|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #301 on: April 16, 2013, 14:05:56 » |
|
Šta će GRAS sa onoliko zglobnih autobusa? Neki se mogu rasporediti na 15, 23, 26, vozati prazni po 39, a šta sa ostalima?
Iznajmiti CTSu JA samo čekam da vidim reakciju "gospode" iz Vogošće Hadzica i sl mjesta kako ce reagovati sada kada umjesto vozila starih 3-5 godina dobiju banjalucke krseve i skracen red voznje maksimalno sa maksimanim intervalom. GRAS je za Vogoscu vozio i poslije 23 sata a CTS nece ni do 22 ......
E sad će se okrenuti ploča pa će skontat narod šta je uradio mada CTS ima liniju koja radi svakim danom osim nedjelje Sarajevo-Ilijaš koja kreće u 22.15 sa Glavne AS, pa sad...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
GRAS
Putnik
Offline
Posts: 208
|
|
« Reply #302 on: April 16, 2013, 14:13:55 » |
|
Ma znas sta je, ja volim sto ce narod naje*ati i sto ce skontat da su se zaje*ali. Neka, i treba im privatnik da ih dere.
Meni je samo muka zbog radnika GRAS-a koji ce u jos dublju dubiozu...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Ins
Putnik
Offline
Posts: 379
|
|
« Reply #303 on: April 16, 2013, 14:44:06 » |
|
Najbolja mi je ova prica kako "CTS hoce samo profitabilne linije" a pri tome se zaboravlja da GRAS vec mjesecima i godinama prestao da vozi na svim neprofitabilnim linijama, da doslovno propusta desetine i stotine polazaka na njima, i da je cijeli svoj krs usmjerio na te profitabilne!
Tako da ja zaista ne vidim razliku u ponasanju izmedju CTS-a i GRAS-a....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
GRAS
Putnik
Offline
Posts: 208
|
|
« Reply #304 on: April 16, 2013, 14:56:08 » |
|
Najbolja mi je ova prica kako "CTS hoce samo profitabilne linije" a pri tome se zaboravlja da GRAS vec mjesecima i godinama prestao da vozi na svim neprofitabilnim linijama, da doslovno propusta desetine i stotine polazaka na njima, i da je cijeli svoj krs usmjerio na te profitabilne!
Tako da ja zaista ne vidim razliku u ponasanju izmedju CTS-a i GRAS-a....
Gras pokriva sve linije koje je prema broju vozila trenutmo u mogucnosti pokriti. Da ima vozila dovoljno pokrivao bi sve. A Centrotrans da ima milion vozila nikad ne bi vozio npr u Buca Potok, tako da ti tvrdnja bas i ne stoji.
|
|
« Last Edit: April 16, 2013, 14:57:59 by GRAS »
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #305 on: April 16, 2013, 15:04:46 » |
|
Ovo nije istina. Vozi gdje šta može, dosta ovih SL222 kad bi otišli na brdo to bi im bilo zadnje. Na mnogo linija zglobna vozila jednostavno ne mogu, pa dolaze u obzir samo solo sa kojima je katastrofalno stanje i ima samo 5 MAN-ova starih 5 godina, a ostalo je krš.
Prije je bio odnos solo-zglobni otprilike 3:1, možda i 4:1 i to su potrebe, danas je taj odnos 1:1 jer je u zadnjih 5-6 godina došlo 20 novih autobusa.
Linije sa Doma armije su uvijek bile elitne, tamo su uvijek išli novi autobusi. Po redu vožnje treba 11 autobusa na 5 linija, a sad tamo rade 3 autobusa.
Imaš masu neprofitabilnih linija koje GRAS održava prema svojim kapacitetima, a normalno je da su profitabilne prioritet, a posebno prigradske koje nemaju alternativu, ali fali na 21 dvokratni, 21b se ne održava, 27 radi sa 50-75% kapaciteta, 27a fali dvokratni, 30 nekad fali za Drozgometvu... Tačno je da se komercijala redovno održava, ali treba uzeti u obzir da je ta linija jedan od najvažnijih izvora prihoda u GRAS-u.
A ja nemogu da vjerujem da nam ovdje pametuju likovi koji su registrovani 2 godine, a nemaju ni 100 postova i javljaju se samo kad su štrajkovi i belaji u GRAS-u, iako ne koriste gradski prevoz 15 godina! Dobro ima svako pravo da piše i nebih to spominjao da on sa tadašnjih 78 postova na 2g. nije tražio izmještanje nas simpatizera GRAS-a u posebnu temu!
|
|
« Last Edit: April 16, 2013, 15:09:44 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #306 on: April 16, 2013, 15:14:25 » |
|
tako je troler,pricaju i pisu oni koji pojma nemaju o GRAS-u
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Ins
Putnik
Offline
Posts: 379
|
|
« Reply #307 on: April 16, 2013, 15:31:03 » |
|
A zasto nema solo autobusa? Zasto nisu kupovani solo autobusi? Zasto nisu popravljani solo autobusi? Zasto su rashodovani solo autobusi?
Zato sto se sve ulagalo u zglobne. Jer tamo je lova...
Pustite tu pricu vec jadnom...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
GRAS
Putnik
Offline
Posts: 208
|
|
« Reply #309 on: April 16, 2013, 15:37:44 » |
|
A zasto nema solo autobusa? Zato sto je kad su kupovani zglobovi bio deficit sa zglobovima. Zasto nisu kupovani solo autobusi? Zato sto ih je bilo dovoljno i nije bilo potrebe za kupovinom. Veliki broj solo autobusa je ispao u veoma kratkom periodu. Zasto nisu popravljani solo autobusi? Zbog nedostatka dijelova za normalno odrzavanje, a kamoli za neke remonte. Zasto su rashodovani solo autobusi? Procitaj iznad.
Zato sto se sve ulagalo u zglobne. Jer tamo je lova...
Pustite tu pricu vec jadnom...
Nadam si da si zadovoljan.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #311 on: April 16, 2013, 16:16:52 » |
|
i eto dokle je onda to doguralo GRAS, a gdje je CTS... organizacija je pola posla, a i novinarski dio posla nije zanemarljiv...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #313 on: April 16, 2013, 17:33:10 » |
|
JA samo čekam da vidim reakciju "gospode" iz Vogošće Hadzica i sl mjesta kako ce reagovati sada kada umjesto vozila starih 3-5 godina dobiju banjalucke krseve i skracen red voznje maksimalno sa maksimanim intervalom. GRAS je za Vogoscu vozio i poslije 23 sata a CTS nece ni do 22 ......
S obzirom na to kakav kapacitet nose vozila sa kojima bi on poklopio linije,pretpostavljam da će se desiti odstupanja od sadašnjeg reda vožnje,dobiće turizam da ih voza kao što je vozao Steyr na Sutjeska-Ilijaš,kad im narod navali ulaziti,ionako se ne snalaze u gradskom saobraćaju....daće i minibusa da se vozaju po tim linijama,a kofol su ih kupili za Stari Grad... Ovako ne znam tačan broj vozila koji bi se povukao,ali bi mogao zamjeniti krševe na Reljevo,Rajlovcu,Bucha City,Dobroševiće(izbaciti solo),ubaciti još jedan na Stup-Vogošća kako bi i trebalo,ali ostaju solo nepouzdani sa kojima se teško šta može napraviti po Domu Armije i sl. Naravno svo osoblje,pa ako treba i 10 ljudi na jedno vozilo poslati u kontrolu karata.Ne fali ništa. I još će debilni stručnjak Ubica da raspodijeli vozila kako je njemu ćeif po linijama ne vodeći računa o mogućnostima tehničke prirode...stvarno da staviš prst na čelo.
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #314 on: April 16, 2013, 18:29:34 » |
|
Sada vec potvrdeno od strane Centrovih vozaca: Banjalucki MAN-ovi su kupljeni,a za Karose neznam
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|