bhbus.ba
November 24, 2024, 19:15:08 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 26   Go Down
  Print  
Author Topic: Alternativni prijevoz u Sarajevu  (Read 86061 times)
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #300 on: April 16, 2013, 13:31:27 »

Ubica vec zna unaprijed kakvu ce odluku donijeti Vlada...interesantno.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #301 on: April 16, 2013, 14:05:56 »

Šta će GRAS sa onoliko zglobnih autobusa? Neki se mogu rasporediti na 15, 23, 26, vozati prazni po 39, a šta sa ostalima?

Iznajmiti CTSu Grin


JA samo čekam da vidim reakciju "gospode" iz Vogošće Hadzica i sl mjesta kako ce reagovati sada kada umjesto vozila starih 3-5 godina dobiju banjalucke krseve i skracen red voznje maksimalno sa maksimanim intervalom. GRAS je za Vogoscu vozio i poslije 23 sata a CTS nece ni do 22 ......

E sad će se okrenuti ploča pa će skontat narod šta je uradio Wink
mada CTS ima liniju koja radi svakim danom osim nedjelje Sarajevo-Ilijaš koja kreće u 22.15 sa Glavne AS, pa sad...
Logged


GRAS
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 208



« Reply #302 on: April 16, 2013, 14:13:55 »

Ma znas sta je, ja volim sto ce narod naje*ati i sto ce skontat da su se zaje*ali. Neka, i treba im privatnik da ih dere.

Meni je samo muka zbog radnika GRAS-a koji ce u jos dublju dubiozu...
Logged
Ins
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 379



« Reply #303 on: April 16, 2013, 14:44:06 »

Najbolja mi je ova prica kako "CTS hoce samo profitabilne linije" a pri tome se zaboravlja da GRAS vec mjesecima i godinama prestao da vozi na svim neprofitabilnim linijama, da doslovno propusta desetine i stotine polazaka na njima, i da je cijeli svoj krs usmjerio na te profitabilne!

Tako da ja zaista ne vidim razliku u ponasanju izmedju CTS-a i GRAS-a....
Logged
GRAS
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 208



« Reply #304 on: April 16, 2013, 14:56:08 »

Najbolja mi je ova prica kako "CTS hoce samo profitabilne linije" a pri tome se zaboravlja da GRAS vec mjesecima i godinama prestao da vozi na svim neprofitabilnim linijama, da doslovno propusta desetine i stotine polazaka na njima, i da je cijeli svoj krs usmjerio na te profitabilne!

Tako da ja zaista ne vidim razliku u ponasanju izmedju CTS-a i GRAS-a....

Gras pokriva sve linije koje je prema broju vozila trenutmo u mogucnosti pokriti. Da ima vozila dovoljno pokrivao bi sve. A Centrotrans da ima milion vozila nikad ne bi vozio npr u Buca Potok, tako da ti tvrdnja bas i ne stoji.
« Last Edit: April 16, 2013, 14:57:59 by GRAS » Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #305 on: April 16, 2013, 15:04:46 »

Ovo nije istina. Vozi gdje šta može, dosta ovih SL222 kad bi otišli na brdo to bi im bilo zadnje. Na mnogo linija zglobna vozila jednostavno ne mogu, pa dolaze u obzir samo solo sa kojima je katastrofalno stanje i ima samo 5 MAN-ova starih 5 godina, a ostalo je krš.

Prije je bio odnos solo-zglobni otprilike 3:1, možda i 4:1 i to su potrebe, danas je taj odnos 1:1 jer je u zadnjih 5-6 godina došlo 20 novih autobusa.

Linije sa Doma armije su uvijek bile elitne, tamo su uvijek išli novi autobusi. Po redu vožnje treba 11 autobusa na 5 linija, a sad tamo rade 3 autobusa.

Imaš masu neprofitabilnih linija koje GRAS održava prema svojim kapacitetima, a normalno je da su profitabilne prioritet, a posebno prigradske koje nemaju alternativu, ali fali na 21 dvokratni, 21b se ne održava, 27 radi sa 50-75% kapaciteta, 27a fali dvokratni, 30 nekad fali za Drozgometvu...
Tačno je da se komercijala redovno održava, ali treba uzeti u obzir da je ta linija jedan od najvažnijih izvora prihoda u GRAS-u.

A ja nemogu da vjerujem da nam ovdje pametuju likovi koji su registrovani 2 godine, a nemaju ni 100 postova i javljaju se samo kad su štrajkovi i belaji u GRAS-u, iako ne koriste gradski prevoz 15 godina! Dobro ima svako pravo da piše i nebih to spominjao da on sa tadašnjih 78 postova na 2g. nije tražio izmještanje nas simpatizera GRAS-a u posebnu temu!
« Last Edit: April 16, 2013, 15:09:44 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #306 on: April 16, 2013, 15:14:25 »

tako je troler,pricaju i pisu oni koji pojma nemaju o GRAS-u
Logged
Ins
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 379



« Reply #307 on: April 16, 2013, 15:31:03 »

A zasto nema solo autobusa?
Zasto nisu kupovani solo autobusi?
Zasto nisu popravljani solo autobusi?
Zasto su rashodovani solo autobusi?

Zato sto se sve ulagalo u zglobne. Jer tamo je lova...

Pustite tu pricu vec jadnom...
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #308 on: April 16, 2013, 15:34:31 »

ne treba posvecivati paznju irelevantnim personama

Troleru nisam od jutros nista vidjela na 31e,ni poslijepodne,jel nam to tzv.konkurencija utekla da prikrije mafijasenje?Privremeno...hhhh

Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
GRAS
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 208



« Reply #309 on: April 16, 2013, 15:37:44 »

A zasto nema solo autobusa? Zato sto je kad su kupovani zglobovi bio deficit sa zglobovima.
Zasto nisu kupovani solo autobusi? Zato sto ih je bilo dovoljno i nije bilo potrebe za kupovinom. Veliki broj solo autobusa je ispao u veoma kratkom periodu.
Zasto nisu popravljani solo autobusi? Zbog nedostatka dijelova za normalno odrzavanje, a kamoli za neke remonte.
Zasto su rashodovani solo autobusi? Procitaj iznad.

Zato sto se sve ulagalo u zglobne. Jer tamo je lova...

Pustite tu pricu vec jadnom...


Nadam si da si zadovoljan.
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #310 on: April 16, 2013, 16:02:40 »

GRAS je odrzavao i profitabilne i neprofitabilne linije jer je u pitanju javni interes,a nije poput privatne kompanije koja jedino vidi 'javni interes' u njemu profitabilnim.heh
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #311 on: April 16, 2013, 16:16:52 »

i eto dokle je onda to doguralo GRAS, a gdje je CTS... organizacija je pola posla, a i novinarski dio posla nije zanemarljiv...
Logged


MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #312 on: April 16, 2013, 16:25:57 »

Cts se nije posluzio strukom ni znanjem vec svojim politickim relacijama.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #313 on: April 16, 2013, 17:33:10 »


JA samo čekam da vidim reakciju "gospode" iz Vogošće Hadzica i sl mjesta kako ce reagovati sada kada umjesto vozila starih 3-5 godina dobiju banjalucke krseve i skracen red voznje maksimalno sa maksimanim intervalom. GRAS je za Vogoscu vozio i poslije 23 sata a CTS nece ni do 22 ......

S obzirom na to kakav kapacitet nose vozila sa kojima bi on poklopio linije,pretpostavljam da će se desiti odstupanja od sadašnjeg reda vožnje,dobiće turizam da ih voza kao što je vozao Steyr na Sutjeska-Ilijaš,kad im narod navali ulaziti,ionako se ne snalaze u gradskom saobraćaju....daće i minibusa da se vozaju po tim linijama,a kofol su ih kupili za Stari Grad...

Ovako ne znam tačan broj vozila koji bi se povukao,ali bi mogao zamjeniti krševe na Reljevo,Rajlovcu,Bucha City,Dobroševiće(izbaciti solo),ubaciti još jedan na Stup-Vogošća kako bi i trebalo,ali ostaju solo nepouzdani sa kojima se teško šta može napraviti po Domu Armije i sl.
Naravno svo osoblje,pa ako treba i 10 ljudi na jedno vozilo poslati u kontrolu karata.Ne fali ništa.

I još će debilni stručnjak Ubica da raspodijeli vozila kako je njemu ćeif po linijama ne vodeći računa o mogućnostima tehničke prirode...stvarno da staviš prst na čelo.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #314 on: April 16, 2013, 18:29:34 »

Sada vec potvrdeno od strane Centrovih vozaca: Banjalucki MAN-ovi su kupljeni,a za Karose neznam
Logged

Pages: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 26   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.038 seconds with 22 queries.