bhbus.ba
November 22, 2024, 00:43:51 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Stare slike i JKP GRAS kroz prošlost  (Read 382932 times)
dresdener
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 200



« Reply #465 on: April 30, 2012, 19:48:44 »

momci pokusavao sam evo da pretrazim ceski internet, ali nista pronađeno Sad
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #466 on: May 01, 2012, 00:04:06 »

Ulomak iz GSP monografije:

"Prvi maj 1895. godine ulazi u istoriju grada Sarajeva.Tog dana naš grad je slavio još jednu pobjedu tehnike –njegovim ulicama je prošao prvi tramvaj na električni pogon od Stare željezničke stanice do Principovog mosta.
Električni tramvaj u ono vrijeme je tutnjao zapanjujućom brzinom.Bez konja,bez parne lokomotive pružao je neobičnu sliku.
Prvi putnici ulazili su u novo vozilo sa zadovoljstvom,ali i sa strahom.
Nekima se toliko vožnja svidjela da su satima kružili gradom.
U sarajevskom listu “Nada” od 15-og juna 1895. godine u jednom tekstu su izneseni tehnički i drugi podaci o ovoj novini:
”Električna željeznica u Sarajevu dugačka je 5,1km.Struja koja je goni navire debelom žicom iz središnje stanice.Ta je žica u zraku i visi 5,5m nad tračnicama.Na krovu kola imade velika gvozdena poluga (kotva)koja je u vezi sa električnim motorom na dnu kola.Preko toga struja se spaja i okreće točkove pomoću lanaca.
Iz kotača pokreće se struja u električni motor.Sprijeda na ogradi kola stoji vozač i ravna kolima,tijem što diže i spušta sićušnu polugu.”
Ovom nesvakidašnjem događaju prethodio je jedan nimalo manje značajan-izgradnja elektične centrale.Ona je bila smještena na Hisetima ,na mjestu današnje centrale u Gundulićevoj ulici.Centrala je proizvodila energiju na oko 4500 sijalica.Nakon godinu dana rada  električni tramvaj je i pored velike potrošnje električne energije dokazao da je rentabilan.U poslovnim knjigama je tada zabilježeno za period 1895-1896 da je prevezeno 476.009 putnika što u dnevnom iznosi 1304 putnika.
Za ovu godinu dana prihodi su bili 64.167 forinti dok je tramvaj za to vrijeme prešao 104.077km.
Uz to treba napomenuti da je električni tramvaj pored prevoza putnika vršio i prevoz robe.
U prvoj godini postojanja električnog tramvaja vozni park se sastojao od pet motora,osam prikolica i dvije električne lokomotive za teretni saobraćaj."

Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #467 on: May 06, 2012, 21:37:52 »

Bio je iza rata jedan Ikarus, ofarban u drugu nijansu crvene, a font garažnog broja mu nije bio kao kod ostalih Ikarusa, već ovaj što se koristi iza rata. Taj je radio negdje do 1998. Zna li neko garažni broj?, Meni se čini 225, 226, ali nisam siguran, davno je bilo.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #468 on: May 15, 2012, 22:12:57 »

Postoji li mogućnost da je onaj Mercedes 688 radio na linijama nekad prije 5-6 godina? Ja stvarno u to ne mogu da povjerujem da je taj tip radio na linijama nakon '98, ali imam neke naznake.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #469 on: May 16, 2012, 23:08:27 »

Postoji li mogućnost da je onaj Mercedes 688 radio na linijama nekad prije 5-6 godina? Ja stvarno u to ne mogu da povjerujem da je taj tip radio na linijama nakon '98, ali imam neke naznake.
nije radio na liniji,vecinom je bio parkiran u depou
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #470 on: May 17, 2012, 00:33:10 »

Izvor:ebay http://www.ebay.com/itm/D-C-Transit-PCC-trolley-in-Sarajevo-Original-Slide-1978-/261024801739?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3cc64a63cb


Sarajevo,GB 19,6.8.1978. Grin Grin

Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #471 on: May 17, 2012, 11:50:46 »


Ja mislim da je ovo do sad najmlađa fotografija Vašingtonca u redovnom saobraćaju. Mislim da je tada bilo svega 10-tak solo vašingtonaca.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #472 on: May 17, 2012, 21:53:28 »

403+4003

photo by Miguel Jaramillo
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #473 on: May 17, 2012, 22:00:57 »

403+4003

photo by Miguel Jaramillo

Budi sjećanja....... to su bila vremena.....
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #474 on: May 18, 2012, 23:00:44 »

900 i 698 godina 2006

Izvor: martin-argyroglo.photoshelter.com
« Last Edit: May 18, 2012, 23:02:36 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #475 on: May 20, 2012, 23:45:39 »

Neretva sa linije 31e Katedrala-Dobrinja - Kraj 1994

Izvor: http://www.newcombat.net

Mislim da je to isti minibus koji se vidi u prvih 10 sekundi ovog videa (nakon 10s ne preporučujem zbog uznemirujućeg sadržaja)
http://www.youtube.com/watch?v=RGwoPaXSQX4
« Last Edit: May 20, 2012, 23:57:30 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #476 on: May 23, 2012, 12:55:20 »

Oslobođenje 23.05.1992.


Nakon 20-tak dana bez gradskog prevoza uvode se linije:
Baščaršija-Oslobođenje i Pionirska dolina-Oslobođenje. Nisam znao za ove linije samo zam iz knjige "GRAS 1992-1997 Godine prkosa" i inata da je kasnije dugo bila u funkciji samo linija Katedrala-Alipašino polje
« Last Edit: May 23, 2012, 12:57:56 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #477 on: May 23, 2012, 18:31:40 »

Prema Željezničkoj stanici,preko puta Tehničke škole


Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #478 on: May 24, 2012, 13:28:57 »

Oslobođenje 23.05.1992.


Nakon 20-tak dana bez gradskog prevoza uvode se linije:
Baščaršija-Oslobođenje i Pionirska dolina-Oslobođenje. Nisam znao za ove linije samo zam iz knjige "GRAS 1992-1997 Godine prkosa" i inata da je kasnije dugo bila u funkciji samo linija Katedrala-Alipašino polje

Ipak ne.
Oslobođenje 24.05.1992.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #479 on: May 24, 2012, 13:36:51 »

Uz pomoć člana dresdenera uspio sam dobiti jako zanimljivu kartu iz 1952. Slika je iz privatnog arhiva čovjeka koji se zove - Martin Harák (koga zanima ovaj čovjek, neka gugla, pa će vidjeti ko je i koliko je bitna ova karta). Dakle, šema tramvajskih veza iz 1952.
Logged


Pages: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.05 seconds with 22 queries.