Troler
|
|
« Reply #1440 on: April 24, 2013, 16:35:20 » |
|
Mislim da griješiš za saobraćajnice. Svaka obustava trolejbuskog saobraćaja pokazala je suprotno - kako autobuski saobraćaj u postojećem kapacitetu ne može zamjeniti trolejbuse.
Mene brine šta će biti kad dođe do obustave trolejbuskog saobraćaja radi izmještanja KM, pogotovo na kružnom toku na mjestu gdje se odvaja KM za Dobrinju, Otoku i centar grada. Znači kad tu dođe do prekida trolejbuski saobraćaj privremeno staje na svim linijama, a nema dovoljno autobusa za adekvatnu zamjenu.
Bili smo svjedoci koliki problem je izazvao mnogo manji kružni tok na Dobrinji, zbog kojeg trolejbus za Dobrinju nije radio više od 20 dana. Ni tada nije bilo dovoljno buseva za adekvatnu zamjenu, iako se radilo o dužini od par kilometara od Mojmila do Dobrinje.
|
|
« Last Edit: April 24, 2013, 16:50:55 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #1441 on: April 25, 2013, 11:06:54 » |
|
@troler: postajem sve više i više pesimističan mada bih volio imati razlog za malo optimizma. Tamo se vidi totalno nepostojanje neke koncepcije, nekog dugoročnog plana, nekih barem osnovnih ciljeva, sve mijenjaju iz minute na minutu da to dobro izgleda u medijima. Karte vako, karte vamo, i sve više haotično. Pitanje je koliko će proći vlada KS prije nego što će biti uspostaljen neki tarifni sistem.
Za CT autobuse: ufff... onda prema logici privatnika on uskoro može slati na gradske linije najveće kante koje više neće slati na linije daleko od Sarajeva jer u slučaju kvara bi bio složen njihov transport u radionicu... jer očigledno mogu raditi šta god hoće.
I tih saobraćajnica se baš plašim jer to bi bio "odličan" razlog da se trole definitivno ukinu uz medijsku kampanju kako su strašno "zastarjela i malo fleksibilna tehnologija".
Ja sam protivnik ukidanja trolejbusa.Zastarjelost je možda u glavi Kerle i njemu sličnih predratnih stolara i pijačara... Te glupe ambicije privatnika nikako mi nisu jasne. Svjesno se i trolejbuski sistem doveo u jadnu poziciju,tako da je to očito šta se u stvari planira.Na kraju ostaviti samo tramvaji.Jedino nas je spasilo 17 Hesova,od njih 5 nisu u funkciji,zato nam se zavrću rezervni dijelovi sa kojim bi mogli podići vozila. Po mojim informacijama od osoblja prije rata,CTS se svemu protivio što je GRAS imao počev od trolejbuske tehnologije,pa do reklama na tramvajima(odakle nam pravo). Ovo za tarife i karte ni ja vjeruj lično ne znam jer se sve muti iza leđa. Vezano za vozila koja učestvuju na tenderu ne znam kako su prošli sa pojedinim vozilima tj.turističkim i po kojim kriterijima.Isto dođu kao naše kante.Jedina je razlika u tome,da neće imati kvar,da su pouzdanija samo da prevezu od tačke A do B,sa manjim kapacitetom,gdje će putnici ostati uskraćeni za komfor gradskog vozila,ali vjeruj vozati se turizmom na linijama gradskim barem meni,je samo seknuda falila da se ispovraćam.
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #1442 on: April 25, 2013, 11:11:19 » |
|
Mene brine šta će biti kad dođe do obustave trolejbuskog saobraćaja radi izmještanja KM, pogotovo na kružnom toku na mjestu gdje se odvaja KM za Dobrinju, Otoku i centar grada. Znači kad tu dođe do prekida trolejbuski saobraćaj privremeno staje na svim linijama, a nema dovoljno autobusa za adekvatnu zamjenu.
Meni nije poznata dinamika radova,ali ne vjerujem da bi odmah došlo do prekida već ono kad se baš bude moralo raditi oko instalacija.Ima tu posla vjerujem,što se tiče prvo uklanjanja objekata i odvoza građevinskog materijala. Trebalo bi privremeno koliko je to sigurno i tehnički izvodljivo samo dozvoliti trolejbuskom saobraćaju da radi.
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
|
|
GRAS
Putnik
Offline
Posts: 208
|
|
« Reply #1445 on: April 25, 2013, 18:51:20 » |
|
u subotu vjerovatno gras izlazi na ulice sa strateskim blokadama pojedunihvulica oko Kantona. Nepotvrdjena informacija.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1447 on: April 25, 2013, 19:52:20 » |
|
Po mom mišljenju to bi samo ubrzalo kopanje GRAS-ove rake. Ja da sam uposlenik GRAS-a, i kad bi mogao obezbjediti radno mjesto kod drugog poslodavca, počeo bih polako "pakovati kofere", jer dušmani su odlučniji nego ikad da pokopaju GRAS. Samo šta ćemo sa ljudima koji tamo rade 30, 35 i više godina?
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #1448 on: April 26, 2013, 13:11:13 » |
|
http://www.klix.ba/vijesti/bih/gras-ovoj-stampariji-iskljucena-struja-obustavljeno-stampanje-kupona/130426045Sad će otprilike i mjesec od kada smo bez struje. Što se tiče izjava NO,to je samo zamazivanje da ne dođe do većih razmjera problema jer je vrag odnio šalu. Vrlo važna stvar,kad su se sklapali ugovori za struju za svako mjerno mjesto je bio ugovor.Znači štamparija,depoi itd su imali svaki svoj ugovor. Štamparija jeste platila struju,i nema dugovanja, a ovo je namjerno urađeno. To u prevodu znači kad ja ne bi platila struju u kući,kompletnoj zgradi bi je isključili.A svi plaćaju. Đubrad.
|
|
« Last Edit: April 26, 2013, 13:22:59 by MAN Lions coach »
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
asiklar
Pješak
Offline
Posts: 4
|
|
« Reply #1449 on: April 26, 2013, 18:27:09 » |
|
Prvo da se izvinem forumašima za onaj moj nastup neki dan na ovom forumu. Bilo je to u revoltu jer zamalo nisam bez posla ostao a taj me posao i skoluje i izdrzava pa sam tako olaksao dusu. Nije pravi nacin al eto izvinjavam se Buduci da poznajem neke ljude u Ministarstvu saobraćaja i u Zavodu za prostorno planiranje KS, raspitao sam se o ovom problemu sa prijevozom za vrijeme izgradnje kružnog toka. Trolejbuski saobraćaj će funkcionisati u prvoj, drugoj i trećoj fazi izgradnje. U četvrtoj i petoj (koje su vremenski najduže) neće. Šta se tačno podrazumjeva pod tim fazama ne znam kao ni koje vrste građevinskih radova će se izvoditi. Kako oni kažu, za trolejbuski saobraćaj postoje dvije opcije. Prva je ta da se privremeno obnovi KM ispod suda BIH i da trolejbuski saobraćaj ide starom trasom do Otoke odakle će prevoziti autobusi. Druga opcija je da kompletnom trolejbuskom trasom saobraćaju autobusi budući da u tom periodu neće biti gužvi jer nema ni škola a ljudi će većinom tad biti na godišnjim odmorima i sl. Kako god biće gužvi.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
asiklar
Pješak
Offline
Posts: 4
|
|
« Reply #1451 on: April 26, 2013, 18:48:08 » |
|
Pa eto izvinjavam se i tebi licno
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #1452 on: April 26, 2013, 21:34:11 » |
|
Prvo da se izvinem forumašima za onaj moj nastup neki dan na ovom forumu. Bilo je to u revoltu jer zamalo nisam bez posla ostao a taj me posao i skoluje i izdrzava pa sam tako olaksao dusu. Nije pravi nacin al eto izvinjavam se Buduci da poznajem neke ljude u Ministarstvu saobraćaja i u Zavodu za prostorno planiranje KS, raspitao sam se o ovom problemu sa prijevozom za vrijeme izgradnje kružnog toka. Trolejbuski saobraćaj će funkcionisati u prvoj, drugoj i trećoj fazi izgradnje. U četvrtoj i petoj (koje su vremenski najduže) neće. Šta se tačno podrazumjeva pod tim fazama ne znam kao ni koje vrste građevinskih radova će se izvoditi. Kako oni kažu, za trolejbuski saobraćaj postoje dvije opcije. Prva je ta da se privremeno obnovi KM ispod suda BIH i da trolejbuski saobraćaj ide starom trasom do Otoke odakle će prevoziti autobusi. Druga opcija je da kompletnom trolejbuskom trasom saobraćaju autobusi budući da u tom periodu neće biti gužvi jer nema ni škola a ljudi će većinom tad biti na godišnjim odmorima i sl. Kako god biće gužvi. eeeeeeeeeeeee svaka čast...konačno da se pojavi neko ko je svjestan svoje greske (ljudi smo svi grijesimo) i ko je spreman priznati svoju gresku. Super od tebe. Srdačan pozdrav i dobrodoslica i hvala ti na informacijama koje si nam ponudio.....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #1454 on: April 27, 2013, 21:30:03 » |
|
Kako jučer pročitah u od 1. maja bi CTS trebao biti jedni prijevoznik na spornih 12 linija, ali da na tim linijama neće važiti GRAS-ovi kuponi i obrnuto da CTS mjesečne neće važiti na Gras-ovim linijama. Baš me interesuje kako će se oni koji su tražili CTS da ih voza suočiti sa "surovom realnošću"?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|