Troler
|
|
« Reply #810 on: November 07, 2012, 21:56:42 » |
|
698 je počeo voziti 1996, ali nakon 2000-2001 nekoliko godina ti busevi valjda nisu radili na linijama, bar gradskim, i onda su počeli voziti 2005. Onda sam 698 često viđao na 39, 31, 46, jednom na 47 tada su na linijama počeli raditi i 690 i 693.
Zadnji je ostao 690, koji je na jesen 2008 najčešće radio, mislim na 29, a pred sami kraj karijere (početkom 2009) 32 i 39
Heulieze (665-666-667) sam često viđao na "mojim" linijama 31 i 42 (češće na 31), ali i na dosta drugih linija.
|
|
« Last Edit: November 07, 2012, 22:11:41 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #811 on: November 07, 2012, 22:45:56 » |
|
666 je znao biti i kod mene, dobro ga se sjećam... Ona narandžasto-smeđa tvrda sjedišta..... Jednom prilikom bio veliki pljusak, on bio rezerva na Ž. stanici, svi se putnici u njega sakrili dok nije došao 448 (možda sam fulao numero ali tada je došao ikarus sa dvoja vrata.... Prepravio
|
|
« Last Edit: November 07, 2012, 22:51:51 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #812 on: November 07, 2012, 22:50:15 » |
|
|
|
« Last Edit: November 07, 2012, 22:59:00 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
sarajlija211
Putnik
Offline
Posts: 266
|
|
« Reply #813 on: November 07, 2012, 23:11:26 » |
|
Jedan od Heulieza je znao biti i na terminalu Ilidža. Vozio sam se jednim na liniji 46 ali to je bilo davno. Ne znam koji je bio tada broj. 667 je najduže vozio. Pročitao sam na forumu da je radio do 2007. Jesu li sjedišta bila postavljena kao kod 673? Davno sam se njime vozio pa sam zaboravio kako je u njemu. Ja mislim da su postavljena kao kod prigradskog autobusa. Nesjećam se.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #814 on: November 08, 2012, 00:54:57 » |
|
da tačno je da je najduze radio 667 s tim da je njemu zajedno sa 714 ugrađen mehanički mjenjač jer je automatski bio pokvaren a nije ga se isplatilo kupovati. Imao je tvrda smedja sjedišta(ni slična onima u 673) dakle sjedišta gradskog autobusa
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #815 on: November 08, 2012, 22:17:30 » |
|
Ako me sjećanje dobro služi prvi je rashodovan 666 možda 2003, a 665 je vozio godinu ili dvije duže, ne dalje od 2005 jer je ona slika gdje je rashodovan iz 2005. Moguće je da sam zamjenio 665 i 666, ali mislim da nisam.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
sarajlija211
Putnik
Offline
Posts: 266
|
|
« Reply #816 on: November 09, 2012, 21:46:42 » |
|
Prije bih rekao da je prvi karijeru završio 666.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #817 on: November 13, 2012, 21:13:36 » |
|
1980-tih, negdje 1986-87-88, nisam siguran, u Jugoslaviji je na probi bio dvozglobni MAN autobus. Znam da je bio u više gradova, Zagreb, Beograd, Novi sad, bio je i u još nekom gradu u Hrvatskoj, Splitu ili Rijeci nisam siguran. Zanima me dali je taj bus možda bio na probi i u Sarajevu?
Jeli bilo još nekih autobusa prije rata na probi, osim trole ZiU 10?
|
|
« Last Edit: November 13, 2012, 21:23:37 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #818 on: November 13, 2012, 22:23:52 » |
|
nije bio u sarajevu na probi
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #819 on: November 13, 2012, 22:44:23 » |
|
A jeli bilo kakvih drugih autobusa na probi u GRAS-u?
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
damir050
|
|
« Reply #820 on: November 13, 2012, 23:38:37 » |
|
Koliko me pamcenje sluzi ,mada je to davno bilo , bio je jedan iz Slovenije prije ZOI 84
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #821 on: November 18, 2012, 22:16:33 » |
|
Koji su autobusi na liniji 36 Aerodromsko naselje radili prije 610? (Mislim koji su radili duži period, pola godine i više, ako je bilo takvih)
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #822 on: November 19, 2012, 08:11:51 » |
|
radio je 714 nekoliko mjeseci po smjenu i po radili Eldar Aganovic i Mahir Deljkic...tu liniju su obično radile Karose, skoro sve. Dok je skoro svih 50 solo MANova bilo ispravno i dok je u funkciji bilo 20 Karosa rijetko se znalo desiti da su odredjena vozila "zakovana" za jednu liniju. Govorim od periodu 2000,2001 i 2002. Znam da su skoro uvijek na 31e radili 808,804,816,801,830,848,800,813,8817,823,824,838,849. U tom periodu na liniji 31e nije mogao raditi svako. Birali su se malo pouzdaniji i kao ljudi i kao vozači. Na B Potoku je bio zakovan 831, na liniji 42 822, na 16 obično 802, 17 821, 18 601, 609, na 20 818, 2ob 608, 21 462,466, 468,na liniji 42 822 ali i pored svega ovoga vozila su se rotirala jer su sva bila tehnicki ispravna, podjednako..
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #824 on: November 23, 2012, 18:00:06 » |
|
Kad se malo uveća slika vidi se da je ovaj T3YU na liniji 3, što je prvi put da vidim sliku ovog tramvaja na trici.
Kako sam čuo od nekih starijih ljudi ovih tramvaja je najviše bilo na linijama koje danas održavaju bečki tramvaji. najviše na 2 zatim 1 i 4... Na trici su se malo rijeđe mogli vidjeti.
|
|
« Last Edit: November 23, 2012, 18:03:49 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|