transformers
|
|
« Reply #795 on: October 20, 2012, 20:09:58 » |
|
Ne znam koji je ali čisto sumnjam da je Ikarus, ima kolega koji se puno bolje kuže u tipove autobusa pa eto nadam se da će neko ubrzo i odgovoriti..
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #796 on: October 20, 2012, 20:18:55 » |
|
Iz ovog ugla liči i na Fapa G80, ali nije. mislim da je TAM AS3000 ali nisam siguran.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #799 on: October 31, 2012, 21:27:24 » |
|
Koji autobusi su prije rata održavali linije za Bjelašnicu i Jahorinu? (mislim na tip)
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #800 on: October 31, 2012, 21:49:03 » |
|
sanosi,dubrave a znao je nekad i ikarus uletiti
|
|
|
Logged
|
|
|
|
sarajlija211
Putnik
Offline
Posts: 266
|
|
« Reply #801 on: November 01, 2012, 21:25:44 » |
|
Koji je broj linije bio za Bjelašnicu i Jahorinu? Je li za Bjelašnicu ona današnja linija 44 ili je bio drugi broj linije? Koji je broj bio za Jahorinu i odakle je autobus polazio?
|
|
« Last Edit: November 01, 2012, 21:29:31 by sarajlija211 »
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #802 on: November 01, 2012, 22:11:57 » |
|
44 je uvijek bio broj za liniju Franje Račkog-Bjelašnica a 40 Franje račkog-Jahorina.
Mislim da je GRAS negdje iza 2000 ponovo počeo voziti za Jahorinu, ali neznam do kad je to trajajalo možda do 2003 ili najdalje 2004.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #803 on: November 02, 2012, 22:06:52 » |
|
3xx sa reklamom "Marketi" na barikadi na ulazu u Dobrinju.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #804 on: November 03, 2012, 00:09:25 » |
|
366
poslije remonta reklame su dobili 353,362,364,365,366,378,379,385
|
|
« Last Edit: November 03, 2012, 22:18:21 by The_Dubster »
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #805 on: November 03, 2012, 09:30:05 » |
|
Jeli 364 možda imao istu reklamu kao 378?
Koji je ono imao reklamu za turističku agenciju "Kompas"? - Plava reklama dimenzija kao kod ovog 366, viđao sam ga negdje do 1997/98.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #806 on: November 05, 2012, 23:48:37 » |
|
Koji su busevi serije 434 do 458 (Ikarusi, i prvi poslijeratni zglobovi), najviše radili na prigradu nakon 2000/2001. Ja sam viđao Grafonje i Berlince na 28, Sanosa 458 na 21/22, a kod 436 sam na "krpi" jednom (2004/05) vidio liniju 30 ili 33 nemogu se tačno sjetiti.
Ipak mislim da su ta vozila rijeđe radila na prigradu, jer su tamo najčešće bili SG312, SG240H, SG242H...
|
|
« Last Edit: November 05, 2012, 23:53:08 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #807 on: November 06, 2012, 13:03:04 » |
|
vrlo rijetko su radili na prigradu i ako su ulijetali onda je to bilo po krug/dva. Osim toga tada je bio veliki broj puno boljih autobusa tako da vozači nisu htjeli ni voziti krševe na prigradu a većina tih vozila nije imala stalne posade jer su u glavnom bili rezerva. Jedan od rijetkih koji je pristajao raditi Hadžiće sa 434 i Rakovicu sa 458 je Sejdo Memišević zvani Rutko i skoro pa niko više. On je inače dužio 472 s kojim je jednom prilikom prošao za Dobroševića prije grtalice.....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
sarajlija211
Putnik
Offline
Posts: 266
|
|
« Reply #809 on: November 07, 2012, 21:24:14 » |
|
Na kojim linijama su večinom radili stari mercedesi sa brojevima od 665 do 667 i od 690 - 698 ( znam da je 698 počeo voziti od 2005 ali na kojim linijama je najviše radio ) ?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|