Troler
|
|
« Reply #345 on: March 18, 2012, 21:41:14 » |
|
zuti ikarus je gb 259,slike crvenog ik-108 gb 353,slikane u ljeto 1983 godine,tad star godinu dana i stajer je gb 703,mislim da su fotke iz 1999 god. ne vidim fotku koja je slikana iz gb 703 u podacama a u pozadini se vidi gb 709,on je imao jedini reklamu na lijevoj bocnoj strani
IK-4 259 ima negdje i na slici iz 1975 što je the dubster skenirao. Slikan u ul. Hamze Hume 709, jeli on imao onu SFOR-ovu reklamu?
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #346 on: March 18, 2012, 22:55:55 » |
|
zuti ikarus je gb 259,slike crvenog ik-108 gb 353,slikane u ljeto 1983 godine,tad star godinu dana i stajer je gb 703,mislim da su fotke iz 1999 god. ne vidim fotku koja je slikana iz gb 703 u podacama a u pozadini se vidi gb 709,on je imao jedini reklamu na lijevoj bocnoj strani
IK-4 259 ima negdje i na slici iz 1975 što je the dubster skenirao. Slikan u ul. Hamze Hume 709, jeli on imao onu SFOR-ovu reklamu? jeste,imao je tu reklamu do remonta
|
|
|
Logged
|
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #347 on: March 18, 2012, 23:09:29 » |
|
u pocetku sa 707 i bio je to dug period. onda su dosli na ideju da stajeri voze samo narudzbe pa su vozace sa stajera rasporedili na druga vozila,znaci duzili su dva vozila. tako je bilo i sa mojim starim,dali su mu 714 ali nije bilo moguce da radi sa tim vozilom: ujutro bi imao radnike elektroprenosa a od 12 sati do 15 i 30 bi radio na vogosci a u 17 bi opet morao po radnike ali nije mogao stizati do garaze da zamijeni vozilo tako da ta opcija nije dolazila u obzir. kasnije su dosli na ideju da stajeri imaju dva vozaca jer su se ljudi otimali za ta vozila zbog dnevnica pa je dolazilo do svadja,oni ljudi koji su ih zaduzili nisu se dali,jedni da odrzavaju a drugi da lome. tako je i 707 dobio dacića,708 je od pocetka imao dvoclanu posadu jer su radili dan-dan zifo i murat,709 izo i taric dok izo nije imao mislim mozdani i tako je 709 ostao taricu,dzafer je bio sam na 706,bijedic i ibro ćorkan na 705,fadil softic i sadik sadikovic na 704,aljo 703, mensur i mehanovic sabrija 702,hajro music je malo kasnije uletio na 701 sa ismetom muhovicem mada je na 701 dva puta mijenjan motor i 700 vozac zvali su ga tuljumba i jos jedan stari vozac koji je radio prije rata,ne mogu se sjetiti imena. 701 i 709 bili su mladji od ostalih stajera i imali su instrument tablu ko 303-ke i duboku masku oko farova.
ti pamtiš nešto duže od mene . Ja se nekih nabrojanih ljudi ni ne sjećam. Znam da su Steyri jedno vrijeme bili jako dobri i da ih nije mogao voziti "svako". Pričali su mi ljudi kad su došli Steyri bilo je skoro pa i potezanja pištolja. Ali kad smo već kod ove teme da te pitam nekoliko stvari. Koji Mensur je vozio sa Sabrijom 702 ? Fadila Softica se ne sjecam, samo se sjećam da je jedno vrijeme 704 vozio Šefko Spahić, Koji Dzafer je vozio 706? Koji Izo je vozio 709? Zifo je sada na 716 a Murat na 325, 703 je poslije Alje uzeo Dzuvo a poslije Dzuve Enes Dizdarevic i tu mu je bio "kraj karijere". Ja mislim da su samo 707, 708 i 709 imali ručne retardere ostali nisu ali ovo nisam siguran mesud čolic sa sabrijom na 702,izo baličevac sa tarićem na 709 i 706 dzafer i sad sam se sjetio da je u početku imao jos jednog vozača isto prijeratni,nesto se razbolio i ljekarska komisija mu dala promjrnu radnog mjesta,taj mi je covjek ugradjivao oluke na kuci pa cu sutra starog pitati za ime i prezime,na vrh mi je jezika
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #348 on: March 18, 2012, 23:14:25 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #349 on: March 18, 2012, 23:27:09 » |
|
ja sam ga vidio par puta na 815,u pravu si za 607. ja sm mislio da je u penziji vec duze vrijeme,iznenadio sam se kad sam ga vidio mozda negdje pred zimu da jos radi,mozda mu je auto bilo u kvaru pa je vozio 815
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #350 on: March 18, 2012, 23:56:33 » |
|
Sad se sjetih, tamo proljeće-ljeto 1996. Neki bus, (s ove distance nemogu reći jeli MAN SL202 ili Mercedes O405) radio je na komercijali. Nemogu se tačno sjetiti boje ali mislim da je nešto smeđe-bordo, zeznam ni ja sigurno.
Ispustio je putnike, zatim se okrenuo i ponovo primio putnike na istom mjestu kao i druge komercijale, a viđao sam ga još nekoliko puta taj dan, na dobrinji i u gradu na trasi kojom ide komercijala, ali poslije ga nikad nisam vidio.
E sad dali je to bilo GRAS-ovo vozilo, ili nije, to neznam jer tada je u novopristiglom voznom parku (a stalno su pristizali novi busevi) bilo veliko šarenilo a mnogi grasovi busevi nisu imali ni oznake GRAS-a.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #351 on: March 19, 2012, 12:28:10 » |
|
Sad se sjetih, tamo proljeće-ljeto 1996. Neki bus, (s ove distance nemogu reći jeli MAN SL202 ili Mercedes O405) radio je na komercijali. Nemogu se tačno sjetiti boje ali mislim da je nešto smeđe-bordo, zeznam ni ja sigurno.
Ispustio je putnike, zatim se okrenuo i ponovo primio putnike na istom mjestu kao i druge komercijale, a viđao sam ga još nekoliko puta taj dan, na dobrinji i u gradu na trasi kojom ide komercijala, ali poslije ga nikad nisam vidio.
E sad dali je to bilo GRAS-ovo vozilo, ili nije, to neznam jer tada je u novopristiglom voznom parku (a stalno su pristizali novi busevi) bilo veliko šarenilo a mnogi grasovi busevi nisu imali ni oznake GRAS-a.
najvjerovatnije da nisu bili GRASovi jer GRAS nikada nije imao MB 405 a SL 202 su došli mislim 97 ili 98. Te godine su komercijalu radili Pegasso pa onda Karose a radili su i MB Arna i MB VBK....što si ti vidio su vjerovatno bili VBK
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #352 on: March 19, 2012, 20:46:38 » |
|
Ma nije VBK. Sigurno je ili SL202 ili O405 ili TAM 260 A 116 druge generacije. Znam po štopkama. Vrlo moguće da nije GRAS-ov. Dobro, ne sjećam se baš svih detalja jer sam tad imao 7-8 godina.
Ma i mimo GRAS-a bilo je te godine dosta gradskih autobusa u Sarajevu (prevoz radnika, djece, a dosta ih je nabavio i Centrotrans, vjerovatno u nadi da će dobiti neke linije po gradu.). Moguće da je ovaj vozio neke radnike ili bio na nekoj drugoj vanrednoj vožnji, ili jednostavno da je nelegalno upao na liniju.
1996 su najviše na komercijali bili Grafovi sa turističkim sjedištima, a sjećam se da su vozili i VBK Mercedesi, MAN SL200 iz Insbrucka, a Karose i "Pegazi" su došli tek krajem godine.
Sjećam se da sam se jednom na komercijali vozio i u nekom Van Hollu A120 (Iste je imao i Centrotrans) , ali se ne sjećam da sam ga ikad više vidio na nekoj liniji. To mi ostao najmisteriozniji poslijeratni GRAS-ov autobus za kojeg znam.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #353 on: March 19, 2012, 22:47:23 » |
|
bilo je nekoliko komada van holl,dosli su 1996 u proljece,automatski mjenjaci,znam da se stari vratio u gras u februaru 1996,zaduzio je ikarus s dvoja vrata da li je bio gb 21 ili 22 pa je zaduzio tog van holla i vozio ga do 29. 10. 1996 god kad je imao nesrecu s tim vozilom. poslije nekog vremena ta su vozila prebacili u depo i dugo su tamo lezala. onda su dosli takozvani turcini pa je zaduzio 686 i onda u proljece 1997 stigli su stajeri
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #354 on: March 19, 2012, 23:14:36 » |
|
Na kojim linijama su najviše radili ti Van holli? Pitam jer je to jedini tip gradskog solo busa kojeg nikad nisam vidio na liniji Nedžarići-Dobrinja.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #355 on: March 20, 2012, 13:38:15 » |
|
te godine bio je veoma veliki broj buseva,ikarusa,donacija tako da je samo jedan radio,ovaj sto je moj stari vozio,vozio je radnike elektroprenosa. mislim da je tih buseva bilo tri komada
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #356 on: March 22, 2012, 21:44:14 » |
|
g.b. 710 Autor potpisan na fotki. godina 2004
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #357 on: March 22, 2012, 22:28:41 » |
|
g.b. 710 Autor potpisan na fotki. godina 2004 slikano poslije udesa koji je imao mislim 2003 u Drinskoj sa kamionom , bio mu je razbijen prednja lijeva strana...inače ovi autobusi su bili jako ugodni za voziti kad su tek došli. To je bilo mišljenje svih koji su ih vozili. Lagan volan, lagan mjenjač sa 4 brzine, malo polijeni ali dobri ...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
damir050
|
|
« Reply #358 on: March 22, 2012, 22:48:19 » |
|
Dali se radi na slici o Orginalnom MAN Autobusu , ili je Automontaza iz Slovenije , jer su i oni radili za M A N
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #359 on: March 22, 2012, 22:51:53 » |
|
Dali se radi na slici o Orginalnom MAN Autobusu , ili je Automontaza iz Slovenije , jer su i oni radili za M A N
onaj ko se iole bolje razumije u autobuse vidi da je "originalni" MAN. Došli su iz Solingena mislim 97 godine ovaj ej bio 84 godište kao i 711 a za 712 i 713 nisam siguran. Najduže se zadržao 712 koji je i bio najbolji.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|