man 464
|
|
« Reply #450 on: February 28, 2012, 20:30:43 » |
|
Poenta je slijedeća: Da je 405 na 22 skinulo bi se vozilo sa 21 gdje rade 4 busa i tamo ostanu 3 i svi zadovoljni. Da je 405 na 33 skinulo bi se vozilo sa 30 gdje rade 2 busa i tamo ostane 1 i svi zadovoljni. Da je 405 na 23 bio bi isključen i ostala bi 2 busa i opet nije strašno. Čak kad bi radio 405 ne 22 to bi bilo najbolje jer tu imaju ogromne pauze u voznim redovima pa bi servisna mogla popraviti vozilo i sve ok. Ljudi sa D.A. pogotovo korisnici 17b su možda već navikli da s vremena na vrijeme nema busa. Oni uvijek mogu izabrati alternativni prevoz, a i da im se baš žuri,onda mogu za 5-6 maraka uzeti taxi. A šta misliš šta će neko iz Vukovića, ili Ilijaša ako mu se baš žuri da nemože čekati pola sata ili sat? Moraće platiti 20-30 kerma Taxi (Pod uslovom da ga nađu), a platili su mjesečnu više od 100 maraka, za razliku od "građana" koji plaćaju 53KM Što se tiče SL222 na 31e, mislim da se tu s vremena na vrijeme do proljeća prošle godine mogao vidjeti 813, sve dok nije pocrkao veliki broj SL222. Mislim da je i 822 ljetos imao izlet na 31e, ali nisam siguran. Ne može zakazat 41,18,36 i slično. Može samo u slučaju da se tu zadesio solo classic Nisam siguran da sam ovo najbolje razumio. Pa kad nešto "rikne" na tim linijama često se šalje bus sa 17b. Eto prije ovog nevremena 714 je otpao sa 36 pa je tamo neko vrijeme radilo šta je stiglo. Prvo su tamo slali 826 sa 31, a na 31 su radili zglobovi sa 22a i 23, pa su onda počeli slati Classice (853, 850...), jer valjda u tom trenutku nisu imali čime zamjeniti 826 na 31. Ako nisi shvatio onda da pojasnim neće za komercijalu kad rikne 405 skidat 823 ili slično sa 41, ili 832 sa 18 ili 714 sa 36 nego će stavit novo vozilo sa 17b. Eto u tome je fazon. Molim te, a zašto bi se Vogošćani vozili svakih 15 min, a da 17b ne radi nema logike nikako, a to što su se putnici sa D. Armije navikli da 17b povremeno ne radi ne znači da ih treba još više "udarit po ušima". Znam da su 17,17b,14 linije koje idu sličnom trasom i vode skoro do istih mjesta ali to nije razlog da neka od tih linija ne radi.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #451 on: February 28, 2012, 21:17:07 » |
|
A onda se nismo razumjeli. Ja nisam ni rekao da će skidati SL222 sa tih linija, nego ako na takvoj liniji (18, 41, 36, 24...) rikne bus, onda se skida sa 17b, ili eventualno sa 31. Ako se do ljeta ne popravi stanje 17b, a kasnije možda i 31 bi mogla doživjeti sudbinu 39.
U redu da stave 405 na 21 ili 22. ali na 21 bi uvijek trebala raditi najmanje 4 busa i ako treba skinuti na komercijalu onda bolje sa 17b nego sa 21. Jednostavno ta linija ima ogroman broj putnika, a moguće i da je najfrekfentnija i 90% tih ljudi imaju kartu. Pitanje je bili se mogli svi ugurati u bus ako bi na 21 radila 3 busa. A ako se nekom žuri morao bi platiti taxi 10-15 maraka za razliku od putnika 17b.
GRAS bezveze tamo dugo održavao dvokratni R.V. uz 4 stalna i to sve zglobni. Nije džabe za Vogošću prije rata vozio trolejbus, vjerujem najmanje 15-20 vozila.
Trenutno je situacija malo drugačija. Još uvijek ne rade neke linije. poput 17 pa uvijek može jedan Classic na 31e.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #452 on: February 28, 2012, 21:19:50 » |
|
Slažem se
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #453 on: February 28, 2012, 21:45:24 » |
|
U zadnje vrijeme su izgleda "riknuli" 73, 427, 811, 840... Ne viđam ni 4159. Nešto mi je danas bio sumljiv i 402
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #454 on: February 29, 2012, 08:16:26 » |
|
U zadnje vrijeme su izgleda "riknuli" 73, 427, 811, 840... Ne viđam ni 4159. Nešto mi je danas bio sumljiv i 402
i 415 je "gecrkt" tj mjenjač....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #455 on: February 29, 2012, 10:12:52 » |
|
Opa, izgleda da su ikarbusi počeli pokazivati pravo lice:
410 koliko se ja sjećam zamalo izgorio... 415 mjenjač gotov... 417 pukao blok motora... 419 se prepolovio... 427 isto gotov...
Malo po malo odoše i oni, nadam se da ovo nije kraj.......
I stalno su prisutni neki sitni kvarovi, l manovi iako se izrabljuju do kraja ne daju se, ako izuzmemo 405, mada je i on kriza tek od prije 3-4 mjeseca. Ipak je cijena pokazala svoje. Ne može biti man toliko skup koliko se ikarbus može kvariti.
Ako 840 bude "pa-pa" putnici jagomira se mogu fino "slikat" sa prevozom, a što se tiče 811 ili će 26 ili 27a da zaplate. I fap 321 sad radi 47 zato što je 402 gotov.
Sad ne znam da li su svi ovi koje je troler naveli gotovi jer sam jučer vidio 73 kako vozi mehaničare sa sobom, vjerovatno su ga isprobavali.....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #456 on: February 29, 2012, 10:24:21 » |
|
sad cu ja opet biti babaroga al fakat lupetas...402 nije gotov niti 416 a kod 427 he mjenjac
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #457 on: February 29, 2012, 10:34:10 » |
|
He he nisam rekao 416... Samo sam naveo 410,415,417,419,427 Rekao sam Sad ne znam da li su svi ovi koje je troler naveli gotovi jer sam jučer vidio 73 kako vozi mehaničare sa sobom, vjerovatno su ga isprobavali.....
Ali šta je onda sa tim mjenjačima i ikarbusima znam da je bilo priče da kod njih valja samo mjnječ motor i još nešto ja mislim da je i to sad upitno?? E jesam govorio da je možda 416 pokvaren u drugoj temi ali sam napisao da je pretpostavka.
|
|
« Last Edit: February 29, 2012, 10:39:42 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #458 on: February 29, 2012, 19:43:43 » |
|
He he nisam rekao 416... Samo sam naveo 410,415,417,419,427 Rekao sam Sad ne znam da li su svi ovi koje je troler naveli gotovi jer sam jučer vidio 73 kako vozi mehaničare sa sobom, vjerovatno su ga isprobavali.....
Ali šta je onda sa tim mjenjačima i ikarbusima znam da je bilo priče da kod njih valja samo mjnječ motor i još nešto ja mislim da je i to sad upitno?? E jesam govorio da je možda 416 pokvaren u drugoj temi ali sam napisao da je pretpostavka. nije ni 410 ....tvoje mišljenje je mjerodavno kao mišljenje "baba Stake". Nije ništa upitno nego je upitno održavanje i rukovanje. Mjenjač je VOITH koji uz ZF je broj 1 što se tiče automatskih mjenjača autobusa. Motor je MAN Euro4 sa 310 KS o kojem je takođe suvišno govoriti. Jedini problem je rukovanje i neodržavanje odnosno nekvalitetno održavanje
|
|
« Last Edit: February 29, 2012, 19:47:19 by transformers »
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #459 on: February 29, 2012, 20:28:11 » |
|
Ako 840 bude "pa-pa" putnici jagomira se mogu fino "slikat" sa prevozom, a što se tiče 811 ili će 26 ili 27a da zaplate. I fap 321 sad radi 47 zato što je 402 gotov.
Sad ne znam da li su svi ovi koje je troler naveli gotovi jer sam jučer vidio 73 kako vozi mehaničare sa sobom, vjerovatno su ga isprobavali.....
Ovo za 840 ima sigurno mjesec i po da ne radi. Zato je na 20 bio raspoređen 801, a neznam koja će linija zaplatiti zbog 811. Ne znači ako crkne, nedaj bože, 836 da će automatski Otes ostati bez prevoza, nego će zaplatiti red vožnje koji bude najmanji prioritet. 402/403 su prestali raditi na 47 čim su 318 i 321 vraćeni iz mrtvih. 73 sam vidio juče parkiranog u autobuskoj garaži, do g.b. 31.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #460 on: February 29, 2012, 20:51:07 » |
|
He he nisam rekao 416... Samo sam naveo 410,415,417,419,427 Rekao sam Sad ne znam da li su svi ovi koje je troler naveli gotovi jer sam jučer vidio 73 kako vozi mehaničare sa sobom, vjerovatno su ga isprobavali.....
Ali šta je onda sa tim mjenjačima i ikarbusima znam da je bilo priče da kod njih valja samo mjnječ motor i još nešto ja mislim da je i to sad upitno?? E jesam govorio da je možda 416 pokvaren u drugoj temi ali sam napisao da je pretpostavka. nije ni 410 ....tvoje mišljenje je mjerodavno kao mišljenje "baba Stake". Nije ništa upitno nego je upitno održavanje i rukovanje. Mjenjač je VOITH koji uz ZF je broj 1 što se tiče automatskih mjenjača autobusa. Motor je MAN Euro4 sa 310 KS o kojem je takođe suvišno govoriti. Jedini problem je rukovanje i neodržavanje odnosno nekvalitetno održavanje 410 je bio u kvaru na početku "karijere".Davno je to bilo. Prije nego što su stigli 414-427. Slažem se da je održavanje slabo... A te izraze "baba staka" i slično u konverzaciji sa mnom nemoj koristiti molim te, jer ih ja isto ne koristim kad se tebi obraćam.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #461 on: February 29, 2012, 22:00:56 » |
|
Ako 840 bude "pa-pa" putnici jagomira se mogu fino "slikat" sa prevozom, a što se tiče 811 ili će 26 ili 27a da zaplate. I fap 321 sad radi 47 zato što je 402 gotov.
Sad ne znam da li su svi ovi koje je troler naveli gotovi jer sam jučer vidio 73 kako vozi mehaničare sa sobom, vjerovatno su ga isprobavali.....
Ovo za 840 ima sigurno mjesec i po da ne radi. Zato je na 20 bio raspoređen 801, a neznam koja će linija zaplatiti zbog 811. Ne znači ako crkne, nedaj bože, 836 da će automatski Otes ostati bez prevoza, nego će zaplatiti red vožnje koji bude najmanji prioritet. 402/403 su prestali raditi na 47 čim su 318 i 321 vraćeni iz mrtvih. 73 sam vidio juče parkiranog u autobuskoj garaži, do g.b. 31. zbog 811 platit će linija 26 gdje je i radio u glavnom. Otesu i nije neophodan prevoz jer je to relativno blizu , kad sse može bez 31 ili 39 može i bez otesa. 402 i 403 su na Trnovu bili "silom prilika" nije to linija za zglobno vozilo jer je put preuzak i za solaša...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #462 on: February 29, 2012, 22:02:38 » |
|
He he nisam rekao 416... Samo sam naveo 410,415,417,419,427 Rekao sam Sad ne znam da li su svi ovi koje je troler naveli gotovi jer sam jučer vidio 73 kako vozi mehaničare sa sobom, vjerovatno su ga isprobavali.....
Ali šta je onda sa tim mjenjačima i ikarbusima znam da je bilo priče da kod njih valja samo mjnječ motor i još nešto ja mislim da je i to sad upitno?? E jesam govorio da je možda 416 pokvaren u drugoj temi ali sam napisao da je pretpostavka. nije ni 410 ....tvoje mišljenje je mjerodavno kao mišljenje "baba Stake". Nije ništa upitno nego je upitno održavanje i rukovanje. Mjenjač je VOITH koji uz ZF je broj 1 što se tiče automatskih mjenjača autobusa. Motor je MAN Euro4 sa 310 KS o kojem je takođe suvišno govoriti. Jedini problem je rukovanje i neodržavanje odnosno nekvalitetno održavanje 410 je bio u kvaru na početku "karijere".Davno je to bilo. Prije nego što su stigli 414-427. Slažem se da je održavanje slabo... A te izraze "baba staka" i slično u konverzaciji sa mnom nemoj koristiti molim te, jer ih ja isto ne koristim kad se tebi obraćam. da imao je 410 problema sa kardanom odnosno diferencijalom kad je tek stigao ali to je otklonjeno. Ma to ne treba da čudi jer su ta vozila "sklepena" onako "letimice" a "baba Staka"...ma baba ko baba znaš kakva je
|
|
|
Logged
|
|
|
|
archy
Putnik
Offline
Posts: 204
|
|
« Reply #463 on: March 16, 2012, 17:32:55 » |
|
ČKD 2,linija 3,gbr.214,jutros ''otišle'' kočnice oko 9h,preusmjeren prema Željezničkoj,putnici izašli...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #464 on: March 16, 2012, 19:57:11 » |
|
ČKD 2,linija 3,gbr.214,jutros ''otišle'' kočnice oko 9h,preusmjeren prema Željezničkoj,putnici izašli...
Nema g.br. 214, osim ako renumerisanim tramvajima nisu vratili stare brojeve (sadašnji 217 je bivši 214)
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|