Ibrahim ti je Izvršni tehnički direktor ako se ne varam u CTS-u.Ili tako nešto kako se već zove....
Istina,za Lukavicu su se i pare dale,ali se naprasno prestalo sa tim.
Po nekim računicama ispod 15 zglobnih trolejbusa ne bi smjelo ići na Vogošću.Toga trenutno nema.
Mislim da sredinom 2014. se izlazi iz kredita nabave trolejbusa Hess što je Intesa banka dala.
Za sve ostalo si totalno u pravu.
Hvala puno na objašnjenju. Informaciju imam od stanovnika Vogošće prema čijim riječima ne može bez saglasnosti ovog čovjeka baš ništa u toj općini. A ako još dalje sjedi u visokoj funkciji u Centrotransu, onda je veza sa tim što se dešava više nego logična.
Evo gledao sam snimak dnevnika TVSA. Devotna novinarica i ministar koji ima usta puna ekonomije i toga kako javni prijevoz posluje neekonomično. Tako posluju SVI civilizirani javni saobraćaji odnosno NEMA NIJEDNOG PRIMJERA da bi javni prijevoz sa svim potrebnim ulaganjima dostizao nulu kamoli profit. Najefikasniji sistemi kao što jesu Hong Kong ili Taiwan zarade samo za tekuće troškove, infrastrukturu i nova vozila plaća lokalna uprava. Beč dobija 1/3 svojih troškova u obliku subvencija, Dresden 1/4, drugi evropski gradovi ne zarade ni za 1/2 svojih troškova.
Ne zamjeravam običnim građanima što ne znaju osnovnu suštinu po kojoj funkcioniše civiliziran javni saobraćaj, i što nemaju nikakva iskustva sa javnim saobraćajem u Evropi. Ali baš zamjeravam političarima koji su debelo plaćeni u svojim funkcijama da očigledno pokušavaju uništiti JAVNI saobraćaj i prodati ga nekom lokalnom profiteru da bude PRIVATAN na čisto komercijalnoj bazi.
Njegove izjave stvaraju još više nejasnih tema i otvorenih pitanja:
- Centrotransovi kuponi će važiti u tramvajima - i šta na trolejbuskim i atobuskim linijama GRAS-a?
- Hoće li GRAS-ovi kuponi važiti na linijama gdje vozi Centrotrans?
- Kako je moguće da Centrotrans šalje na linije sasvim neodgovarajuće turističke autobuse kada stalno masirao mozgove da ima bezbroj odličnih niskospodnih autobusa?
Nesposobnost ovih foteljaša ili njihova zla namjera u skladu sa tajnim ugovorom sa vlasnicima centrotransa će donijeti još veći haos.
Sa druge strane se u Sarajevu priprema izgradnja velikog broja raznih transverzala, longitudala i zaobilaznica. Razlog je navodno ogroman broj automobila na ulicama i gužve. Ali niko ne postavlja pitanje je li ovaj broj automobila prouzrokovan lošim i veoma zanemarenim javnim saobraćajem. Ja tvrdim da jeste i da bi naprimjer udvostručenje kapaciteta linije broj 103 smanjilo broj automobila na ovoj dionici čak i na 50 %.
U Sarajevu je uporedo sa prijeratnim periodom zabilježen ogroman pad životnog standarda, ličnih primanja, industrijske proizvodnje i ekonomije ali broj automobila se približno udvorstručio - jer ljudi nemaju opcije zbog lošeg stanja u javnom saobraćaju.
Mislim da će politićari iskoristiti izgradnju putnih saobraćajnica kao rupu za trošenja pare u određene džepove (jer to funkcioniše kod građevinskih projekata odlično) i da nemaju ni volje ni interesa ulagati sredstva u poboljšanje javnog saobraćaja i njegovo podizanje na neki barem srednjeevropski standard.
Jer bi se moglo na kraju vidjeti da kvalitetan javni saobraćaj doprinosi znatnom padu broja automobila na ulicama dakle bi mnoge planirane saobraćajnice bile objektivno bespotrebne.
Objektivno ima para za investicije jer će biti novih puteva za automobile, ali neće biti solidnog javnog saobraćaja.
Dok i u Saudijskoj Arabiji trenutno jako razvijaju i željeznice i metro, dok sjeveroafričke države kao Maroko ili Alžir dobivaju sjajne tramvajske sisteme, dok Teheran ogromno ulaže u izgradnju metroa i razmišlja o razvoju trolejbusa, stupidna i korumpirana reprezentacija BiH vidi automobile kao jedino suvremeno prevozno sredstvo i način prevoza koji ima budućnost. I koji odgovara njihovim ličnim interesima.