bhbus.ba
November 25, 2024, 16:36:34 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Stare slike i JKP GRAS kroz prošlost  (Read 384648 times)
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #855 on: December 12, 2012, 00:00:17 »

Redom: 4419, 4129, 4136, 4143, 4134, 4132
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #856 on: December 12, 2012, 11:08:15 »

Znam da je linija 31 Nedžarići-Dobrinja u početku (80-tih) saobraćala preko Stupa i Aerodromskog naselja, a Kasindolski je išao magistralom uz Aerodrom

koje godine je linija 31 počela saobraćati preko vojničkog polja i jeli Kasindolski (25) nakon toga bio preusmjeren da vozi preko Aerodromskog naselja i kroz Dobrinju do škole O.N.Hadžić ili je možda 31 do rata radila na 2 trase (stara i nova)?
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
dresdener
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 200



« Reply #857 on: December 18, 2012, 20:10:07 »

Pitanje:
ima li neko informacije povezane sa starim tipom zglobnih PCC tramvaja - konkretno ukupnim brojem?
U publikacijama kao što jesu Sarajevski tramvaj / Sarajevo tramcar piše da je bilo proizvedeno 7 vozila.
Ali na internetu se mogu vidjeti slike također sa garažnim brojevima 100 i 108 što bi značilo da je postojalo najmanje 9 ovih sarajevskih PCC zglobnjaka. Hvala!
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #858 on: December 18, 2012, 21:05:24 »

Najmanje 9 ih je bilo, a ja sam već rekao da u tim Grasovim izdanjima ima grešaka.

Zadnji dio prvog zglobnog vašingtonca je od ex 42
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #859 on: December 18, 2012, 23:10:54 »

@ikar353 znaš li možda koji je ono Ikarus (uništeni) stajao kod autobuske okretnice u Nedžarićima? Ostao je tamo još nekoliko mjeseci nakon rata.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #860 on: December 19, 2012, 00:06:19 »

kad bi bila kakva slika sjetio bih se
Logged
dresdener
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 200



« Reply #861 on: December 19, 2012, 17:27:41 »

U nedjelju sam se u Pragu sastao sa gospodinem koji je radio duge decenije u ČKD Tatra i bio je odgovoran za isporuku tramvaja za Sarajevo. Često je boravio u Sarajevu i razgovor je bio izuzetno zanimljiv. Sada mogu da potvrdim da je jedna "urbana legenda" činjenica - između 1988. i 1992. godine je bio šef održavanja u sektoru trolejbusa Čeh, koji je oženio Bosanku i ostao u Sarajevu. Nakon 1992. godine je otišao u Hrvatsku i danas živi tamo. Danas sam ga nazvao i nadam se da će meni pružiti nove informacije prije svega o prijeratnom trolejbuskom saobraćaju. Držite fige!  Smiley
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #862 on: December 26, 2012, 00:44:52 »

Dvije GRAS-ove IK-206-ice u proizvodnji (i jedna Lastina). Šteta što nema u boljem kvalitetu.

Izvor - Studio B
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
dresdener
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 200



« Reply #863 on: December 26, 2012, 09:26:44 »

Evo opet jedne nove, ali neprovjerene informacije:
PCC tramvaji su u Sarajevo 1958. godine transportovani brodom uz najmanje moguće troškove, onda su tramvaji bili stavljeni u teretni prostor i zatrpani žitaricama, vani i čak UNUTAR! Tako su zauzimali minimalan udio transportnog kapaciteta teretnog broda i cijena transporta je bila izuzetno povoljna. Barem su ovo ispričali čelnici GRAS-a u 70tim i 80tim godinama.
Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #864 on: December 26, 2012, 11:50:07 »

Mislim da je na onim člancima što sam ja postavljao pisalo to za brod, ali za pšenicu nije hahahahaha
Logged


dresdener
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 200



« Reply #865 on: December 26, 2012, 15:39:36 »



Evo jedne nove provjerene informacije iz historije sarajevskog uskotračnog tramvaja:
Max Schiemann, Bau und Betrieb Elektrischer Bahnen, Leipzig 1899., Band II, s. 168+169:

"Na pruzi dužine oko 3 km je prva tramvajska lokomotiva uspjela prevesti od 1. septembra do kraja decembra 1895. godine preko 10.000 tona robe uz 7258 pređenih kilometara."
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #866 on: December 26, 2012, 19:48:40 »

U nedjelju sam se u Pragu sastao sa gospodinem koji je radio duge decenije u ČKD Tatra i bio je odgovoran za isporuku tramvaja za Sarajevo. Često je boravio u Sarajevu i razgovor je bio izuzetno zanimljiv. Sada mogu da potvrdim da je jedna "urbana legenda" činjenica - između 1988. i 1992. godine je bio šef održavanja u sektoru trolejbusa Čeh, koji je oženio Bosanku i ostao u Sarajevu. Nakon 1992. godine je otišao u Hrvatsku i danas živi tamo. Danas sam ga nazvao i nadam se da će meni pružiti nove informacije prije svega o prijeratnom trolejbuskom saobraćaju. Držite fige!  Smiley

Možda bi on mogao znati  koje su Škode bile rashodovane do 1992, ali opet ko zna, prošlo je dosta godina.
Što se tiče prijeratnih trolejbusa, nejasno mi je još jeli trolejbus 520 stariji ili noviji tip Sanosa S200tr.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
dresdener
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 200



« Reply #867 on: December 26, 2012, 22:08:35 »


Možda bi on mogao znati  koje su Škode bile rashodovane do 1992, ali opet ko zna, prošlo je dosta godina.
Što se tiče prijeratnih trolejbusa, nejasno mi je još jeli trolejbus 520 stariji ili noviji tip Sanosa S200tr.

Nadam se i ja, sada nestrpljivo očekujem njegov odgovor!

Inaće šta se trolejbusa br. 520 tiče, prema mojim podacima se radilo o vozilu tipa Škoda Sanos S 200Tr01 (prva serija), proizveden 1984. godine. Prva dva prototipa su bila napravljena 1982. godine, broj 1 je poslan u Beograd i kasnije prebaćen u Sarajevo, gdje je dobio garažni broj 500. Drugi prototip je vozio u češkom gradu Zlin sa garažnim brojem 301.
Zadnja vozila tipa Škoda Sanos S 200 Tr te prototip solo trolejbusa Škoda Sanos S115 Tr su bila proizvedena 1987. godine, malo kasnije je već Škoda Ostrov pokrenula proizvodnju zglobnog trolejbusa Škoda 15Tr.

Onda izgleda da je naš sarajevski trolejbus Sanos br. 520 bio onaj "stariji".

Mali pregled svih proizvedenih trolejnbusa Škoda Sanos:
77 zglobnih (2 prototipa + 75 serijskih vozila) S 200 Tr, 1 solo prototip S 115 Tr.
Brojka 200/115 u tehničkom nazivu vozila je značila maksimalan broj putnika.

Beograd (SR): Kratko je vozio 1. prototip 200 Tr koji je kasnije prebaćen u Sarajevo.

Bratislava (SK): Isporučeno 20 zglobnih trolejbusa 200 Tr

Moskva (RU): U trolejbuskom depo-u 7 je postojao trolejbus 200 Tr gar. br. 0007. O sudbini ovog vozila nije ništa više poznato.

Ostrava (CZ): Isporučena 2 vozila 200 Tr, kasnije prebaćena u Zlín (CZ).

Prešov (SK): Isporučena 3 vozila 200 Tr. Zanimljivost: Trolejbus gar. br. 68 je rashodovan nakon sudara sa vozom(!!!)

Sarajevo (BiH): Isporučeno ukupno 21 trolejbusa 200 Tr, 1 trolejbus 115 Tr.

Zlín (CZ): Isporučeno 29 trolejbusa 200 Tr.

Potpuno nejasna je sudbina 77. proizvedenog zglobnog trolejbusa Škoda Sanos. Prema podacima proizvođača Škoda Ostrov je jedan od trolejbusa bio isporučen u Skopje, gdje svakako nikad nije bilo trolejbuskog sistema. Vozilo je vjerovatno postalo vlasništvo firme FAS Oktomvri Skopje radi promocija / reklame i to je sve što se zna o njemu.

Danas postoje još 4 trolejbusa kao muzejska / historijska vozila:

Češka:
 Broj 301 ex Zlín (CZ) u Tehničkom muzeju Brno (CZ)
Broj 329 ex Zlín (CZ) kao privatan eskponat u društvu fanova željezničkog saobračaja "Pardubický spolek historie železniční dopravy" u gradu Pardubice (CZ)

Slovačka:
Bratislava (trolejbusi br. 6505 i 6517)
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #868 on: December 26, 2012, 22:15:59 »

Trebalo bi da su 23 S200tr isporučena u Sarajevo 500-522
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
dresdener
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 200



« Reply #869 on: December 26, 2012, 22:46:15 »

Trebalo bi da su 23 S200tr isporučena u Sarajevo 500-522
Pa za ovo čujem prvi put, jer prema svima meni dostupnim informacijama su u Sarajevu vozili zglobni Sanosi 500-520.
Logged
Pages: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.031 seconds with 23 queries.