bhbus.ba
November 23, 2024, 19:53:33 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 92 93 [94] 95 96 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Stare slike i JKP GRAS kroz prošlost  (Read 383996 times)
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #1395 on: September 14, 2013, 22:16:21 »

sjetio sam se kad sam vec napisao post
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1396 on: September 15, 2013, 21:36:26 »






Desno je okretnica dvojke,u pozadini na drugoj slici se vidi pruga za Ilidžu.

FB Dolac Malta
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #1397 on: September 18, 2013, 23:24:44 »

301




128


283




407


public-transport.net
Logged

Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #1398 on: September 21, 2013, 18:32:33 »



picasaweb
Logged

MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1399 on: September 21, 2013, 18:50:20 »

Oh,pa divno,ove slike su prava rijetkost Smiley
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
dresdener
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 200



« Reply #1400 on: September 25, 2013, 18:54:34 »

Dakle, evo me u Sarajevu i prvi novi rezultati mojih istraživanja:

Godine 1901., u Banji Ilidža je boravio češki izumitelj i elektrotehnični privrednik František Křižík. Nedugo kasnije, na početku godine 1902., dostavio je Bosansko-Hercegovačkim željeznicama, odnosno Zemaljskoj Vladi, prijedlog projekta elektrifikacije lokalne željezničke pruge Sarajevo Fabrika duhana - Banja Ilidža. Nažalost ovaj projekat je bio od strane Zemaljske Vlade kasnije odbaćen iz racionalnih razloga:

Projekat Františka Křižíka je obuhvatao ne samo izgradnju električne mreže na spomenutoj dionici, nego prije svega izgradnju sasvim nove elektrane blizu Ilidže koja je trebala napajati kontaktnu mrežu na pruzi te služiti za snabdijevanje Ilidže električnom strujom. Křižík uopće nije uzeo u obzir to što je već postojala solidna elektrana u centru Sarajeva (u ulici Hiseta) koja bi nakon adaptacije i proširenja bila dovoljna i za snabdijevanje pruge te Ilidže strujom. Zemaljska Vlada je konstatirala kako su bili pretpostavljeni investicijski troškovi u iznosu od 400.000 austrijskih kruna previsoki te nebi bilo racionalno graditi novu posebnu elektranu. Dalje je Zemaljska Vlada konstatirala da iz više razloga nije bio preporučljiv miješani saobraćaj električnih garnitura i parnih vozova na istoj jednokolosiječnoj pruzi, i primjedbe su se ticale i kapaciteta projektiranog tramvaja - Vlada je navela kako "ni u intervalu od 15 minuta električne kompozicije nebi uspijevale prevesti onaj često preveliki broj putnika i bilo bi zaista potrebno uključivati posebne parne vozove. Tokom zime prekobrojni tramvaji bi stajali neiskorišteni jer je saobraćaj obično bio na zimski period ukinut dok parne lokomotive i vagoni su mogle biti slobodno korištene na drugim dijelovima državnih željeznica.
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1401 on: September 25, 2013, 19:14:36 »

Bude još par sličica dok sredim  Wink




Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1402 on: September 25, 2013, 19:37:22 »









Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1403 on: September 27, 2013, 01:00:29 »

Nešto mi pade na pamet, jesu li GRAS-ovi TAM-ovi imali pojedinačno paljenje lijevog i desnog brisača (čini mi se da sam viđao neke kojima je radio samo vozačev brisač, ali davno je bilo pa nisam siguran)

I koji su Ikarusi imali pojedinačno paljenje brisača? mislim da su ovi stariji jer oni kojih se sjećam po reklamama 362, 365, 385, 378, 353...) ne sjećam se da sam viđao da im radi desni brisač, a nekima je bio i skinut, ali za svaki slučaj da provjerim.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #1404 on: September 27, 2013, 11:22:51 »

tam-ovi su imali brisace kao i danasnji sl-ovi a kod ikarusa su bili pneumatski s tim sto su serije od 350 do 374 i 431 imali pojedinacne s malim metlicama,pisao sam o tome prije.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1405 on: September 27, 2013, 13:44:13 »

Hvala na odgovoru. Onda je kod ovog TAM-a vjerovatno bio pokvaren desni brisač.

Znam da si to za pojedinačne spominjao kad si pisao o remontovanim autobusima koje su detalje specifične za staru seriju zadržali kao i koje su dobili sa novih serija, a sad sam htio saznati koje su tačno serije imale. (ja sam mislio 350-385)

Inače meni su ko klincu bili dosta interesantni brisači kod Ikara. Ovi što su imali pojedinačne brisače, ja sam tada mislio da im je desni bio pokvaren. Čini mi se da je iza rata desni falio kod 353, i onog jednog sa onom bijelom reklamom, (valjda 364 ili 378)

Kod 343 su normalno radili, ali mu je nakon farbanja radio samo vozačev.

Od autobusa koji su poslije rata došli pojedinačne su imali čini mi se Ikarusi "Berlinci" i Pegaso "Španci"
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1406 on: September 27, 2013, 14:05:39 »

Ja pamtim i autoprevoz mostar avtomontažu samo sa jednim uključenim brisačem, ili je radio samo onaj vozačev, a drugi bio pokvaren.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1407 on: September 27, 2013, 14:14:11 »

Ja mislim da je kod AM 486 bio pokvaren, čini mi se da je 486 imao pneumatske, a zeleni 440-442 su imali normalne.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1408 on: September 27, 2013, 14:19:43 »

Mah daaaavno je to bilo, ali ko danas se sjećam, ne znam jesam li i u školu išao... Ali pljusak bio... i nisam mogao vidjet sa prvog sjedišta kroz šoferku jer nije radio brisač...
Logged
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #1409 on: September 27, 2013, 18:54:06 »

Stajeri i MAN cini mi se..godina 2003



IZVOR: hordezla.ba
Logged

Pages: 1 ... 92 93 [94] 95 96 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.033 seconds with 22 queries.