Možda bi on mogao znati koje su Škode bile rashodovane do 1992, ali opet ko zna, prošlo je dosta godina.
Što se tiče prijeratnih trolejbusa, nejasno mi je još jeli trolejbus 520 stariji ili noviji tip Sanosa S200tr.
Nadam se i ja, sada nestrpljivo očekujem njegov odgovor!
Inaće šta se trolejbusa br. 520 tiče, prema mojim podacima se radilo o vozilu tipa Škoda Sanos S 200Tr01 (prva serija), proizveden 1984. godine. Prva dva prototipa su bila napravljena 1982. godine, broj 1 je poslan u Beograd i kasnije prebaćen u Sarajevo, gdje je dobio garažni broj 500. Drugi prototip je vozio u češkom gradu Zlin sa garažnim brojem 301.
Zadnja vozila tipa Škoda Sanos S 200 Tr te prototip solo trolejbusa Škoda Sanos S115 Tr su bila proizvedena 1987. godine, malo kasnije je već Škoda Ostrov pokrenula proizvodnju zglobnog trolejbusa Škoda 15Tr.
Onda izgleda da je naš sarajevski trolejbus Sanos br. 520 bio onaj "stariji".
Mali pregled svih proizvedenih trolejnbusa Škoda Sanos:
77 zglobnih (2 prototipa + 75 serijskih vozila) S 200 Tr, 1 solo prototip S 115 Tr.
Brojka 200/115 u tehničkom nazivu vozila je značila maksimalan broj putnika.
Beograd (SR): Kratko je vozio 1. prototip 200 Tr koji je kasnije prebaćen u Sarajevo.
Bratislava (SK): Isporučeno 20 zglobnih trolejbusa 200 Tr
Moskva (RU): U trolejbuskom depo-u 7 je postojao trolejbus 200 Tr gar. br. 0007. O sudbini ovog vozila nije ništa više poznato.
Ostrava (CZ): Isporučena 2 vozila 200 Tr, kasnije prebaćena u Zlín (CZ).
Prešov (SK): Isporučena 3 vozila 200 Tr. Zanimljivost: Trolejbus gar. br. 68 je rashodovan nakon sudara sa vozom(!!!)
Sarajevo (BiH): Isporučeno ukupno 21 trolejbusa 200 Tr, 1 trolejbus 115 Tr.
Zlín (CZ): Isporučeno 29 trolejbusa 200 Tr.
Potpuno nejasna je sudbina 77. proizvedenog zglobnog trolejbusa Škoda Sanos. Prema podacima proizvođača Škoda Ostrov je jedan od trolejbusa bio isporučen u Skopje, gdje svakako nikad nije bilo trolejbuskog sistema. Vozilo je vjerovatno postalo vlasništvo firme FAS Oktomvri Skopje radi promocija / reklame i to je sve što se zna o njemu.
Danas postoje još 4 trolejbusa kao muzejska / historijska vozila:
Češka:
Broj 301 ex Zlín (CZ) u Tehničkom muzeju Brno (CZ)
Broj 329 ex Zlín (CZ) kao privatan eskponat u društvu fanova željezničkog saobračaja "Pardubický spolek historie železniční dopravy" u gradu Pardubice (CZ)
Slovačka:
Bratislava (trolejbusi br. 6505 i 6517)