novi (četiri iste linije sa istom trasom, ali sa različitim vremenima polazaka, čak ima i polazak oko 13:30)
Prnjavor - Herceg Novi (preko Šćepan Polja)
Prnjavor - Ulcinj

... itd

Šta da ga nazovu iz ministarstva i kažu: "Prošlo je vaših pet linije, dobili ste dozvolu" a taj prevoznik ima auta da jedva može pokriti i postojeće linije?!

http://komorabih.ba/wp-content/uploads/2015/05/Redovi-voznje-Crna-Gora.pdf

Kako je Globtour poslao jedan zahtjev, tako su ovi iz BL mogli poslati 2-3 a ne po 15
Logged

Setra S 417 HDH !!!

The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #249 on: September 01, 2015, 17:39:21 »

pa i Kondor iz Istočnog Sarajeva ima linija Prijedor-Beograd koja je na prvi pogled niđe veze
Logged


Ins
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 379



« Reply #250 on: September 01, 2015, 21:29:42 »

Za medjunarodne redove, sve manje i manje zahtjeva.. i to Svedska i Njemacka.. Mostarci traze linije za jednu i drugu destinaciju, meni malo nelogicno.. Ovako to izgleda:
http://komorabih.ba/prijedlozi-redova-voznje/

Ja ocekujem velike poremecaje u naredne 2-3 godine, pocevsi od gasenja velikog broja linija do njihove transfrmacije u express linije sa minimalnim brojem zaustavljanja, free wi-fi, drugacijom konfiguracijom sjedista, potpunim izumiranjem presjedanja, itd, itd

Razlog:

Sarajevski aerodrom je u avgustu imao rekordnih 101.000 putnika, i po svemu sudeci godinu ce zavrsiti sa preko 800.000 putnika!
Tuzlanski po svemu sudeci ide na 260.000 a Mostarski na 80.000 putnika... Kada se ti brojevi zbroje, to znaci da je recimo poredeci 2011. godinu sa 2015. avione koristilo nevjerovatnih 580.000 putnika više!

Ovakvi nakaradni autobuski prijevoznici se jedostavno nisu u stanju oduprijeti konkurenciji avio transporta
Logged
coleman
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 638


« Reply #251 on: September 01, 2015, 22:01:01 »

A imas li podatak koliko se od 2011. do 2015. povecao broj putnika na medjunarodnim autobuskim linijama. Vise od 100% sigurno, nemam podatak ali ja to pratim, linije koje su isle sa 5-10 putnika tada, sad su itekako profitabilne... Da nije bezviznog rezima pola tadasjnih linija bi se ugasilo, ali isto tako ni Wizz nebi nikad dosao...
Tako da ti to povecanje avio saobracaja nije neki argument, jer povecao se i broj putnika u autobusima...
Vratite se na forum na pocetak, pa cete viditi koliko su prevoznici napredovali ukidanjem viza
Logged
Setra 417 HDH
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.917



« Reply #252 on: September 01, 2015, 22:21:29 »

Autobuski saobracaj jedino drzi prtljag.. Kako da se jedan Bundavica bori sa wizz airom.. Negdje u februaru rodjak mi doso u Tuzlu popio 3-4 pive prenocio u tuzli i vratio se u svedsku za 20 eura.. Autobuska karta je minimalno 250 maraka.Globtour je gigant, jer drzi sve od Neuma do Bihaća skoro.. Jos ima uvezane linije Berlin-Hamburg-Dortmund.. Tako da nikad ne vozi ispod 40 putnika.  ScandJet vise ne leti iz Mostara za Skandinaviju.. Realno Hercegovina ima najbolji prosperitet za autobuski medjunarodni saobracaj.. Jer kad krenes iz Neuma, do nekog granicnog prelaza na sjeveru Izačić/Gradiska.. imas cca 20 gradova, da prosjecno iz svakog grada imas po putnika, vec si skoro pa u plusu..
Logged

Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
boxer
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 330



« Reply #253 on: September 01, 2015, 23:06:14 »

Globtour krene iz Neuma i prodje kroz Kladusu sa jedno 25-30 putnika u busu pa ti pricaj price vidim ih ja drug.
Logged
coleman
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 638


« Reply #254 on: September 01, 2015, 23:43:35 »

Kako da se Bundavica bori sa Wizzom? A sto Bundavica ode sa 4 autobusa za Bec.. Dosao ovaj, dosao onaj za 20eur, lako je doci za 20eur besposlenim studentima i sl sjedit za laptopom i pratiti kad je karta jeftina, sto rijetko koji radnik iz Njemacke putuje avionom..
Ljudi na ovim prostorim u svemu pretjeruju, razvijeni smo toliko taman da nije insotranstva vjerovatno bi samo ovce cuvali, a najednom se nijedan Bosanac ne vozi autobusima, strasni Wizz uveo liniju. Imamo 2 avionske linije, propalu nacionalnu avio-kompaniju, a niko se ne vozi vise autobusima? Bolje idite na neki granicni prleazi subotom uvece ili nedeljom ujutru pa vidite koliko se putuje autobusima.
Realno veca opasnost od aviona su ovi divlji prevoznici sa vozilima do 9 sjedista.

Da se nadovezem za ovo u vezi presjedanja, jel vama jasno da neke linije nebi funkcionisale bez presjedanja? Ranije su npr. autobusi isli za njemacku 2-3 puta sedmicno, a sad svaki dan, pa bolje vam je ako je potreba i presjesti nego ekati vikend da putujete
« Last Edit: September 01, 2015, 23:46:49 by coleman » Logged
Pages: 1 ... 15 16 [17] 18   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.039 seconds with 22 queries.