bhbus.ba
November 25, 2024, 09:21:38 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 64 65 [66] 67 68 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Stare slike i JKP GRAS kroz prošlost  (Read 384514 times)
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #975 on: February 13, 2013, 22:26:43 »

čini mi se da ovo što si prikazala nije 4137 jer sjecam se dobro da su 137 i 138 bili isti skoro pa identični......
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #976 on: February 13, 2013, 22:43:41 »

Jeste 4137 (17), samo dok je imao neku reklamu prije nego što je ofarban u novu SWS šemu.

Imaš i 4127 u žutom izdanju...
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #977 on: February 13, 2013, 23:10:22 »

To sam i ja mislila kad sam stavljala slike,ali brojevi šasija su se poklopili kad sam provjeravala,pa je definitivno bilo da je riječ o istim vozilima,sa drugim reklamama.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
dresdener
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 200



« Reply #978 on: February 14, 2013, 09:13:35 »

Dobre vijesti: Šemu tramvajskog kolosijeka u remizi sam juče dobio od vrha GRAS-a, osim toga sam u sarajevskom arhivu otkrio neke dosad nepoznate činjenice o uskotračnom tramvaju - posebno šemu "gradskog kolodvora" na Trgu oslobođenja, te raskrsnica na Čobaniji, na Marindvoru, i projekte tramvajske remize na Marindvoru iz 1909. godine!
Kada budem precrtao u finalnu formu kući, javiću se.
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #979 on: February 14, 2013, 17:18:40 »

buraz vidim da se fakat trudiš oko toga i do sada sam nastojao da se držim po strani ali tog kretena koji ti je dao šemu pruge u remizi i sl stvari treba streljati po hitnom postupku. Da ne bude zabune ne zato što je dao TEBI niti zašto što ja imam nešto protiv tebe ili protiv nekoga drugoga ko bi eventualno dobio takve i slicne podatke nego zato što se takve informacije NE SMIJU objavljivati javno i da kojim slučajem živim u zemlji gdje je zakonska regulativna uređena i gdje su interni akti firme uskladjeni sa radnim zakonodavstvom taj neki bi završio u zatvoru......
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #980 on: February 15, 2013, 14:47:41 »

E moj transformersu,krivicno djelo je stavljati u komercijalnu upotrebu ovakav vid informacija poput nadzemnih,podzemnih instalacija i shema,pogotovo u slucaju javnih preduzeca(pogona) od drustvenog znacaja.
Ali sta reci,GRAS se sjebao upravo radi takvih kretena,pa smo dozivili to smo smo dozivili.
Ne znam samo jesu li voljni objaviti kriminal koji su pocinili.Pa ja.
« Last Edit: February 15, 2013, 14:52:17 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
dresdener
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 200



« Reply #981 on: February 15, 2013, 15:00:35 »

Ad transformers:
E kolega, sada baš ne kontam je li ono što si napisao ozbiljno ili se samo šališ?!

Moram napomenuti da živimo u 2013. godini. Iznad nas kruže vojni sateliti koji imaju maks. rezoluciju takvu da mogu i snimiti naslove u novinama koje ljudi čitaju na klupi na dvorištu. Tvoja paranoidna tvrdnja je uoči ove činjenice malo komična.

Čak i u Sjevernoj Koreji je bilo mome jaranu Danielu M. iz Njemačke dozvoljeno slikati i crtati šta se tiče javnog saobraćaja.

Šema na 90 % odgovara mojoj dosadašnjoj šemi, koju sam napravio na osnovi sasvim javnih informacija. Nije meni jasno kakvu ti ovdje vidiš POSLOVNU TAJNU. Napominjem da GRAS je JAVNO saobraćajno preduzeće koje nastalo od poreskih doprinosa i samodoprinosa radnika i građana u Sarajevu u toku zadnjih 50 godina, onda ovdje je neka priča o poslovnoj tajni u vezi sa ovim tehničkim informacijama totalno bezveze. Drugačija stvar bi bila da želim dobiti i objavljati negdje neke poslovne i finansijske podatke, detailjne podatke o korištenoj tehnologiji prilikom remonta tramvaja, imena dobavljača, brojke iz sklopljenih ugovora itd. Ali, to je sasvim druga priča. To ne želim i ove stvari me ne interesuju jer se u planiranoj knjizi želim baviti pretežno tehničkim opisom sarajevskog saobraćaja.

Evo gledaj kakva je "poslovna tajna" naprimjer u Pilsenu u Češkoj šema kolosijeka u remizi:
http://mapy.cz/#x=13.406407&y=49.727170&z=17&l=15
Da ima Google Maps bolju rezoluciju, nebi meni uopće trebalo da se nerviram sa tim.

U prvom planu moraš izvršiti atentat na zgradu Predsjedništva i strijeljati po hitnom postupku radnike Arhiva BiH, koji su meni omogućili uvid i preuzimanje informacija iz historijske građe Zemaljske vlade iz perijoda prije 100 godina. Napominjem da je u to doba Godišni poslovni izvještaj Sarajevskog tramvaja bio SASVIM JAVNA informacija koja je bila štampana i pristupna u formi sveske. Ove informacije jesu SASVIM JAVNE I PRISTUPNE SVAKOJ OSOBI KOJA IMA NAJMANJE 18 GODINA.

Planiram dostavu jednog primjerka knjige i Valentinu Inzku kojeg sam juče kratko sreo jer je neophodno što više promovirati kontinuitet GRAS-a na osnovi POTVRDJENIH I ISPRAVNIH informacija, ne na osnovi raznih urbanih legenda i priča tipa "čuli smo kroz vrata poslovnice". Pola Sarajeva vjeruje da je ovaj grad imao prvi električni tramvaj u Evropi, što je apsolutna glupost, i tako bi mogao nastavljati dalje i dalje.

Znaš, mene "fascinira" kako mnogi imaju usta puna GRAS-a i njegovog značaja, ali meni je bio jednostavno šok kada sam saznao da su bili historijski dokumenti u GRAS-u tretirani uvijek kao stari otpad za fabriku papira i loženje, da u ovoj "čuvenoj" firmi niko nikad nije vodio računa o historiji i evidenciji važnih podataka. Historija njeno znanje jesu veoma važne za neki kontinuitet i malo mi je tragikomično da JA, "zapadnjački idiot", moram raditi to što su odgovorni u Sarajevu decenijama zanemarivali.

Pa bi te zamolio da manje govoriš o strijeljanju po hitnom postupku i zatvorima i više razmišljaš. HVALA.




Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #982 on: February 15, 2013, 16:26:31 »

Nisam znala da se zakoni i odredbe i metodologije Češke ili Sjeverne Koreje ovdje na ovoj državi mogu primjenjivati,u nekim stvarima.Smiješno.

I vrlo mi je interesantan ovaj dio zadnji.
Firme nema potrebe da ide pod navodnike čuvena,jer jeste.
I nije mi jasno baš najbolje,kakve ti obaveze,pod moranje, kao zapadnjak imaš da se baviš stvarima,koje su domaćini zapustili? Huh?
« Last Edit: February 15, 2013, 16:39:52 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
dresdener
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 200



« Reply #983 on: February 15, 2013, 17:26:57 »

Ad MAN Lions coach:
Kolegica, ti bi uradila najbolje da mene postove ignorišeš isto kao što si ignorisala moje privatne molbe za pomoć. Očigledno neke stvari ne možeš shvatiti, ili je kod tebe i forumaša transformers u pitanju jednostavno zavist.

Ovdje mogu samo da vas smirim, neću plivati u bazenu punom € novčanica, jer se NE RADI O KOMERCIJALNOJ nego o naučno-istraživačkoj svrsi i ja baš neću imati neke lične materijalne koristi jer knjiga biće prodata po cijeni otprilike pokrivajući štampanje i redakciju. Ako si nekad čula za takvu sortu literature.

Tvojom NElogikom ti preporučujem da odmah sudski tužiš Dražena Bijelića i Željka Halambeka koji su napravili iizuzetno zanimljivu knjigu o historiji zagrebačkog tramvaja.

Spominješ zakone, koji su ustvari jedan od glavnih razloga toga zašto BiH "funkcioniše" tako "fino". Garantujem ti da Evropski sud za ljudska prava i Međunarodni arbitražni sud prihvaćaju pravo za informacije kao osnovnu stvar.

Moja jedina obaveza u skladu sa zakonskim propisima BiH u ovom trenutku jeste da dostavim u arhive u kojima sam dosad vodio istraživanje po jedan primjerak spomenute stručne knjige, što ću naravno uraditi.

I šta se tiče toga što ne kontaš "moje obaveze", onda pitaj recimo arheologe iz Francuske koji istraživaju u Egiptu, ili botaničare iz Italije koji istraživaju u Kanadi. Valjda ćeš nekad skontati, mada ja ne mislim da će ovo biti taj slučaj.

Kraj priče.


Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #984 on: February 15, 2013, 17:52:41 »

Molba za pomoć?

Kao prvo,ja ne čitam privatne poruke,niti se dopisivam osim sa moderacijom foruma,hitne stvari(dok sam bila moderator podforuma i jedna prijava).
Mene ne zanima tvoj profit,hoćeš li ga ti imati ili nećeš.


Što se tiče zavisti?Zavist?Izvini molim te šta to ti imaš tako da ti ja budem zavidna?Šta je to u tebi da ti ja zavidim?Čime se baviš,pa to toliko mene vrijeđa?
Prosto ne mogu da vjerujem šta sam pročitala.
Prvo ja te ne poznajem,nikada te nisam ni vidjela,ni progovorila sa tobom,ne znam ti ni ime ni prezime,ni čime se baviš,i ja da ti budem zavidna?

Kome da budem zavidna?Osobi koja je na klix forumu objasnila da smo "prljav narod koji ne zna za sapun i vruću vodu" i da ste nam vi Česi donijeli higijenu i kulturu?

Prilično jadno i uvrijeđujuće,osjećam se kao u 1992. godini,sa strancima koji se sekiraju i pišu nam historiju.
I što su nas neki iza 1995. pitali znamo li šta je radio,šta je auto,i učili nas da ne koristimo bide umjesto WC šolje?

Jako bitna stvar,ja imam ugovor u kojem je jasno definisan moj posao i obaveze prema firmi koje ja moram ispunjavati i + što me razni pravilnici i akti firme usmjeravaju u poslu.I zar ti stvarno misliš, sem što ne znamo za "sapun i vruću vodu" da smo i neobrazovani i glupi do te mjere da izlazimo iz okvira obaveza i pravila koje smo prihvatili?

Dalje,dobar čovječe,dok si na prostoru ove države ima da poštuješ Zakone iste,a ne da se vadiš što si stranac,da imaš ova i ona prava,i da mi projiciraš primjer opet sada Zagreba,koji nije u BiH,niti ima veze sa nama ikakve.

Što se tiče obaveza.Rekao si da moraš.Moranje znači u prevodu pod cijenu svega i jedna jako obavezujuća riječ.Ja samo znam da ljudi moraju da umru i to je jedino izvjesno.Za ostale "vrste moranja" ne znam.To je moranje.

I toliko od mene na ovoj temi.
Prijatno,i iskren topao "zavidan" pozdrav ti želim i svako dobro. Wink
« Last Edit: February 15, 2013, 17:59:16 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #985 on: February 15, 2013, 18:26:53 »




Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #986 on: February 15, 2013, 19:43:18 »

Ad MAN Lions coach:
Kolegica, ti bi uradila najbolje da mene postove ignorišeš isto kao što si ignorisala moje privatne molbe za pomoć. Očigledno neke stvari ne možeš shvatiti, ili je kod tebe i forumaša transformers u pitanju jednostavno zavist.

Ovdje mogu samo da vas smirim, neću plivati u bazenu punom € novčanica, jer se NE RADI O KOMERCIJALNOJ nego o naučno-istraživačkoj svrsi i ja baš neću imati neke lične materijalne koristi jer knjiga biće prodata po cijeni otprilike pokrivajući štampanje i redakciju. Ako si nekad čula za takvu sortu literature.

Tvojom NElogikom ti preporučujem da odmah sudski tužiš Dražena Bijelića i Željka Halambeka koji su napravili iizuzetno zanimljivu knjigu o historiji zagrebačkog tramvaja.

Spominješ zakone, koji su ustvari jedan od glavnih razloga toga zašto BiH "funkcioniše" tako "fino". Garantujem ti da Evropski sud za ljudska prava i Međunarodni arbitražni sud prihvaćaju pravo za informacije kao osnovnu stvar.

Moja jedina obaveza u skladu sa zakonskim propisima BiH u ovom trenutku jeste da dostavim u arhive u kojima sam dosad vodio istraživanje po jedan primjerak spomenute stručne knjige, što ću naravno uraditi.

I šta se tiče toga što ne kontaš "moje obaveze", onda pitaj recimo arheologe iz Francuske koji istraživaju u Egiptu, ili botaničare iz Italije koji istraživaju u Kanadi. Valjda ćeš nekad skontati, mada ja ne mislim da će ovo biti taj slučaj.

Kraj priče.




Jan rekao sam vec jednom davno da pripadam kategoriji ljudi koji izumiru, sa rodnim listovima gdje mjesto rođenja više nije popularno (Općina Centar) a na to se može nadovezati da sam potpuno operisan od osjećanja zavisti ili ti pakosti čak i prema onim ljudima koje sam imao priliku upoznati a kamo li prema onima koje ne poznajem i kako stvari svoje vjerovatno nikada necu ni upoznati. Što se tiče tajnosti podataka koje si koristi navodno iz literature državnog arhiva to možeš pričati djeci u obdaništu i nisam baš siguran da li će ti povjerovati. Dakle ponavljam podatke koji su tebi dostupni a tiču podstanica, mreže, kolosijeka i sl bi trebali biti nedostupni široj javnosti jer su to "objekti od krucijalnog značaja"  , s obzirom da smo u ne tako davnoj prošlosti imali ratna dešavanja na ovom području mislim da nema potrebe da ti dalje detaljišem o ovome.
To što snimaju raznorazni sateliti tebi i meni nije dostupno znači nije dostupno široj javnosti. Način nastanka i finansiranja GRASa mislim da nije tvoj problem kao ni tema ove diskusije.
Ako je tome tvom kolegi bilo omogućeno da slika ovakve stvari "čak" i u sjevernoj Koreji a ti onda "majčin sine" zapucaj u Pjong Jang pa slikaj što ti je volja.
To što ćeš svoju knjigu predati Valentinu Inzku , divno, da nas obavijestiš da tipa poznaješ, ili da nas prepadneš. Što se tiče opstojnosti podataka i arhiviranja istih tu se možemo složiti.
Ako je istina ovo što Azra piše da si pisao po forumu Klix (opet kažem ako je istina) onda to govori u prilog činenici i narodnoj krilatici "u svakom žitu ima kukolja" jer Česi su krz historiju slovili kao veoma miroljubiv i kulturan narod i po tome bili nadaleko poznati međutim ponekada se nađe poneko da to demantuje
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #987 on: February 15, 2013, 20:20:08 »

Pa i malo dijete na google earthu može pronaći remizu, zadnji snimak sarajeva koji je postavljen možda prije mjesec-dva je najbolji do sad i sad se bolje može vidjeti raspored šina u remizi i slične stvari koje se mogu utvrditi sa 90-95 postotnom sigurnošću, a ljudi iz GRAS-a su samo to potvrdili.

Sad je samo pitanje dali je zabranjeno po GRAS-ovom pravilnik to davanje u javnost rasporeda šina i sl, i se ti podaci pod nekim uslovima mogu odobriti za potrebe nekih izdanja? Vjerovatno direktor ili neko ispod može odobriti davanje podataka.

Ovo da smo prljav narod... Šta reći... No coment.

« Last Edit: February 15, 2013, 20:24:29 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
dresdener
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 200



« Reply #988 on: February 15, 2013, 22:29:54 »

Podaci iz Pravilnika signala za kola električnog tramvaja, izrađenog u Sarajevu u martu 1895. godine:

Danom su imali tramvaji na lijevoj i pravoj strani "tablice relacija", i to:
K latinskoj ćupriji
ili
Kolodvoru
ili
Gradskom kolodvoru

Uz to, na prednjoj gornjoj strani motornih kola su se nalazile posebne tablice sljedećih 3 sorta:

(Lateinerbrücke = Latinska ćuprija, Bahnhof - Kolodvor, Stadtbahnhof - Gradski kolodvor na mjestu današnjeg Trga Oslobođenja).

U mraku su ovi signali na prednjoj strani vozila bili još osvjetljeni lampom.

Kraj tramvajskog voza / zadnji dio motornih kola je bio opremljen signalom, koji je unatraške odgovarao signalu na prednjoj strani.

Kod teretnih tramvajskih vozova su dani korištene posebne tablice / signali na prednjem i zadnjem dijelu voza, u mraku je na prednjem dijelu korištena bijela i na zadnjem dijelu crvena lampa.

Godine 1895. sastoji tramvajski sistem u Sarajevu od 3 glavne dionice:
A) Gradski kolodvor - Fabrika duhana (1,6 km, 7 stajališta)
B) Latinska ćuprija - Fabrika duhana (1,8 km, 5 stajališta)
C) Fabrika duhana - Kolodvor državne željeznice (1,5 km, 3 stajališta)

Putnički prevoz se odvijao od 6 sati ujutro do 22,20 sati uveče u intervalu od 20 minuta, onda su vozovi polazili svakih 20 minuta od terminala Gradski kolodvor, Latinska ćuprija i Kolodvor.

Maksimalne brzine vožnje i trajanje putovanja:

Gradski kolodvor - Čemaluša: 8 km/h minuta i
Čemaluša - Fabrika duhana: 12 km/h, ukupno 8 minuta.
Latinska ćuprija - Fabrika duhana: 16 km/h, 8 minuta.
Fabrika duhana - Kolodvor: 16 km/h, 7 minuta.

Na križanju kod Fabrike duhana je svaki tramvajski voz redovno čekao 1 minutu, inaće se zaustavljalo samo u slučaju potrebe, tj. da je neko htio da izlazi ili ulazi.

U teretnom prevozu su bili vagoni od kolodvora na Dolac Malti transportovani na Gradski kolodvor na današnjem Trgu oslobođenja, gdje su bili dalje istovareni na konjske ili voljske zaprege.
Zabranjen je bio transport opasnih i eksplozivnih materijala, dalje robe koja se može skladištiti pod vedrim nebom (uglje, pjesak, daske, cigle), predmeta velike težine i razmjera (parni kotlovi, mašine), dalje životinje, leševi i vojni materijal.

Tarifni sistem:
Tramvajski prijevoz je bio od 1. maja 1895. godine podijeljen na sljedeće tri zone:
1. Katedrala - Fabrika duhana
2. Latinska ćuprija - Fabrika duhana
3. Fabrika duhana - Kolodvor

Svaka zona je koštala 10 helera za osobu i vožnju.

U teretnom saobraćaju su važile cijene od 12 do 16 helera za svakih 100 kg robe i 8 helera za robu do maks. 50 kg težine.
Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #989 on: February 15, 2013, 22:34:31 »

ajde dosta trošenja prostora na serveru na ovakve stvari.

Čovjek istražuje i čovjeku je drago da je dobio neke informacije. Kome se ne sviđa, nek provjeri način dobivanja informacija i prijavi ili šta već.

A ove priče ko je prljav i to ne želim i ne dopuštam!

Dakle, nemojte mi više rasprave na ovu tematiku!
Logged


Pages: 1 ... 64 65 [66] 67 68 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.043 seconds with 23 queries.