Troler
|
|
« Reply #630 on: August 05, 2013, 00:06:34 » |
|
Znači ni kod K19-J-977 ne radi klima čim su prozori otvoreni, ali dobro je, bar ima luftere na prozorima za razliku od ovog iznad.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #631 on: August 05, 2013, 12:03:21 » |
|
05.08.2013. godine - ponedjeljak
31-ne održava se 31e-976,981,988,314,913,689
*Danas 141 na Sarajevo-Ilijaš i 977 isto sa autobuske stanice...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #632 on: August 06, 2013, 15:20:10 » |
|
Novocitiji su se ponovili sa LED displayima iz novetronic, 122,792,175,793,121 sam vidio da imaju i uredno pokazuju liniju na kojoj voze. Slova su pokretna ko kod otoyola 91-99 znači ne isplivavaju kao kod ik 206 već idu sa desna na lijevo....
06.08.2013. godine - utorak
*Autobus, minibus 21-688,690,606 (606 je mijenjao 690.) 21b-793 22-606,193,121 29-122 (Bukvalno prazan, svi su sjeli u grasov 715.) 31-ne održava se 31e-314,976,981,988,792,689
*Vozaju prazni... Bude 2-3 putnika ili niko u Vogošćanskom, voze se samo oni koji nemaju kupona.... *Što se tiče slika novocitija biće i to da samo malo dahnem od vreline....
|
|
« Last Edit: August 06, 2013, 15:26:32 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #633 on: August 06, 2013, 17:48:33 » |
|
Premijerno sa novim led displayom. Su 363 - 606 u Vogošći odmara dok vozači kahvenišu...
|
|
« Last Edit: August 06, 2013, 17:53:52 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #634 on: August 07, 2013, 14:31:36 » |
|
07.08.2013. godine - srijeda.
*Autobus,minibus 31-ne održava se 31e-314,976,981,988,606,689. (Su krenuo u 12:20 sa Dbr, i došao na Vijećnicu, kaže idemo u 13:20. Znači interval im je 20 minuta oko podne, ima 6 vozila 6X20 =120, eto ti 2 sata, sat gore, sat dole, tako rade.)
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #635 on: August 07, 2013, 15:29:08 » |
|
Su 363 - enterijer, do sredine ledara, frižider, nazad nomrlano rashlađeno, ok sasvim. Stolice su udobne, ali previše zavaljene za grada, dok opet za Tuzle nije, ovo je baš za Breze, Vareša..... Kad se vrata otvore pojača se klima.
|
|
« Last Edit: August 07, 2013, 15:31:14 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #636 on: August 07, 2013, 15:33:17 » |
|
Nazad je normalno zato što ne dihtuje prvo krilo drugih vrata. Naprijed frižiter. Sjedišta imaju sigurnosne pojaseve.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
dani-ze
VIP Član
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 10.122
|
|
« Reply #638 on: August 07, 2013, 17:26:49 » |
|
Mogu ovi MANovi do Tuzle, kad Bosnaexpres moze poslat Conecta, Translinera, i Scaniu gradsku za Beograd i N.Sad. Isto tako i STP Derventa svoje MANove za Beograd moze i CTS ua Tuzlu
|
|
|
Logged
|
BHbus.net - prvi portal o autobusima u BiH
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #639 on: August 07, 2013, 17:37:38 » |
|
ma moze sto da nebi mogo,nego mi uvijek trazimo dlaku u jajetu,mi bi da imamo top ugodaj koda putujemo u Njemacku a ne u Tuzlu
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #640 on: August 07, 2013, 17:53:43 » |
|
Pored toliko vozila u mnogobrojnom voznom parku CTS-a, suludo je poslati prigradski autobus za Tuzlu, može on i u Japan, ali nije fazon u tome da li može, ili ne, nego kad imaš vozilo koje si kupio za gradsko-prigradski saobraćaj nije uredu vozati ga za Tuzlu. Ovo bi prema tipu vozila nadalje moglo do Vareša, Kaknja, Breze, Ilijaša, Vukovića.... Ne više od sat ipo vožnje u jednom pravcu, ali na to niko ne pazi,
Može SU za Tuzlu, ali ne treba.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
the hicme
|
|
« Reply #641 on: August 07, 2013, 18:35:17 » |
|
Steta autobusa sto ce propast u Sarajevu zbog "bagre" koja sara i dere unutrasnjost !!!
|
|
« Last Edit: August 07, 2013, 18:38:31 by the hicme »
|
Logged
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #642 on: August 07, 2013, 19:05:01 » |
|
Poenta je??? Vozila na 31e teško da mogu biti oštećena od ološi,jer je linija komercijalnog karaktera i pretežno se voze ozbiljni ljudi sa posla kući i obratno.A ne upišani,usrani,pjane,narkomani,pemzioneri,maloljetni delinkventi i slične strukture.
|
|
« Last Edit: August 07, 2013, 19:06:43 by MAN Lions coach »
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #643 on: August 07, 2013, 19:05:12 » |
|
Pored toliko vozila u mnogobrojnom voznom parku CTS-a, suludo je poslati prigradski autobus za Tuzlu, može on i u Japan, ali nije fazon u tome da li može, ili ne, nego kad imaš vozilo koje si kupio za gradsko-prigradski saobraćaj nije uredu vozati ga za Tuzlu. Ovo bi prema tipu vozila nadalje moglo do Vareša, Kaknja, Breze, Ilijaša, Vukovića.... Ne više od sat ipo vožnje u jednom pravcu, ali na to niko ne pazi,
Može SU za Tuzlu, ali ne treba.
Mislim da su ovi namjenjeni za linije do 60km. Nisam siguran, ali mislim da autobusi dobivaju licencu za kilometražu do koje mogu voziti, ali opet neka me potvrdi ili demantuje neko ko zna. Ali eto nekako može proći, ali ono od prije par sedmica sa Centrolinerom na liniji Sarajevo-Srebrenica je bilo prešlo svaku mjeru. Inače slao je i Litvatrans prije par godina stare Steyre SML14, i Ikarbusa IK-104P na linije od Banovića za Sarajevo i Kladušu.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
the hicme
|
|
« Reply #644 on: August 07, 2013, 19:08:52 » |
|
Poenta je???
Sto ce se, kako je krenulo, autobusi uskoro zavrsiti na generalci unutrasnjosti ili cak, kakav je CTS, ostat' bez sjedista, sto me ne bi iznenadilo!
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|