ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #405 on: April 08, 2012, 13:15:26 » |
|
A Sanosi 437/458, Berlinci, Bijeli MAN-ovi? Mislim, nije Buća potok za svakog zgloba.
Hm Sanosi 437 i 458 nisu za B Potoka definitivno iako su dobro išli uz brdo pogotovo 458 ali gore je problem okretnica a oni su dugi i tu je bilo problema sa okretanjem vozila pogotovo 458 koji je nešto duži nego 437. Berlinci su bili "kante" obične i nisu mogli ni po ravnom a kamo li uz brdo. Bijeli MANovi isto tako. Srednja osovina pogonska motor nazad a prenos kardanom, imali su 240 KS a zbog ovakvog prenosa nisu mogli crpiti ni 200KS tako da nisu za B Potoka definitivno. U glavnom što se tiče zglobova za brdo su najbolji bili Ikarusi 434 i 436 pogotovo 436 koji je bio nešto bolji čak mislim da je 434 imao 4 brzinski a 436 6 brzinski mjenjač ali nisam siguran. Najbolji su ovi IK 201 i dobri su bili i TAMovi 484 i 485. Oni su imali 270 KS motor ali prenos je bio jako dobar i išli su i uz B potok i uz Kobilju glavu jako dobro... svi prijeratni ikarusi imali su klasicni sestobrzinski manuelni mjenjac
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #406 on: April 08, 2012, 13:33:33 » |
|
U pravu si...ja sam malo pobrkao ....otišao sam na vozila 663 i 664. ONi su bili isti a jedina razlika im je bila što je 663 imao 6 brzinski mjenjač a 664 4 brzinski.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #407 on: April 08, 2012, 15:00:47 » |
|
e da su ta vozila sad i 663,664,267,434,436. ikarusi su bili nepoderljivi,ovo sad sto se proizvodi lijepo je na oko,jaci motori ali za nasih puteva,brda ikarusi su bili zakon,narocito od gb 350 do 398 jer su bili federasi,natovaris ih krcate a nema da legnu.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #408 on: April 08, 2012, 16:32:39 » |
|
e da su ta vozila sad i 663,664,267,434,436. ikarusi su bili nepoderljivi,ovo sad sto se proizvodi lijepo je na oko,jaci motori ali za nasih puteva,brda ikarusi su bili zakon,narocito od gb 350 do 398 jer su bili federasi,natovaris ih krcate a nema da legnu.
jašta su 438,439,434,436,267,663,664,710,711,712,713,714.....da je sreće i malo boljeg održavanja ova vozila radila bi i dan danas..
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #410 on: April 08, 2012, 20:58:00 » |
|
438 i 442, oba radila čini mi se do 2003.
|
|
« Last Edit: April 08, 2012, 21:04:53 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #411 on: April 08, 2012, 21:27:03 » |
|
438 i 442, oba radila čini mi se do 2003. ta ko otprilike. Ovi 440 do 442 su došli iz slovenije. Avtomontaža. Ova dva 438 i 439 iako stariji su bili puno bolji, udaobniji kvalitetniji
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #412 on: April 08, 2012, 21:42:11 » |
|
Ovom 438 se nazire premazani g.br. 2010, mislim da je 669 bio 2009 a ima slika 439 prije renumeracije kad je bio g.b 2011. Mislim da su istu numeraciju imali MAN Avtomontaže, Sanos 437, i još neki tipovi, a mislim da su to GRAS-ovi garažni brojevi zbog fonta kojim su bili napisani.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #413 on: April 09, 2012, 07:20:34 » |
|
Oslobođenje 9.4.1992.
|
|
« Last Edit: April 09, 2012, 07:22:14 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #414 on: April 09, 2012, 10:51:10 » |
|
Ovom 438 se nazire premazani g.br. 2010, mislim da je 669 bio 2009 a ima slika 439 prije renumeracije kad je bio g.b 2011. Mislim da su istu numeraciju imali MAN Avtomontaže, Sanos 437, i još neki tipovi, a mislim da su to GRAS-ovi garažni brojevi zbog fonta kojim su bili napisani.
mislim da je ta numeracija važila samo do 439 odnosno 2011. Dolaskom Avtomontaža 440-442 odnosno Berlinaca urađena je nova renumeracija koja je aktuelna i danas...Sanos 458 nije imao staru renumeraciju pogotovo jer je stigao i poslije Berlinaca...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #415 on: April 09, 2012, 16:09:40 » |
|
ova numeracija je bila i na grafovima,668,669,670,671,672,673,674,675 i onaj van holl sto je stari vozio
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #416 on: April 09, 2012, 16:57:15 » |
|
Imali su i MAN-Avtomontaže 440, 441, i 442 numeraciju 2000. Mislim da je imao i 662
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #417 on: April 09, 2012, 18:12:41 » |
|
Imali su i MAN-Avtomontaže 440, 441, i 442 numeraciju 2000. Mislim da je imao i 662
ne znam nisam siguran moguće da su imali i oni ...u tom periodu je dolazilo jako puno vozila tako da je bilo vrlo teško pohvatati sve to. Inače znam sigurno da berlinci nisu imali staru numeraciju nikada...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #418 on: April 10, 2012, 08:01:18 » |
|
Oslobođenje 10.04.1992.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #419 on: April 10, 2012, 21:32:36 » |
|
Susret različitih generacija. ht-busser
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|