ad Troler:
sjećam se ovog problema tokom saobraćaja tipa Karosa u našem gradu (bilo ih nekoliko desetina), veoma često se dešavalo da se pokvarilo zatvaranje vrata i neko krilo više nije moglo biti zatvoreno. Mislim da se radilo o kvaru koje nije mogao biti uklonjen zbog nedostatka rezervnih dijelova, pa su bila vrata trajno "blokirana" žicom, jer inaće bi stalno ljuljala vani vozila...
inaće ono sa šemom: ako je neko učinio nešto protiv pravila, slažem se. Svakako - kao što sam više puta rekao - meni bas nije jasno sta je tajno na cinjenici koja se moze vidjeti skoro cijela putem google maps - i 90 posto tih informacija sam mogao već odavno skupiti iz sasvim javnih izvora, dovoljan je čak i pogled preko ograde. Druga stvar bi bila da bi želio recimo objaviti šemu trasiranja naponskih kablova i sve čvorove sa prekidačima... to baš nije niti moj interes niti namjera. I zanimljivo je da ovdje nije niko ni rijeći izgovorio, da "sam protivzakonito objavio državnu tajnu" kada sam moju trenutnu šemu objavio ovdje na portalu... ustvari ova tajna je preko 40 godina stara jer se od izgradnje remize nista nije promijenilo.
Sada cu jos precrtati onaj gradski kolodvor, koji je bio preuređen 1893. godine, isto kao križanja na Marindvoru.
Projekat remize iz 1909. godine je bio veoma zanimljiv - radilo se o istom mjestu na uglu ulica Kotromanića/Vrbanja, gdje je kasnije bila izgrađena remiza 1936. godine. Samo je ulaz planiran od Skenderije ulicama Hiseta/Donju Tabaci, znači iz suprotnog pravca. Direkcija Električnog tramvaja je uputila Zemaljskoj vladi zahtjev za odobrenjem ove investicije na osnovi tvrdnje da je postojeća remiza kod željezničke stanice premala i nova bi pružila dovoljno prostora za 25 motornih kola - zemaljska vlada je na kraju ovu akciju odbila i odobrila je samo produžetak postojećih hala kod željezničke stanice.... moralo se štediti po svakoj cijeni.
U četvrtak mi je još ostalo malo vremena u prvoj polovini dana pa sam u arhivu u historijskoj dnevnoj štampi tražio bilo koje tragove za sarajevski trolejbus, koji je u ljeto 1939. godine trebao obaviti probnu vožnju. Rezultat NULA
(( Glavne teme novina su bile diplomatski konflikt Rajh/Poljska i "Hajka na Ilidžansku ajdahu", što je trebalo biti ogromno zmijasto biće koje se navodno pojavljivalo u okolini Ilidže i koje je imalo prema tvrdnjama građana na savjesti veliki broj stoke. Ali za trolejbus ni rijeći