Imajući u vidu da kompletan prihod od prodaje mjesečnih karata naplaćuje i za sebe zadržava KJKP "Gras", a
najveći dio putnika prevozi "Centrotrans Eurolines",
došli smo u poziciju da ostvarenim prihodom od prodaje pojedinačnih karata ne možemo pokriti troškove održavanja predmetnih linija, odnosno da bez prihoda od mjesečnih karata stvaramo gubitke u poslovanju", navodi se u saopćenju "Centrotrans Eurolinesa".
LAŽ, prevoze sa manje vozila ne gras na navedenim linijama izuzev naravno 31e.
Od sada očekujem 30 autobusa na 31e... sve će oni povuć na 31e... staviće po jedan novociti na 21,22,28,30,33 i reći će da bez pogovora održavaju sve linije sa vrhunskim vozilima.
"Centrotrans Eurolines" je 11. aprila ove godine uspostavio prijevoz na
12 autobuskih linija na području KS, i do danas redovno i bez bilo kakvih zastoja održava predmetne linije.
U tu svrhu Centrotrans je angažirao 37 autobusa od čega
24 autobusa sa klima uređajem.
LAŽ, angažovali su u prosjeku 28-30 vozila, od kojih je 16 klimatizovanih, ali nisu svi u funkciji i ne radi klima u svakom drugom.
Redovno ne održavaju liniju 31.
Lažovi beskrupulozni....
"Od prvog dana "Centrotrans Eurolines" je omogućio svim putnicima, sa kupljenom mjesečnom kartom jednog od prijevoznika, da koriste prijevozna sredstva - autobuse ove Kompanije.
Na žalost, KJKP "Gras" konstantno je bojkotovao primjenu ove Odluke, te uz verbalno maltretiranje onemogućio putnicima sa mjesečnim kartama kupljenim kod "Centrotrans Eurolines" mogućnost korištenja prijevoznih usluga u svojim vozilima", navode iz Centrotrans-a.
LAŽ, a Cts vozilima su htjeli uvesti svoje karte i da se sa njihovim karatama vozika po tramvaju i troli, al u k**cu, će se vozat.
Neka sad vozaju prazni i pomažu građanima.... sada ako bude 5 putnika po krugu na liniji ubijte me....
Ujedno odgovor ko više preveze putnika na 12 linija i koliko imaju vozila u jednoj smjeni.
Linija 21 - CTS 3 vozila, GRAS 3 vozila
Linija 21b - CTS 1 vozilo, GRAS ne održava. (dvokratna pomoćna linija)
Linija 22 - CTS 3 vozila, GRAS 3 vozila
Linija 27 - CTS 1-2 vozila, GRAS 1-2 vozila
Linija 27a - CTS 1 vozilo, GRAS 1 vozilo
Linija 28 - CTS 2 vozila, GRAS 2 vozila
Linija 29 - CTS 1 vozilo, GRAS 1 vozilo
Linija 30 - CTS 2 vozila, GRAS 2 vozila
Linija 31 - CTS ne održava, GRAS 1 vozilo
Linija 31e (komercijala) - CTS 6 vozila, GRAS 4 vozila
Linija 33 - CTS 3 vozila, GRAS 3 vozila
Linija 93 (226) - CTS 1 vozilo, GRAS-u ukinut red vožnje 4.2010, a do tada su liniju održavala oba prevoznika.
Znači Centrotrans i GRAS imaju otprilike podjednak broj vozila s tim da GRAS linije 21, 22, 27, 28, 30 i 33 održava skoro isključivo zglobovima, dok Centrotrans te linije održava sa solo autobusima, midi autobusima, minibusima, i sa max 6 zglobnih autobusa.
Dali se u 3 smjene izmjene 37 vozila ne znam, ali u jednoj smjeni maksimalno 25 autobusa ide.
Klima. Nema šanse da su 24 autobusa sa klimom na 11 GRAS-ovih linija.
Klimatizovana vozila su:
10x Isuzu Novociti, s tim da ne rade svi na dotičnim linijama.
4x MAN NL313 (A21)
2x Neoplan Centroliner N4416, ako im je popravljena klima
2x MAN SU313
1x Neoplan Centroliner N4411
Znači 19 vozila, i ne znam šta im znači što dodaju 5 vozila. Konataju neće niko provaliti.
Sad će ponovo biti mi pristrasni i neobjektivni Grasovci, ko nam je kriv što GRAS nije ko Centrotrans i slične gluposti.
Znači ovo su gole činjenice ko god hoće nek provjeri.