MAN Lions coach
|
|
« Reply #480 on: September 03, 2013, 16:31:17 » |
|
Bubica: GRAS ignorisao privremena rješenja, pa nastao opšti haos u saobraćaju Prema privremenim rješenjima Ministarstva saobraćaja KS od 1. septembra GRAS treba saobraćati na osam, a Centrotrans na četiri linije gradskog prevoza
Međutim, GRAS je odmah ignorisao to rješenje i na protiv na linijama gdje se trebao povući on je pojačao prevoz, dok je oslabio prevoz tamo gdje je dužan da saobraća - potvrdio je danas za Agenciju FENA Jusuf Bubica ministar saobraćaja Kantona Sarajevo. Na taj način, mišljenja je Bubica, GRAS bojkotujući odluku Vlade KS i Ministarstva saobraćaja KS „ponaša se hazaderski i dovodi građane u situaciju da nemaju organizovan gradski prevoz kako valja“. Iz Službe za odnose s javnošću GRAS-a za Fenu su istakli da će preduzeće GRAS vršiti prevoz bez promjena u redovima vožnji sve do pravosnažnog rješenja koje je rezultat zakonitog usklađivanja redova vožnji. Također, prema privremenim rješenjima GRAS-a trebalo se ispoštovati Uputstvo o tarifnom sistemu Ministarstva saobraćaja KS da mjesečne karte važe u oba prijevoznika. -S obzirom na to da GRAS nije ispoštovao to rješenje nastao je opšti haos, ne zna se ko čiju kartu kupuje i čija karta gdje važi. Praktično su dovedeni u priliku da Centrotrans poštuje GRAS-ove karte, a GRAS ne poštuje Centrotransove dovodeći u neravnopravan položaj jednog i drugog prevoznika - istakao je Bubica. Time se, po njegovim riječima, Centrotrans dovodi u situaciju da više ne može ekonomično da posluje, jer „više ne može da pokrije troškove poslovanja iz prihoda koje ima“. Od 350 vozila koliko bi trebalo da ima da bi pokrio sve linije u punom kapacitetu, navodi da GRAS trenutno vozi sa 140 vozila. Provodeći odluku Vlade KS Bubica je 12 spornih linija podijelio između GRAS-a i Centrotrans-a, te im izdao privremena rješenja. - To sam učinio na način da sam od 12 linija četiri dao Centrotransu zato što je te linije vozio Centrotrans i prije rata po jednom starom redu vožnje. Osam linija dao sam GRAS-u jer je GRAS te iste linije vozio po prijeratnom redu vožnje - objašnjava Bubica. S obzirom da jedna linija Dobrinja - Vijećnica je nova linija, koja je nakon rata uspostavljena kantonalni ministar saobraćaja je odlučio da ovu liniju naizmijenično voze GRAS i Centrotrans. FENA http://www.klix.ba/vijesti/bih/karte-gras-a-od-sutra-ne-vaze-u-autobusima-centrotransa/130804069 Zakon o prekršajima protiv jrm Na osnovu člana 18. stav (1) tačka b) Ustava Kantona Sarajevo ("Službene novine Kantona Sarajevo", broj 1/96, 2/96,3/96, 16/97, 14/00, 4/01 i 28/04), Skupština Kantona Sarajevo, na sjednici održanoj dana 24. maja 2007. godine, donijela je ZAKON O PREKRŠAJIMA PROTIV JAVNOG REDA I MIRA
Član 2. (Prekršaji protiv javnog reda i mira) Prekršaji protiv javnog reda i mira su djela kojimase na nedozvoljen način remeti mir, rad i normalan način života građana, stvara neraspoloženje, uznemirenost ili ometa kretanje građana na ulicama i drugim javnim mjestima ili ometa ostvarivanje njihovih prava i dužnosti, vrijeđa moral, ometa vršenje zakonitih mjera državnih organa i službenih lica ili se omalovažavaju takve mjere, ugrožava opća sigurnost ljudi i imovine, vrijeđaju državni organi, preduzeća i druga pravna lica ili se na drugi način narušava javni red i mir građana utvrđen ovim zakonom.
Član 4. (Javno mjesto) (1) Pod javnim mjestom u smislu ovog zakona smatra se mjesto na kojem je slobodan pristup neodreñenom broju lica bez ikakvih uvjeta (ulice, trgovi, javni putevi, parkovi, izletišta, čekaonice, ugostiteljske, trgovinske i zanatske radnje, sredstva i objekti javnog prevoza i sl.) ili pod određenim uvjetima (sportski stadioni i igrališta, bioskopske, pozorišne i koncertne sale, izložbene prostorije i sl.), kao i druga mjesta koja u određenom vremenskom periodu služe za ovakve svrhe (zemljišta ili prostorije u kojima se održavaju javni skupovi, takmičenja i sl.).
POGLAVLJE II. PREKRŠAJI PROTIV JAVNOG REDA I MIRA I PREKRŠAJNE SANKCIJE Član 8. (Prekršaji i novčane kazne za fizička lica) (1) Novčanom kaznom od 100,00 KM će se kazniti za prekršaj: a) ko na javnom mjestu narušava javni red i mir svađom, vikom, nepristojnim ili drskim ponašanjem,
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #481 on: September 03, 2013, 16:45:07 » |
|
Provodeći odluku Vlade KS Bubica je 12 spornih linija podijelio između GRAS-a i Centrotrans-a, te im izdao privremena rješenja. - To sam učinio na način da sam od 12 linija četiri dao Centrotransu zato što je te linije vozio Centrotrans i prije rata po jednom starom redu vožnje. Osam linija dao sam GRAS-u jer je GRAS te iste linije vozio po prijeratnom redu vožnje - objašnjava Bubica. S obzirom da jedna linija Dobrinja - Vijećnica je nova linija, koja je nakon rata uspostavljena kantonalni ministar saobraćaja je odlučio da ovu liniju naizmijenično voze GRAS i Centrotrans. Jao ovo su gluposti stoljeća koje će nažalost neko uzeti zdravo za gotovo. Od ovih linija GRAS jedino nije imao liniju za Ilijaš (tačnije imao je 50-tih i 60-tih pa je skraćena do Donje vogošće), nego je postojala linija Centrotransova linija sa autobuske stanice KOJA I DANAS POSTOJI. Centrotrans nikad nije imao liniju prema rakovici, osim možda međugradskih koje su tuda prolazile. 21 GRAS drži od 1952 godine, a što se tiče 28 dovoljna je ona slika iz 1965 da se vidi ko je vozio Nisam znao da se linija od haman 19 godina može smatrati novom, i nije uvedena poslije rata nego u ratu
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #482 on: September 03, 2013, 17:00:28 » |
|
Njegov način izražavanja "dao sam" najbolje govori u prilog činjenici zašto on i onakvi ne mogu biti ministri. Linije nisu njegova ćaćevina da to on daje kako on hoće......
PS Dragi moji, drage moje.S obzirom da moje prisustvo na forumu iritira određene članove, na žalost i pojedine moderatore, da bih takvima ispunio "dio" zelje obavještavam vas da u buducnosti necu pisati na forumu. Necu ugasiti svoj account, čisto iz razloga da bi mogao komunicirati s određenim članovima. Ostajte mi zdravi mladi lijepi i veseli uz ispriku ovima koji su pljuvali po meni što ipak duša im neće biti mirna 100%....za sve ono što vas bude zanimalo možete mi se obratiti u svako doba na pp
|
|
« Last Edit: September 03, 2013, 17:03:04 by transformers »
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #483 on: September 03, 2013, 17:58:04 » |
|
Evo šta je Centrotrans imao prema opštinama Ilijaš i Hadžići prije rata
Linije za opštinu Ilijaš Sarajevo-Ilijaš (postoji i sad) Sarajevo-Krivajevići Sarajevo-Dragoradi Sarajevo-Podlipnik Ilijaš-Krivajevići Ilijaš-Kamenica (postoji i sad) Ilijaš-Bioča (postoji i sad)
Linije za opštinu Hadžići Sarajevo-Raštelica (postoji i sad) Sarajevo-Lokve Sarajevo-Korča Tarčin-Korča (GRAS preuzeo pred rat)
Od 12 spornih linija GRAS je držao: 21 (od 1985 linija zamjenjena trolejbusom 105 i 106), 21b (ex-22) , 27, 28, 29, 30, 31, 33), a u periodu 1994-2004 uvedene su linije 22, 27a, 31e, i 93 sa koje se GRAS davno povukao. Ako sam šta pogriješio ispravite me.
|
|
« Last Edit: September 03, 2013, 18:00:00 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #484 on: September 04, 2013, 13:08:02 » |
|
Dana 03.09.2013.godine oko 11,40 sati, od strane kontrolora GRAS-a, zatražena je intervencija policijskih službenika II PU, zbog narušavanja javnog reda i mira u tramvaju, ulica Zmaja od Bosne, općina Novo Sarajevo. Izlaskom na lice mjesta, policijski službenici su zatekli kontrolore GRAS-a i više lica koja su pružala otpor i nisu htjela izaći iz vozila. Policijski službenici su utrdili da se radi o Č.A., rođen 1990.godine u Mostaru i H.H., rođen 1990.godine u Mostaru, gdje su i nastanjeni. Zbog pružanja fizičkog otpora, H.H. je lišen slobode i predat u Odsjek za zadržavanje osoba lišenih slobode MUP-a Kantona Sarajevo. O prednjem je obaviješten dežurni sudija Općinskog suda za prekršaje, koji je naložio da se provede prekršajni postupak. Protiv H.H. će biti podnešena prekršajana prijava zbog prekršaja iz člana 8. stav 2. tačka a. i člana 8. stav 5. tačka e., Zakona o prekršajima protiv javnog reda i mira, protiv Č.A. će biti podnešena prekršajna prijava zbog počinjenog prekršaja iz člana 8. stav 2. tačka a. Zakona o prekršajima protiv javnog refa i mira, a Č.J. iz Sarajeva je uručen prekršajni nalog zbog omalovažavanja ovlaštenog službenog lica. Izvor: MUP KS
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
Ins
Putnik
Offline
Posts: 379
|
|
« Reply #485 on: September 04, 2013, 13:48:41 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #486 on: September 05, 2013, 13:02:34 » |
|
Gras ne poštuje izdata rješenja Ministarstva saobraćaja KS-a: Inspekcija će isključivati vozila iz saobraćaja
Prema ovom rješenju, Grasu je pripalo osam, a Centrotransu četiri linije, ali u Grasu su ignorisali ta rješenja i na linijama sa kojih su se trebali povući povećali su broj vozila, a prevoza nema tamo gdje su dužni da saobraćaju.
Odbijene žalbe
Jusuf Bubica, ministar saobraćaja Kantona Sarajevo, kazao je da ne zna ko je kriv ni ko će odgovarati za ovakvu situaciju.
- Gras se žalio na dodjelu linija i federalno Ministarstvo prometa i komunikacija kao drugostepeni organ odbilo je njihove žalbe. Mi ćemo poslati inspekciju da ih dovede u red i, ukoliko ne budu poštovali rješenje, vozila ćemo isključivati iz saobraćaja. Ko će i na koji način odgovarati za nepoštivanje rješenja, ne znam, istakao je ministar Bubica.
U Centrotransu su naglasili da u potpunosti poštuju sve odluke i rješenja Ministarstva saobraćaja KS-a i federalnog Ministarstva prometa i komunikacija.
- Prema privremenim rješenjima i registrovanim redovima vožnje u KS-u, Centrotrans od 1. decembra 2012. godine zakonito obavlja linijski prevoz na relaciji Sarajevo-Ilijaš-Lješevo, Sutjeska-Donja Vogošća, Sutjeska-Vogošća, Sutjeska-Kamenica, Ilidža-Rakovica-Kobiljača i Vijećnica-Dobrinja. Od 1. septembra Centrotrans ne saobraća na linijama prema Hadžićima, Vukovićima, Drozgometvi, Hrasnici i Sokolovićima, koje su na osnovu zaključka Vlade KS-a i rješenjem Ministarstva saobraćaja KS-a dodijeljene Grasu. Napominjemo da zbog odbijanja Grasa da poštuje odluku Ministarstva saobraćaja KS-a o primjeni jedinstvenog tarifnog sistema u KS-u putnicima onemogućeno da sa jednom kartom koriste usluge oba prevoznika. Tu odluku je Centrotrans poštovao u prethodnom periodu, ali je zbog ogromnih finansijskih gubitaka bio prisiljen da primijeni iste metode kao Gras, odnosno da se od 1. avgusta 2013. godine u vozilima Centrotransa primaju samo putnici sa kartama ove kompanije, istakli su iz Centrotransa.
Tarifni sistem
U Grasu su naglasili da će prevoziti putnike sve do pravosnažnog rješenja koje je rezultat zakonitog usklađivanja redova vožnji.
- S obzirom na to da je Ministarstvo saobraćaja KS-a 30. aprila 2013. objavilo privremeno uputstvo o načinu utvrđivanja i definisanja elemenata tarifnog sistema u KS-u, Uprava Grasa je 9. maja 2013. godine dostavila Ministarstvu saobraćaja primjedbe na njega sa prijedlogom poništenja navedenog uputstva zbog bespredmetnosti i nemogućnosti njegove primjene. Osnovni razlozi za nemogućnost primjene jedinstvenog sistema naplate su što nije definisan i uspostavljen jedinstven saobraćajni sistem, te jer nije obezbijeđena odgovarajuća zaštita sistema karata niti kontrola emisije i validnosti voznih karata. Gras nikada nije dobio odluku niti je upoznat da je Vlada KS-a donijela odluku o uspostavi jedinstvenog sustava naplate karata. Tako su u vozilima Grasa važile i trenutno važe samo karte izdate od našeg preduzeća. Uz uvažavanje preduzeća Centrotrans kao renomirane firme za međunarodni i međugradski prevoz, smatramo da je ono samoinicijativno odobrilo korištenje, odnosno priznalo važnost Grasovih karata u svojim vozilima, te isto tako odlučilo da tu praksu prekine, kazali su u Službi za odnose sa javnošću Grasa.
OSLOBOĐENJE
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #487 on: September 05, 2013, 13:03:12 » |
|
http://www.oslobodjenje.ba/vijesti/sarajevo/gras-ne-postuje-izdata-rjesenja-ministarstva-saobracaja-ksa-inspekcija-ce-iskljucivati-vozila-iz-saobracajaPrema ovom rješenju, Grasu je pripalo osam, a Centrotransu četiri linije, ali u Grasu su ignorisali ta rješenja i na linijama sa kojih su se trebali povući povećali su broj vozila, a prevoza nema tamo gdje su dužni da saobraćaju.
Odbijene žalbe
Jusuf Bubica, ministar saobraćaja Kantona Sarajevo, kazao je da ne zna ko je kriv ni ko će odgovarati za ovakvu situaciju.
- Gras se žalio na dodjelu linija i federalno Ministarstvo prometa i komunikacija kao drugostepeni organ odbilo je njihove žalbe. Mi ćemo poslati inspekciju da ih dovede u red i, ukoliko ne budu poštovali rješenje, vozila ćemo isključivati iz saobraćaja. Ko će i na koji način odgovarati za nepoštivanje rješenja, ne znam, istakao je ministar Bubica.
U Centrotransu su naglasili da u potpunosti poštuju sve odluke i rješenja Ministarstva saobraćaja KS-a i federalnog Ministarstva prometa i komunikacija.
- Prema privremenim rješenjima i registrovanim redovima vožnje u KS-u, Centrotrans od 1. decembra 2012. godine zakonito obavlja linijski prevoz na relaciji Sarajevo-Ilijaš-Lješevo, Sutjeska-Donja Vogošća, Sutjeska-Vogošća, Sutjeska-Kamenica, Ilidža-Rakovica-Kobiljača i Vijećnica-Dobrinja. Od 1. septembra Centrotrans ne saobraća na linijama prema Hadžićima, Vukovićima, Drozgometvi, Hrasnici i Sokolovićima, koje su na osnovu zaključka Vlade KS-a i rješenjem Ministarstva saobraćaja KS-a dodijeljene Grasu. Napominjemo da zbog odbijanja Grasa da poštuje odluku Ministarstva saobraćaja KS-a o primjeni jedinstvenog tarifnog sistema u KS-u putnicima onemogućeno da sa jednom kartom koriste usluge oba prevoznika. Tu odluku je Centrotrans poštovao u prethodnom periodu, ali je zbog ogromnih finansijskih gubitaka bio prisiljen da primijeni iste metode kao Gras, odnosno da se od 1. avgusta 2013. godine u vozilima Centrotransa primaju samo putnici sa kartama ove kompanije, istakli su iz Centrotransa.
Tarifni sistem
U Grasu su naglasili da će prevoziti putnike sve do pravosnažnog rješenja koje je rezultat zakonitog usklađivanja redova vožnji.
- S obzirom na to da je Ministarstvo saobraćaja KS-a 30. aprila 2013. objavilo privremeno uputstvo o načinu utvrđivanja i definisanja elemenata tarifnog sistema u KS-u, Uprava Grasa je 9. maja 2013. godine dostavila Ministarstvu saobraćaja primjedbe na njega sa prijedlogom poništenja navedenog uputstva zbog bespredmetnosti i nemogućnosti njegove primjene. Osnovni razlozi za nemogućnost primjene jedinstvenog sistema naplate su što nije definisan i uspostavljen jedinstven saobraćajni sistem, te jer nije obezbijeđena odgovarajuća zaštita sistema karata niti kontrola emisije i validnosti voznih karata. Gras nikada nije dobio odluku niti je upoznat da je Vlada KS-a donijela odluku o uspostavi jedinstvenog sustava naplate karata. Tako su u vozilima Grasa važile i trenutno važe samo karte izdate od našeg preduzeća. Uz uvažavanje preduzeća Centrotrans kao renomirane firme za međunarodni i međugradski prevoz, smatramo da je ono samoinicijativno odobrilo korištenje, odnosno priznalo važnost Grasovih karata u svojim vozilima, te isto tako odlučilo da tu praksu prekine, kazali su u Službi za odnose sa javnošću Grasa. http://www.avaz.ba/vijesti/sarajevo/nemamo-tri-miliona-km-za-penzionisanje-88-radnikaNemamo tri miliona KM za penzionisanje 88 radnika Nadzorni odbor i Skupština GRAS-a zadužili su v. d. direktora Omera Hadžiomerovića (SDU) da u roku od 10 dana dostavi prijedlog sistematizacije radnih mjesta, ali on tvrdi da je za ovakav potez potreban i stav Vlade Kantona Sarajevo.
Izrada pravilnika
Kako nam je kazao Hadžiomerović, izrada ovakvog prijedloga traži sagledavanje kompletne situacije u preduzeću da se ne bi ugrozilo njegovo poslovanje.
Bit će formirana radna grupa koja će biti uključena u aktivnosti na izradi prijedloga pravilnika o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji radnih mjesta.
- Osnivač, u ovom slučaju Vlada i Skupština KS, moraju kazati u kom pravcu vide razvoj GRAS-a. Treba zbrinuti eventualni višak radnika na zakonski način, ali se mora sagledati i naša finansijska mogućnost za takvo nešto - kazao je Hadžiomerović.
U preduzeću će do kraja 2013. godine 46 uposlenih ostvariti pravo na penzionisanje, a za izmirivanje svih do sada neuplaćenih doprinosa za ove ljude bit će potrebno oko 1.300.000 maraka.
- Još 42 uposlenih ispunit će uvjete za penzionisanje do kraja 2014. godine. Ukupan iznos potrebnih sredstava po ovom osnovu bit će oko tri miliona maraka. Mi nemamo taj novac. Kada je riječ o invalidima rada, potrebno je najprije definirati način na koji će se riješiti status ovih radnika i osigurati sredstva za tu namjenu - istaknuo je Hadžiomerović.
Nisu nadležni
Ministar saobraćaja KS Jusuf Bubica (BPS) i dalje tvrdi da ima viška radnika u GRAS-u, ali da neko ne želi da se uradi sistematizacija.
- Godinama su sve političke stranke zapošljavale svoje ljude u GRAS i sav višak sada im je kao kamen o vratu. Vlada KS nije nadležna da radi sistematizaciju, ali spremni smo pomoći. Ako Hadžiomerović ne postupi po nalogu NO, on ga može smijeniti - kazao je Bubica.
Solaković: Ministar je unio nered
Poslanik u Skupštini KS Adnan Solaković (SBB) predlaže ministru Bubici da konkurira za mjesto direktora GRAS-a i sam napravi sistematizaciju.
- Ministar je sa sistematizacijom unio veliki nered među radnike, jer je najavljivao da će čak njih 700 biti otpušteno. Velika panika je među njima i ne bi valjalo da to izazove nezadovoljstvo i sukobe u preduzeću. Zašto ministar sam ne ode dolje, jer, kada je odlučio da ih otpusti, neka im onda sam uruči rješenja - kazao je Solaković.
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #488 on: September 07, 2013, 17:51:17 » |
|
Pored svih baxuzluka i ovo: www.avaz.ba/vijesti/sarajevo/mrtve-vrane-u-remizi-na-grbavici-i-u-hrasniciNakon nedavnog uginuća velikog broja vrana u novogradskom naselju Otoka, isti slučaj zabilježen je prije dva dana i u krugu preduzeća GRAS. Radnici su kod remize pronašli veći broj uginulih ptica i slučaj su odmah prijavili Kantonalnoj upravi za inspekcijske poslove. Veterinarski inspektori odmah su izašli na teren i pokupili nekoliko leševa ptica da bi utvrdili uzrok uginuća. Kako su nam kazali iz Kantonalne uprave za inspekcijske poslove, pronađeno je sedam uginulih vrana, od kojih je pet bilo u fazi raspadanja, a dvije su proslijeđene na Odjel patologije Veterinarskog fakulteta u Sarajevu. - Ovo nije jedini slučaj, jer su nas zvali i građani koji žive na Grbavici i koji su, također, pronašli uginule ptice. Inspektori su bili i u Hrasnici, gdje su pronašli veliki broj vrana, ali su bile pune crva i nisu mogle poslužiti kao uzorak. Ljudi su isprepadani jer ne znaju o čemu se radi i šta je uzrok uginuća ptica - rekli su nam iz Uprave. Dekan Veterinarskog fakulteta u Sarajevu Nihad Fejzić rekao nam je da su na Odjel patologije primljeni uzorci uginulih vrana pronađenih oko GRAS-a. - Naši stručnjaci rade na analizi i u toku je patohistološko ispitivanje uzoraka dvaju leševa ptica. U prvoj fazi konstatirano je da postoje patološke promjene i da ptice nisu bile zdrave, a o čemu se tačno radi, znat ćemo u ponedjeljak - naveo je Fejzić.
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #489 on: September 07, 2013, 18:45:36 » |
|
http://doznajemo.com/2013/09/07/procitajte-sta-je-danas-uradio-vozac-gras-a-na-liniji-vijecnica-dobrinja-foto/Pročitajte šta je danas uradio vozač gras-a na liniji Vijećnica-Dobrinja
Pod naslovom “Dokle će građani Sarajeva trpjeti teror GRAS-ovih uposlenika??” čitalac portala Doznajemo.com (puni identitet poznat redakciji) ukazao je na još jedno bahato, da ne kažemo nasilničko, ponašanje uposlenika GRAS-a.
Naime, danas oko 12:30 sati autobus koji vozi na liniji Vijećnica-Dobrinja je, idući iz pravca Dobrinje prema gradu, na stanici na Mojmilu ostvario kontakt s biciklistom. Nije ga povrijedio ili nešto, ali je čovjek odmah zvao policiju, što je, naravno, i njegovo pravo. Kako pojedini putnici nisu znali šta se dešava, prišli su vozaču, a on im je samo rekao da čekaju policiju i da pitaju tog biciklistu zašto ne vozi.
Shvativši o čemu se radi, nekoliko njih je nogodovalo i tražilo da im vrati novac od tek kupljene karte jer nisu dobili uslugu. Vozač je uzrujano počeo da viče da on neće nikome vratiti novac i da ga ostave na miru jer je on pod stresom. Zatim je zatvorio vrata i rekao “sad svi čekamo policiju”.
Nakon nekoliko trenutaka je otvorio vrata i putnici su počeli izlaziti, bez vraćenog novca za kartu i bez dobijene usluge. Ovo je još jedan, možda ne tako drastičan, ali svakako dobar primjer koliko su građani Sarajeva taoci preduceća GRAS i njihovih nekulturnih, neobrazovanih, arogantnih, bezobraznih i drskih uposlenika. Sve to se dobija za najskuplju kartu za javni prijevoz u regiji. Ko će i kako stati ukraj tim “razbojnicima”? – piše čitalac U pitanju je vozilo 405. A zašto bi im bio vraćen novac? Ljudi su platili za vožnju i vozili bi se nakon što se uviđaj obavi, A i da je to potrajalo, već bi naišla slijedeća komercijala. Znam kad se pokvario 418, dok je radio na 31e, ja bio u njemu, kad je naišao 813 iza svi smo uredno prešli sa kartama..... Nije ni to po pravilima, ali usluga je izvršena... Čuj da im vrati pare, ko da je on znao da će zakačit biciklistu. Osim toga Bubica uporno lupa o broju radnika, kaže ima 140 vozila pomnožite sa 2,5 do 4 i to je broj radnika, ahahahahahaha, ja gluposti..... Samo je za vozila X4 jer su tri smjene, dakle tri vozača + rezerva... a ostalo..... još barem toliko.
|
|
« Last Edit: September 07, 2013, 18:58:56 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
|
GRAS
Putnik
Offline
Posts: 208
|
|
« Reply #491 on: September 08, 2013, 09:36:38 » |
|
Ma bjezi, ova hajka na Gras postala smijesna. Zasto nisu pisali kad je Centrotransov minibus na istoj liniji udario covjeka i pobjegao sa lica mjesta? To nije bahato? FUJ...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #493 on: September 08, 2013, 14:07:01 » |
|
I kifla im je puno.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #494 on: September 09, 2013, 15:39:54 » |
|
http://www.avaz.ba/vijesti/sarajevo/gradjani-ostaju-bez-prijevoza-dok-su-autobusi-na-servisuIZ PREDUZEĆA TVRDE DA MNOGO NOVCA DAJU ZA POPRAVKE
Građani ostaju bez prijevoza dok su autobusi na servisu
Tek što su ofarbali i tehnički dotjerali autobus koji vozi na liniji Sutjeska - Kamenica, star više od 20 godina, radnici GRAS-a odmah su ga morali povući u garažu i ponovo popravljati. Na raskrsnici u Alipašinoj ulici biciklista je iz nepoznatih razloga razbio staklo i oštetio novu boju i još neke dijelove.
Zapalili baklju
Kako su nam rekli u preduzeću, ovo je samo jedan od svakodnevnih primjera kako nesavjesni građani oštećuju vozila GRAS-a.
Džemal Bajramović, koji radi u lakirnici preduzeća, kazao nam je da su autobus koji vozi u Kamenicu danima farbali i popravljali, pa čak radili duže da bi što prije vozilo bilo na liniji.
Međutim, taman kad smo sve završili, za nekoliko dana ponovo su nam ga dovezli na servis. U deset dana dva puta smo ga popravljali. Svjesni smo da preduzeće nema dovoljno novca za nova vozila, pa se trudimo da što bolje popravimo stara. Ali, teško ih je održavati jer ima mnogo onih koji ih oštećuju - kazao je Bajramović i dodao da uskoro moraju farbati trolejbus na kojem je iscrtan grafit.
U GRAS-u su nam rekli da su navijači nedavno zapalili baklju u tramvaju. Izgorjela su sjedišta, oštećeni tapecirunzi… Šteta je bila oko 3.000 KM.
Mnogo košta
No, najviše problema imamo s putnicima bez karte, pijanima i onima pod utjecajem droga koji uništavaju sjedišta, naslonjače, lampe, stakla, crtaju grafite… To sve mnogo košta kada se popravlja, a osim toga, propuštamo i linije kada su vozila na servisu jer nemamo zamjenskih. I pored naših nevolja, najveću štetu trpe savjesni putnici - kazali su u GRAS-u. Više od 15.000 KM za servise
Kako su nam kazali iz GRAS-a, samo u ovoj godini zabilježeno je 11 fizičkih napada na vozače, više od 20 oštećenja na vozilima, i to 10 na autobusima, šest na tramvajima, tri na minibusima i dva na trolejbusima. Više od 15.000 KM potrošeno je na popravke.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|