bhbus.ba
November 26, 2024, 11:06:57 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Stare slike i JKP GRAS kroz prošlost  (Read 384867 times)
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #315 on: March 15, 2012, 18:56:33 »

u pravu si šito 801,isli su sa 668. imao sam negdje slike sa  te ture,te godine nije bilo autobusa tog tipa,mislim na sjedista jer su stajeri stigli u martu 97. nuro je inace duzio 707,dugo je radio vogoscu s tim vozilom

Nuro je Vogošću držao u glavnom sa 711, rjeđe sa 707. Nakon 711 prešao je na 808 pa na 851..
Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #316 on: March 15, 2012, 20:39:39 »

u pocetku sa 707 i bio je to dug period. onda su dosli na ideju da stajeri voze samo narudzbe pa su vozace sa stajera rasporedili na druga vozila,znaci duzili su dva vozila. tako je bilo i sa mojim starim,dali su mu 714 ali nije bilo moguce da radi sa tim vozilom: ujutro bi imao radnike elektroprenosa a od 12 sati do 15 i 30 bi radio na vogosci a u 17 bi opet morao po radnike ali nije mogao stizati do garaze da zamijeni vozilo tako da ta opcija nije dolazila u obzir. kasnije su dosli na ideju da stajeri imaju dva vozaca jer su se ljudi otimali za ta vozila zbog dnevnica pa je dolazilo do svadja,oni ljudi koji su ih zaduzili nisu se dali,jedni da odrzavaju a drugi da lome. tako je i 707 dobio dacića,708 je od pocetka imao dvoclanu posadu jer su radili dan-dan zifo i murat,709 izo i taric dok izo nije imao mislim mozdani i tako je 709 ostao taricu,dzafer je bio sam na 706,bijedic i ibro ćorkan na 705,fadil softic i sadik sadikovic na 704,aljo 703, mensur i mehanovic sabrija 702,hajro music je malo kasnije uletio na 701 sa ismetom muhovicem mada je na 701 dva puta mijenjan motor i 700 vozac zvali su ga tuljumba i jos jedan stari vozac koji je radio prije rata,ne mogu se sjetiti imena. 701 i 709 bili su mladji od ostalih stajera i imali su instrument tablu ko 303-ke i duboku masku oko farova.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #317 on: March 15, 2012, 21:37:23 »

Lijepo se prisjetiti ovako u detalje Karosa, Grafova, Štajera, a nadam se i ostalih buseva koji su obilježili to vrijeme.

Viđao sam Štajere i na linijama tipa Nedžarići-Dobrinja, Otoka-Dobrinja negdje do 1998/1999 a onda mislim da su se izgubili sa gradskih linija do 2006 kada su ponovo počeli izlaziti na linije ovog tipa. (mislim da je prvi štajer na 31 nakon toliko godina bio 706)

Sjećam se da je 706 vozio radnike bosnalijeka a poslije prešao na Trnovo, a na kraju karijere je radio na linijama tipa 15, 23, 39 itd...

706 je radio do 2011, 707 i 708 do 2010, 709 do 2009, a dalje neznam.

700

703

709

(slike sa: ht-busser.dk)
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Edin MAN
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 583



« Reply #318 on: March 15, 2012, 21:43:50 »

Dobro se sjecam kad je 706 prolazio pored moje zgrade na liniji 39 , divno je bilo se voziti u njemu sad na 39 najčešće vozi 322 kad je slobodan .
Logged

transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #319 on: March 15, 2012, 22:13:38 »

u pocetku sa 707 i bio je to dug period. onda su dosli na ideju da stajeri voze samo narudzbe pa su vozace sa stajera rasporedili na druga vozila,znaci duzili su dva vozila. tako je bilo i sa mojim starim,dali su mu 714 ali nije bilo moguce da radi sa tim vozilom: ujutro bi imao radnike elektroprenosa a od 12 sati do 15 i 30 bi radio na vogosci a u 17 bi opet morao po radnike ali nije mogao stizati do garaze da zamijeni vozilo tako da ta opcija nije dolazila u obzir. kasnije su dosli na ideju da stajeri imaju dva vozaca jer su se ljudi otimali za ta vozila zbog dnevnica pa je dolazilo do svadja,oni ljudi koji su ih zaduzili nisu se dali,jedni da odrzavaju a drugi da lome. tako je i 707 dobio dacića,708 je od pocetka imao dvoclanu posadu jer su radili dan-dan zifo i murat,709 izo i taric dok izo nije imao mislim mozdani i tako je 709 ostao taricu,dzafer je bio sam na 706,bijedic i ibro ćorkan na 705,fadil softic i sadik sadikovic na 704,aljo 703, mensur i mehanovic sabrija 702,hajro music je malo kasnije uletio na 701 sa ismetom muhovicem mada je na 701 dva puta mijenjan motor i 700 vozac zvali su ga tuljumba i jos jedan stari vozac koji je radio prije rata,ne mogu se sjetiti imena. 701 i 709 bili su mladji od ostalih stajera i imali su instrument tablu ko 303-ke i duboku masku oko farova.

ti pamtiš nešto duže od mene . Ja se nekih nabrojanih ljudi ni ne sjećam. Znam da su Steyri jedno vrijeme bili jako dobri i da ih nije mogao voziti "svako". Pričali su mi ljudi kad su došli Steyri bilo je skoro pa i potezanja pištolja. Ali kad smo već kod ove teme da te pitam nekoliko stvari. Koji Mensur je vozio sa Sabrijom 702 ?  Fadila Softica se ne sjecam, samo se sjećam da je jedno vrijeme 704 vozio Šefko Spahić,  Koji Dzafer je vozio 706? Koji Izo je vozio 709?
 Zifo je sada na 716 a Murat na 325, 703 je poslije Alje uzeo Dzuvo a poslije Dzuve Enes Dizdarevic i tu mu je bio "kraj karijere".
Ja mislim da su samo 707, 708 i 709 imali ručne retardere ostali nisu ali ovo nisam siguran
Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #320 on: March 15, 2012, 22:26:02 »

evo rovim po albumima,nasao sam desetak slika sa ikarusima,stajerima ali mi nema one sa 668

postavi što si našao?
stare slike su nam zlata vrijedne Cheesy
Logged


ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #321 on: March 15, 2012, 22:52:33 »

mislim da su svi imali retardere,703 je imao retarder,nije ga bilo na daleko,znam da stari ne bi dirao kocnicu niz bradinu,igman...703 je zorom sahranjen,mislili ljudi da ce dobiti novo vozilo i ne dobise nista. 1997 kad je stari otisao da ga dotjera na satu je imao oko 800 000 predjenih kolometara a 2005 kad ga je razduzio blizu 1 350 000 km,za 8 godina koliko ga je stari vozio nikad nije otvoren ni motor ni mjenjac. mensura nekad vidim da vozi 815 mada je blizu penzije,znam da je iz vogosce,vozac od prije rata,fadil je isto iz vogosce,u penziji je najmanje 7-8 godina isto prijeratni vozac,dzafer brko,nesto se razbolio i vise nije vozio,prijeratni vozac,izu sam vidjao ponekad je vozio feliciju,poslije je 706 zaduzio hazbić muhamed. kasnije su ova vozila radila na trnovu,705,706,704. od ljeta 2000 stajeri su isli na remont u mostar. prvi je 708 i on je jedini imao plave branike,20.9.2000. stari i ja smo odvukli 703,zatim 707,709,704,705,706,702 i zadnji 701 jer je dugo lezao zbog motora. poslije njih red je dosao na 668,670 i 671,674,znaci 668 i 673 blizu 10 godina nose ovu boju na sebi. prvi je rashodovan 672-vozac huso melez pa 675-rahmetli murat,bio je kasnije garazni vozac. ova dva vozila nisu isla na remont.675 je imao drvena sjedista.
Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #322 on: March 15, 2012, 23:03:42 »

jedne prilike vozilo se za podace,bilo je 4-5 autobusa,negdje izmedju mostara i capljine nalete na radar,vozac koji je vozio 707 pukne po kocnici a graf 671 udari u 707. 670 je imao tesku saobracajku u hotonju,direktan sudar,vozac juge je poginuo. stajeri i grafovi mislim da su najvise donijeli novca grasu jer ta vozila nisu stajala,vjecito narudzbe,znam da bi stari bio na putu 5 dana u sedmici,dodje iza pola noci pa ujutro opet na put. mislim da bi stari i penziju docekao sa 703 ali radnici elektroprenosa su trazili vozilo sa klimom pa je stari u maju 2005 dotjerao 321 i vozio ga do penzije. 320 i 322 su na nekih malo kilometara imali kvar na motorima,320 mislim na nekih 34 000 km. sad vidim da je 321 poprilicno grohno,mijenjaju se vozaci,neznaju ljudi da polove brzine. za tri godine koliko ga je stari vozio nije imao kvara na 321 a i cuvao je vozila i prije rata a i poslije. vozaci bi se otimali za njegovo vozilo.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #323 on: March 15, 2012, 23:08:35 »

ikar353 i transformers znate li kad ili bar kojim redoslijedom su rashodovani 701, 702, 703, 704, 705? Ove druge Štajere sam upratio.
« Last Edit: March 15, 2012, 23:18:52 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #324 on: March 15, 2012, 23:19:04 »

703 2009
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #325 on: March 15, 2012, 23:25:52 »

702 i 706 nisu imali retardere to znam sigurno a za ostale ne znam. A tvoj stari je bio jedan od rijetko normalnih i pedantnih ljudi i nije čudo zašto je njegov autobus bio u jako dobrom stanju. Na žalost 703 dobiše "drtine" i sjebaše kao i mnoga druga vozila. NE mogu da skontam ko bi mogao biti Mensur. Mensur je Alić ali ne vjerujem da je on u pitanju i Mensur je Salihovic ali on nije sigurno jer je došao s trolejbusa "za vrijeme" Hasana Staljina. DA St4eyri  i Grafovi su se višestruko isplatili jer bilo je tih narudzbi non stop a i bilo je puno manje privatnih prevoznika koji su im kasnije otimali posao.
A ko je vozio tada 707 i 671 i da li je iko bio povrijeđen?
A što se tiče FAPova koliko god bili neizgledni imaju dobar motor i dobar mjenjač međutim poznato ti je kako se u posljednje vrijeme dobivaju vozila u GRASu. Ko na licitaciji "ko više da". Npr tog 321 poslije tvog starog dobio Kibe koji ga je čuvao koliko toliko ali poslije Kibeta dobiše ga dvojica ljudi koji pojma nemaju o voznji automatika a kamo li mjenjača 4+4. Na šaltanju izmedju 4 i 5 postoji senzor koji se "aktivira" brzim ali osjecajnim pokretom ručice mjenjača u desno tzv "šamaranje" . Nedavno sam se vozio sa 321 i "lola" ga udara ja sam samo gledao kad ce otpasti ručica mjenjača.....za njih je traktor...
Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #326 on: March 15, 2012, 23:37:40 »

321 je dobio šito pa kibe,pokusao sam postaviti slike
Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #327 on: March 15, 2012, 23:42:20 »

mozete li mi pomoci da postavim slike
Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #328 on: March 15, 2012, 23:43:21 »

imaš ovdje
http://www.bhbus.net/forum/index.php?board=48.0

a imas i recimo www.dodaj.rs koji je na našem jeziku pa se možeš snaći Smiley

čekamo slike! Cheesy
Logged


ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #329 on: March 16, 2012, 00:06:21 »

pokusacu sutra
Logged
Pages: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.044 seconds with 22 queries.