bhbus.ba
November 22, 2024, 18:42:49 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Stare slike i JKP GRAS kroz prošlost  (Read 383390 times)
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #405 on: April 08, 2012, 13:15:26 »

A Sanosi 437/458, Berlinci, Bijeli MAN-ovi? Mislim, nije Buća potok za svakog zgloba.
Hm Sanosi 437 i 458 nisu za B Potoka definitivno iako su dobro išli uz brdo pogotovo 458 ali gore je problem okretnica a oni su dugi i tu je bilo problema sa okretanjem vozila pogotovo 458 koji je nešto duži nego 437. Berlinci su bili "kante" obične i nisu mogli ni po  ravnom a kamo li uz brdo. Bijeli MANovi isto tako. Srednja osovina pogonska motor nazad a prenos kardanom, imali su 240 KS a zbog ovakvog prenosa nisu mogli crpiti ni 200KS tako da nisu za B Potoka definitivno. U glavnom što se tiče zglobova za brdo su najbolji bili Ikarusi 434 i 436 pogotovo 436 koji je bio nešto bolji čak mislim da je 434 imao 4 brzinski a 436 6 brzinski mjenjač ali nisam siguran. Najbolji su ovi IK 201 i dobri su bili i  TAMovi 484 i 485. Oni su imali 270 KS motor ali prenos je bio jako dobar i išli su i uz B potok i uz Kobilju glavu jako dobro...
svi prijeratni ikarusi imali su klasicni sestobrzinski manuelni mjenjac
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #406 on: April 08, 2012, 13:33:33 »

U pravu si...ja sam malo pobrkao ....otišao sam na vozila 663 i 664. ONi su bili isti a jedina razlika im je bila što je 663 imao 6 brzinski mjenjač a 664 4 brzinski.
Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #407 on: April 08, 2012, 15:00:47 »

e da su ta vozila sad i 663,664,267,434,436. ikarusi su bili nepoderljivi,ovo sad sto se proizvodi lijepo je na oko,jaci motori ali za nasih puteva,brda ikarusi su bili zakon,narocito od gb 350 do 398 jer su bili federasi,natovaris ih krcate a nema da legnu.
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #408 on: April 08, 2012, 16:32:39 »

e da su ta vozila sad i 663,664,267,434,436. ikarusi su bili nepoderljivi,ovo sad sto se proizvodi lijepo je na oko,jaci motori ali za nasih puteva,brda ikarusi su bili zakon,narocito od gb 350 do 398 jer su bili federasi,natovaris ih krcate a nema da legnu.


jašta su 438,439,434,436,267,663,664,710,711,712,713,714.....da je sreće i malo boljeg održavanja ova vozila radila bi i dan danas..
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #409 on: April 08, 2012, 18:59:47 »

GB 244
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Qc4hKCl9kD0&feature=plcp&context=C4df1881VDvjVQa1PpcFPJXVRPaowgepZxfeciC1WmIqL7d6a8yBQ%3D[/youtube]
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #410 on: April 08, 2012, 20:58:00 »

438 i 442, oba radila čini mi se do 2003.
« Last Edit: April 08, 2012, 21:04:53 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #411 on: April 08, 2012, 21:27:03 »

438 i 442, oba radila čini mi se do 2003.

ta
ko otprilike. Ovi 440 do 442 su došli iz slovenije. Avtomontaža. Ova dva 438 i 439 iako stariji su bili puno bolji, udaobniji kvalitetniji
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #412 on: April 08, 2012, 21:42:11 »

Ovom 438 se nazire premazani g.br. 2010, mislim da je 669 bio 2009 a ima slika 439 prije renumeracije kad je bio g.b 2011. Mislim da su istu numeraciju imali MAN Avtomontaže, Sanos 437, i još neki tipovi, a mislim da su to GRAS-ovi garažni brojevi zbog fonta kojim su bili napisani.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #413 on: April 09, 2012, 07:20:34 »

Oslobođenje 9.4.1992.

« Last Edit: April 09, 2012, 07:22:14 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #414 on: April 09, 2012, 10:51:10 »

Ovom 438 se nazire premazani g.br. 2010, mislim da je 669 bio 2009 a ima slika 439 prije renumeracije kad je bio g.b 2011. Mislim da su istu numeraciju imali MAN Avtomontaže, Sanos 437, i još neki tipovi, a mislim da su to GRAS-ovi garažni brojevi zbog fonta kojim su bili napisani.

mislim da je ta numeracija važila samo do 439 odnosno 2011. Dolaskom Avtomontaža 440-442 odnosno Berlinaca urađena je nova renumeracija koja je aktuelna i danas...Sanos 458 nije imao staru renumeraciju pogotovo jer je stigao i poslije Berlinaca...
Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #415 on: April 09, 2012, 16:09:40 »

ova numeracija je bila i na grafovima,668,669,670,671,672,673,674,675 i onaj van holl sto je stari vozio
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #416 on: April 09, 2012, 16:57:15 »

Imali su i MAN-Avtomontaže 440, 441, i 442 numeraciju 2000. Mislim da je imao i 662


Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #417 on: April 09, 2012, 18:12:41 »

Imali su i MAN-Avtomontaže 440, 441, i 442 numeraciju 2000. Mislim da je imao i 662




ne znam nisam siguran moguće da su imali i oni ...u tom periodu je dolazilo jako puno vozila tako da je bilo vrlo teško pohvatati sve to. Inače znam sigurno da berlinci nisu imali staru numeraciju nikada...
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #418 on: April 10, 2012, 08:01:18 »

Oslobođenje 10.04.1992.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #419 on: April 10, 2012, 21:32:36 »

Susret različitih generacija.


ht-busser
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Pages: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.038 seconds with 22 queries.