Podaci iz Pravilnika signala za kola električnog tramvaja, izrađenog u Sarajevu u martu 1895. godine:
Danom su imali tramvaji na lijevoj i pravoj strani "tablice relacija", i to:
K latinskoj ćuprijiili
Kolodvoruili
Gradskom kolodvoruUz to, na prednjoj gornjoj strani motornih kola su se nalazile posebne tablice sljedećih 3 sorta:
(Lateinerbrücke = Latinska ćuprija, Bahnhof - Kolodvor, Stadtbahnhof - Gradski kolodvor na mjestu današnjeg Trga Oslobođenja).
U mraku su ovi signali na prednjoj strani vozila bili još osvjetljeni lampom.
Kraj tramvajskog voza / zadnji dio motornih kola je bio opremljen signalom, koji je unatraške odgovarao signalu na prednjoj strani.
Kod teretnih tramvajskih vozova su dani korištene posebne tablice / signali na prednjem i zadnjem dijelu voza, u mraku je na prednjem dijelu korištena bijela i na zadnjem dijelu crvena lampa.
Godine 1895. sastoji tramvajski sistem u Sarajevu od 3 glavne dionice:
A) Gradski kolodvor - Fabrika duhana (1,6 km, 7 stajališta)
B) Latinska ćuprija - Fabrika duhana (1,8 km, 5 stajališta)
C) Fabrika duhana - Kolodvor državne željeznice (1,5 km, 3 stajališta)
Putnički prevoz se odvijao od 6 sati ujutro do 22,20 sati uveče u intervalu od 20 minuta, onda su vozovi polazili svakih 20 minuta od terminala Gradski kolodvor, Latinska ćuprija i Kolodvor.
Maksimalne brzine vožnje i trajanje putovanja:
Gradski kolodvor - Čemaluša: 8 km/h minuta i
Čemaluša - Fabrika duhana: 12 km/h, ukupno 8 minuta.
Latinska ćuprija - Fabrika duhana: 16 km/h, 8 minuta.
Fabrika duhana - Kolodvor: 16 km/h, 7 minuta.
Na križanju kod Fabrike duhana je svaki tramvajski voz redovno čekao 1 minutu, inaće se zaustavljalo samo u slučaju potrebe, tj. da je neko htio da izlazi ili ulazi.
U teretnom prevozu su bili vagoni od kolodvora na Dolac Malti transportovani na Gradski kolodvor na današnjem Trgu oslobođenja, gdje su bili dalje istovareni na konjske ili voljske zaprege.
Zabranjen je bio transport opasnih i eksplozivnih materijala, dalje robe koja se može skladištiti pod vedrim nebom (uglje, pjesak, daske, cigle), predmeta velike težine i razmjera (parni kotlovi, mašine), dalje životinje, leševi i vojni materijal.
Tarifni sistem:
Tramvajski prijevoz je bio od 1. maja 1895. godine podijeljen na sljedeće tri zone:
1. Katedrala - Fabrika duhana
2. Latinska ćuprija - Fabrika duhana
3. Fabrika duhana - Kolodvor
Svaka zona je koštala 10 helera za osobu i vožnju.
U teretnom saobraćaju su važile cijene od 12 do 16 helera za svakih 100 kg robe i 8 helera za robu do maks. 50 kg težine.