bhbus.ba
November 28, 2024, 22:23:12 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Razno/Diskusije (3)  (Read 283530 times)
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #570 on: January 01, 2013, 17:01:46 »

Na dan 01.01.2013. godine javni gradski prijevoz će se odvijati po nedjeljnom-prazničnom voznom redu.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #571 on: January 01, 2013, 18:54:41 »

Evo prošla je i 2012 godina.

Evo moje mišljenje o GRAS-u, kao putnika.

-Bolja je od 2011 u smislu da su došli novi minibusi a neki stari osposobljeni, nije bio onoliki pomor autobusa kao u 2011.

-Lošija je od 2011 jer je manje ispravnih trolejbusa i autobusa u odnosu na kraj 2011.

-Za 2013 se nadam da će biti bolja, da će doći bar 20 autobusa i oni stari trolejbusi. Treblo bi da od današnjeg dana preuzme otplatu GRAS-ovih kredita i nadam se da će tu preuzetu obavezu ispuniti.

Dali će 2013 biti bolja za GRAS ili će biti godina u kojoj će grobari GRAS-a odnijeti pobjedu pokazaće narednih 365 dana.

Zanima me šta vi koji ste u GRAS-u mislite o 2012 u odnosu na 2011 i šta očekujete u ovoj godini?
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
dresdener
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 200



« Reply #572 on: January 01, 2013, 20:09:34 »

Sretna nova godina svim forumašima!
Evo jedne lijepe slike za vas od slovačkih fanova gradskog saobraćaja Smiley
Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #573 on: January 01, 2013, 21:05:14 »

Sjajna slika!

A složio bi se sa Miladom. U odnosu na 2011 generalno je lošija zbog stanja i broja vozila, a stalne promjene rukovodstva samo štete. Treba dati vlast jednom čovjeku i forsirati ga do kraja. Naravno, to je teško jer sve ide stranački a oni nikako da se dogovore, a problem je i (ne)doprinos Vlade. S druge strane, desile su se neke stvari koje obećavaju bolje sutra, no vidjet ćemo. Konkreto za 2013. ja očekujem da GRAS ne ode u stečaj ili nešto slično zbog dugovanja, te da stigne nešto solo buseva, bilo kakvih, te pokoji trolejbus, kao i da se izabere direktor koji će se na toj funkciji zadržati više godina i koji će znati i htjeti raditi. Svaki je početak težak....
Logged


man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #574 on: January 02, 2013, 12:57:48 »

Koji je danas vozni red? Praznični/Nedjeljni ili Subotnji?
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #575 on: January 02, 2013, 13:18:42 »

Koliko vidim Nedjeljni jer 31 ide u ...12:00, 12:30, 13:00... Inače bi išao u ...11:45, 12:15, 12:45...
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #576 on: January 02, 2013, 13:37:36 »

Hvala Troler.
Logged
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #577 on: January 02, 2013, 20:48:03 »

Trolejbusi još zadugo neće voziti u Vogošću

Iako su iz Ministarstva saobraćaja Kantona Sarajevo najavili rekonstrukciju mreže, kako trenutno stoje stvari, građani Vogošće ni u 2013. godini neće se provozati trolejbusom na ovoh liniji, jer ona neće biti obnovljena.

Kako nam je kazao resorni ministar Jusuf Bubica, u budžetu nemaju dovoljno novca za proširivanje trolejbuske mreže.

- Stručnjaci preduzeća GRAS dostavili su nam projekt prema kojem je za sanaciju trolejbuske linije za Vogošću potrebno 9.100.000 KM. Međutim, za taj projekt mi nemamo novca, ali opet zavisi od toga hoće li u kreiranju budžeta za 2013. godinu biti planiran novac za ove namjene - kazao je Bubica.

Prema riječima ministra Bubice, projekt obnove trolejbuske linije za Vogošću predviđa sanaciju oštećenih stubova, postavljanje napojnih kablova, ugradnju osam kilometara nove trolejbuske kontaktne mreže te sanaciju teško oštećenih elektrovučnih podstanica "Hotonj" i "Vogošća".

S druge strane, vršilac dužnosti direktora GRAS-a Adis Šehić istaknuo je da već postoji potrebna infrastruktura trolejbuske linije za Vogošću te da neće biti potrebno ulagati mnogo novca.

- Za revitalizaciju te linije ne bismo trebali ulagati mnogo. Potrebni su samo kontaktna mreža i kupovina dodatnog broja vozila - dodao je Šehić.

Ekološki prihvatljiva vozila

Ministar Bubica smatra da bi uvođenjem novih trolejbuskih linija smanjili zagađenost zraka štetnim plinovima koje emitiraju vozila s pogonom na fosilna goriva. Trolejbusi su ekološki prihvatljiva vozila.

http://www.avaz.ba/vijesti/sarajevo/trolejbusi-jos-zadugo-nece-voziti-u-vogoscu
Logged

MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #578 on: January 03, 2013, 13:20:06 »

Izašao je konkurs za Direktora po odobrenju Nadzornog odbora od 31.12.2012.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #579 on: January 03, 2013, 13:39:36 »

Samo nek ode ovaj "troški održavanja"/"koliki i mi izdatke imamo"
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #580 on: January 04, 2013, 22:09:38 »

Po priči Safudina Čengića Centrotrans dobio 4 linije,žalbeni postupak je još uvijek u toku i nema konkretnih povratnih informacija na ovu temu tj. sad sve stoji trenutno bez nekih detaljnijih pomaka.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #581 on: January 04, 2013, 22:22:48 »

za 4 dana je pressica u CTSu povodom rezultata prošle godine a i ovih linija, pa ako uhvatim vremena dobićete informacije iz prve ruke Wink
Logged


MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #582 on: January 04, 2013, 22:24:10 »

Ukoliko je to tačan podatak,neće nam trebati "pressica" javiće se Sindikat KP-a GRAS-a vjerovatno.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #583 on: January 04, 2013, 22:52:43 »


Zanima me šta vi koji ste u GRAS-u mislite o 2012 u odnosu na 2011 i šta očekujete u ovoj godini?

Ne očekujem ništa.Samo previranja unutar firme i izvan.
Mislim da će sudbina autobuskog saobraćaja se desiti i trolejbuskom do sredine ove godine,u nekom extra super slučaju da ostane isto kao i sada trenutno,kao i veći otkaz vozila iz minibuskog sektora kao i autobuskog.Neuredne isplate subvencija će se dešavati i u narednom periodu i sl.
Jedino što se može desiti konkretno je odlazak oko stotinu ljudi u penziju do kraja 2013.god.Nadzire se gubitak i pojedinih linija,vjerovatno i prijetnje štrajkom koji bi se i dogodio,smjene i sl.Znači ništa posebno.


Trolejbusi još zadugo neće voziti u Vogošću

Iako su iz Ministarstva saobraćaja Kantona Sarajevo najavili rekonstrukciju mreže, kako trenutno stoje stvari, građani Vogošće ni u 2013. godini neće se provozati trolejbusom na ovoh liniji, jer ona neće biti obnovljena.

Kako nam je kazao resorni ministar Jusuf Bubica, u budžetu nemaju dovoljno novca za proširivanje trolejbuske mreže.

- Stručnjaci preduzeća GRAS dostavili su nam projekt prema kojem je za sanaciju trolejbuske linije za Vogošću potrebno 9.100.000 KM. Međutim, za taj projekt mi nemamo novca, ali opet zavisi od toga hoće li u kreiranju budžeta za 2013. godinu biti planiran novac za ove namjene - kazao je Bubica.

Prema riječima ministra Bubice, projekt obnove trolejbuske linije za Vogošću predviđa sanaciju oštećenih stubova, postavljanje napojnih kablova, ugradnju osam kilometara nove trolejbuske kontaktne mreže te sanaciju teško oštećenih elektrovučnih podstanica "Hotonj" i "Vogošća".

S druge strane, vršilac dužnosti direktora GRAS-a Adis Šehić istaknuo je da već postoji potrebna infrastruktura trolejbuske linije za Vogošću te da neće biti potrebno ulagati mnogo novca.

- Za revitalizaciju te linije ne bismo trebali ulagati mnogo. Potrebni su samo kontaktna mreža i kupovina dodatnog broja vozila - dodao je Šehić.

Ekološki prihvatljiva vozila

Ministar Bubica smatra da bi uvođenjem novih trolejbuskih linija smanjili zagađenost zraka štetnim plinovima koje emitiraju vozila s pogonom na fosilna goriva. Trolejbusi su ekološki prihvatljiva vozila.

http://www.avaz.ba/vijesti/sarajevo/trolejbusi-jos-zadugo-nece-voziti-u-vogoscu

Ne konta mlađahni stručnjak da ovakav vid posla nije za improvizaciju bilo koje vrste.Ali to se ne može objasniti.
Do tada,neka kablovski operateri natiču kablove po nosećim stubovima košto su to i uzurpirali proteklih par puta.
« Last Edit: January 04, 2013, 22:55:19 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #584 on: January 05, 2013, 00:26:46 »

Pitanje:
Da li je na liniji 41 mijenjan red vožnje?
Već me je troje ljudi iz Velešića pitalo šta se događa sa tom linijom jer im vozač govori da je promijenjen red vožnje i da je sad interval na 41 umjesto 40 min sad 50 min.
Logged
Pages: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.042 seconds with 23 queries.