Troler
|
|
« Reply #135 on: May 01, 2014, 17:02:08 » |
|
Prije 10-tak godina su neki SL222/SG312 imali postavljene magnetne poništače, pa me interesuje dali su korišteni u određenim situacijama (npr zamjena tramvaja), ili je to samo dio započetog a nerealizovanog projekta uvođenja ovog sistema u autobuse?
Koji su g.b. imali te poništače jer se ne mogu sjetiti.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #136 on: May 01, 2014, 17:49:08 » |
|
bice da je "ovo drugo" hhaahha a što se tiče poništača imali su ih svi SG 312 čak su ih imali i neki SG 242 (nisam siguran za oznaku u glavnom to su bili bijeli zgobni MANovi gb 470 do 480 Što se tiče "solaša" imali su ih svi koji su u to vrijeme radili na komercijali znači 800, 801,804,808,813,816,817,823,824,837,838,848,849....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #137 on: May 01, 2014, 18:11:26 » |
|
Hvala na odgovoru.
Oznaka bijelih Manova je SG240H, a SG242 su bili 481 i 482
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #138 on: May 01, 2014, 19:19:17 » |
|
http://radiosarajevo.ba/novost/150103/Na današnji dan Sarajevom se provezao prvi električni tramvaj
Sarajevom je na današnji dan, 1. maja 1895. godine, počeo voziti prvi električni tramvaj, a na isti dan u naš glavni grad je uvedena i električna rasvjeta.
Novi, električni tramvaj je zamijenio dotadašnji tramvaj na konjsku vuču, piše Historija.ba.
Mjesec dana kasnije u potpunosti je obustavljen tramvaj na konjsku zapregu.
Trasa električnog tramvaja išla je od željezničke stanice, koja se nalazila kod današnjeg hotela "Bristol" pa do Latinske ćuprije i bila je duga 1,9 kilometara. Vozila koja su korištena proizvela je firma "Simens-Sohukert" i bili su to prvi tramvaji nastali u njenim pogonima.
Prvi električni tramvaj imao je dvoje vrata, a mogao je ukupno primiti 24 putnika. Ovaj tramvaj imao je odvojene vagone za pušače i nepušače, a čak je, u početku, bilo i posebnih vagona za muškarce i žene. Vozači i kondukteri su imali pravila u oblačenju i održavanju higijene.
Ali, u ovaj električni stroj građani nisu imali povjerenja pa je u početku tramvaj uglavnom kružio poluprazan. Ipak, već sljedeće godine, 6. septembra, električni tramvaj zabilježit će rekordan broj prevezenih putnika - čak 3.800 ili skoro 15 posto cjelokupnog stanovništva Sarajeva.
Povećan broj putnika tražio je značajne izmjene u režimu saobraćaja pa su, umjesto svakih 15 minuta, tramvaji kretali svakih deset minuta s polazne stanice. Pruga je produžena do Vijećnice 1. decembra 1897. godine, a nepunu godinu dana poslije u saobraćaj je puštena još jedna linija koja je išla današnjom Titovom ulicom do Katedrale. Preko Baščaršije 1923. godine šinama su povezane Obala i Titova ulica, a iza Tvornice duhana izgrađena je nova remiza.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
neko_ceko
Pješak
Offline
Posts: 7
|
|
« Reply #139 on: May 01, 2014, 21:15:52 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Ikarbus IK206
Pješak
Offline
Posts: 46
.
|
|
« Reply #140 on: May 02, 2014, 14:08:45 » |
|
Na današnji dan prije 119 godina Sarajevom je prošao prvi električni tramvajU Sarajevu je danas, na okretaljci tramvaja broj šest, obilježeno 119 godina od prvog električnog tramvaja u glavnom gradu Bosne i Hercegovine. Davne 1895. godine je zamijenio dotadašnji tramvaj na konjsku vuču, a saobraćao je od Željezničke stanice do Latinske ćuprije. Električni tramvaj je prošao šinama baš kao i prije 119 godina. Danas služi samo kao atrakcija i stoji u dvorištu GRAS-a. Kao i uvijek, i danas je izazvao pažnju Sarajlija, ali i turista koji su posjetili glavni grad Bosne i Hercegovine. Hamdija Huremović je danas upravljao električnim tramvajem. "Ovo je prvi tramvaj, vozimo ga samo za obilježavanje Dana KS. To je atrakcija. Sve je sačuvano kao što je i bilo. Stolice u vagonu su drvene", izjavio je Huremović, vozač GRAS-a. Sarajevo je prvi grad u Evropi koji je imao cjelodnevnu tramvajsku liniju. Linija je otvorena za Novu 1885. godinu, kao probna, a tramvaje su tada pokretali konji. Prvi električni tramvaj imao je dvoje vrata, a mogao je ukupno primiti 24 putnika. Iako je na početku bio mali broj putnika koji se vozio tramvajem, nakon godinu dana broj se znatno povećao što je zahtijevalo izmjene u režimu saobraćanja. Tako je pruga produžena do Vijećnice, a godinu poslije puštena je linija koja je saobraćala današnjom Titovom ulicom do Katedrale. Obala i Titova ulica su 1923. godine preko Baščaršije povezane šinama. Remiza je izgrađena iza Tvornice duhana. http://www.klix.ba/vijesti/bih/na-danasnji-dan-prije-119-godina-sarajevom-je-prosao-prvi-elektricni-tramvaj/140502009#6
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #141 on: May 14, 2014, 01:55:04 » |
|
Reno zglobni i viri krov od SL222 hordezla.ba
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #142 on: May 14, 2014, 18:13:32 » |
|
495 i 807 ili 823
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #143 on: May 14, 2014, 19:57:24 » |
|
495 i 813. 2007 je godina.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #144 on: May 14, 2014, 19:58:20 » |
|
Dal je moguće da imamo sliku od 813 u BBI šemi. makar i 1/45 slike...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #146 on: May 22, 2014, 22:00:55 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
|
dresdener
Putnik
Offline
Posts: 200
|
|
« Reply #149 on: May 27, 2014, 19:20:00 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|