man 464
|
 |
« Reply #465 on: August 29, 2013, 09:09:52 » |
|
Koja je svrha stavljenih RV-a u linije kad nisu ispoštovani u sadašnjoj situaciji?  Uskoro će biti izvršene korekcije na redovima vožnje u vidu brisanja vožnji koje se ne održavaju pa će isti redovi vožnje biti veoma korisni.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
man 464
|
 |
« Reply #467 on: August 29, 2013, 09:38:29 » |
|
To su ipak stvari koje nisu ni u mojoj, ni tvojoj, a ni moći foruma, to je stanje na terenu i tu ne možemo ništa učiniti, ali definitvno brisanjem polazaka koji se nikad, ali baš nikad ne održavaju smanjićemo išekivanja po stanicama na nepostojećim polascima.
|
|
« Last Edit: August 29, 2013, 09:40:38 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
|
Troler
|
 |
« Reply #469 on: August 29, 2013, 11:13:28 » |
|
Treba prvo utvrditi činjenično stanje na svim linijama. Ja sam jednom ovdje postavio de facto red vožnje linije 31 radnim danom i subotom sa označenim polascima na '15 i '45 iz Nedžarića i '00 i '30 sa Dobrinje. Nedjeljom je svakako po registrovanom redu vožnje predviđeno jedno vozilo, tako da se nedjeljni režim poštuje, samo polasci su obratno od onih radnim danom i subotom. (Nedžarići '00, '30, Dobrinja '15, '45)
|
|
« Last Edit: August 29, 2013, 11:16:00 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Troler
|
 |
« Reply #470 on: August 30, 2013, 20:10:45 » |
|
Ima li kakvih informacija gdje je direktor išao na službeni put u vezi vozila, jeli vezano za VDL-ove ili za trole?
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
 |
« Reply #472 on: August 30, 2013, 21:54:55 » |
|
www.avaz.ba/vijesti/sarajevo/direktor-dobio-10-dana-da-otpusti-200-radnikaUprava GRAS-a, s v. d. direktora Omerom Hadžiomerovićem (SDU) na čelu, od Nadzornog odbora i Skupštine preduzeća dobila je rok od 10 dana da uradi sistematizaciju 1.729 radnih mjesta, koliko je uposlenih u ovom preduzeću. Kako nam je kazao Izet Horman (SDA), predsjednik NO GRAS-a, s ovim je nalogom upoznato i Ministarstvo saobraćaja KS, s Jusufom Bubicom (BPS) na čelu. - Sve dosadašnje uprave preduzeća bježale su od sistematizacije. Izgubili smo strpljenje i dali smo rok v. d. direktora Hadžiomeroviću da, konačno, uradi ovaj, za mnoge bolni potez, koji je neophodan u ovako teškoj situaciji u kojoj se GRAS i njegovi radnici nalaze - kazao je Horman. On ističe da je Hadžiomeroviću rečeno da napravi i prijedlog programa zbrinjavanja eventualnog viška radnika. - Očekujemo da će se pojaviti određeni višak, jer preduzeće ima oko 40 uposlenika koji su ispunili uvjete za penzionisanje. Mislim da će oko 200 radnika, što onih koji trebaju u penziju, što invalida rada, morati biti adekvatno zbrinuto sistematizacijom. Dakle, neće ostati na ulici - istaknuo je Horman. Prema riječima ministra Bubice, Skupština KS je još 2011. godine GRAS-u naredila da se uradi sistematizacija, ali to nikada nije realizirano. Ne dolaze na posao - Sačekat ćemo sada da vidimo šta će Uprava uraditi, jer za GRAS nema drugog rješenja. U preduzeću oko 250 radnika prima plaću, a ne dolazi na posao. Pitanje je ko je zaposlio te ljude i kako uzimaju pare za svoj nerad - kazao je Bubica, dodajući da niko od onih koji budu prikazani kao višak neće biti izbačen na ulicu, već će biti adekvatno zbrinut socijalnim programom. ___________ Ovdje je saopsteno nekoliko lazi. Horman je 2011. kao i danas bio predsjednik NO,ali nikada nije brinuo o sistematizaciji. Drugo laz je da Uprave nisu htjele sistematizaciju,vec su bili sprijeceni ucjenama o ostavci. 'Ministar' ce morati debelo odrijesiti kesu za zbrinjavanje inace i spornih invalida rada i dr.radnika koji idu u peMziju. Dalje da primaju platu a ne dolaze je laz,plata im se ne isplacuje ali se nije vodio postupak da opravdaju svoj nedolazak na posao i u skladu sa pravilnicima da bivaju otpusteni jer imaju zaledje. I ovo ce biti 100% marifetluk,tacno vidim da ce tuzbe krenuti i dr. Ali i ukoliko se desi onda ce biti preraspodjela unutar firme koga koje mjesto slijeduje u skladu sa SS. 
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
|
|
|
man 464
|
 |
« Reply #476 on: September 02, 2013, 15:59:46 » |
|
http://www.avaz.ba/vijesti/sarajevo/sarajlije-ce-ubuduce-imati-redovniji-autobuski-prijevozPOČELA PRIMJENA PRIVREMENOG RJEŠENJA
Sarajlije će ubuduće imati redovniji autobuski prijevoz
Prijevoznici KJKP „GRAS“ d.o.o. Sarajevo i Centrotrans-Eurolines d.d. Sarajevo, su od jučer postali obavezni da se pridržavaju Rješenja o registraciji autobuskih kantonalnih linija koje je Ministarstvo saobraćaja Kantona Sarajevo donijelo 16. augusta 2013. godine, postupajući po Zaključku Vlade Kantona Sarajevo. Prema navedenom rješenju, prijevozniku KJKP „GRAS“ dodijeljene su sljedeće autobuske linije: Ilidža-Drozgometva, Ilidža – Vukovići, Ilidža – Hrasnica, Ilidža – Sokolovići, Nedžarići – Dobrinja i Vijećnica – Dobrinja, dok su Centrotransu-Eurolines d.d. Sarajevo pripale sljedeće linije: Sutjeska – Lješevo, Sutjeska – Vogošća, Sutjeska – Donja Vogošća, Ilidža-Rakovica – Kobiljača i Vijećnica – Dobrinja.
Također je definisano da će autobusku liniju Vijećnica – Dobrinja voziti oba prijevoznika sa naizmjeničnim polascima.
Rješenjem je propisano kako su prijevoznici obavezni i da autobuske linje uredno održavaju, u protivnom će biti poduzete zakonske sankcije od strane nadležne inspekcije. Opet mućkaju nešta, sad odjednom Centrotransu pripadaju 21,21b,22,28,31e.A Grasu 27,27a,30,33,31eSad je potpuni monopol na potezu Sarajevo-Ilijaš, mada sad prema ovome dodijelili su 21 i 28 njima, a GRAS-u 30 i 33. Ovo sa 31e mi nije jasno jel 4+4 ili 2+2? jer ako kaže naizmjenični poalsci onda bi trebalo 2 GRAS-ova i 2 CTS-ova mada ne vjerujm da će tako biti....
|
|
« Last Edit: September 02, 2013, 16:10:07 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
 |
« Reply #477 on: September 03, 2013, 10:34:51 » |
|
http://www.oslobodjenje.ba/vijesti/sarajevo/menadzmentu-grasa-potrebna-dva-mjeseca-za-sistematizaciju-radnih-mjesta-bubica-direktori-bjeze-od-odgovornostiMenadžmentu Grasa potrebna dva mjeseca za sistematizaciju radnih mjesta; Bubica: Direktori bježe od odgovornosti
Nadzorni odbor preduzeća Gras zadužio je v.d. direktora preduzeća Omera Hadžiomerovića da u roku od deset dana dostavi prijedlog pravilnika o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji radnih mjesta preduzeća Gras, te da istovremeno sa izradom pravilnika sačini i program zbrinjavanja eventualnog viška zaposlenika.
Zakonska regulativa
Hadžiomerović kaže da je nemoguće u zadatom roku završiti ovaj posao, te da će menadžmentu realno trebati dva mjeseca.
- Radna grupa je formirana i ona će koordinirati i izvršiti sistematizaciju. U Grasu sistematizacija nije rađena od 2000. godine i mi za desetak dana možemo napraviti koncept, ali ne možemo je završiti u ovom roku i ja sam obavijestio Nadzorni odbor o tome. Za kvalitetnu i funkcionalnu organizaciju jednog sistema kakav je Gras, potreban je i stav Kantona Sarajevo, kao osnivača i vlasnika, kojim će se definisati struktura preduzeća i pravci razvoja javnog gradskog prevoza putnika, mogućnosti kojima se raspolaže kada je riječ o zbrinjavanju eventualnog viška radnika, zakonska regulativa koja se mora poštivati kod izrade navedenih akata i drugi elementi koje je potrebno ugraditi da bi se uradila efikasna i funkcionalna organizacija, kaže Hadžiomerović.
Veliko opterećenje
Jusuf Bubica, ministar saobraćaja Kantona Sarajevo, tvrdi da je sistematizacija u Grasu trebala biti urađena još 2011. godine, ali da to tadašnji menadžment nije uradio.
- Tog posla se niko nije uhvatio jer bi to pokazalo da u Grasu ima viška radnika, o čemu jedino ja govorim, a niko drugi ne smije. I javno kažem da je u ovom preduzeću višak hiljadu radnika. Godinama su zapošljavani po rođačkim i prijateljskim linijama i sada to stvara veliko opterećenje za istinske radnike Grasa koji pošteno rade. Ko napravi sistematizaciju, biće prozivan jer će morati kazati da ima viška radnika. Preduzeće Gras funkcioniše sa 140 vozila i realno bi po svim pravilima taj posao trebalo obavljati maksimalno 600 radnika, a dolje ih je 1.760, kaže Bubica.
Bubica dodaje da je bivši ministar saobraćaja KS-a Haris Lulić po odlasku sa funkcije u Gras zaposlio 12 radnika iako za tim nije postojala realna potreba.
- I svi ostali prethodnici prethodnika su funkcionisali na isti način i sada gledaju iz ćoška i čekaju da kažu da mi otpuštamo radnike, a oni su ih zapošljavali, što je van svake pameti, zaključuje Bubica.
Odlazak u penziju Do kraja 2013. godine 46 zaposlenika ostvarit će pravo na penzionisanje po jednom od zakonskih osnova i za obaveze po osnovu doprinosa i zakonskih obaveza za njihovo penzionisanje potrebna su 1,3 miliona KM. Do kraja 2014. godine još 42 zaposlenika će ispuniti uslove za penzionisanje, tako da je samo po ovom osnovu potrebno obezbijediti oko tri miliona KM.
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
man 464
|
 |
« Reply #478 on: September 03, 2013, 15:46:16 » |
|
http://radiosarajevo.ba/novost/124123/nocacheSarajevo: Mladić nije imao kartu, policija ga izbacila iz tramvaja (VIDEO)
Nerijetko se u sarajevskim tramvajima dešavaju nemile scene nakon što revizori "ulove" putnike bez karte. Jedna takva scena, kako su za Avaz.ba ispričali očevici, desila se danas u tramvaju kod kampusa
Prema riječima očevidaca, revizori su od jednog mladića zatražili tramvajsku kartu. On im je odgovorio da nema kartu te da neće napustiti vozilo jer "više od 90 posto ljudi nema kartu".
Revizori nisu željeli da gube vrijeme pa su u pomoć pozvali policiju da interveniše. Mladić je u prvi mah pristao da pokaže policajcu dokumente, ali je onda stiglo još nekoliko policajaca koji su ga izveli iz tramvaja nakon čega su mu, kako tvrde očevici, stavili lisice na ruke.
Pogledajte u priloženom videu kako je to izgledalo.... [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=9M60aAsaq_g[/youtube] Da ne bude da grasovi revizori tuku putnike. Tako se to radi.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Setra 417 HDH
|
 |
« Reply #479 on: September 03, 2013, 16:24:25 » |
|
Bar su ga trebali dobro izmlatiti.. Najlakše se napraviti hajvan i ući u bus/tramvaj bez karte .. Mislim da ce svaki normalni gradjanin razumjeti ovu situaciju, neko plati kartu, neko ne plati i opet se voze, zaista nije pošteno.
|
|
|
Logged
|
Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
|
|
|
|