Troler
|
|
« Reply #480 on: May 29, 2012, 14:57:29 » |
|
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
dresdener
Putnik
Offline
Posts: 200
|
|
« Reply #481 on: May 29, 2012, 16:20:02 » |
|
Uz pomoć člana dresdenera uspio sam dobiti jako zanimljivu kartu iz 1952. Slika je iz privatnog arhiva čovjeka koji se zove - Martin Harák (koga zanima ovaj čovjek, neka gugla, pa će vidjeti ko je i koliko je bitna ova karta). Dakle, šema tramvajskih veza iz 1952. Da navedem još malo tačniji podatak, ovaj plan je napravio gospodin J.C. Gillham, engleski fan željeznica koji je u pedesetim godinama napisao nekoliko knjiga o željeznicama. Gospodin Harák mi je slao ovu mapu skeniranu na dva dijela koje sam pokušavao spajati ali nije baš sto posto
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #482 on: May 29, 2012, 16:43:51 » |
|
Dresdener, jesi li šta novo saznao o onom ruskom trolejbusu što je bio na probi početkom '90-tih?
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
dresdener
Putnik
Offline
Posts: 200
|
|
« Reply #483 on: May 29, 2012, 19:49:55 » |
|
Aha, ima informacija Radilo se o zglobnom trolejbusu ZiU-10 koji je bio ruskim (sovjetskim u to vrijeme) proizvođačem isporučen u Sarajevo radi probnih vožnja. Ne radilo se o trolejbusu posuđenom iz Beograda nego o originalnom uvozu direktno iz Sovjetskog saveza, vidi npr. napis na stražnjem dijelu "Занос 1 м" na ruskom. Trolejbus je bio očevidno lakše oštećen (raspucana stakla, korozija zbog otvorenog interijera i utjecaja vremenskih prilika) ali svakako nije bilo šanse da se to vozilo popravi i proizvođač je (barem prema meni dostupnim informacijama) tražio da se njemu plati otšteta u punoj cijeni vozila (osiguranje većinom ne računa sa ratnim dešavanjima). Evo vama jedne slike. Molim nemojte previše stavljati dalje i uopće ne bez zelenog teksta koji pokazuje ime autora. Slikao je izvjesni gospodin Černý prilikom posjete neke od čeških ekipa u Sarajevu koje su razmatrale mogućnosti daljnje pomoći GRAS-u. Fotka je napravljena 22. septembra 2000 i pored ZiU-10 stoji ruševina zglobnog SANOS-a gar. br. 4106.
|
|
« Last Edit: May 29, 2012, 19:52:27 by dresdener »
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #484 on: May 29, 2012, 20:25:41 » |
|
Hvala puno za ovu fotku! Čuo sam da je bilo razmatrano uzimanje 10 komada ovih.
Ovaj 4106 je djelimično izgorio mislim 1998, a prvi sanirani Sanos nakon toga je dobio njegov garažni broj.
|
|
« Last Edit: May 29, 2012, 20:27:17 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
dresdener
Putnik
Offline
Posts: 200
|
|
« Reply #485 on: May 29, 2012, 21:51:15 » |
|
Hvala puno za ovu fotku! Čuo sam da je bilo razmatrano uzimanje 10 komada ovih.
Ovaj 4106 je djelimično izgorio mislim 1998, a prvi sanirani Sanos nakon toga je dobio njegov garažni broj.
da, nezvanično sam čuo informacije da su trebali nabaviti ove jer Škoda više nije htjela proizvoditi SANOS-e zglobnjake i vama u Sarajevu nisu nekako odgovarali zglobnjaci 15Tr. A kod tramvaja su planirali da kupe oko 20-30 trodijelnih KT8D5 ali zbog rata nije nikad došlo do toga... navodno su ti tramvaji već bili u toku proizvodnje kada je rat izbio i kasnije su bili prodati kao dio isporuke za Pyongyang u Sjevernoj Koreji...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #486 on: May 29, 2012, 22:24:25 » |
|
Ja sam čuo da je 1992 trebalo stići 10 tramvaja KT8D5, 10 ZIU trolejbusa i 20 zglobnih Ikarusa.
Vjerujem da bi KT8D5 tramvaji bili korišteni većinom na linijama za Dobrinju i Hrasnicu. (Izgradnja pruge za Dobrinju je bila počela neposredno pred rat)
---
U knjigi o GRAS-u u ratnom i poratnom periodu sam pročitao da su sa trolejbusa bili poskidani vitalni dijelovi i bili sklonjeni u radionice, ali u maju 1995 tu je pala modifikovana avio bomba i dosta tih rezervnih dijelova je uništeno. Moguće je da su neki vitalni dijelovi i sa ovog trolejbusa bili tu uništeni.
|
|
« Last Edit: May 29, 2012, 22:40:53 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #487 on: May 30, 2012, 10:00:50 » |
|
Avgust 2000, g.b. 267
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #488 on: May 30, 2012, 12:08:20 » |
|
Avgust 2000, g.b. 267 Naravno na liniji 23.....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #489 on: May 30, 2012, 12:15:44 » |
|
Avgust 2000, g.b. 267 Naravno na liniji 23.....biće prije da je na 15 radio jer na 23 su obično u to vrijeme bili berlinci, Avtomontaže 440,441 i 442 te ponekada 434 i 436
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #490 on: May 30, 2012, 12:37:52 » |
|
Ovaj put je man 464 u pravu.
Evo ga u mom avataru sa istog snimka, samo par sekundi ranije. Snimci imaju na GRAS-ovom profilu.
|
|
« Last Edit: May 30, 2012, 12:45:52 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
dresdener
Putnik
Offline
Posts: 200
|
|
« Reply #491 on: May 30, 2012, 12:50:12 » |
|
još mi treba jedan savjet (inaće šteta da niko nema vremena ili podataka da meni pomogne popuniti rupe u šemama tramvajskog i trolejbuskog depoa)
Ako se ne varam, zglobnjaci Škoda/Sanos su prestali da voze u toku 2006. godine isto kao svi Česi 14Tr, jel tako? Hvala!
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #492 on: May 30, 2012, 13:11:49 » |
|
Ja mislim da su zadnji prestali voziti možda negdje na jesen 2005, a nekoliko Škoda 14tr, i ŠEAL-i 4228 i 4229 su vozili možda godinu dana duže.
Zadnji Sanosi koji su vozili su: 4110, 4112, 4114 i 4116 koji je možda malo ranije povučen. 4112, 4114, i 4116 su bivši 4102, 4104, i 4106 koji su dobili garažne brojeve od rashodovanih Zlinskih Sanosa.
Škode sam par puta viđao par mjeseci nakon povlačenja na nekakvim probnim vožnjama u večernjim ili ranim jutarnjim satima. Zadnji put početkom 2007 g.b. 4210.
|
|
« Last Edit: May 30, 2012, 13:14:44 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #493 on: May 30, 2012, 22:01:49 » |
|
od svih tipova voznog parka prije rata ikarusi su se najbolje pokazali narocito zadnje serije sa rabinim motorom. inace rijetko koji da nije mogao na brdskim linijama ici 4 ili 5 brzinom poput buca potoka,bara i td
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
|