bhbus.ba
August 06, 2025, 05:40:30 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 56   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Razno/Diskusije (4)  (Read 248843 times)
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #465 on: August 29, 2013, 09:09:52 »

Koja je svrha stavljenih RV-a u linije kad nisu ispoštovani u sadašnjoj situaciji? Roll Eyes
Uskoro će biti izvršene korekcije na redovima vožnje u vidu brisanja vožnji koje se ne održavaju pa će isti redovi vožnje biti veoma korisni.
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #466 on: August 29, 2013, 09:29:42 »

'Bice korisni' do svakog slijedeceg ispadanja zbog kvarova i ostalih nepredvidjenih situacija.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #467 on: August 29, 2013, 09:38:29 »

To su ipak stvari koje nisu ni u mojoj, ni tvojoj, a ni moći foruma, to je stanje na terenu i tu ne možemo ništa učiniti, ali definitvno brisanjem polazaka koji se nikad, ali baš nikad ne održavaju smanjićemo išekivanja po stanicama na nepostojećim polascima.
« Last Edit: August 29, 2013, 09:40:38 by man 464 » Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #468 on: August 29, 2013, 10:39:59 »

Onda smo dosli opet do cinjenice i mog prvog komentara da je logicnije staviti RV sa obrisanim neodrzavanim polascima,nego sto je sada stavljeno...ali ko se rodio da bi svijetu ugodio...ili dokazao...

Jutros na TVSA bili direktor i "ministar" pa ako stave na portal mozete pogledati.
« Last Edit: August 29, 2013, 10:43:33 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #469 on: August 29, 2013, 11:13:28 »

Treba prvo utvrditi činjenično stanje na svim linijama. Ja sam jednom ovdje postavio de facto red vožnje linije 31 radnim danom i subotom sa označenim polascima na '15 i '45 iz Nedžarića i '00 i '30 sa Dobrinje. Nedjeljom je svakako po registrovanom redu vožnje predviđeno jedno vozilo, tako da se nedjeljni režim poštuje, samo polasci su obratno od onih radnim danom i subotom. (Nedžarići '00, '30, Dobrinja '15, '45)
« Last Edit: August 29, 2013, 11:16:00 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #470 on: August 30, 2013, 20:10:45 »

Ima li kakvih informacija gdje je direktor išao na službeni put u vezi vozila, jeli vezano za VDL-ove ili za trole?
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #471 on: August 30, 2013, 20:18:22 »

Direktoru je dat nalog da za 10 dana otpusti 200 radnika ukljucujuci i slanje u penziju te invalida.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #472 on: August 30, 2013, 21:54:55 »

www.avaz.ba/vijesti/sarajevo/direktor-dobio-10-dana-da-otpusti-200-radnika

Uprava GRAS-a, s v. d. direktora Omerom Hadžiomerovićem (SDU) na čelu, od Nadzornog odbora i Skupštine preduzeća dobila je rok od 10 dana da uradi sistematizaciju 1.729 radnih mjesta, koliko je uposlenih u ovom preduzeću. Kako nam je kazao Izet Horman (SDA), predsjednik NO GRAS-a, s ovim je nalogom upoznato i Ministarstvo saobraćaja KS, s Jusufom Bubicom (BPS) na čelu. - Sve dosadašnje uprave preduzeća bježale su od sistematizacije. Izgubili smo strpljenje i dali smo
rok v. d. direktora Hadžiomeroviću da, konačno, uradi ovaj, za mnoge bolni potez, koji je neophodan u ovako teškoj situaciji u kojoj se GRAS i njegovi radnici nalaze - kazao je Horman. On ističe da je Hadžiomeroviću rečeno da napravi i prijedlog programa zbrinjavanja eventualnog viška radnika. - Očekujemo da će se pojaviti određeni višak, jer preduzeće ima oko 40 uposlenika koji su ispunili uvjete za penzionisanje. Mislim da će oko 200 radnika, što onih koji trebaju u penziju, što invalida rada, morati biti adekvatno zbrinuto sistematizacijom. Dakle, neće ostati na ulici - istaknuo je Horman. Prema riječima ministra Bubice, Skupština KS je još 2011. godine GRAS-u naredila da se uradi sistematizacija, ali to nikada nije realizirano. Ne dolaze na posao - Sačekat ćemo sada da vidimo šta će Uprava uraditi, jer za GRAS nema drugog rješenja. U preduzeću oko 250 radnika prima plaću, a ne dolazi na posao. Pitanje je ko je zaposlio te ljude i kako uzimaju pare za svoj nerad - kazao je Bubica, dodajući da niko od onih koji budu prikazani kao višak neće biti izbačen na ulicu, već će biti adekvatno zbrinut socijalnim programom.

___________

Ovdje je saopsteno nekoliko lazi.
Horman je 2011. kao i danas bio predsjednik NO,ali nikada nije brinuo o sistematizaciji.
Drugo laz je da Uprave nisu htjele sistematizaciju,vec su bili sprijeceni ucjenama o ostavci.
'Ministar' ce morati debelo odrijesiti kesu za zbrinjavanje inace i spornih invalida rada i dr.radnika koji idu u peMziju.
Dalje da primaju platu a ne dolaze je laz,plata im se ne isplacuje ali se nije vodio postupak da opravdaju svoj nedolazak na posao i u skladu sa pravilnicima da bivaju otpusteni jer imaju zaledje.
I ovo ce biti 100% marifetluk,tacno vidim da ce tuzbe krenuti i dr.
Ali i ukoliko se desi onda ce biti preraspodjela unutar firme koga koje mjesto slijeduje u skladu sa SS. Smiley
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #473 on: September 01, 2013, 09:28:53 »

www.oslobodjenje.ba/vijesti/sarajevo/jusuf-bubica-ministar-saobracaja-kantona-sarajevo-otkaze-u-grasu-dobit-ce-250-radnika

haha
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #474 on: September 02, 2013, 09:39:41 »

http://tvsa.ba/ba/vijesti/pocela_izrada_sistematizacije_u_gras-u

Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #475 on: September 02, 2013, 13:18:30 »

http://tvsa.ba/ba/vijesti/himzanija_ministar_bubica_treba_da_prizna_koliko_je_novca_uzeo_od_centrotransa#.UiRtMhOXuZ0.facebook
Quote

Himzanija: Ministar Bubica treba da prizna koliko je novca uzeo od Centrotransa


Komentirajući najavu ministra saobraćaja KS-a Jusufa Bubice o otpušatnju većeg broja radnika GRAS-a, predsjednik Sindikata komunalne privrede u GRAS-u Adnan Himzanija izjavio je za Fenu da Bubica "treba da prizna koliko je novca uzeo od Centrotransa da bi vodio ovakvu politiku".

- Neprimjereno je da ministar saobraćaja javno iznosi takve nebuloze, umjesto da podnese ostavku, jer gradski prijevoz ne funkcioniše kako bi trebao - istakao je Himzanija.

Dodaje da bi se odgovorna osoba na toj funkciji trebala baviti nabavkom novih vozila da bi građani imali javni prijevoz kakav zaslužuju.

- Ministar Bubica je u godinama kada bi trebao ići u penziju, što je evidentno iz njegovog ponašanja. Javno ga pozivam da prizna koliko je novca dobio od Centrotransa pa da mu mi, radnici GRAS-a, skupimo još samo da nas ostavi na miru - rekao je Himzanija.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #476 on: September 02, 2013, 15:59:46 »

http://www.avaz.ba/vijesti/sarajevo/sarajlije-ce-ubuduce-imati-redovniji-autobuski-prijevoz

Quote from: Avaz
POČELA PRIMJENA PRIVREMENOG RJEŠENJA

Sarajlije će ubuduće imati redovniji autobuski prijevoz

Prijevoznici KJKP „GRAS“ d.o.o. Sarajevo i Centrotrans-Eurolines d.d. Sarajevo, su od jučer postali obavezni da se pridržavaju Rješenja o registraciji autobuskih kantonalnih linija koje je Ministarstvo saobraćaja Kantona Sarajevo donijelo 16. augusta 2013. godine, postupajući po Zaključku Vlade Kantona Sarajevo.
 
Prema navedenom rješenju, prijevozniku KJKP „GRAS“ dodijeljene su sljedeće autobuske linije: Ilidža-Drozgometva, Ilidža – Vukovići, Ilidža – Hrasnica, Ilidža – Sokolovići, Nedžarići – Dobrinja i Vijećnica – Dobrinja, dok su Centrotransu-Eurolines d.d. Sarajevo pripale sljedeće linije: Sutjeska – Lješevo, Sutjeska – Vogošća, Sutjeska – Donja Vogošća, Ilidža-Rakovica – Kobiljača i Vijećnica – Dobrinja.

Također je definisano da će autobusku liniju Vijećnica – Dobrinja voziti oba prijevoznika sa naizmjeničnim polascima.

Rješenjem je propisano kako su prijevoznici obavezni i da autobuske linje uredno održavaju, u protivnom će biti poduzete zakonske sankcije od strane nadležne inspekcije.

Opet mućkaju nešta, sad odjednom Centrotransu pripadaju 21,21b,22,28,31e.
A Grasu 27,27a,30,33,31e

Sad je potpuni monopol na potezu Sarajevo-Ilijaš, mada sad prema ovome dodijelili su 21 i 28 njima, a GRAS-u 30 i 33.

Ovo sa 31e mi nije jasno jel 4+4 ili 2+2? jer ako kaže naizmjenični poalsci onda bi trebalo 2 GRAS-ova i 2 CTS-ova mada ne vjerujm da će tako biti....
« Last Edit: September 02, 2013, 16:10:07 by man 464 » Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #477 on: September 03, 2013, 10:34:51 »

http://www.oslobodjenje.ba/vijesti/sarajevo/menadzmentu-grasa-potrebna-dva-mjeseca-za-sistematizaciju-radnih-mjesta-bubica-direktori-bjeze-od-odgovornosti
Quote
Menadžmentu Grasa potrebna dva mjeseca za sistematizaciju radnih mjesta; Bubica: Direktori bježe od odgovornosti

Nadzorni odbor preduzeća Gras zadužio je v.d. direktora preduzeća Omera Hadžiomerovića da u roku od deset dana dostavi prijedlog pravilnika o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji radnih mjesta preduzeća Gras, te da istovremeno sa izradom pravilnika sačini i program zbrinjavanja eventualnog viška zaposlenika.


Zakonska regulativa

Hadžiomerović kaže da je nemoguće u zadatom roku završiti ovaj posao, te da će menadžmentu realno trebati dva mjeseca.

- Radna grupa je formirana i ona će koordinirati i izvršiti sistematizaciju. U Grasu sistematizacija nije rađena od 2000. godine i mi za desetak dana možemo napraviti koncept, ali ne možemo je završiti u ovom roku i ja sam obavijestio Nadzorni odbor o tome. Za kvalitetnu i funkcionalnu organizaciju jednog sistema kakav je Gras, potreban je i stav Kantona Sarajevo, kao osnivača i vlasnika, kojim će se definisati struktura preduzeća i pravci razvoja javnog gradskog prevoza putnika, mogućnosti kojima se raspolaže kada je riječ o zbrinjavanju eventualnog viška radnika, zakonska regulativa koja se mora poštivati kod izrade navedenih akata i drugi elementi koje je potrebno ugraditi da bi se uradila efikasna i funkcionalna organizacija, kaže Hadžiomerović.

Veliko opterećenje

Jusuf Bubica, ministar saobraćaja Kantona Sarajevo, tvrdi da je sistematizacija u Grasu trebala biti urađena još 2011. godine, ali da to tadašnji menadžment nije uradio.

- Tog posla se niko nije uhvatio jer bi to pokazalo da u Grasu ima viška radnika, o čemu jedino ja govorim, a niko drugi ne smije. I javno kažem da je u ovom preduzeću višak hiljadu radnika. Godinama su zapošljavani po rođačkim i prijateljskim linijama i sada to stvara veliko opterećenje za istinske radnike Grasa koji pošteno rade. Ko napravi sistematizaciju, biće prozivan jer će morati kazati da ima viška radnika. Preduzeće Gras funkcioniše sa 140 vozila i realno bi po svim pravilima taj posao trebalo obavljati maksimalno 600 radnika, a dolje ih je 1.760, kaže Bubica.

Bubica dodaje da je bivši ministar saobraćaja KS-a Haris Lulić po odlasku sa funkcije u Gras zaposlio 12 radnika iako za tim nije postojala realna potreba.

- I svi ostali prethodnici prethodnika su funkcionisali na isti način i sada gledaju iz ćoška i čekaju da kažu da mi otpuštamo radnike, a oni su ih zapošljavali, što je van svake pameti, zaključuje Bubica.

Odlazak u penziju
Do kraja 2013. godine 46 zaposlenika ostvarit će pravo na penzionisanje po jednom od zakonskih osnova i za obaveze po osnovu doprinosa i zakonskih obaveza za njihovo penzionisanje potrebna su 1,3 miliona KM. Do kraja 2014. godine još 42 zaposlenika će ispuniti uslove za penzionisanje, tako da je samo po ovom osnovu potrebno obezbijediti oko tri miliona KM.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #478 on: September 03, 2013, 15:46:16 »

http://radiosarajevo.ba/novost/124123/nocache
Quote
Sarajevo: Mladić nije imao kartu, policija ga izbacila iz tramvaja (VIDEO)

Nerijetko se u sarajevskim tramvajima dešavaju nemile scene nakon što revizori "ulove" putnike bez karte. Jedna takva scena, kako su za Avaz.ba ispričali očevici, desila se danas u tramvaju kod kampusa

Prema riječima očevidaca, revizori su od jednog mladića zatražili tramvajsku kartu. On im je odgovorio da nema kartu te da neće napustiti vozilo jer "više od 90 posto ljudi nema kartu".

Revizori nisu željeli da gube vrijeme pa su u pomoć pozvali policiju da interveniše. Mladić je u prvi mah pristao da pokaže policajcu dokumente, ali je onda stiglo još nekoliko policajaca koji su ga izveli iz tramvaja nakon čega su mu, kako tvrde očevici, stavili lisice na ruke.

Pogledajte u priloženom videu kako je to izgledalo....
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=9M60aAsaq_g[/youtube]
Da ne bude da grasovi revizori tuku putnike. Tako se to radi.
Logged
Setra 417 HDH
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.917



« Reply #479 on: September 03, 2013, 16:24:25 »

Bar su ga trebali dobro izmlatiti.. Najlakše se napraviti hajvan i ući u bus/tramvaj bez karte .. Mislim da ce svaki normalni gradjanin razumjeti ovu situaciju, neko plati kartu, neko ne plati i opet se voze, zaista nije pošteno.
Logged

Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
Pages: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 56   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.041 seconds with 19 queries.