ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #1395 on: September 14, 2013, 22:16:21 » |
|
sjetio sam se kad sam vec napisao post
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #1398 on: September 21, 2013, 18:32:33 » |
|
picasaweb
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
dresdener
Putnik
Offline
Posts: 200
|
|
« Reply #1400 on: September 25, 2013, 18:54:34 » |
|
Dakle, evo me u Sarajevu i prvi novi rezultati mojih istraživanja:
Godine 1901., u Banji Ilidža je boravio češki izumitelj i elektrotehnični privrednik František Křižík. Nedugo kasnije, na početku godine 1902., dostavio je Bosansko-Hercegovačkim željeznicama, odnosno Zemaljskoj Vladi, prijedlog projekta elektrifikacije lokalne željezničke pruge Sarajevo Fabrika duhana - Banja Ilidža. Nažalost ovaj projekat je bio od strane Zemaljske Vlade kasnije odbaćen iz racionalnih razloga:
Projekat Františka Křižíka je obuhvatao ne samo izgradnju električne mreže na spomenutoj dionici, nego prije svega izgradnju sasvim nove elektrane blizu Ilidže koja je trebala napajati kontaktnu mrežu na pruzi te služiti za snabdijevanje Ilidže električnom strujom. Křižík uopće nije uzeo u obzir to što je već postojala solidna elektrana u centru Sarajeva (u ulici Hiseta) koja bi nakon adaptacije i proširenja bila dovoljna i za snabdijevanje pruge te Ilidže strujom. Zemaljska Vlada je konstatirala kako su bili pretpostavljeni investicijski troškovi u iznosu od 400.000 austrijskih kruna previsoki te nebi bilo racionalno graditi novu posebnu elektranu. Dalje je Zemaljska Vlada konstatirala da iz više razloga nije bio preporučljiv miješani saobraćaj električnih garnitura i parnih vozova na istoj jednokolosiječnoj pruzi, i primjedbe su se ticale i kapaciteta projektiranog tramvaja - Vlada je navela kako "ni u intervalu od 15 minuta električne kompozicije nebi uspijevale prevesti onaj često preveliki broj putnika i bilo bi zaista potrebno uključivati posebne parne vozove. Tokom zime prekobrojni tramvaji bi stajali neiskorišteni jer je saobraćaj obično bio na zimski period ukinut dok parne lokomotive i vagoni su mogle biti slobodno korištene na drugim dijelovima državnih željeznica.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1403 on: September 27, 2013, 01:00:29 » |
|
Nešto mi pade na pamet, jesu li GRAS-ovi TAM-ovi imali pojedinačno paljenje lijevog i desnog brisača (čini mi se da sam viđao neke kojima je radio samo vozačev brisač, ali davno je bilo pa nisam siguran)
I koji su Ikarusi imali pojedinačno paljenje brisača? mislim da su ovi stariji jer oni kojih se sjećam po reklamama 362, 365, 385, 378, 353...) ne sjećam se da sam viđao da im radi desni brisač, a nekima je bio i skinut, ali za svaki slučaj da provjerim.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #1404 on: September 27, 2013, 11:22:51 » |
|
tam-ovi su imali brisace kao i danasnji sl-ovi a kod ikarusa su bili pneumatski s tim sto su serije od 350 do 374 i 431 imali pojedinacne s malim metlicama,pisao sam o tome prije.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1405 on: September 27, 2013, 13:44:13 » |
|
Hvala na odgovoru. Onda je kod ovog TAM-a vjerovatno bio pokvaren desni brisač.
Znam da si to za pojedinačne spominjao kad si pisao o remontovanim autobusima koje su detalje specifične za staru seriju zadržali kao i koje su dobili sa novih serija, a sad sam htio saznati koje su tačno serije imale. (ja sam mislio 350-385)
Inače meni su ko klincu bili dosta interesantni brisači kod Ikara. Ovi što su imali pojedinačne brisače, ja sam tada mislio da im je desni bio pokvaren. Čini mi se da je iza rata desni falio kod 353, i onog jednog sa onom bijelom reklamom, (valjda 364 ili 378)
Kod 343 su normalno radili, ali mu je nakon farbanja radio samo vozačev.
Od autobusa koji su poslije rata došli pojedinačne su imali čini mi se Ikarusi "Berlinci" i Pegaso "Španci"
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #1406 on: September 27, 2013, 14:05:39 » |
|
Ja pamtim i autoprevoz mostar avtomontažu samo sa jednim uključenim brisačem, ili je radio samo onaj vozačev, a drugi bio pokvaren.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1407 on: September 27, 2013, 14:14:11 » |
|
Ja mislim da je kod AM 486 bio pokvaren, čini mi se da je 486 imao pneumatske, a zeleni 440-442 su imali normalne.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #1408 on: September 27, 2013, 14:19:43 » |
|
Mah daaaavno je to bilo, ali ko danas se sjećam, ne znam jesam li i u školu išao... Ali pljusak bio... i nisam mogao vidjet sa prvog sjedišta kroz šoferku jer nije radio brisač...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #1409 on: September 27, 2013, 18:54:06 » |
|
Stajeri i MAN cini mi se..godina 2003 IZVOR: hordezla.ba
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|