bhbus.ba
November 22, 2024, 18:37:06 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Stare slike i JKP GRAS kroz prošlost  (Read 383373 times)
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #375 on: March 28, 2012, 21:15:56 »

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ns1vC0JRqP8[/youtube]
U spotu Halida Bešlića (počinje na 7:05) u pozadini prolazi dosta GRAS-ovih vozila: K2 tramvaji, Jedan TAM 260A116M, Ikarus, a meni je najinteresantniji Sanos S314 u gradskoj ili prigradskoj varijanti sa koji se pojavljuje na 9:05.
Pored toga u spotu Dragane Mirković na 2:09 se pojavljuje trola Škoda 14tr
« Last Edit: March 28, 2012, 21:18:57 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #376 on: March 29, 2012, 10:58:36 »

Ako je bila koja slika, halalite Tongue

jel i ovo vezano za JKP?







Logged


MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #377 on: March 29, 2012, 16:18:18 »

Naravno,ove tri zadnje su inače iz GRAS arhive,ovaj PCC mislim da je negdje na Socijalnom,u pitanju je linija 2,1975 godine,ovaj gore zglobni PCC mislim da je prema Ilidži negdje,a prva bi trebala biti motorna kola sa prikolicom.Isto tramvaj.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #378 on: March 29, 2012, 19:36:24 »

Ikarusi na barikadi 1992.


Iza rata su ostala još najmanje 2 Ikarusa sa istom reklamom kao na onom lijevom, ali se nesjećam gar. brojeva.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #379 on: March 29, 2012, 20:24:30 »

Ikarusi na barikadi 1992.


Iza rata su ostala još najmanje 2 Ikarusa sa istom reklamom kao na onom lijevom, ali se nesjećam gar. brojeva.
jedan koji je imao ovu reklamu i koji je prezivio je 378
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #380 on: March 29, 2012, 21:23:18 »

E hvala. Baš me to interesovalo.

Znaš li možda koji je g.b. onaj što je imao reklamu "Kompas" na plavoj pozadini (mislim da taj nije radio duže od '98) I onaj što je imao reklamu Privredna banka Sarajevo direktno na boju autobusa? (mislim da je radio do 2000)
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #381 on: March 29, 2012, 21:35:10 »

pomozi mi,daj mi gb koji su prezivjeli,ne mogu se sad vise ni sjetiti onih koji su vozili poslije rata,blokirao mozak
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #382 on: March 29, 2012, 22:07:15 »

22, 71 (ili možda 21 i 77), 233, 234, 235, 236, 237, 238, 241, 258, 260, 267, 268, 333, 334, neznam jeli 336 ali mi se mota po glavi, 343, 353, 354, 356, 357, 362, 364, 365, 368, 378, 385, 387,434, 436...

Većina od ovih su uništeni, ali možda je neki od ovih preživio (U mom spisku označeni kao busevi nepoznate sudbine):
230, 231, 232, 239, 240, 242, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 253, 254, 255, 257, 261, 262, 265, 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342, 344, 345, 346, 347, 348, 349,372, 380, 381, 382, 383, 389, 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396, 397.

Ostali su uništeni ili ukradeni. Da ih sad ne nabrajam.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #383 on: April 01, 2012, 12:52:18 »

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=6BrqZfrF2hg&feature=fvwrel[/youtube]

U ovom kratkom videu iz 1991 vidi se tramvaj i CTS-ov autobus na Pofalićima i mLogo zelenila. Grin
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #384 on: April 01, 2012, 19:57:33 »

IK-108 gb 353 i Graf "plinaš" gb 655 u rashodu
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #385 on: April 01, 2012, 20:21:34 »

IK-108 gb 353 i Graf "plinaš" gb 655 u rashodu


353,stari ga dotjerao 1982 god novog iz zemuna i vozio ga do oktobra 1987. u septembru 1987 imao zestok sudar u velesicima kod sarajevogasa sa gb 387,direktan sudar
« Last Edit: April 02, 2012, 00:10:22 by MAN Lions coach » Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #386 on: April 01, 2012, 22:03:01 »

IK-108 gb 353 i Graf "plinaš" gb 655 u rashodu


353,stari ga dotjerao 1982 god novog iz zemuna i vozio ga do oktobra 1987. u septembru 1987 imao zestok sudar u velesicima kod sarajevogasa sa gb 387,direktan sudar


i jel bilo žrtava , mislim da si ranije govorio da je napravljen i da mu je ugrađena dvodjela šoferšabna...
« Last Edit: April 02, 2012, 00:11:11 by MAN Lions coach » Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #387 on: April 02, 2012, 09:14:12 »

IK-108 gb 353 i Graf "plinaš" gb 655 u rashodu


353,stari ga dotjerao 1982 god novog iz zemuna i vozio ga do oktobra 1987. u septembru 1987 imao zestok sudar u velesicima kod sarajevogasa sa gb 387,direktan sudar


i jel bilo žrtava , mislim da si ranije govorio da je napravljen i da mu je ugrađena dvodjela šoferšabna...
malo je bio povrijedjen rahmetli murat,on je taj dan starog zamijenio turu,dvije. dvodijelna je sajba na njemu bila orginal. jednodijelne su imali gb od 267 do 276,433,434,435,436,21,22
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #388 on: April 02, 2012, 19:39:05 »

malo je bio povrijedjen rahmetli murat,on je taj dan starog zamijenio turu,dvije. dvodijelna je sajba na njemu bila orginal. jednodijelne su imali gb od 267 do 276,433,434,435,436,21,22
Jednodjelne su imali i 23-27, a šta je sa 432?
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #389 on: April 02, 2012, 21:45:15 »

malo je bio povrijedjen rahmetli murat,on je taj dan starog zamijenio turu,dvije. dvodijelna je sajba na njemu bila orginal. jednodijelne su imali gb od 267 do 276,433,434,435,436,21,22
Jednodjelne su imali i 23-27, a šta je sa 432?
jest,zadnja serija 23-27,njih sam zaboravio,431 dvodijelna a 432 sam zaboravio napisati. 432 i 433 su  stigli prije 434,435 i 436. ova vozila su radila na kiseljaku ilil kobiljaci,tarcinu,hadzicima,tilava,kasindo. to su bile linije koje su pokrivali zglobovi. na rajlovcu bi bivali stari zglobovi ik-5 pretezno u spicama. buca potok je imao mislim oko 6 vozila u spicama,4 stalna reda voznje i dva dvokratno jer je interval bio svakih 11 minuta. vozila koja su drzala linije i koji su bili stalni na linijama sto se mogu sjetiti su
14-240,241,239,
15-232,243,71,213,235,260

18-247,249
41-244
41b-237
dobrosevici-230 i 376-dvokratno,vozac jovo,radio je malo poslije rata preko servisa
242 je drzao nedjarice
toliko se mogu sjetiti. imao sam sve zapisano ali vremenom se zagubilo a pratio sam pretezno ikaruse
16-263,264
Logged
Pages: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.039 seconds with 22 queries.