bhbus.ba
December 18, 2024, 04:02:52 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 94 95 [96] 97 98 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Razno/Diskusije (3)  (Read 285670 times)
dresdener
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 200



« Reply #1425 on: April 23, 2013, 15:45:15 »

Zamolio bih moderatora da postupa prema korisniku asiklar u vezi sa prekršenjem pravila foruma.
Koliko sam čuo zapravo ovakvi putnici su bili učesnici raznih (i to ne baš rijetkih) scena u Centrotransovim autobusima koji su navodno "to što narod od srca želi". Veoma iznenađeni da se baš mora platiti karta. I na kraju, kada biće prema planovima GRAS uništen, narod će samo buljati na cijene koje će samo da se dižu (Centrotrans svoje tarife stalno povećava) i neće biti nijedne penzionerske ili studentske karte, odnosno biće povlastica 10-20 posto. I to sve po sistemu "plati pa se vozaj inaće mrš napolje iz autobusa". U interesu privatnika je na kraju da se ukinu bilo koje pretplatne karte te da svaki putnik plaća keš prilikom svakog ulaska u vozilo. To većina ljudi uopće ne shvaća.

Ja baš nisam nikakav advokat GRAS-a, samo upozoravam na činjenicu da Centrotrans između ostalog zloupotrebljava svoj monopol na velikom broju međugradskih linija. Cijene rastu brže nego buranija na bašti. Teta u blagajni na autobuskoj stanici također nije baš najljubaznija posebno kad čuje strani naglasak. I cijena 15 KM za kartu do Travnika u jednom pravcu - to sam samo gledao u nevjerici. U Češkoj se zbog konkurencije mogu vozati 200 kilometara za preračunato 15-18 KM u luksuznom sasvim novom autobusu gdje ima stjuardese koje nude džaba kafu, čaj i dnevnu štampu...

Očigledno je da je izgubljena bilo koja šansa za obnovu trolejbuske pruge za Vogošću jer tu relaciju je dobio Centrotrans. Prema informacijama koje sam dobio, najveći neprijatelj trolejbusa je Ibrahim Kerla, čelnik vogošćanske SDA, koji je navodno bio dugogodišnji vodeći uposlenik Centrotransa i dalje ima neke finansijske interese. On stalno promovira autobuse kao savršeno saobraćajno sredstvo dok trolejbuse blati kao sporu, zastajelu, neefikasnu i glupu tehnologiju.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1426 on: April 23, 2013, 16:17:58 »

Što se tiče cijena karata to kanton diktira. Ako se poveća kod GRAS-a povećaće se i kod Centrotransa, i obratno. a priprema se jedinstveni tarifni sistem, koji treba biti uveden kroz mjesec-dva.

A što se tiče trolejbusa za Vogošću, moguće je da je obnovu u proteklih 10 godina minirao upravo njihov lobi. GRAS je 2004-2005 imao sasvim dovoljno trolejbusa za uspostavu linija prema Vogošći, ali upravo tih godina Centrotrans je intenzivirao napore za ulazak u gradski prijevoz.

Čuo sam da je i proširenje trolejbuske mreže prema Lukavici minirao upravo Centrotrans, a dobro se sjećam priča iz 2005 kako je sve spremno da za koji mjesec počne izgradnja trolejbuskog prstena.
« Last Edit: April 23, 2013, 16:22:44 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1427 on: April 23, 2013, 17:56:34 »

Zamolio bih moderatora da postupa prema korisniku asiklar u vezi sa prekršenjem pravila foruma.
Koliko sam čuo zapravo ovakvi putnici su bili učesnici raznih (i to ne baš rijetkih) scena u Centrotransovim autobusima koji su navodno "to što narod od srca želi". Veoma iznenađeni da se baš mora platiti karta. I na kraju, kada biće prema planovima GRAS uništen, narod će samo buljati na cijene koje će samo da se dižu (Centrotrans svoje tarife stalno povećava) i neće biti nijedne penzionerske ili studentske karte, odnosno biće povlastica 10-20 posto. I to sve po sistemu "plati pa se vozaj inaće mrš napolje iz autobusa". U interesu privatnika je na kraju da se ukinu bilo koje pretplatne karte te da svaki putnik plaća keš prilikom svakog ulaska u vozilo. To većina ljudi uopće ne shvaća.

Ja baš nisam nikakav advokat GRAS-a, samo upozoravam na činjenicu da Centrotrans između ostalog zloupotrebljava svoj monopol na velikom broju međugradskih linija. Cijene rastu brže nego buranija na bašti. Teta u blagajni na autobuskoj stanici također nije baš najljubaznija posebno kad čuje strani naglasak. I cijena 15 KM za kartu do Travnika u jednom pravcu - to sam samo gledao u nevjerici. U Češkoj se zbog konkurencije mogu vozati 200 kilometara za preračunato 15-18 KM u luksuznom sasvim novom autobusu gdje ima stjuardese koje nude džaba kafu, čaj i dnevnu štampu...

Očigledno je da je izgubljena bilo koja šansa za obnovu trolejbuske pruge za Vogošću jer tu relaciju je dobio Centrotrans. Prema informacijama koje sam dobio, najveći neprijatelj trolejbusa je Ibrahim Kerla, čelnik vogošćanske SDA, koji je navodno bio dugogodišnji vodeći uposlenik Centrotransa i dalje ima neke finansijske interese. On stalno promovira autobuse kao savršeno saobraćajno sredstvo dok trolejbuse blati kao sporu, zastajelu, neefikasnu i glupu tehnologiju.

Ibrahim ti je Izvršni tehnički direktor ako se ne varam u CTS-u.Ili tako nešto kako se već zove....
Istina,za Lukavicu su se i pare dale,ali se naprasno prestalo sa tim.
Po nekim računicama ispod 15 zglobnih trolejbusa ne bi smjelo ići na Vogošću.Toga trenutno nema.
Mislim da sredinom 2014. se izlazi iz kredita nabave trolejbusa Hess što je Intesa banka dala.
Za sve ostalo si totalno u pravu.
« Last Edit: April 23, 2013, 17:58:45 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #1428 on: April 23, 2013, 17:59:35 »

Član je opomenut na privatnu poruku.

I sigurno da se ovakvi postovi neće više dopustiti. Forum jeste javno mjesto, gdje svako ima pravo da iznese mišljenje, ali to mišljenje treba da se iznese argumentovano i na fin i lijep način.
Logged


transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1429 on: April 23, 2013, 20:20:46 »

Građani štrajkuju od kada se rat završio.Čak pojedini moraju da budu i zahvalni ratu,što im je omogućio da koriste besplatno prevoz(švercaju se) skoro pa 20 godina.
Sta je uspaljeni grasovac. Krivo ti jel? Dok ti je čača iz Sandžaka gledao tramvaj na slikama moj otac je gradio prugu i ti se sad našao držati moralne prodike po forumima. Doći će vrijeme kad ćete morati nazad u šumadiju odakle ste i došli. Samo polahko. Počinjemo sa otkazima.

Što se karte tiče. NIKAD je neću kupiti. Ni ja a ni članovi moje uže i šire porodice. Lobiram gdje god mogu da se ne kupuju karte i mogu se pohvalitit da sam kompletnu svoju godinu na fakultetu prebacio u, kako ono ti kažeš, švercere. CRKNITE BAGRO SRBIJANSKA, NEPISMENA, KLOŠARSKA... Vidi se kakvi ste kad vam je pijana budala od Himzanije vođa. Mogu misliti kakvi su mu onda podređeni.

hahhhahahha teško nama ako nam ovakvi budu stekli akademsko obrazovanje uh uh gluho bilo.....
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1430 on: April 24, 2013, 08:09:10 »

Maloprije bio Gubica na TV-u.
Nisam stigla sve čuti,uskladiće se RV na 12 linija,neš je govorio o raspodjeli para na linijama?
Ugl.staviće TVSA na svoj sajt jutrošnji program pa ko hoće nek pogleda.

I naravno,prezentovaće kupljeni Fiat CTS na svom jubileju,kao i nove autobuse(vjerovatno ponovna promocija dosadašnjih kako smo navikli u nj.režiji sa novokupljenim Ayatsom).
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1431 on: April 24, 2013, 08:25:53 »

Pa, kako ne znaš, farbali su autobuse, neki dan. Roll Eyes
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1432 on: April 24, 2013, 10:15:49 »

I ja svasta lupam....cccc
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1433 on: April 24, 2013, 10:44:22 »

Jes da su poznati po farbanju, ali ima 2-3 mjeseca da se priča da su naručili 5 MAN-ova, vjerovatno turističkih.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1434 on: April 24, 2013, 12:07:02 »

tvsa maznuo Amarovu sliku

http://tvsa.ba/ba/vijesti/centrotrans_ostaje_na_40_posto_linija_gras_ceka_programirani_stecaj
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1435 on: April 24, 2013, 12:40:50 »

Prema pisanju avaza, ministarstvo saobraćaja juče je dostavilo rješenja o dodjeli 12 linija Centrotransu. GRAS najavljuje žalbu. Još nisu dobili zvanično razrješenje sa tih linija.

Osim upravne zgrade struja je isključena štampariji, i minibuskom depou. Traže 600.000KM da se uključi struja što je za GRAS trenutno nemoguć uvjet.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1436 on: April 24, 2013, 12:57:27 »

Pa sta ta nesposobna Uprava radi?
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
dresdener
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 200



« Reply #1437 on: April 24, 2013, 14:13:09 »

Ibrahim ti je Izvršni tehnički direktor ako se ne varam u CTS-u.Ili tako nešto kako se već zove....
Istina,za Lukavicu su se i pare dale,ali se naprasno prestalo sa tim.
Po nekim računicama ispod 15 zglobnih trolejbusa ne bi smjelo ići na Vogošću.Toga trenutno nema.
Mislim da sredinom 2014. se izlazi iz kredita nabave trolejbusa Hess što je Intesa banka dala.
Za sve ostalo si totalno u pravu.

Hvala puno na objašnjenju. Informaciju imam od stanovnika Vogošće prema čijim riječima ne može bez saglasnosti ovog čovjeka baš ništa u toj općini. A ako još dalje sjedi u visokoj funkciji u Centrotransu, onda je veza sa tim što se dešava više nego logična.

Evo gledao sam snimak dnevnika TVSA. Devotna novinarica i ministar koji ima usta puna ekonomije i toga kako javni prijevoz posluje neekonomično. Tako posluju SVI civilizirani javni saobraćaji odnosno NEMA NIJEDNOG PRIMJERA da bi javni prijevoz sa svim potrebnim ulaganjima dostizao nulu kamoli profit. Najefikasniji sistemi kao što jesu Hong Kong ili Taiwan zarade samo za tekuće troškove, infrastrukturu i nova vozila plaća lokalna uprava. Beč dobija 1/3 svojih troškova u obliku subvencija, Dresden 1/4, drugi evropski gradovi ne zarade ni za 1/2 svojih troškova.

Ne zamjeravam običnim građanima što ne znaju osnovnu suštinu po kojoj funkcioniše civiliziran javni saobraćaj, i što nemaju nikakva iskustva sa javnim saobraćajem u Evropi. Ali baš zamjeravam političarima koji su debelo plaćeni u svojim funkcijama da očigledno pokušavaju uništiti JAVNI saobraćaj i prodati ga nekom lokalnom profiteru da bude PRIVATAN na čisto komercijalnoj bazi.

Njegove izjave stvaraju još više nejasnih tema i otvorenih pitanja:
- Centrotransovi kuponi će važiti u tramvajima - i šta na trolejbuskim i atobuskim linijama GRAS-a?
- Hoće li GRAS-ovi kuponi važiti na linijama gdje vozi Centrotrans?
- Kako je moguće da Centrotrans šalje na linije sasvim neodgovarajuće turističke autobuse kada stalno masirao mozgove da ima bezbroj odličnih niskospodnih autobusa?

Nesposobnost ovih foteljaša ili njihova zla namjera u skladu sa tajnim ugovorom sa vlasnicima centrotransa će donijeti još veći haos.

Sa druge strane se u Sarajevu priprema izgradnja velikog broja raznih transverzala, longitudala i zaobilaznica. Razlog je navodno ogroman broj automobila na ulicama i gužve. Ali niko ne postavlja pitanje je li ovaj broj automobila prouzrokovan lošim i veoma zanemarenim javnim saobraćajem. Ja tvrdim da jeste i da bi naprimjer udvostručenje kapaciteta linije broj 103 smanjilo broj automobila na ovoj dionici čak i na 50 %.

U Sarajevu je uporedo sa prijeratnim periodom zabilježen ogroman pad životnog standarda, ličnih primanja, industrijske proizvodnje i ekonomije ali broj automobila se približno udvorstručio - jer ljudi nemaju opcije zbog lošeg stanja u javnom saobraćaju.

Mislim da će politićari iskoristiti izgradnju putnih saobraćajnica kao rupu za trošenja pare u određene džepove (jer to funkcioniše kod građevinskih projekata odlično) i da nemaju ni volje ni interesa ulagati sredstva u poboljšanje javnog saobraćaja i njegovo podizanje na neki barem srednjeevropski standard.
Jer bi se moglo na kraju vidjeti da kvalitetan javni saobraćaj doprinosi znatnom padu broja automobila na ulicama dakle bi mnoge planirane saobraćajnice bile objektivno bespotrebne.

Objektivno ima para za investicije jer će biti novih puteva za automobile, ali neće biti solidnog javnog saobraćaja.

Dok i u Saudijskoj Arabiji trenutno jako razvijaju i željeznice i metro, dok sjeveroafričke države kao Maroko ili Alžir dobivaju sjajne tramvajske sisteme, dok Teheran ogromno ulaže u izgradnju metroa i razmišlja o razvoju trolejbusa, stupidna i korumpirana reprezentacija BiH vidi automobile kao jedino suvremeno prevozno sredstvo i način prevoza koji ima budućnost. I koji odgovara njihovim ličnim interesima.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1438 on: April 24, 2013, 15:04:54 »


Njegove izjave stvaraju još više nejasnih tema i otvorenih pitanja:
- Centrotransovi kuponi će važiti u tramvajima - i šta na trolejbuskim i atobuskim linijama GRAS-a?
- Hoće li GRAS-ovi kuponi važiti na linijama gdje vozi Centrotrans?
- Kako je moguće da Centrotrans šalje na linije sasvim neodgovarajuće turističke autobuse kada stalno masirao mozgove da ima bezbroj odličnih niskospodnih autobusa?

GRAS-ovi kuponi važe na ovim linijama. Što se tiče majskih pitanje je dali će biti i odštampani, ukoliko do sad nisu. Kažem, priprema se jedinstveni tarifni sistem.
Što se tiče tipa autobusa, ne gledaju oni kako raspoređuju ni ovo što imaju. Dok im za Kakanj i Brezu vozi NL313, na liniji Vijećnica-Dobrinja vozi npr. Neoplan Cityliner ili Skyliner (u stvari vozili su prošle sedmice), dok im je prije 3 godine Merc O305 išao za Busovaču, a Steyr za Brčko, na 31e je radio Cityliner platinum.

Spomenuo si saobraćajnice koje se grade, što se tiče izgradnje južne longitudinale, mislim da će tu biti dosta problema za trolejbuski saobraćaj, koji će u jednom trenutku vjerovatno morati potpuno stati (izmještanja kontakt mreže, pogotovo na budućem kružnom toku).
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
dresdener
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 200



« Reply #1439 on: April 24, 2013, 15:51:10 »

@troler:
postajem sve više i više pesimističan mada bih volio imati razlog za malo optimizma.
Tamo se vidi totalno nepostojanje neke koncepcije, nekog dugoročnog plana, nekih barem osnovnih ciljeva, sve mijenjaju iz minute na minutu da to dobro izgleda u medijima. Karte vako, karte vamo, i sve više haotično. Pitanje je koliko će proći vlada KS prije nego što će biti uspostaljen neki tarifni sistem.

Za CT autobuse: ufff... onda prema logici privatnika on uskoro može slati na gradske linije najveće kante koje više neće slati na linije daleko od Sarajeva jer u slučaju kvara bi bio složen njihov transport u radionicu... jer očigledno mogu raditi šta god hoće.

I tih saobraćajnica se baš plašim jer to bi bio "odličan" razlog da se trole definitivno ukinu uz medijsku kampanju kako su strašno "zastarjela i malo fleksibilna tehnologija".
Logged
Pages: 1 ... 94 95 [96] 97 98 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.043 seconds with 23 queries.