bhbus.ba
November 23, 2024, 20:10:02 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 14   Go Down
  Print  
Author Topic: Stare slike i JKP GRAS kroz prošlost (2)  (Read 62675 times)
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #135 on: May 01, 2014, 17:02:08 »

Prije 10-tak godina su neki SL222/SG312 imali postavljene magnetne poništače, pa me interesuje dali su korišteni u određenim situacijama (npr zamjena tramvaja), ili je to samo dio započetog a nerealizovanog projekta uvođenja ovog sistema u autobuse?

Koji su g.b. imali te poništače jer se ne mogu sjetiti.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #136 on: May 01, 2014, 17:49:08 »

bice da je "ovo drugo" hhaahha a što se tiče poništača imali su ih svi SG 312 čak su ih imali i neki SG 242 (nisam siguran za oznaku u glavnom to su bili bijeli zgobni MANovi gb 470 do 480
Što se tiče "solaša" imali su ih svi koji su u to vrijeme radili na komercijali znači 800, 801,804,808,813,816,817,823,824,837,838,848,849....
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #137 on: May 01, 2014, 18:11:26 »

Hvala na odgovoru.

Oznaka bijelih Manova je SG240H, a SG242 su bili 481 i 482
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #138 on: May 01, 2014, 19:19:17 »

http://radiosarajevo.ba/novost/150103/
Quote
Na današnji dan Sarajevom se provezao prvi električni tramvaj

Sarajevom je na današnji dan, 1. maja 1895. godine, počeo voziti prvi električni tramvaj, a na isti dan u naš glavni grad je uvedena i električna rasvjeta.

Novi, električni tramvaj je zamijenio dotadašnji tramvaj na konjsku vuču, piše Historija.ba.

Mjesec dana kasnije u potpunosti je obustavljen tramvaj na konjsku zapregu.

Trasa električnog tramvaja išla je od željezničke stanice, koja se nalazila kod današnjeg hotela "Bristol" pa do Latinske ćuprije i bila je duga 1,9 kilometara. Vozila koja su korištena proizvela je firma "Simens-Sohukert" i bili su to prvi tramvaji nastali u njenim pogonima.

Prvi električni tramvaj imao je dvoje vrata, a mogao je ukupno primiti 24 putnika. Ovaj tramvaj imao je odvojene vagone za pušače i nepušače, a čak je, u početku, bilo i posebnih vagona za muškarce i žene. Vozači i kondukteri su imali pravila u oblačenju i održavanju higijene.

Ali, u ovaj električni stroj građani nisu imali povjerenja pa je u početku tramvaj uglavnom kružio poluprazan. Ipak, već sljedeće godine, 6. septembra, električni tramvaj zabilježit će rekordan broj prevezenih putnika - čak 3.800 ili skoro 15 posto cjelokupnog stanovništva Sarajeva.

Povećan broj putnika tražio je značajne izmjene u režimu saobraćaja pa su, umjesto svakih 15 minuta, tramvaji kretali svakih deset minuta s polazne stanice. Pruga je produžena do Vijećnice 1. decembra 1897. godine, a nepunu godinu dana poslije u saobraćaj je puštena još jedna linija koja je išla današnjom Titovom ulicom do Katedrale. Preko Baščaršije 1923. godine šinama su povezane Obala i Titova ulica, a iza Tvornice duhana izgrađena je nova remiza.
Logged
neko_ceko
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 7



« Reply #139 on: May 01, 2014, 21:15:52 »

https://www.youtube.com/watch?v=X5uwI1xBZxA
8:00, 8:40, 10:47, 32:26
Logged
Ikarbus IK206
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 46


.


« Reply #140 on: May 02, 2014, 14:08:45 »

Quote
Na današnji dan prije 119 godina Sarajevom je prošao prvi električni tramvaj
U Sarajevu je danas, na okretaljci tramvaja broj šest, obilježeno 119 godina od prvog električnog tramvaja u glavnom gradu Bosne i Hercegovine. Davne 1895. godine je zamijenio dotadašnji tramvaj na konjsku vuču, a saobraćao je od Željezničke stanice do Latinske ćuprije.


Električni tramvaj je prošao šinama baš kao i prije 119 godina. Danas služi samo kao atrakcija i stoji u dvorištu GRAS-a. Kao i uvijek, i danas je izazvao pažnju Sarajlija, ali i turista koji su posjetili glavni grad Bosne i Hercegovine.

Hamdija Huremović je danas upravljao električnim tramvajem.

"Ovo je prvi tramvaj, vozimo ga samo za obilježavanje Dana KS. To je atrakcija. Sve je sačuvano kao što je i bilo. Stolice u vagonu su drvene", izjavio je Huremović, vozač GRAS-a.

Sarajevo je prvi grad u Evropi koji je imao cjelodnevnu tramvajsku liniju. Linija je otvorena za Novu 1885. godinu, kao probna, a tramvaje su tada pokretali konji.

Prvi električni tramvaj imao je dvoje vrata, a mogao je ukupno primiti 24 putnika.

Iako je na početku bio mali broj putnika koji se vozio tramvajem, nakon godinu dana broj se znatno povećao što je zahtijevalo izmjene u režimu saobraćanja.

Tako je pruga produžena do Vijećnice, a godinu poslije puštena je linija koja je saobraćala današnjom Titovom ulicom do Katedrale. Obala i Titova ulica su 1923. godine preko Baščaršije povezane šinama. Remiza je izgrađena iza Tvornice duhana.
http://www.klix.ba/vijesti/bih/na-danasnji-dan-prije-119-godina-sarajevom-je-prosao-prvi-elektricni-tramvaj/140502009#6
Logged

Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #141 on: May 14, 2014, 01:55:04 »

Reno zglobni i viri krov od SL222


hordezla.ba
Logged

man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #142 on: May 14, 2014, 18:13:32 »

495 i 807 ili 823
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #143 on: May 14, 2014, 19:57:24 »

495 i 813. 2007 je godina.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #144 on: May 14, 2014, 19:58:20 »

Dal je moguće da imamo sliku od 813 u BBI šemi. makar i 1/45 slike...
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #145 on: May 21, 2014, 22:29:53 »



[youtube]HH5-mqzdfG4[/youtube]
« Last Edit: May 21, 2014, 22:33:13 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #146 on: May 22, 2014, 22:00:55 »

jel ovo Slavica u tramvaju Wink Wink Wink
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #147 on: May 24, 2014, 14:23:11 »

Jedna zanimljiva slika,avgust 1969,ostale slike na našoj FB stranici  Cheesy

Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #148 on: May 27, 2014, 15:11:34 »



Lajk!
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
dresdener
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 200



« Reply #149 on: May 27, 2014, 19:20:00 »








Logged
Pages: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 14   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.031 seconds with 21 queries.