Troler
|
|
« Reply #270 on: April 14, 2013, 22:08:01 » |
|
Mislim da sam ja ove podatke nekad davno sklepao na osnovu sjećanja iz planova grada 1972 i 80, a to mi se zagubilo ima 7-8 godina. S obzirom da sam u međuvremenu došao do nekih novih preciznijih podataka Izgleda da sam i zamjenio ulice Đure Đakovića i Kralja Tomislava. (mada, možda i nisam, možda su se tu premjestili početkom 70-tih)
21 Sutjeska-Vogošća Uvedena 1952-53 prvobitno sa polaznom stanicom Đure Đakovića. 70-tih polazna stanica prebačena na terminal Sutjeska. 1985 linija se ukida nakon uvođenja trolejbusa. Krajem 1995 linija se reaktivira i prvih mjeseci ide do Donjeg Hotonja
21b Sutjeska-Donja Vogošća Do rata funkcionisala pod brojem 22, pod brojem 21b postoji od 1996
22 Sutjeska-Ilijaš-Lješevo Uvedena 1950-tih kao linija Đure Đakovića-Ilijaš, do 1972 linija je skraćena do Semizovca jer je Ilijaš preuzeo Centrotrans. Kasnije se produžava do Donje Vogošće.
27 Ilidža-Hrasnica uvedena 1950-tih
27a Ilidža-Sokolovići Uvedena krajem 1995, prvih mjeseci kao linija Butmir-Sokolovići
28 Ilidža-Rakovica-Kobiljača Uvedena 1960-tih
29 Sutjeska-Kamenica Uvedena 1974, nakon rata reaktivirana 2005
30 Ilidža-Hadžići-Drozgometva Uvedena 1960-tih
31 Neždarići-Dobrinja Uvedena najvjerovatnije 1984, a moguće i godinu-dvije ranije.
31e Vijećnica-Dobrinja "komercijala" Uvedena u decembru 1994 kao minibuska linija s polaznom stanicom kod Katedrale. Ukida se na jesen 1995, ali u decembru se vraća kao autobuska linija.
33 Ilidža-Tarčin-Vukovići Uvedena 1960-tih
93 Ilijaš-Popovići Uvedena 2004 a ukinuta 2010
|
|
« Last Edit: April 14, 2013, 22:16:22 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #273 on: April 14, 2013, 22:42:23 » |
|
Ma znam to, moja mama i dalje koristi stara imena za te ulice u gradu. Kralja Tomislava, Đure Đakovića, Vase Miskina... Da vi to niste htjeli postaviti u ovu temu? Nismo jer se radi o linijama za koje traje borba sa Centrotransom, pa smo htjeli navesti od kada GRAS drži te linije.
|
|
« Last Edit: April 14, 2013, 22:45:02 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #274 on: April 15, 2013, 12:58:24 » |
|
31 se danas ne održava od strane Centrotransa ali zato na komercijali buseva ko u priči. Prvo sam na terminalu Dobrinja vidio Conecta i Translinera K kako odmaraju, možda im je to bio i kraj smjene. Zatim je došao i Cityliner gb 305, a kasnije sam vidio Skylinera i NL313 koji su vozili u razmaku nekoliko minuta.
Na Ilidži Novociti rade na 28 i 30. Turkiz na 27, Istočni O303 na 27 ili 27a, a vidio sam još Štajera i zglobnog Translinera bez tabli.
Ovo treba ili dovesti u red ili izbaciti iz gradskog saobraćaja, svakako su tu polulegalno.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #275 on: April 15, 2013, 13:58:26 » |
|
Linija 28
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #276 on: April 15, 2013, 15:54:55 » |
|
31 se danas ne održava od strane Centrotransa ali zato na komercijali buseva ko u priči. Prvo sam na terminalu Dobrinja vidio Conecta i Translinera K kako odmaraju, možda im je to bio i kraj smjene. Zatim je došao i Cityliner gb 305, a kasnije sam vidio Skylinera i NL313 koji su vozili u razmaku nekoliko minuta.
Na Ilidži Novociti rade na 28 i 30. Turkiz na 27, Istočni O303 na 27 ili 27a, a vidio sam još Štajera i zglobnog Translinera bez tabli.
Ovo treba ili dovesti u red ili izbaciti iz gradskog saobraćaja, svakako su tu polulegalno.
Nema ništa polulegalno.Ima samo legalno i nelegalno.hehe Ako misliš na katnog Skylinera ja sam ga vidjela oko 10h da je otišao u pravcu Istočnog Sarajeva.Poslije ga više nisam vidjela.
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #277 on: April 15, 2013, 16:45:18 » |
|
MAN gbr 1180. danas se izgleda zapalio na Ciglanama...zadnji branik mu je odvaljen,a i uzasno je smrdila paljevina gume
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #278 on: April 15, 2013, 17:26:59 » |
|
Nema ništa polulegalno.Ima samo legalno i nelegalno.hehe
Ako misliš na katnog Skylinera ja sam ga vidjela oko 10h da je otišao u pravcu Istočnog Sarajeva.Poslije ga više nisam vidjela.
Pa na neki način legalno jer su dobili tu neku dozvolu iz ministarstva, mada ne znam koliko je ta odluka legalna. Opet nakon onog štrajka skupština je donijela onaj zakon da ako GRAS stupi u štrajk angažuju se drugi prevoznici. Mada GRAS nije u štrajku sa mogućnostima da pokriju svojih 60% polazaka su ispod onih 70% što su obavezni održavati za vrijeme štrajka. Neznam dali je ovo sve legalno ili ilegalno, ali znam da je neko dobro iskoristio nevolju GRAS-a radnika koja ih je natjerala da obustave saobraćaj. Što se tiče Skylinera, sigurno je radio oko podne na komercijali dva puta ga vidio sa tablom Vjećnica-Dobrinja.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #279 on: April 15, 2013, 18:44:45 » |
|
MAN gbr 1180. danas se izgleda zapalio na Ciglanama...zadnji branik mu je odvaljen,a i uzasno je smrdila paljevina gume I onda će reć da GRAS za Vogošću vozi sa starim i pokvarenim vozilima...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #280 on: April 15, 2013, 21:24:56 » |
|
ovaj sto se zapalio je jutros vozio za Kakanj....još gore
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #281 on: April 15, 2013, 21:27:16 » |
|
Iz dana u dan iznenaduju sve vise...Vidio sam voze ga vozaci iz CTSa pa je mozda kupljen
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #282 on: April 15, 2013, 21:55:26 » |
|
ovaj sto se zapalio je jutros vozio za Kakanj....još gore
Čujem i ne vjerujem, najmanje 10 vozila koja su danas vozala po gradu su bila adekvatnija za Kaknja, ali oni su čistokrvni gradski autobus stavili na pravu međugradsku liniju.... Kritično, sa translinerima vozaju na 31e a sg 312 na Kakanj. I Gras ima promašaja u razmjesštaju vozila ali oni su minorni kakve gafove pravi CTS iz dana i dan. Hej sg 312 na Kaknju... "Da mi je neko pričo da će vako bit reko bi mu da je lud ko s nokta."
|
|
« Last Edit: April 15, 2013, 22:09:49 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #283 on: April 15, 2013, 22:07:47 » |
|
mozda su vozilo koje vozi za Kakanj bacili na neku gradsku liniju da se pokazu u najboljem svjetlu
|
|
|
Logged
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #284 on: April 16, 2013, 11:00:36 » |
|
Nema ništa polulegalno.Ima samo legalno i nelegalno.hehe
Ako misliš na katnog Skylinera ja sam ga vidjela oko 10h da je otišao u pravcu Istočnog Sarajeva.Poslije ga više nisam vidjela.
Pa na neki način legalno jer su dobili tu neku dozvolu iz ministarstva, mada ne znam koliko je ta odluka legalna. Opet nakon onog štrajka skupština je donijela onaj zakon da ako GRAS stupi u štrajk angažuju se drugi prevoznici. Mada GRAS nije u štrajku sa mogućnostima da pokriju svojih 60% polazaka su ispod onih 70% što su obavezni održavati za vrijeme štrajka. Neznam dali je ovo sve legalno ili ilegalno, ali znam da je neko dobro iskoristio nevolju GRAS-a radnika koja ih je natjerala da obustave saobraćaj. Što se tiče Skylinera, sigurno je radio oko podne na komercijali dva puta ga vidio sa tablom Vjećnica-Dobrinja. Njih je uveo Bubica da rijesi problem nedostatka vozila na linijama koje uredno saobracaju. Oni nude RV a ti ako ti odgovara ti se prijavis.Takav je princip.Njihovo djelovanje je divlje na svim linijama,i to se moze dokazati ukoliko strucnjaci budu ustali sa sporom na Sudu. Po kojoj odredbi i rjesenju i RV-u,pa sam je priznao da nema RV-a,i da se sve dogovara nesto parcijalno tj.dok utvrde pazar. U sadasnjoj JLP stoji odredba da za vrijeme strajka mora biti 75% od predvidjene dinamike po sektorima. On je njega ubacio izvan svakih kriterija da dobije linije,iako u principu ih mora imati. Cisto politika da se upropasti sve. Kako to da nije uveo na minibuske linije koje imaju luft,kako to da se cas odrzava cas ne linija 31,na 31e rasulo totalno. Minist.moze odobriti nesto,ali ako se dokaze na sudu da je izvan pravila i Zakona to nema nikakve snage. Podji od toga da on ima samo 20 vozila za goli gradski saobracaj sve ti govori. Da su igrali po pravilu,njih bi bilo puno manje,i ne bi bio divlji prevoznik kao sada.heh
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
|