bhbus.ba
November 25, 2024, 05:21:27 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Stare slike i JKP GRAS kroz prošlost  (Read 384448 times)
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #480 on: May 29, 2012, 14:57:29 »

4.1.1995.

www.interet-general.info
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
dresdener
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 200



« Reply #481 on: May 29, 2012, 16:20:02 »

Uz pomoć člana dresdenera uspio sam dobiti jako zanimljivu kartu iz 1952. Slika je iz privatnog arhiva čovjeka koji se zove - Martin Harák (koga zanima ovaj čovjek, neka gugla, pa će vidjeti ko je i koliko je bitna ova karta). Dakle, šema tramvajskih veza iz 1952.

Smiley Da navedem još malo tačniji podatak, ovaj plan je napravio gospodin J.C. Gillham, engleski fan željeznica koji je u pedesetim godinama napisao nekoliko knjiga o željeznicama. Gospodin Harák mi je slao ovu mapu skeniranu na dva dijela koje sam pokušavao spajati ali nije baš sto posto Smiley
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #482 on: May 29, 2012, 16:43:51 »

Dresdener, jesi li šta novo saznao o onom ruskom trolejbusu što je bio na probi početkom '90-tih?
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
dresdener
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 200



« Reply #483 on: May 29, 2012, 19:49:55 »

Aha, ima informacija Smiley Radilo se o zglobnom trolejbusu ZiU-10 koji je bio ruskim (sovjetskim u to vrijeme) proizvođačem isporučen u Sarajevo radi probnih vožnja. Ne radilo se o trolejbusu posuđenom iz Beograda nego o originalnom uvozu direktno iz Sovjetskog saveza, vidi npr. napis na stražnjem dijelu "Занос 1 м" na ruskom. Trolejbus je bio očevidno lakše oštećen (raspucana stakla, korozija zbog otvorenog interijera i utjecaja vremenskih prilika) ali svakako nije bilo šanse da se to vozilo popravi i proizvođač je (barem prema meni dostupnim informacijama) tražio da se njemu plati otšteta u punoj cijeni vozila (osiguranje većinom ne računa sa ratnim dešavanjima).

Evo vama jedne slike. Molim nemojte previše stavljati dalje i uopće ne bez zelenog teksta koji pokazuje ime autora. Slikao je izvjesni gospodin Černý prilikom posjete neke od čeških ekipa u Sarajevu koje su razmatrale mogućnosti daljnje pomoći GRAS-u. Fotka je napravljena 22. septembra 2000 i pored ZiU-10 stoji ruševina zglobnog SANOS-a gar. br. 4106.

« Last Edit: May 29, 2012, 19:52:27 by dresdener » Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #484 on: May 29, 2012, 20:25:41 »

Hvala puno za ovu fotku!
Čuo sam da je bilo razmatrano uzimanje 10 komada ovih.

Ovaj 4106 je djelimično izgorio mislim 1998, a prvi sanirani Sanos nakon toga je dobio njegov garažni broj.

« Last Edit: May 29, 2012, 20:27:17 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
dresdener
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 200



« Reply #485 on: May 29, 2012, 21:51:15 »

Hvala puno za ovu fotku!
Čuo sam da je bilo razmatrano uzimanje 10 komada ovih.

Ovaj 4106 je djelimično izgorio mislim 1998, a prvi sanirani Sanos nakon toga je dobio njegov garažni broj.


da, nezvanično sam čuo informacije da su trebali nabaviti ove jer Škoda više nije htjela proizvoditi SANOS-e zglobnjake i vama u Sarajevu nisu nekako odgovarali zglobnjaci 15Tr. A kod tramvaja su planirali da kupe oko 20-30 trodijelnih KT8D5 ali zbog rata nije nikad došlo do toga... navodno su ti tramvaji već bili u toku proizvodnje kada je rat izbio i kasnije su bili prodati kao dio isporuke za Pyongyang u Sjevernoj Koreji...
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #486 on: May 29, 2012, 22:24:25 »

Ja sam čuo da je 1992 trebalo stići 10 tramvaja KT8D5, 10 ZIU trolejbusa i 20 zglobnih Ikarusa.

Vjerujem da bi KT8D5 tramvaji bili korišteni većinom na linijama za Dobrinju i Hrasnicu. (Izgradnja pruge za Dobrinju je bila počela neposredno pred rat)

---

U knjigi o GRAS-u u ratnom i poratnom periodu sam pročitao da su sa trolejbusa bili poskidani vitalni dijelovi i bili sklonjeni u radionice, ali u maju 1995 tu je pala modifikovana avio bomba i dosta tih rezervnih dijelova je uništeno. Moguće je da su neki vitalni dijelovi i sa ovog trolejbusa bili tu uništeni.
« Last Edit: May 29, 2012, 22:40:53 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #487 on: May 30, 2012, 10:00:50 »

Avgust 2000, g.b. 267


Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #488 on: May 30, 2012, 12:08:20 »

Avgust 2000, g.b. 267


Naravno na liniji 23.....
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #489 on: May 30, 2012, 12:15:44 »

Avgust 2000, g.b. 267


Naravno na liniji 23.....

biće prije da je na 15 radio jer na 23  su obično u to vrijeme bili berlinci, Avtomontaže 440,441 i 442  te ponekada 434 i 436
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #490 on: May 30, 2012, 12:37:52 »

Ovaj put je man 464 u pravu.

Evo ga u mom avataru sa istog snimka, samo par sekundi ranije. Snimci imaju na GRAS-ovom profilu.
« Last Edit: May 30, 2012, 12:45:52 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
dresdener
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 200



« Reply #491 on: May 30, 2012, 12:50:12 »

još mi treba jedan savjet (inaće šteta da niko nema vremena ili podataka da meni pomogne popuniti rupe u šemama tramvajskog i trolejbuskog depoa)

Ako se ne varam, zglobnjaci Škoda/Sanos su prestali da voze u toku 2006. godine isto kao svi Česi 14Tr, jel tako?
Hvala!
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #492 on: May 30, 2012, 13:11:49 »

Ja mislim da su zadnji prestali voziti možda negdje na jesen 2005, a nekoliko Škoda 14tr, i ŠEAL-i 4228 i 4229 su vozili možda godinu dana duže.

Zadnji Sanosi koji su vozili su: 4110, 4112, 4114 i 4116 koji je možda malo ranije povučen.
4112, 4114, i 4116 su bivši 4102, 4104, i 4106 koji su dobili garažne brojeve od rashodovanih Zlinskih Sanosa.

Škode sam par puta viđao par mjeseci nakon povlačenja na nekakvim probnim vožnjama u večernjim ili ranim jutarnjim satima. Zadnji put početkom 2007 g.b. 4210.
« Last Edit: May 30, 2012, 13:14:44 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #493 on: May 30, 2012, 22:01:49 »

od svih tipova voznog parka prije rata ikarusi su se najbolje pokazali narocito zadnje serije sa rabinim motorom. inace rijetko koji da nije mogao na brdskim linijama ici 4 ili 5 brzinom poput buca potoka,bara i td
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #494 on: May 30, 2012, 22:45:22 »

ZIU baš izgleda grdo,Sovjetski...pošto mi imamo "probleme" sa senzorima na vratima,ne bi bilo loše ovakve nabaviti,kad pritisneš zatvaranje,sigurno si zatvorio hehe
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Pages: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.046 seconds with 22 queries.