bhbus.ba
November 23, 2024, 11:51:24 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 65   Go Down
  Print  
Author Topic: CTS Gradsko-prigradski saobraćaj u Kantonu Sarajevo  (Read 204860 times)
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #630 on: August 05, 2013, 00:06:34 »

Znači ni kod K19-J-977 ne radi klima čim su prozori otvoreni, ali dobro je, bar ima luftere na prozorima za razliku od ovog iznad.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #631 on: August 05, 2013, 12:03:21 »

05.08.2013. godine - ponedjeljak

31-ne održava se
31e-976,981,988,314,913,689

*Danas 141 na Sarajevo-Ilijaš i 977 isto sa autobuske stanice...
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #632 on: August 06, 2013, 15:20:10 »

Novocitiji su se ponovili sa LED displayima iz novetronic, 122,792,175,793,121 sam vidio da imaju i uredno pokazuju liniju na kojoj voze. Slova su pokretna ko kod otoyola 91-99 znači ne isplivavaju kao kod ik 206 već idu sa desna na lijevo....

06.08.2013. godine - utorak

*Autobus, minibus
21-688,690,606 (606 je mijenjao 690.)
21b-793
22-606,193,121
29-122 (Bukvalno prazan, svi su sjeli u grasov 715.)
31-ne održava se
31e-314,976,981,988,792,689

*Vozaju prazni... Bude 2-3 putnika ili niko u Vogošćanskom, voze se samo oni koji nemaju kupona....
*Što se tiče slika novocitija biće i to da samo malo dahnem od vreline....
« Last Edit: August 06, 2013, 15:26:32 by man 464 » Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #633 on: August 06, 2013, 17:48:33 »

Premijerno sa novim led displayom.

Su 363 - 606 u Vogošći odmara dok vozači kahvenišu...

« Last Edit: August 06, 2013, 17:53:52 by man 464 » Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #634 on: August 07, 2013, 14:31:36 »

07.08.2013. godine - srijeda.

*Autobus,minibus
31-ne održava se
31e-314,976,981,988,606,689. (Su krenuo u 12:20 sa Dbr, i došao na Vijećnicu, kaže idemo u 13:20. Znači interval im je 20 minuta oko podne, ima 6 vozila 6X20 =120, eto ti 2 sata, sat gore, sat dole, tako rade.)
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #635 on: August 07, 2013, 15:29:08 »

Su 363 - enterijer, do sredine ledara, frižider, nazad nomrlano rashlađeno, ok sasvim.

Stolice su udobne, ali previše zavaljene za grada, dok opet za Tuzle nije, ovo je baš za Breze, Vareša.....


Kad se vrata otvore pojača se klima.
« Last Edit: August 07, 2013, 15:31:14 by man 464 » Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #636 on: August 07, 2013, 15:33:17 »

Nazad je normalno zato što ne dihtuje prvo krilo drugih vrata. Naprijed frižiter.
Sjedišta imaju sigurnosne pojaseve.

Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #637 on: August 07, 2013, 16:34:29 »

Kod Centrolinera 144 skinut displej.Ako već nije neko napisao. Cheesy

Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
dani-ze
VIP Član
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 10.122



« Reply #638 on: August 07, 2013, 17:26:49 »

Mogu ovi MANovi do Tuzle, kad Bosnaexpres moze poslat Conecta, Translinera, i Scaniu gradsku za Beograd i N.Sad. Isto tako i STP Derventa svoje MANove za Beograd moze i CTS ua Tuzlu
Logged

BHbus.net - prvi portal o autobusima u BiH
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #639 on: August 07, 2013, 17:37:38 »

ma moze sto da nebi mogo,nego mi uvijek trazimo dlaku u jajetu,mi bi da imamo top ugodaj koda putujemo u Njemacku a ne u Tuzlu
Logged

man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #640 on: August 07, 2013, 17:53:43 »

Pored toliko vozila u mnogobrojnom voznom parku CTS-a, suludo je poslati prigradski autobus za Tuzlu, može on i u Japan, ali nije fazon u tome da li može, ili ne, nego kad imaš vozilo koje si kupio za gradsko-prigradski saobraćaj nije uredu vozati ga za Tuzlu. Ovo bi prema tipu vozila nadalje moglo do Vareša, Kaknja, Breze, Ilijaša, Vukovića.... Ne više od sat ipo vožnje u jednom pravcu, ali na to niko ne pazi,

Može SU za Tuzlu, ali ne treba.
Logged
the hicme
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.906



« Reply #641 on: August 07, 2013, 18:35:17 »

Steta autobusa sto ce propast u Sarajevu zbog "bagre" koja sara i dere unutrasnjost !!!
« Last Edit: August 07, 2013, 18:38:31 by the hicme » Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #642 on: August 07, 2013, 19:05:01 »

Poenta je???
Vozila na 31e teško da mogu biti oštećena od ološi,jer je linija komercijalnog karaktera i pretežno se voze ozbiljni ljudi sa posla kući i obratno.A ne upišani,usrani,pjane,narkomani,pemzioneri,maloljetni delinkventi i slične strukture.
« Last Edit: August 07, 2013, 19:06:43 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #643 on: August 07, 2013, 19:05:12 »

Pored toliko vozila u mnogobrojnom voznom parku CTS-a, suludo je poslati prigradski autobus za Tuzlu, može on i u Japan, ali nije fazon u tome da li može, ili ne, nego kad imaš vozilo koje si kupio za gradsko-prigradski saobraćaj nije uredu vozati ga za Tuzlu. Ovo bi prema tipu vozila nadalje moglo do Vareša, Kaknja, Breze, Ilijaša, Vukovića.... Ne više od sat ipo vožnje u jednom pravcu, ali na to niko ne pazi,

Može SU za Tuzlu, ali ne treba.

Mislim da su ovi namjenjeni za linije do 60km. Nisam siguran, ali mislim da autobusi dobivaju licencu za kilometražu do koje mogu voziti, ali opet neka me potvrdi ili demantuje neko ko zna. Ali eto nekako može proći, ali ono od prije par sedmica sa Centrolinerom na liniji Sarajevo-Srebrenica je bilo prešlo svaku mjeru.

Inače slao je i Litvatrans prije par godina stare Steyre SML14, i Ikarbusa IK-104P na linije od Banovića za Sarajevo i Kladušu.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
the hicme
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.906



« Reply #644 on: August 07, 2013, 19:08:52 »

Poenta je???
Sto ce se, kako je krenulo, autobusi uskoro zavrsiti na generalci unutrasnjosti ili cak, kakav je CTS, ostat' bez sjedista, sto me ne bi iznenadilo!
Logged
Pages: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 65   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.052 seconds with 20 queries.